-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Mihez viszonyitva jobb egy tsi, akko mar ez is kerdes
Az 1.4 szivo megbizhatobb, olcsobb (tehat ebböl a szempontbol jobb). Az 1.4 tsi nagyobb teljesitmenyü, sokkal elvezetesebb autozast ad, hasonlo fogyasztassal, kevesebb karosanyaggal (tehat ebbö a szempontbol jobb)
Az hogy kinek melyik a jobb az egyene valogatja. Aki mondjuk uj autojat cserelgeti 5 evente, annak nem kerdes melyik a jobb. Aki meg vadaszik jo aru hasznaltakra 10 evesen, annak megint csak nem kerdes
Szvsz Te is kinyomnad a szemet az 1.0 240+ lovas mocinak
mas kerdes, meddig tudnad ezt megtenni
de addig biztos tuti
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Az utolso szeria nekem nem tunt rossznak, fogyasztasban es karakterben teljesen rendben van szerintem.
A tartossagrol nem tudok nyilatkozni, de allitolag ennel mar nem csak a szivocsobe van befecskendezes es a kokszosodas nagyreszt ki lett kuszobolve ezzel. A vezerles pedig ugye mar szijjas. -
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Faternak full első szériás volt a 2.2 dcat 177le ből mint céges autó
sok gond volt azzal a szupertiszta második katalizátorral amivel promózták, ha jól emlékszem kétszer cserélték gariba
volt más gond is vele de sajnos már nem emlékszem a többire
ja és teljesen új volt, 3 éves koráig használta, tehát kifejezetten problémásnak volt mondható a verda
viszont előtte 1.6 octavia volt, ahhoz képest dinamikus volt, ment mint a veszedelem[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
roberto211
őstag
Nekem úgy van:.. Legalábbis városban.. Jobb kéz váltó, bal könyök kint, tenyér kormányon , jobb láb gáz/fék, néha rárugok kuplungra akkor az a bal lábbal de készenlétbe van mindig.
Egyrészt kénelmes, másrészt atomgyorsan tudok így váltani.
Persze ezt csak akkor szabad ha ember ismeri már az autót..
Mikor első kilómétereimet tettem meg akkor kormányt is úgy fogtam mintha nem is tudom mi lenne.
(#110257) tresh : Tényleg szép ez a renault meg valóban kényelmes... Anyám volt renaultjában se panaszkodtam arra,hogy kényelmetlen pedig az már 15 éves volt a szkenikk.
Elől akkora fotel volt ,hogy az én nagy lökhárítómnak is nagy volt.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
8th
addikt
-
Bigemperor
senior tag
Az a helyzet, hogy szvsz lehet itt "sajnálni" a taxisokat, meg a fuvarozókat, meg mindenkit aki gépjárművel dolgozik, de ennyi erővel minden szegmensből, szinte bárki sorsán polemizálhatnánk, mert 2006 óta egyre nagyobb a nyöszörgés, persze ez már nem ide tartozik.
Én nem tudom szánni a taxisokat, magam dolgoztam még diákkoromban (1999-2000) taxiállomáson (megyeszékhelyen), hát ami ott ment, és amiket megcsináltak ezek az emberek, na azt nem minősíteném...Szinte mindennel foglalkoztak csak taxizással nem...
-
roberto211
őstag
Mert talán ha az ember saját autót vesz ez a normális ? ?
Szerintem igen.Raczger: En is láttam mar ilyeneket ,sőt régi swiftet is de általában ezeknek a tulajuk abba a hittbe vannak ,hogy eleg tankolni a régi swiftet. Nem kell se olajcsere se semmi megy az ugy is. Ilyeneknek adnék biciklit
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Nem tudom en max hó végén szoktam par ezrest kérni anyámtól kölcsön ha fogyóban a tank
De se az auto se a biztosítást semmit nem ő fizette/fizeti.De ha támogatják a szüleik akkor valószínűleg abban is támogatná hogy ne 150ert keresgéljen autót.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
nekem gyerekem lenne, én nem támogatnám az autója fenntartását.
igaz nekem nem volt autóm, de számítógépem igen, ott az volt a kotta, hogy megvettük a 386-ost még valamikor a pun háború idején, Édesanyám a kezembe adta a billentyűzetet, hogy használjam egészséggel, ő innentől egy fillért nem ad sem alkatrészre sem javításra, oldjam meg.
megoldottam, meg is tanultam a gépet kívülről belülről. volt hogy megsütöttem az alaplapot, meg egyesével pakoltam vissza a tűket az IDE kábel csatijába, de semmit nem tanultam meg olyan kedvvel és alapossággal mint a gép bütykölését és csencselését.
van amikor a nem támogatás az igazi támogatás.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
hát egy kisautó marhára nem az a nagyságrend, és nem is az a kor, azt remélem érzed.
bár nem tudom, lehet más 17 évesen kapja még a kisautókat, nálunk ez úgy 10 év körül kb. kikopott. lehet 8. nem tudom.
teljesen más a kettő. az egyik gyermekjáték, kis értékkel, kvázi fogyóeszköz, a másik meg egy nagy értékű dolog, ami alapból terheli a családi kasszát, tanulja meg hát a gyermek, hogy hol laknak a kis manók amik benzoánt meg szilentet raknak a gépbe. mert abból tanul, azzal teremtesz nála értéket.
nem azzal, hogy van mivel befarolni a suplyáki diszkó elé jaszkarizni és ettől ő az alfa a csapatban.
teljesen más kor, teljesen más szerepek, teljesen más feladat, mint a kisautó meg a góliátelem. támogatni? ok. zsebpénz, költöd amire akarod, kábszit nem vehetsz mert kezed eltöröm, de hogy tankolsz vagy szifont veszel az a te dolgod. de nem az, hogy akkor itt a tütü fiam, heti egy tankolásod van a számlánkra, meg küldd át a csekkeket meg a szervízszámlát és goranga az s-maxban meg mostantól a hátsó sorban a helyed.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ne abszolútértékben gondolkozz, hanem elvekben.
elvből nem fogom támogatni az autókázást.
viszont elvből fog zsebpénzt kapni, amiből akár autókázhat is.
vagy ha megszorul, akkor családi kölcsönt zéró kamatra.
mert ezzel tanul, megtanulja differenciálni a költségeit, pénzügyi döntéseket hozni, és megtanulja, hogy egy kasszán belül hol és mekkora súlya van egy autó fenntartásának.
mert ezzel többet adok neki, mint azzal, hogy nem kell neki várni a helyi tömegközlekedési járatra hogy "bemenjen a városba", meg hogy le tudnak gurulni akalira csobbanni.
ebből a szempontból tök mindegy, hogy összességében 20k-m van a gyerekre havonta, vagy rá tudom szórni egy havi átlagfizetés kétszeresét. ez elv.
nem az egyetlen helyes és igaz út a világegyetemben, de én ezt az elvet tartom a legjobbnak az ismertek közül.
-
footy
addikt
Sok hengerrel nem lehet olyan szép fogyasztást produkálni főleg nem NEDC-ben.
A legtöbb embernek amúgyis az a fontos, hogy elmondhassa hogy béjemvéje van, akkor meg tök mindegy hogy a legszarabb motor van-e benne. A fogyasztásról úgyis kamuzik, vagy benyalja amit a fedélzeti mutat, a szarabb járáskultúrát pedig megoldják kettőstömegűvel, jobb/aktív bakolással és plusz zajcsillapítással. -
tomcsi23
veterán
Hja ilyen szempontból nem rossz, ha van némi fejlődés. +legalább hozzá van igazítva a fék is, meg a futómü is némileg.
Piggy, topikgazda?!
Superb az izmosabb 1,4 téesivel már egész vállalható lehet, főleg az alacsony(abb) fordulaton jelentkező nyomaték miatt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.