-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
Mondjuk ez a hgt valóban jobb ajánlatnak tűnik, viszont.
Kérdés amikor egy autó így van hirdetve, annak mi a menete, ha meg akarom venni
Másik, hogy miért csináltatott meg rajta ennyi mindent úgy, hogy nincs is a nevére iratva, Magyarországon forgalomba helyezve[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
footy
addikt
Nekem a Fabia 1 volt talan a legjobban utalt autom, olyan szar ules semmiben nincs ami abban volt. A futomu meg egy fos. Csak pattog, autopalyan pedig majd fel borul ha elmegy melletted egy kamion. Viszont legalabb a gazpedal is kesett egy "fel orat".
Volt egy Punto2-m utana, kb mintha trabantbolt mercedesbe ultem volna.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Az lehet, de az Ibiza es a Polo a hokibb futomuvel is elhetobb. Egy Punto2 pedig konkretan egy masik LVL volt.
Az ulesnel a derektamasz teljes hianya szerintem megbocsathatatlan. A testvermodellekben ez is jobb volt egy fokkal.(foleg Polo) Emlekszem valami webshopban meg derekparnat is arultak hozza -
Zolás
addikt
Jó a Fusion, de a benzines iszonyat sokat eszik. 40 literes körüli a tankja, és 500km felett nem nagyon mész vele. Nekünk van, igénytelen egy autó, nem sok probléma van vele, de ez a fogyasztás megőrjít. És nem városi araszolós, rövidtávos az autó, napi 50-60km belemegy ha csak dolgozni megy vele tesó. Aztán jön az ugorjunk el utána ide-oda, és már veri az 500 kilométert. Hetente egyszer tankolni kell.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
kisza25
félisten
Ismerős anno 700 eFt-ból rakott össze egyet, nem volt az rossz helyben, de max 100 km volt a hatótáv és olyan 2-3 liter benzinnek megfelelő összegből lehetett feltölteni, ami akkor 600-700Ft volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
pècsimunkás
addikt
A Corolla 5900000 jmf , az előző szèria 4 körül indult , mert volt 1,33 - as - ahogy nagyon jól fogalmaztál , esernyő verzió . Ès ezèrt csak 195/65 r15 collos acèl tárcsa , műanyag kormány , műanyag váltógomb jár . Èn nem vennèm meg az alapot - ahogy nem is vettem , de ez az ár ès felszereltség : szègyen !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
Én most értem haza Máltáról és egy új sorozatú automata picantot béreltem. Szerintem teljesen korrekt (filóztam is korábban egy i10/picanto vásárláson feleségemnek, de aztán nem bírtuk ki és jazz lett). Szigorúan a méretéhez képest van benne hely és az automata is teljesen korrekt (hagyományos nem valami robot/cvt mondjuk csak 4 sebességes). i10-et 3,6 körül lehet kapni korrekt felszereltséggel nagyobb motor automatával. Szerintem az nem rossz, inkább a következő generáció árától félnék.
2000-ig visszamenően én inkább 2,5 környékére emlékszem ahol kaptál valami normális városi szaladgálósat (full fapad + klíma). Első corsám 2000-ben 2,1 milla volt (klíma nélkül... de 1,2-es, hiába fiatalság kellet a dübörgő 65 lóerő )
Abban viszont egyetértek hogy az alsó középkategória (golf,astra,i30 stb) nagyon elszállt árban.. Lásd amit kolléga is mondott hogy mondeot is majdnem kapsz ilyen árban.
-
MarioAna
senior tag
Ránéztem most a kínálatra (Szabolcs+Hajdú Biharra szűkítve, mert valószínűleg onnan venném meg hazautazáskor).
2000 utáni, benzines motorral 2L alatt, 600k keretig nagyrészt G-F Astra, VW Polo, Suzuki, Fiat és Fabia a kínálat, ezeket nem nagyon akarnám (családban van Daewoo Lacetti, előtte Kalos, sok Suzuki... ezektől egy kategóriával feljebb valót szeretnék. Lehet rossz felfogás (sőt!) de inkább egy 20 éves felsőbb-középkategóriásat szeretnék, mint egy 15 éves alsó-közepet. 4-5 órás utakra nem szeretnék egy 6-700 kilós dobozban ülni (legyen kényelmes és ne fapados az ülés, tempomatról már lemondtam - mert az nagyjából megtizedeli a keresési eredményeket ).Azok közül ami tetszene, van 1 B Vectra 1.6 benzin, egy S40-es 2.0 benzin (ezeknél még problémásabb a futómű úgy tudom, ezért néznék facelift utánit, mert ott már ehhez is hozzányúltak) és egy 2002-es Octavia 1.6 benzin.
Dízelből nagyobb a kínálat valószínűleg, de mivel a 15-20 év körüli vonalon mozgok azt mondtátok, hogy ne nagyon reménykedjek abban, hogy egy normális állapotú VAG 1.9/2.5 TDI-vel szerelt modellt kifogjak és ne költsem rá az első komolyabb szervíznél az autó vételárát.
szerk: Szlovákiából ingáznék haza, de mivel csak tartózkodási helyem van itt, nem tudok kocsit regisztráltatni (pedig a díjakat nézve 150k-val olcsóbban megúsznám itt a kinti rendszámot ).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
+1
Csak az igényeket kell a penztarcahoz kalibralni. Mar multkor is leirtam, hogy szerintem azt felejtik itt el sokan, hogy egy autot nem csak ugy kell mérni hogy hány éves. Utana meg szörnyülködni, hogy huuuu regen egy 2 eves fiesta x volt, ma meg 2x....meg kell nezni, hogy mit tudnak az autok. Milyen komfort, meg biztonsagi extrak vannak bennük, milyen környezetvedelmi normakat teljesitenek, meg milyen extra lista all rendelkezesre.
-
hobizoli
nagyúr
-
soldi3r
veterán
Semmi gond. Lehet, hogy igy van, ez a VAG csoportos markaszervizes tapasztalat.
Az viszont biztos, hogy abban nincs sem kiegeszito hidraulika, sem elektronika es nem fordulatszam kulonbsegre zar, hanem nyomatekra. Jah, es az ESP sem szol bele a mukodesbe. Olajat azert kell benne neha cserelni.E30 (oo=[][]=oo)
-
Coyot
őstag
Ha AWD az igény az előrevetíti feltételezem, hogy nem hóbortból termett meg az igény.
Láttam mindegyik verziót dolgozni és ez a kerékfékezgetős megoldás tényleg nagyon ritkán előforduló helyzetekre jó szerintem. Egy kis gyepálás után képes elmelegíteni a fékeket, vagy ha a sw nem elég jó/bátor simán otthagy - bár lehet ez jobb mint az elmelegedett/égett fékek miatt sehovase menni.
Egy mechanikus azonnali kapcsolású torsen ennél messze jobb - ahol persze a tengelyenkénti zárat szintén fékkel szokták megoldani, de ahogy mondod oda már tényleg kicsit komolyabb technika kell.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Abban hogy egy földes bekötőútra elég a sima 4motion teljesen egyetértek, és mint kiderült ez is az igény.
Az hogy nem melegíti el a fékeket az is biztos mert inkább egyszerűen ottmaradsz. A linket videón is csak és kizárólag úgy tud kijutni, hogy lefékezi az összes kereket ahol elillan a nyomaték - tehát vagy kijön és fékez vagy marad a seggén de nem kopik annyira a fék.
Ahogy Qru is írta jellemzően spórolósra vannak hangolva főleg a CRV szerű telekjárókban.
De van azért sztorim a fékezgetős verzióról is. Land Cruiser terepen a zárak hiányát ugye a fékezgetéssel kompenzálja, hát egy óra alatt sikerült konkrétan elmelegíteni a fékeket - azért egy terepjárótól meg nem ezt várná az ember fia, de itt legalább a sw merte blokkolni a kerekeket hogy haladjon is.
Magamnak meg azért csak egy középső torsenes csodát vásárolok majd egyszer, tudom értékelni a jó technikai megoldásokat. Főleg hogy Jeep WJ az égen sincs egy épkézláb darab, ha valaki tud eladó 4.7 V8 csirkét ne tartsa magában
Primary92:
Jólesz az a Scout.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
MunezXBK
nagyúr
Én 6 évig jártam vele. Egyik általánosított hiba sem jött elő.
Egyedül a kopás, de azt is tudom miért. Az A-s motorkódhoz való kartergázszűrő egy fos, a szerelőm meg ilyenre cserélte az újabb fajtát.
Szóval nem csak úgy elkopik a vez.tengely. Azért kopik, mert eltömődik a szűrő és az egyik feléhez nem jut elég olaj.
-
SkiDev
senior tag
Nem gyorsulgatni akar, bár tudnám mire neki a vezetési élmény napi 10-20 km környéki átlag vezetéssel. Lehet nem jól érzi magát már a Suzukiban... vagy megunta.... Ránézünk holnap, köszi.
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
#94529552
törölt tag
Most nem erről van szó. Mindenből ki lehet fogni olyat, tényleg, vannak peches emberek. Nekik sikerült, és nem az alapján kell minden típust megitélni. Más meg sorban egymás után veszi a Renault-okat, akkor ők hülyék szerinted, vagy bevált a választásuk ?? Szerintem utóbbi.
Mindenre van példa és ellenpélda, mert biztos van aki a Fordokat, és pont a Kugát is szidja, és ha csak ezeket nézzük, senki nem vesz semmilyen autót, ugyan, hagyjuk már ezt a hülyeséget. 3F-es fóbia, és mégis az egyiket most dicsérted. Kérdezd pl. Gombinyót a franciákról.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Meg a kabelkorbacsot mert azt is le lehet adni a mehtelepen az ereszcsatornaval egyutt...
A cim amugy a körözesi felhivasbol jött. Ott irta szo szerint ezt a rendörseg mert ugye akkor se szabad leirni, ha nyilvanvalo.... Ha jol emlekszem amiatt "csak" ennyi volt a kar, mert a Ferrari kulcsa nem volt otthon.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Lacy6
senior tag
Úgy látom továbbra sem érted... Attól hogy valaki kifog egy problémás darabot, attól nem lesz ócska az egész széria...
Bátyámnak is Laguna III van és a mellettem ülő mérnök kollégának is az volt jó pár évig, aki visszasírja pedig teljesen új Honda CRV váltotta. Bátyámék meg németbe használják immáron több éve problémamentesen, sőt a felesége is Renault autót akar magának. Szóval rögtön itt van kettő ellenpélda, ami igazolja azt aki hangoztatja hogy tényleg nagyon jó autó.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
#94529552
törölt tag
Na nem eszik azt olyan forrón.
Most ezt én mondom neked. 1 példány miatt elitélni mindet, az csak egy rossz általánosítás, ez nem vehető komolyan, ráadásul az alapján összes franciát, pedig lehet, hogy eladás után egy másik szervizben rögtön rendbe tették, és azóta is problémamentes. De az is lehet, hogy nem, de akkor sem mérvadó. -
-
Declare
őstag
Biztos nem vennek octavia meretü autot bp re....golf szerintem böven eleg arra, amire irta.
En nem vennek mar dizelt, ha nem 1-2 evben gondolkozik az ember. Mar most is dragebb Magyarorszagon a dizel, mint a benzin es szerintem a jövöben meginkabb igy lesz + egyre kevesbe akarnak majd az emberek hasznaltan dizelt venni,
En a sima golfra szavaznek, 1,4 tsi motorral.
-
Core2duo6600
veterán
A havi 1000 km az annnyi, mint elmenni Bp ről Keszthelyre meg vissza minden héten.
Nem igazán az a futásmennyiség, amiért megérné a diesel.
Csak a pálya évente 12 000 km.
Ez nem sok.(#175075) petty88
Használtban én maradnék a Toyotánál, annyiért már talán akad hybrid is.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Declare
őstag
Semmi hitvallas nincs ebben, a kerdes a hasznalati körülmenyek. Sok autopalyas hasznalattal, de varosabn is üzemmelegen a dizel 2 literrel kb kevesebbet fog enni. Ennyi az annyi Innentöl kezdve mindenkinek maganak kell kiszamolni, melyik eri meg neki jobban.
Nekem a 2 literes tdi passat 7 liter alatti atlaggal fogyaszt ugy, hogy napi szinten kb 60+60 km t ingazok es ennek nagy resze palya, ahol 180 es flötte szoktam haladni. Ma pl pont tiszta vol a palya, 210 tempomat, igy lett az indulastol megallasig atlagfogyi 8,8 liter (palyan 10 fölött, majd utana föuton a szokasos 5 alatti).
Amikor sielni mentünk mentünk ausztria, svajc utvonalon szepen 130 (svajcban 120) tempomat, 2 szemellyel, sicuccokkal 4,8 lett az atlagfogyasztas. Na ilyet es ehhez hasonlot sem tud egy kis turbos benzines. Ezert mondom, hogy hasznalat függvenye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest