-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Promi
aktív tag
-
-
-
-
-
-
tresh
addikt
Akkor szerintem az is jó alternatíva lehet sokan dicsérek a fritzeknél hogy nagyon jó motor. Havernak is meg van már lassan 5 éve motorhoz még nem nyúlt csak kopó dolgok meg egy két elektromos gubanc volt. Igaz akkor épp telibe bontottuk a középső konzolt
In September 1998, the 540i received the further upgraded M62TUB44. This engine supported a VANOS variable valve timing system, and had electronic throttle control. It was slightly boosted to 220 kW (290 hp) for years 1998 to 2003 540i's.
Ez a verzió van neki 217 kW (295 PS; 291 bhp) @ 5400 460 N·m (340 ft·lbf) @ 3600. Német pályán hajtja 15-16 litert eszik ha sietős inkább 20
-
Nem ok nélkül kérdeztem h nem akarsz-e kikacsintani. ám, már eldöntötted, hozzátenni nem tudunk És jól is döntöttél. Hozzá kell tennem azért, hogy a te veszteséged ha nem akarod a javaslatunkat megvizsgálni közelebbről, mert azok is nagyon mennek, és a vezetési élmény sokrétű.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Declare
őstag
Ö azt az esetet irta le, amikor minimal penzböl akarsz autot venni. Szvsz azoknak szanta a tanacsot, aki autora tud költeni, nem tudom mondjuk 500k hufot es 1 ft sincs többje, de nezegeti 499k hufert a 15 eves dizeleket. En igy ertettem
Sokan vannak azert itt is, akiknek nem esik le, hogy egy autot megvenni es fenntartani az nem annyibol all, hogy valahogy kinyögöm fillerre a neppernek az arat, de aztan a következö 5 evben max tankolni kelljen....de az is csak akkor fog menni, ha nem emelik az üzemanyag arat.
-
#86322688
törölt tag
Nagyon sokan vannak akik nem hiszik el, nem hibáztatlak, én sem hittem, csak mikor már a hetedik autómat cseréltem le, és költöttem rájuk sok száz ezret, de apám még mindig azzal járt, akkor azért eltöprengtem megéri-e ?....Néha odabökte, hogy, fiam nem akarsz venni végre egy normális autót ?..na ez fájt, volvo s40, full extrás lancia, diesel citroen 2db, opel, stb. után.
Aztán mikor beszéltem egy üzletkötő sráccal és 600 ezer volt az ugyanolyan autójába, és még azzal járt, akkor utána jártam egy kicsit a dolgoknak, beszéltem gépjárművezető oktatókkal, toyoták 800 km-ig bírták.
Fehérváron az egyik állami végnél van egy nissan 700 ezer van benne, a haver szervizeli .Szóval hiszed, nem hiszed,ez van, Isten létezése szempontjából is tök mindegy, hogy hiszel e vagy sem ;-)
Persze,ezek az autók 15 évesek és valóban rohadnak,már nagyon ki kell fogni, az új Nissanok sem jók, a francia belenyúlt, a többi japónál is ez a helyzet, egy autós boltos ismerős srác accordot vett, nem öreget, aztán sorban állt a szervizbe a többi ugyan olyannal, mert a francia alkatrészt cserélni kellett ;-(...el is adta.
A Toyotánál is vigyázni kell, fel kell nyitni a motorház tetőt és megnézni milyen motor van benne.A koreai csapat beelőzi a japánt, úgy látom én is.
-
#86322688
törölt tag
Persze volt más is de tök mindegy.....Azért az S40-be csalódtam, 1.6 benzin volt, akadt a váltó mert francia volt, francia futómű, francia fékek, a motor talán valami Mitsu keverék volt, alig tudták megállapítani a szervizben, sokan mondták, hogy francia de az a diesel változata volt, nem ment de evett...azért egy 1999-es 5 millás autótól nem ezt vártam..persze én használtan vásároltam de jó állapotban.
A kaszni a hollandoknál készült és nem svéd acélból, szerintem még a márka jelet is Kínából hozatták.A citroent azzal a motorral vásároltam, amire minden szerviz meg szerelő azt mondta, hogy az a legjobb, egy szer újra generáloztam, aztán rá 2 hónapra kijött a hajtókar az oldalán.
Lancia, hagyjuk, olasz ócskavas....
Volt amerikai fordom, nem lett volna rossz, ha jó lett volna ;-))
A Lada szamarám, na az, az jó volt...
-
veterán
Rákeresem. 1.2 TSI (110 LE) 0-100: 9,9s, vmax: 195.[link]
A G6 1.4 TSI-m 9,5, ill. 200 volt; több, mint elegendő normál közlekedéshez.Suzuból én a Vitarára szavazok az S Cross ellenében. Előbbi dögös, utóbbi butácska ábrázatú (szvsz).
Astra, Focus esetén az értéktartás lesz a probléma, tipikus flotta-autók, öntik őket 3-4 évesen a piacra. Astra J mindezek tetejébe épp most kifutó típus.
Japán autókban (Micu) nem vagyok otthon, de ez elég öreg típusnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
nekem azért lesznek fenntartásaim az 1 literes turbosok tartósságával kapcsolatban.
kornélka: vagy 5x kibeszálltunk, ülést állítgattunk,stb. úgy indultam, h scrosst veszünk. és nagyon hamar eldőlt, hogy csak a vitáraval megyek próbaköröket.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
roberto211
őstag
Nem tudom... Más itt mindenkinek a "tűrési" zónája ahogy látom.. Valakinek ez valakinek az.. Én inkább manual párti vagyok...
Qru: Akkor lehet,hogy a taxis is ezért nem vett ótomatát.
Gergoke88: Deee. Képzeld , mivel elég sűrűn járok pestre (jó most utóbbi időben 2 hete kb pont nem mert összetörtem de mától újra mert kész lett a kocsi ma megyek érte 12re) ezért beleszoktam csöppenni dugókba.. Nekem nem megterhelő csúsztatni a kuplungot vagy "pöckölgetni" a gázt közben... Ráadásul olyan helyen vagyok ahol szinte mindig kiszokott alakulni dugó..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
PoHu, papíron/számlán minden ok de a valóság ki tudja mi... Élek a gyanúperrel h sosem volt benne cserélve.
Bitpork: Már megint tök másról beszélünk. A váltóról van szó, egy taxi esetében ez napi 5-6 óra dugózást jelent, lépésben haladás meg-meg állva minden egyes áldott nap.
mod:
tresh: Ez is működik még csak ki tudja meddig. De a halál közeledtét már jelzi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
parandroid
nagyúr
Igen, pillanatnyilag. Illetve mostanáig. Lásd még: "Ha maradt volna ez az új Mazda 3-ban, mindezt a a Kodo-dizájnnal és a Skyactive motorokkal tetézve..."
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
A #118623-ban az mk2 van, a #118625-ben az mk1. Nekem az mk2 tetszik, ahhoz képest szerintem dizájnban nem ér fel az mk3-é. Az mk1 mai szemmel már tényleg kevéssé elfogadható, az mk2 viszont számomra nem csak hogy a mai napig megállja a helyét, de etalonnak számít megjelenés szempontjából. És nyilván nemcsak önmagában, hanem az egész autó belterével összhangban. Nyilván még mindig kompakt kategóriáról beszélünk. Külső dizájnban az mk3 mindent ver persze, sőt, gyanítom, hogy technikai szempontból is, de ehhez nem értek, és ide már nem elég a nekem ez tetszik érv.
A mostanáig meg relatív, mk3 azért már 2013 óta van...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Qru
MODERÁTOR
Kinéztem egy H4 GT-t is Szlovákiában de arról Mágus lebeszélt elég gyorsan és ahogy utánaolvastam az tényleg egy problémás motor még az itteni Subi szaki fórumtárs is óvva intett tőle.
Gondoltam akkor merjünk nagyot álmodni és legyen egy H6... de abból sem találni épkézláb darabot vagy ami nincs szétgyalázva az meg automata ami jelenleg kizáró ok nálam tekintve hogy hobbiautóba nem vennék ótómatát vagy ha mégis akkor sem egy ilyen buta 5 gangos viszkósat. Tudom a H6 nem a sportosságról szól de akkor is...Pecc: Ez ilyen biznisz. De ez annyira durván le volt lakva... Csálén állt az összes lökös az összes műanyag elem sérült volt, még a rendszámtartó mögötti rész is törött volt, a felni hólyagosodott több helyen, dobta le a festéket és szanaszéjjel volt járdázva, a motorháztető szinte lyukas volt annyi kavicsot kapott már. Konkréten körbe volt törve az egész autó. A szélvédő cserélve volt ami nem lenne tragédia (lehet az is csak kavicsot kapott) de a vezetékeket nem rakták vissza rendesen így belógott az utastérbe felülről...
footy: Horizontally-opposed engine (H4 vagy H6, a hengerszámtól függően) vagy Flat engine (F4 vagy F6) azaz a boxer motor.
mod:
bitpork: Viszont a wrx-es haverral mentünk egy karikát a konklúziói:
1: Ne sopánkodjak, nem erőtlen ez csak már megszoktam
2: egész jó ez a CC gumi[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na arra aztán költhetnék. De adná nagyon egy Boxter csak abba a családot, hogy préselem be?
A Legával a baj az, hogy a 2 literes nem túl combos abba a kasztniba, a 2,5 ritka mint a fehér holló még obk-ban elő-elő fordul de Legában marha ritka. Kéne egy H6-os manuális váltós ami nem volt ripityomra törve és/vagy fossssssá hajtva. Szóval marad minden a régiben egyelőre. Költeni a mostanira is lehet ha nagyon akarok.mod: 3,6-os H6 adná azt még autómatával is vállalnám. De azt nem hozták be európába hivatalosan ha jól tudom, még a 3 literesből is alig tudtak eladni párat.
CC. vízen nagyon jó, a 40+ fokban is jól vizsgázott nálam. A fékút jó rövid vele, szóval elégedett vagyok nagyon. Nem is hangos. Majd télen mit mutat az még nem tudom, mert ugye csak május óta van fent. Meg ennek okán kopásról sem tudok még beszámolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Persze nincs kihegyezve, ez csak egy erős(ebb) utazóautó, nem sport verda. Arra ott a WRX/STi.
Ahogy nézegettem 14-15-ből elvan a 3 literes vegyesben a 2,5 elvan 9-10-ből is. Azért az elég nagy ugrás... Igaz lóerőben is (170 vs 245). Olyan kell nekem ami családi autóként is funkcionál, tehát 2 és a 2+2 ülésesek kiesnek élből. Nem szeretem a nagyon hivalkodó autókat sem de azért ne is legyen olyan mi mindennap szembe jön az utcán...
Szóval ami még szóba jöhetne az egy 5 hengeres Volvo pl egy jó kis T5 adná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kombi nem, azért annyira nem kell családi autó. Max ha bővülünk de az még tervben sincs igazából, nem hogy a kivitelezés fázisában legyen a dolog.
Néztem egy 328i-t is... de én fázom a rwd-től bevallom. Nálam fwd vagy awd játszik csak. Nem vok én Fittipaldi.
tomcsi23: Ennyi. Átvágtad a gordiuszi csomót.
mod:
runner: Szlovák rendszám?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Semmi. A baj az, hogy nem tudok vezetni.
Ez egy 2010-es 328i volt az nem tudom az jó-e vagy sem... De mivel kecsóra kellett volna lemenni megnézni nem erőltettem. Ismerősi körben amúgy is felemás véleményeket kaptam a bimmerekről így szkeptikus vok a márkával kapcsolatban. Meg nem is az én stílusom...
runner : Illegálba ne kockáztasd be, ismerős bepróbálta de végül a differencia utólagos bevasalásán kívül egy szolid 400k-s bírságot is kapott a nav-tól.
Vagy mehetsz az nkh-hoz ők bemérik és ha valóban tudja (Clean Diesel sicc!!!) akkor elvileg átsorolják egy marék mátyásért cserébe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezzel tisztában vagyok, a Subaru is csinált rossz motorokat pl. És nem csak a 20 rossz motor cikkben leírt 2010 előtti dízeljeik sz@rok hanem a régebbi 2,5-ös motorok se tökéletesek.
BMW-t nem ismerem annyira, hogy tudjam melyik a jó és melyik nem pontosan, mert annyira nem áll közel hozzám, hogy beleássam magam a témába.
Subiból nem csak a 3.0 prémium áras, egy mezei 2 vagy 2,5-ös Legacy/OBK/Fori/Impreza vezérlés csere is 160-180k-nál kezdődik vízpumpa csere nélkül. Ha vízpumpát is cserélsz az +50k.
mod:
A Subiban az a jó, hogy prémium áron kapsz egy senki által nem ismert lesajnált tragacsot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azért van 1-2 egész normális* szerviz pesten de igen, a legtöbb helyen max egy olajcserét vállalnak be az igaz.
Az egész normális alatt azt értem, ha megmondod magad mi a baja a verdának vagy mit akarsz akkor megcsinálják rendesen, amúgy meg tippelgetnek mint a totónál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen