-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz hobizoli #148245 üzenetére
Erdély.
Tanárom elég jól kinéző Golf 5 1.4 benzinét 3000€ cserélne le, kellene neki kombi.
Normális állapotú G4 2500€ megy, átlagosan.
Mondjuk azt megfigyeltem, hogy minimum egy 10-15% eltérés van az árakban.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sagesz93
addikt
válasz hobizoli #149037 üzenetére
mk2 / b 1,2 60 ló, én imádtam a kocsit, külsőre-belsőre is csak az a fránya motor nagyon kevés volt hosszú távokra(tény, nem feltétlenül erre való ez a típus). Ennyi volt a bajom, ezért váltottam le.
Apumnak van ignise, szerintem teljesen más a két autó, de mindegyiket jónak tartom, csak emberfüggő kinek mik a fő szempontok.Én a puntot preferálom.
Az ignis étvágya nagy, nálunk kb 8 az átlag városban. A puntóé 6-6,5 volt. És városban abszolút nem számít melyik az erősebb(itt nem is igazán érezni, inkább az előzéseknél 80-100nál halott nagyon a punto)[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz hobizoli #149037 üzenetére
Ez a fogyasztás az Ignis kapcsán sokaknál előjött, magyarán zabál mint állat. Apunak Ignise van, öcsémnek korábban 2006-os Swiftje volt, normális vidéki országutas, falvakon átmenős használattal mindkét autó 5.5-6,0 közt kajált eddig. Szülők kimentek Ausztriába pályán és összátlagba vmi 6,3 volt a fogyi. Ahogy láttam vezetni pályán 120-130-al megy óra szerint, szval ez a fogyi nem vészes. Inkább azon múlik szerintem hogy a gyorsításkor mennyire bánik finoman az ember a gázpedállal.
Nekem is sikerült az Almerával 5.3-as fogyasztást csinálni, ez egyszer jött össze, szinte 0 város 90-es országút tempó és 100-as autópálya tempó mellett (m43-ason járok sokat, itt alacsony a forgalom, nem tartok fel senkit). Normális használattal rögtön 6 felett vagyok, ha klímázok és oda is lépek néha akkor megy 7...Azt nem értem miért ilyen kicsi motorokat csinálnak... Egy kompakt autóba simán mehetne egy nem agyon húzott 2 literes motor simán, lenne nyomatéka, nem kellene pörgetni se. Nem tetszik hogy pályán baromi sokat forognak, 6. fokozat hiánya is számomra érthetetlen. Ennyire drága lenne? Pályán 120-nal 3300 rpm... Sok...
-
Land
veterán
válasz hobizoli #149238 üzenetére
Kb 1-2x fordult elő... Haver inkább azzal baszogatott, hogy miért tartom 1800-2000 között az autót, mikor már lentről húz és sokkal halkabb. Neki hiába magyaráztam el, hogy miért.
Qru: "egy szívóbenzines tolerálja az ilyen sok rövid utat a legjobban." ->Jelenleg afelé hajlok.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Termi16
őstag
válasz hobizoli #149439 üzenetére
Kicsit megkésve, de igen, csak 5-ös sajnos. De igy sem forog veszélyesen sokat, GPS szerint 120-nál 3000 rpm ha jól emlékszem. De lehet, hogy ez 130 volt? Fater 1.6-os H Astráján voltam kiakadva, ami ugyanott már 4000 körül\fölött forgott.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
-
-
őstag
válasz hobizoli #152906 üzenetére
nem tudom mi az a "frutti", de én biztos nem írtam semmit ezzel kapcsolatban
ha ez neked valami szlenged arra hogy olcsón, olyat sem írtamannyit írtam hogy a kevesebbet futott autó 10 ből 9 esetben jobb mint a sokat futott
ezt felesleges megkérdőjeleznifrutti
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #153009 üzenetére
Valami elopott. Valami nagy, ami forog. Ha benyomom a kuplungot, surrogó hang jön a váltó és motor közül. Nem a kuplung, sajnos nem. A lendkerék gyalulja a motorblokkot. A főtengely axiálisan mozog 4 milimétert. A kuplungot benyomva tolod lendkerekestül a másik irányba. Pedig ez nem egy 120-as skoda, vagy lada motor, hanem a modern kor korcsa.
LuckyL: a garancia nem mindig és mindenre érvényes, majd megtanulod, ha nekem nem hiszel.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #153024 üzenetére
Mikori évjárat volt? Legalább pár kuplungolást megspórolt a szabadonfutó. Nekem ma a rüki okozott problémát, de két fővel sikerült áthidalni Béna a váltórudazat konzola, megy is fel a bontott régi, ami dupla felületen fekszik fel. Motor eddig csak gyűrűt kapott, meg vízpumpa-venti tengely miatt hf csere volt, lassan kezdenek megszólalni a tűgörgők.
-
ArthurShelby
addikt
válasz hobizoli #153078 üzenetére
Megnéznék egy füstös tuning dízelt, le tudj e nyomni egy tesla-t. (nem a tesla-nak szurkolok)
A benzin-dízel vitához meg annyit, hogy Lamborghini dízelből csak traktort tudok, de Bugatti dízelről egyáltalán nem hallottam. Ennek ellenére nekünk az újabb kocsink dízel (CDTI), meg vagyok vele elégedve (az 1.6 ecotec-hez képest főleg ).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #153076 üzenetére
Nem járok gyorsulásra, hogy oda kelljen állni, ellenben az elmúlt 2évben nem akadtam össze közúton olyan dízel huszárral aki le is előzött volna. 1x mentem egy A3-al fej fej mellett, de 160 felett az elkezdett gyengülni minimálisan az M6-oson.
Milyen modok vannak a B6on? Ez M.O. mi lenne ugyen, egy chipen kívül semmi, és az utak királyának hiszik magukat...(#153072) Lacy6
Senki nem jött szembe, egyenes belátható út legalább 3-4km szakaszon....Akkor miért ne?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz hobizoli #153083 üzenetére
A Tesla azt leszámítva, hogy kegyetlenül gyorsul semmit sem tud felmutatni. A futóműve és a fékei abszolút nincsenek összhangban a teljesítményével de az anyag és összeszerelési minősége is maximum csak átlagos. Az a videó megvan amikor kivitte az újdonsült Tesla tulaj a P85D-t valami versenypályára és a harmadik körben le kellett jönnie a pályáról mert konkrétan elment a fékhatás. Ember lecsengetett a kasszánál 175k dodót és ennyit bír a kocsi. És lehet, hogy a Model S 2.3t de egy X5 M50d is 2.2t és azzal addig körözöl míg meg nem unod mert tettek alá rendes fékeket és nem kell azért legurulnod a versenypályáról mert beesik a pedál. A hosszú hatótáv is relatív. A saját weboldalukon van egy kalkulátor ott 120km/h -10°C 21" kerék kombóval 424km-t tud a 2017-es 100D ami a legnagyobb akku pakkot kapta. A 75 csak 320km-t. Vagyis ha hidegebb van simán 300km alá csökken a hatótávja. 2017-ben egy 95k dodós kocsinál ez elég cink. Nagyon gyerekcipőben jár még ezt az egész villanyautózás. Kell neki minimum 15év, hogy elérjünk egy átlagos 500km valós hatótávot és a negyed órás 100%-ra töltést. És akkor még mindig ott lesz a combos vételár. Na meg addigra ha széles körben elterjed a villanyautózás (nem fog) simán úgy megdrágul majd az áram, hogy közel sem lesz annyira olcsó az villany autózás mint azt manapság gondoljuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #153099 üzenetére
Lesz ellenfele a teslanak...
lucidmotorsAz embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #153103 üzenetére
Miért lenne vicces? Nem értem, mindegy is...
(#153104) Lacy6
Csak városban nem tudom, nem járok 100%-ban ott.
Pl. Nagytétényből rakparton Óbudára, közepes forgalomban, 8.5-t írt legutóbb.(decire pontos a BC, egyébként nagy mértékben köszönhető a vezetési stílusomnak is, nem fékezek nagyon, inkább motorfék)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #153136 üzenetére
No, itt a videó az astra hangjáról, csak akkor van hang, ha a kuplungot kiynomja az ember. Nem a kinyomó csapágy és nem is a kuplung vagy váltó...
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #153778 üzenetére
Fiesta 1.0 125hp ecoboost ugyanez. Az engem simán megvett kilóra pedig ezt az egész downsizeing őrületet egy baromságnak tartottam. De úgy látszik lehet ezt jól is csinálni. Turbólyuknak nyoma sincs és az a kis hagyaf*sz motor alacsonyabbról megindul mint egy kétszer akkora dízel motor azzal a különbséggel, hogy ez fent sem butul el. Nem kiemelkedően erős de fordulatszámtól függetlenül minden tartományban van elég ereje nem kell akár kettőt is visszaváltani egy erősebb előzéshez. Hibátlan cucc. Kéne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
válasz hobizoli #153803 üzenetére
A tied sem az erősséged. Turbóról indult a beszélgetés, most meg jössz a vezérléssel. De le merem fogadni h simán lehet találni vezérlés problémásat máshol is azonos futással.
Nem is értem miért az a kérdés (mert te pl automatikusan besorolsz engem a VAG fanok közé, nem törődve a ténnyel, hogy egyike vagyok azoknak akiknek nem ment el az esze és látása ilyen téren) h a VAG milyen.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz hobizoli #153810 üzenetére
No, főnökömnek pont nemrég halt meg a turbója a Passatban 100k km futás után. Szóval nem biztos hogy minden turbó kihúz 300k km-t.
Mondjuk őt valószínűleg a csere nem vágta földhöz és nem siránkozott miatta csak múltkor mesélte én meg eléggé meglepődtem.Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs