-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz tresh #102072 üzenetére
És a 208 az már a van nyomaték kategória?
Mellesleg ajánlom figyelmedbe az s2000-res nyomaték/teljesítmény görbéjét, ha még nem láttad volna
[link]
6000 alatt semmi nincs, 6 és 8.5e között használandó az a motor. Amivel amúgy nincs is baj, az az autó így jó, ha mókázol ott használod úgy is.
De attól még a 7500-as fordulaton 200 Nm az változatlanul a fűnyíró motor kategória, ez abszolút egy nagyon magas fordulatra és teljesítményre hangolt motor ...(#102073) Snoop-y : senki se fikázta, nagy kedvencem az az autó. De nyomaték az nincs, most ezen a tényen mit szépítsünk? Ez olyan mintha azt mondanád, 4 ajtaja van. De nem, nincsen. De azzal, hogy azt mondom nincs 4 ajtaja, nem leszólom az s2000-rest, csak megállapítok egy tényt, érted.
Ez egy porgos palyaauto. Elonye abban rejlik, hogy vegig magas fordulatszam tartomanyban lehet vele autozni es senkit nem erdekel, hogy vissza kell valtogatni ha a koruton docogsz 50-el 5.-ben es be kell ferni valahova. Vissza ketto padlogaz aztan had visitson
Így van Én a magam részéről nagy szívó párti vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tresh #102078 üzenetére
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték
Nincs hát, ki mondta hogy van?
1.6 vti és társai
Jó hát az kisebb köbcenti, most az minek hasonlítod egy két literessel? Amúgy meg az 1.6 vti pont ugyanaz a műfaj, ugyanúgy a kis köbcentis szívó ami végtelen sokáig forog és felülre van hangolva. Az s2000 motorja ugyanez.
hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen
3.5 v6-os Legend?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tresh #102081 üzenetére
na de még is szépen szedi a lábát nem ?
Mert a teljesítmény gyorsít, nem a nyomaték És nem amúgy, nem annyira megy.
v6 ba csúnya lenne ha nem lenne nyomaték
Mazdának volt 1.8-as V6-osa, abban nincs
Én arra akartam utalni amikor jön a sz*rrá hackelt racsing hondaboy-ok az 1.6 1.8 betegággyal ami fénykorában sem volt egy erő bajnok nyomaték terén akkor az mellet egy ilyen s2000-es blokk igen csak nagy változás minden téren.
De értsd már meg kérlek hogy ezek ugyanolyan típusú meg jellegű motorok, most az hogy egy 1.6 VTI 160 Nm vagy ez 200 Nm van az nem egy nagy különbség ... nagy változás igen teljesítményben, de ugyanúgy nincs nyomaték és ugyanúgy egy kizárólag föntre hangolt 9 ezerig forgó szívómotor. Értem én hogy kicsivel több a nyomaték is, de ha valamiben akkor pont nem abban jó az a motor, nem arról szól az egész .. ha azt mondtad volna bezzeg egy 2 literes dízel a 350 Nm-ével .. az igen, mert valóban, az forogni nem tud cserébe 2e-res fordulatnál hegyomlás mert ott nagyon erős. Ennek ellenére mondtál egy jellegében full ugyanolyan motort, ami alig több nyomatékban és ugyanúgy nem az az erőssége, hogy "bezzeg abban legalább van nyomaték". Erre akartam csak célozni, de valóban ne beszéljünk el egymás mellett annyira nem fontos az egész
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tresh #102088 üzenetére
Sajnos nagyon hosszúak a váltóáttételek, és nem is könnyű az autó.
Egy jó áttételezésű váltóval mehetne sokkal jobban (amúgy nem bánom mert én szeretem így, még ha emiatt nem is megy annyira)
Csak összehasonlításképp: a sima 2.0 focusnak 89-nél forog le a második, nekem 115-nél
Igaz az csak 130 ló és 175 Nm, de emiatt másodikban nagyobbat lép, mint az enyém.
Ha az a váltó lenne az enyémben is, akkor épp 100-nál forogna le a második, egy fél mp-el biztos jobbat menne 0-100 -on.[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz tresh #102192 üzenetére
Tudom, viszont a Fastrák általában idősebbek, jobban rohadnak, többet fogyasztanak, sok a full fapad példány 60lóerős motorral és kisebb is a kínálat.
A mérleg másik oldalán ott van a kicsit komfortosabb utastér és egy picivel jobb passzív utasbiztonság illetve a nagyobb méret de ezek szerintem nem nyomnak annyit latba hogy átbillentse a mérleg nyelvét."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Buster17
addikt
-
Buster17
addikt
válasz tresh #102206 üzenetére
De olyan kell amire van még műszaki.
Amúgy multkor 2 éve néztünk kocsit 100euroért minden zsír volt meg 1 hónap műszaki csak annyira megette a rozsda hogy már nem ment volna át a köv műszakint. 30ezerért egy működő autó kész ritkaság. Otthon 50alatt nincsen szétrohadt kispók se.
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #102225 üzenetére
Kókuszból van a valtozo vezerlesu 115lovas megoldas,az jobban hangzik. Megbizhato,nagyobb autot szeretnek ez a lenyeg igazabol. Tavasz kornyeken lenne az akcio, a keret meg keplekeny,de a felsorolt autok/kategoria a limit. 1-1.5 millio kozott.
Tboy: ez a sorrend???
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #102228 üzenetére
Koszi a tippekek,Tboy,kalmanchris,nektek is!!
Ez a 2.0 nem zabalja ki a lelkemet is? Akkor mar miert nem mazda 3? Bar az nem tetszik. Apam a ford ivanicsnal van, ezert jott szoba a foka. Valamivel olcsobban lehet tudna onnan,de ugyebar ott kb a 2009-es a legoregeb.
Szemely szerint a civic es a focus tetszik,a mazda 6 se rossz, de a 2.0 felo hogy megenne amyagilag. 5-os golf is tetszik, meg a 307 is (megint egy franciat???) . Itthon van mar egy 307 sw. -
Vesztor87
senior tag
válasz tresh #102264 üzenetére
Volt szerencsém egy 1,4-es I-es fókában utazni egy Bp-Szeged távot, hát meglepett rendesen. 130 körül talán 3500-as frsz lehetett, de hogy mennyivel halkabb volt ez mint pl a Nissan Almera az hihetetlen. Osztrákoktól vásárolt autó, gondolom nem raktak abba sem plusz szigetelést, csak azért mert az Nyugati piac De tény, a fóka 2 az nem volt ilyen csendes, egy 1,6 kombival mentünk visszafelé, az 4000 körül forgott 140-nél, és határozottan hangosabb volt mint elődja:S Fura azért ez...
-
tresh
addikt
válasz tresh #102276 üzenetére
100-ig egész jó de utána
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #102277 üzenetére
nem tudom mit akarsz egy 100le-s c kategóriás családi szívóbenzintől
10-11 közé mértem a 0-100-at a videón, és 140-ig nagyon szépen elmegy, kb. reális amit látok.150-nél vége van az tény, de annyival én még nem mentem vele, nem is fogok, így azt nem is akarom kifizetni
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz tresh #102276 üzenetére
ki kell néha kormolni, utána rugalmasabb, és fordulaton is erősebb lesz.
és nemtom hogy létezik, de nálunk a sok éves zömmel városi átaga a 1.6 benya sedannak 6.5l
mostanában jöttünk rá, hogy mennyire jót tesz a kikormolás, mert azóta még kevesebb.7-8litert dugóban klimával araszolásnál tudtunk csinálni.
ami meglepő volt, hogy cimbi 1.4 3 ajtóva kb ugyanúgy megy,mint a milyenk 80 helyett 100lóval. ellenben többet eszik, nála 8-10l a norma.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #102298 üzenetére
Igen,jol mondod. 2-es fokatol kezdtek ezt a valtozo vezerlesu megoldast ti-vct neven az 1.6-os motorokban. Legjobb lenne egy ilyet kifogni.
LegoHead: Ahogy tobben is irjak,az 1.4 rettenet verszegeny abban a kasztniban, raadasul ugyanannyit eszik mint az 1.6os.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #102562 üzenetére
Ez lenne a kovetkezo kerdesem
Ha G Astra akkor 1.6, masik ketto eseten 1.4/1.3. Amugy is ugy tudom, az Ibizakban az 1.2HTP motrok eleg problemasak.En a benzineseket jobban preferalom, az ilyen kis meretu dizel megint nem a legjobb valsztas...az internet nepe szerint. Bar Fiestabol az is szoba johetne.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz tresh #102797 üzenetére
öööööööööö....na ezzel en is igy voltam, amig garazsban szalltam ne jobbara a kocsikba.... amiota, viszont az udvarrol startolok reggel, almosan, vacogva es beülök a -3 fokos autoba...na megvaltozott a velemenyem a füthetö kormanyrol
(#102799) !Overdose! : nem is kell nekem pontos ertek....de azt ha latom, hogy 80 fölött van mar a vizhöfok, akkor batrabban odalepek egy elözeshez stb...
(#102800) tboy93 azzal nincs is bajom...de autopalyan, mennyit forog az 1.4 es? siman 4000 fölött ...plane 4 emberrel, csomagokkal agyigrakva.....azt az 1.4 poloban is borzasztoan eszrevenni mindenben....amugy varosban, 10-20-30 km orszaguton nagyon szepen fogyaszt az is....autopalyan, plane ha beülnek meg 3an na ott erezhetöen mas szögben kell nyomni a gazpedalt...en csak ezen akadtam fenn de amugy mindenhol olvasni, h jol fogyaszt az a motor!
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #102794 üzenetére
Ez nagyon kígyó pölö Ertem, koszi a segitseget. Akkor a 307 vs. Civic marad, amelyikbol jobb allapotut tudok kifogni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #103242 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy az autót Németo. venném, forgalomba helyezés, szükséges cserék, stb ezen kívül lenne.
Focus Mk1 simán ki kell jöjjön ennyiből - itt, forgalomba helyezett, 2002-es példányok is 2000 euró alatt vannak(#103244) alázógyík: az, kb ugyan az mint az Ibiza, tudtommal, csak beletóldottak egy voala, sedan
IbizaCordoba?(#103243) Agostino: volt főnökömnek ilyen (Alttea) volt, nagyon meg volt vele elégedve
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz tresh #103237 üzenetére
Nem mind szar, de azert eleg sok "erdekes" dolog van a francia autok korul. Multkor az ongyullado citroen amit linkeltem? Nagybatyamek vettek anno uj meganet, annyi elektromos nyug volt vele hogy eladtak es vettek egy uj corsat. Bar az is fos volt, nem birta a nem premium dizelt, illetve a bal elso fenyszoro izzo hetente kiegett Akkor havernak volt 306 (vagy 406 ) peugeotja, gyakorlatilag minden letezo elektronika behalt rajta ulesfutestol kezdve elektromos ablakemeloig. Eladtak vettek helyette egy golfot. Anya 206-oson tanult vezetni, nem volt olyan ora az oktatoval amikor ne lett volna baj a kocsival A franciak engem nem gyoztek meg, pedig mar az olaszokat is el tudom fogadni, pl. punto no mindegy
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
válasz tresh #103257 üzenetére
"Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont."
bár lenne egy ilyen tudásmag valahol. akár fizetnék is érte és szerintem nem vagyok egyedül vele. ilyen infókra volna szükség, nem amit te is említettél mantrázásokra.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
parandroid
nagyúr
válasz tresh #103284 üzenetére
Itt Frankfurtban a nagyobbik lányomat hordjuk fogszabályozni, a fogászat mellett van a Tesla-szalon, ott szoktak lógni az udvaron a konnektorból. De a minap az IKEA áruátvételnél is mellém parkolt egy, röhögtem is, hogy remélem komplett konyhabútort visz vele haza a tulaj, de csak néhány polclapot vett.
Szerk.: Élőben borzasztó durva egyébként, hogy teljesen hangtalan, nem tudom, mikor fogjuk ezt megszokni az elektromos autóktól. Szaladgálnak egyébként Zoe-k, Leaf-ek, pár Ampera mutatóba, meg egy csomó Twizzy is, na az még egy vidám kis látványosság, csak ne lenne olyan drága.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bluetooth hangszórók
- Facebook és Messenger
- TCL LCD és LED TV-k
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen