-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
Itt az autó:
Pár komment a tulajtól:
"Az autó attól lett 131 LE-s, hogy sportlégszűrő van benne,gázgyorsító,és a chip jobban fel van húzva.
Padon először 129.majd 131LE-t mutatott, tehát ha reális a gép,akkor 131LE is képes feszíteni a főtengelyt.
Visszatérve a teljesítményre, az autóba csak 100-as benzint tankolok,talán ez is közrejátszik a teljesítmény többlethez. Van benne elektronikai átalakítás is bőven,és a szervizbe azt mondták a sok kicsi tuning így összeadódott. Én személy szerint letojom hogy hány lóerős,az a lényeg hogy jó legyen. Pl ez az autó összkerekes,a vonóerő is négyfele oszlik. Állitólag ez is dobhat a teljesítményen. Igazából gyárilag a 103LE is igazi vérbeli olasz "" - Szia! Milyen váltód van fent,amitől összkerekes lett a gép?
- LUK kuplungszerkezetem van..."
Síírok -
stangli
senior tag
-
Mr.Grincs
veterán
Nah ma kipróbáltam az automata 2.0 hdi 407 est. Hát amennyire tetszett elsőre, 2.ra úgy ábrándultam ki belőle. A váltó jó, nem olyan fos a váltó mint ahogy elképzeltem, jól kapcsol, pontosan kb akkor amikor én váltanék. Motor jó, az anyós ülésre mintha egy fél vasalót tettek volna valami folt van ott tenyérnyi nagyságban. Nem gáz annyira. Az lcd kijelző elfolyva, szériahiba. csere 25 papír.
De eddig ez hagyján lenne. Beszéltem a citroenes pözsós szerelőmmel. Aki azt mondta felejtsem el, ha nem akarok szopni a váltóval ugyanis ezek időzáras váltók, eljön az idő akkor megdöklik. 200 ezer kilómter körül. Nincs kivétel. Azt tanécsolta ha automata kell akkor újonnan vegyek vagy sehogy vagy pár tíz ezer kilóméterrel. Azt mondja lehet elmegy most még 3 - 4 évet de utánna 5-6 kiló egy rendes, teljes váltó felújítás és nem a 200 ezeres gányolásra gondolt, mert azzal nem lesz tökéletes. Szóval az automata offos.
A benzines, kézi 6 gangossal jobban járok, fogyaszt városban de, ott meg annyit úgysem megyek vele. Inkább vidék föl alá, autópáya.[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Szplöttyy
senior tag
Ez így tényleg gáznak hangzik, a 45lovas 1.2es B Corsa 2esben 80km/h-nál tilt, 3asban 120km/h-nál, a vége pedig nem tudja senki hol van, de 160km/h-val már ment. Ja 2 személy. És természetesen óra szerint. Mondjuk 4 személyel, lehet hogy ez sem tudott volna többet. Bár a suzukim is, hiába 92ló, aztán ha beül 4 ember, nyomni kell, múltkor(ne, ne kérdezzetek semmit) 7-en ültünk benne, azért ~6ezernél elraktam kettőbe, és jött egy pár másodperces fuldoklás és hullámzás(a motortartó bakok nagy örömére) majd megkezdődött az elég halovány gyorsulás.
Smoke & Torque
-
Alex123
senior tag
Értem, amúgy az 1.4-es Polo és az Ibiza "testvérek" nem?
Tehát ha jól olvasgattam a tapasztalatokat az Ibiza minimálisan sportosabb, a Polo meg "városiasabb" de lényegében szinte ua. a kettő, fogyasztásban is...Jól látom, hogy akkor mind1 melyiket választanám azonos évjáratból?
(a Punto I-es és II-es ennyire sz*, hogy arra a kérdésemre nem is reagált senki???)
-
lsc
nagyúr
GT86 véleményem szerint nagyon hoki autó lett. Hiányizk belőle jó 50lóerő
Vezetted?
Egyébként 100 ló körül mehetne bele /majd a tunincégek/, tényleg pörgetni kell, viszont vezetni nagyon jó, jól írták a cikkben hogy elhiteti hogy sokkal erősebb, gyorsabb.
Az élet kegyetlen .
-
Balupapa
senior tag
"A logikátlanul megtervezett teljesen átgondolatlan megoldásokkal van tele a szerelők hócipője azért köpködnek annyian közülük ha újabb fajta francia autót kell javítaniuk."
+1.
fater c5nél is le kell bontani az elejet egy izzo cserehez lol.
a legaprobb szereles is 3szor annyi ido mint egy masik kocsin.
ahova en jarok a poloval at szokott fater is oda (VW szerviz)legutobb kopogott valami a futomujeben 2 oraig azt kerestek hogy lehet megbontani a kerek mogotti reszt (persze nem a mi sarunkra)
_-=*WheelWhores*=-_
-
Bati0501
őstag
Na,azért a BMW-kről is lehet szépeket hallani...Pl.:le van plombálva a motorháztető és csak szerelő nyithatja fel,mert ha Te,akkor ugrik a garancia...Tök mindegy,h hol vagy,hívd a megadott számot és várd még szépen megérkezik a szerelő,gondolom "olcsón"...És mi van akkor,ha csak hűtővizet,olajszintet vagy ilyesmit akarsz csak megnézni?Menni kell a szakszervizbe? Ehhez képest,h le van burkolva motor leányálom már...
Persze,ez is ide tartozik: [link]
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
Nagyon adom amit írsz, főleg az elejét.
Nekem is tetszik a GT86, de nem kéne.
2012-ben kidobni egy olyan sportautót ami 200ló, épp egy kicsivel több nyútonméter, szerintem ez ma már kevés. Karrotta tesztje zseniális.
Ennyi pénzért evo-t v bubarut vennék.Life is too short to stay stock!
-
lajafix
addikt
mondom hogy nem érted az egészet, s nem is neked szánja a toyo.
Na lássuk a toyo koncepcióját:
Ezzel újkorában nem fognak versenypályára járni, s aki megveszi, azt nem érdekli hogy a töltött corsa megelőzi egyenesben. Az élmény nem= köridő, gyorsulás. Ahogy egy jó nő sem = a feszes fenék és nagy mellek sztereotípiával.
Rock'n Roll
-
-v-
addikt
"Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat"
Látod, ez engem pont nem érdekel, melyik autó aláz meg, és melyik nem.
"Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről"
Engem ez sem érdekel. Engem az érdekel, meddig ér a szám, amíg körbeérek, nem az, hogy mennyi idő alatt.
"hogy leverje a konkurenciát"
Nem arra készült.
Teljesen egyértelmű, neked egy mai hothatch való, a GT86 pedig nem hot hatch-nek készült egyáltalán, tényleg más a célközönség. -
Zewa
senior tag
Népszerű autó már most, és szerintem az is marad. Rövid időn belül jönnek a tuningcégek akik hoznak még egy pár lovat a motorháztető alá.
Vezetési élményben egy Mx-5 -ös Mazzag is példamutató. 1,1Tonna és csak 126ló.
Teljesítményben a csipszes Hastra 180lójjerével alázza de élményben egyértelműen az előzőt választanám.ps.: Ebben a kategóriában én Őt választanám. Vajbőrrel és ezekkel a görgőkkel.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#10726912
törölt tag
Nem ültem egyikben sem. Se a 86gt-ben, sem az opelben.(Szép darab és ígéretes a lotus motor ). De dájcséknál ültem egy-két érdekességben...volt, ami be is indítottak... (komolyan)...volt amivel vittek is (R8...nem rossz érzés a gázfröcsse )...Porsche 911 (ezt be se indította, mégis csorgott a nyálam)...a BMW -nek Z4-nek volt olyan hangja, hogy...
Bele ülnék nagyon sok kocsiba, ha vennék, de nézném, hogy mennyi idő alatt van 100-on, belteret, külsőt, a múltját (ami soknál ma is a jelen, azaz megállja a helyét), a hangját...
Egy biztos: nem akarnék olyan gt-t, amiből sóvárognék egy-egy régebbi klasszikus után
Az erősebb motort meg...nem baj, ha tud gyorsulni 100-ra 4-5 sec alatt olyan hanggal, amitől az impotens is kidobálja a viagrát hirtelen gerjedelmétől megrettenve...
lajafix: Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért.
Fenntartás? Ha meg tudnék venni 10 éves járművet 9 millióért, akkor lenne rá való. Új kocsi?
Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért? Ami élvezetesebb és nagyobb tudású???
Ez szimplán a saját felfogásom. Biztosan jó, hogy van a GT csak nem hoz lázba
Tudod: minden ember más nőre (kocsira) gerjed...[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Még egyszer, mentél vele? Majd utána beszélünk kemény-e a futómű. Csak jelzem a land crusier V8 sem billen kanyarban egy grammot se nagy batár létére, mégsem kemény a futómű, terepjárónál izgalmas is lenne.
Az meg hogy a formatervbe mit látsz bele a Te dolgod /szerintem rendben van, élőben más mint a fotókon, amit én sem hittem amíg nem láttam/, de ezzel az erővel a T modellről is koppintották, annak is négy kereke volt.Mondom a legegyszerűbb elmész kipróbálni, aztán majd beszélünk róla.
Az élet kegyetlen .
-
Qru
MODERÁTOR
"Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni"
Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban...
Am meg ez egy meddő vita, te nem érted ennek a kocsinak a lényegét, a célcsoportja is ismeretlen előtted. Felesleges ezen lovagolni. Ennek a célközönségét úgysem győzöd meg, hogy üljön egy turbós RS-be inkább, mert az jobban gyorsul. Ennek a kocsinak nem ez a lényege. De leírták előttem már vagy 20x de látom csak nem sikerült elfogadnod (azt hogy megértsd nem is várom el).
Érdekes, hogy havi 2-3 ezret adnak el belőle. Tehát valakik mégis csak veszik. Nézd meg, hogy a jobban gyorsuló Corsa/RS-ből menynit adnak el... Hajrá.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
Nem mentem vele.
Akkor a többi csak rizsa.Mod Szplöttyy: Ezzel nemhinném hogy hosszú íveket fogsz keresztbe autózni. Simán lehet, ezért van rajta aránylag "szűk" gyári gumi. Az esp-t nem hagyták teljesen kikapcsolni, de még így is simán meg lehet pörgetni "erőből". Semmi hókuszpókusz, alászeded és odalépsz neki, ennyi.
Álmodozni neked is lehet, ki kellene próbálnod aztán lehet róla beszélni.Bocs a dupláért.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lajafix
addikt
"Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. "
A sportkocsi minden felett álló tulajdonsága az, hogy élvezetes. Aminek van több lényegi összetevője, mint gyorsaság, kiegyensúlyozottság, hang, kezelés, forma, felépítés, ahogy remeg... Te ezt nem vagy hajlandó megérteni, hát ettől még forog a föld egy darabig."egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez "
Most sport vagy pályaautó? Elképzeléseid olyanok mint az anyósomé a végtelenített nyugdíjról, bár nem vagy te még korban 70.btw hol veszel ma új s2000est?
Rock'n Roll
-
hobizoli
nagyúr
esoben mentem 15.2-ket, meg 9.4-t 201m-n szeria allapotban
15.8-t tud egy 20+ eves, teljesen szeria allapotu, nuku tuningolt Swift GTi pl 101LE-val FWD-n(!), nem RWD-n
ez kb 9.9-10.0sec koruli ido 201m-n
201m-n 0.1sec diffi az ~1 autohossz a celnal
5-6autohossz diffi az mar eleg latvanyos
foleg ha egy rajtban jobban letapado RWD szopodik ki egy FWD ellen, vagy mennek fej-fejt cink a dologvhogy errol a GT86-rol a amcsi vasak jutnak eszembe
5.7 v8 340lojje, asztaqrvaaaa, aztan meg megy egy 16.7-tvagy ott van pedalkent erre meg a RX8 is, az is hasonloan csalodas volt sokaknak
192lo csirabbik aztan ugy (se) megy mint vmi 150loeros auto
10M-ert (akkor)
a 231lojjosat meg egy szeria ITR vagy egy jobb VTI is cigire vette
aztan azok akkoriban uj korukban kerultek a felebe (se)LOOOOOOOOL
több drón kell ;P
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs