-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
+1. Autók növekednek parkolók meg méretben állandóak, sőt ahol drága a terület ott még a régi szabványból is a minimális méret a menő... Most hogy már beletanultam ezért is szeretem jobban a járdával párhuzamos parkolást. Ha találsz helyett akkor ki tudsz szállni és nem nyitják rá a kocsidra az ajtót... Bár a legbénábbak ott is megtalálják a módját hogy kárt okozanak (neked jönnek, egyszer egy pali tolatot belém 1 kilométer per órával parkolás cimén...).
-
deicide
veterán
Na ezt nekem ne is mondd, a 3 ajtós még gyötrelmesebb. Mostanában inkább állok bevásárlóközpontban is inkább távolabb (na jó, azért is, mert féltem, hogy meghúzzák), de ki tudjam tárni az ajtót, ne gumiember módjára kelljen kifolynom a kocsiból.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Az már az önszivatás kategória.
Vagy olyan telepi garázsokhoz vannak szokva, amik Fehérváron is vannak, ha a vezetőülésből ki akarsz szállni, akkor a jobbos tükör karcolja a falat...Dare2live: úgy logikus, ja, nyilván szokás kérdése, de ezt tudva Párizs közelébe sem megyek autóval.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Akkor sokan eredeti funkciójuktól eltérően használják. Bár el tudom képzelni, hogy amikor azok a panelek épültek '85 környékén, akkor a trabi, kispolák, dacia, favorit kategóriák azért kényelmesebben befértek, mint a mai "meghízott" vasak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
nagyúr
Köszi a válaszokat!
Franciát tuti nem szeretne, a dízel meg neki azért kevésbé pálya, mert keveset mennek egy évben, csak ezekben a dögökben nem nagyon van benzines, vagy 2.0 fölöttiek, amik fogyasztanak
Zafira tetszik neki, mert most is régi astrájuk van. A Galaxy is tetszik, és abban tuti elfér a 3 gyerekülés, a zafirában szerintem nem...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Integrale
veterán
Igen igen, a muszerfal Dedra, egy eve voltam utoljara nala, pontosabban a haverjanal, o Dedrakat es Deltakat bont (TC parkoloparaden Beta HPE es Delta HF turboval lehet latni).
A hatso lokharitoval sokat szopott, mert a Tempranak lenyillik a kozepe, minden esetre nem egy szepseg az auto igy teljes egeszeben. Csak szemleltetni akartam, hogy elemek cserejevel megkapod egy csoporton beluli masik marka autojat.!Overdose!: Hogy erted, hogy hogy? A mukodesi elve olajnyomason alapul, csak a nyitasi idejet valtoztatja, melyseget nem (azt csak a vtech) 4000 korul valt, sokat nem veszel eszre belole, max annyit, hogy valtozatlan kedvvel huz az auto, nincs torpanas. Jo minosegu olaj,10e km-es cserevel es a bemelegites szinte elengedhetetlen.
Tobbet nem tudok mondani rola, hobizoli vagy Magus valoszinuleg jobban benne vannak ezekben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BeriHampeR
aktív tag
-
tresh
addikt
2 gyerköc ülést mondott nem ?
(#103709) BeriHampeR: km-t ne nézd..felesleges. De a motor ehhez a bodéhoz szerintem nagyon kevés lesz..
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Azert meg kell nezni, hogy mit vesz, az ujabb adagolok is tudnak meglepeteseket okozni, egy vp44 felujitasa 100k, ha eljon az ido. Plusz turbo szinten, illetve kettostomegu is annyi.
Ha meg regebbit vesz, akkor ezek megsporolhatok, de ott mar az altalanos muszaki allapot is nagy esellyel a nullahoz kozelit, hanyszor kerulte meg vajon a foldet egy 20 eves dizel? -
kenguru99
aktív tag
Van esetleg forrásod erről? Mert egyszrűen fizikai képtelenség ez a régóta terjedő legenda. Az 1986-os vb győztes mclaren 540kg volt benzin és pilóta nélkül. 850 lóerős versenyen (edzésen 1000 lóerő körül). A delta S4 meg 890 kilós és 560 lóerős volt 1986-ban. Ha csak a súly lóerő arányt nézzük már akkor is nyilvánvaló hogy a leglassabb formula 1-es autó nyomába sem érhet soha. Nem beszélve a futóműről sokkal magasabb súlypontról.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
ja és mennyi a kocsi?
1M a vételár, 100k az átírás és egyéb papírmunka, 100-200k egy első szerviz, és 8 literes fogyasztással még az üzemanyag is vagy 70 ezer majdnem, ugye vannak adók meg biztosítás is, illetve minden évben van utána az értékvesztés.
ha nem is éri meg a taxi, akkor is nagyon brutál km költség jön ki ilyen kevés éves km futásra. -
Kornel
veterán
a lovak zabbal mennek.
és még mindig 1,6 tonnát kell cipelni, nem egy matiz kasztni(#105654) joamilestoné : a mostani elmegy 7-el bp-en is...
egyébként visszatérve az eredeti felvetésre, egy mk3 turnier 2.0 ghia is megfelelhet, és akkor nem kell a 10+ literes fogyasztáson csámcsogni
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Na ja, a Tipo legnagyobb ellensege a rozsda, az is jellemzoen a ket hatso doblemez, eleg ostoba modon van kialakitva, rendszeres uregvedelemmel es takaritassal elkerulheto az is, a ket sarvedo pedig par csavar kitekeresevel cserelheto. 5. ajto asszem a Tiponal is muanyag, de a Tempra SW-e biztos.
Elektronika is inkabb a digitalis muszerfalasnal szokott rakoncatlankodni, jellemzoen kontakt hibak, de semmi komoly.
A tunetmentes kilometereket pedig alatamasztom en isAz Unonak is inkabb az elso generacioja volt problemas, rozsda es a szar 1.7 D adott ra okot.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Dare2Live
nagyúr
"újabb" 2006 utáni "Eurovan"okból mik a megvehetőek, vannak itt még jó konstrukciós dizelek?
akármennyire is benzines az ember itt azért kéne a dizel mert ezek zabálnak.... engines listákról mik azoka dizelek amik megvehetőek? [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kickass
őstag
Na csak, hogy ne álljon itt fals információ.
DTI ahogy írták nem volt 1.9-ből, csak 2.0 és 2.2DTI van, ezeknél van a problémás Bosch VP44 (meg egy csomó minden másban) vezérelt adagoló
és nem, nem 1 millió forint külföldről újonnan beszerezhető pontos típustól függően olyan 300k környékén (devizaárfolyamtól és a csillagok állásától függően...), sőt itthon is lehet venni pl opeles klubkedvezménnyel 330k-ért
bontott is akad de drága főleg ahhoz képest, hogy lehet az is megkotlik rövid időn belül,
illetve bizonyos típusok felújíthatók, kb. 150ezres tétel1.9CDTi, ahogy írták is fiat JTD származék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen