-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz xEon1337 #211497 üzenetére
köszi a beszámolót. A V40 a kompakt-rövid méretei miatt volt rokonszenves, bár én a 8s aisin váltóval néztem őket, gázolajosban. De jól néz ki & praktikusabb, mint egy 4.6-4.7m körüli szedán.
Azt látom, hogy biz', fenntartás az más kategória A 16" előnye még, hogy olcsóbb felgumizni, ami nyilván hangsúlyosabb, ha két külön szettet használsz évszak-specc.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #211522 üzenetére
grandepunto & puntoevo v c3, 207, clio? sőt, még a mitsu Colt sem lehet elvetendő ötlet, csini-olcsó.
#211521 vzsrylbuta kérdés, de, mit csináljon akinek DSG van gyári programmal? De "D" módban simán elkrúzolgat az ember 80-85-tel is 6-osban, kis fordulaton. Ilyenkor teendő? Városban amúgy szeretem az S-módot, ott ~3ezernél vált.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #211524 üzenetére
korábban volt egy kecskeméti illetőségű fószi aki kb csak coltokkal kereskedett, de szvsz lépj be valami típus-specc FB csoportba, ott a legjobb tájékozódni a hazai lehetőségekről
#211526 vzsryl De miért problémás annyira hogy a potenciális anyagi csődöt vízionáljuk? Miért így hangolja a gyártó egyébként? Van stat róla, hogy a kettőstömegűt mennyi idő után cserélik MT-s vagy DSG-s autóknál?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz dong86 #211680 üzenetére
egyébként érdekes kérdéskör: Lachiptől hallottam, hogy jó váltóprogrammal ~350newtonméterig lehet optimalizálni a száraz DQ-200-as DSG-ket is. Ez azért érdekes, mert családban 2 autó is van ilyen váltóval (1.5 tsi és 1.0 tsi), s igazából az 1.5tsi tud többet is, mint 250newtonméter ha lejárnak a gyári garik, szvsz "Kinyafogom" a tulajoktól (anyuapu) hogy ennyivel hagy járulhassak má hozzá
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #211755 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tibbike01 #211765 üzenetére
No, más elvárásaid vannak, mint pl. nekem, és sokaknak másoknak is bejön az IS.
Bőghet a motor, ha az utastérbe kevés szűrődik be a zajból. Csomagtartó azért a hatchbackeket veri, engem nem igazán érdekel a hátsó lábtér, se az, hogy 2-től több ember utazzon benne, városban 6liter alatt tartható, elég dinamika van benne, hogy útakadály ne legyen (bár a dinamikustól azé' fényévekre van), a forma-ívek nekem bejönnek. Számomra a fontos értékek a csend, nyugalom, fogyasztás, fenntarthatóság és külalak-formák. Pont nem foglalkozom az olyan szempontokkal, hogy mennyi a hátsó láb v fejtér, és csomagból sem feltétlen kell a fél háztartást elvinnie Én szeretem, a középkat szedanok közt ronda-esetlenke nincs, és a Lexi kifejezetten pofás, szerethető. [link] [link]#személyesvélemény #imho #ígylátom
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Poultier #211783 üzenetére
dobd fel FB marketplaccra. Mikor én a yárist hirdettem, 3 hét alatt 1 érdeklődő volt hahu-n keresztül. Feldobtam marketplace-re, 1 délután 14 telefon, másnap reggel meg már az új tulajnál volt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
egy szempont az érzékenyeknek: Passathoz létezett akusztik-csomag, ahol az oldalüvegek (elöl-hátul) akusztikus-laminált üvegezésűek voltak. Na, Arteonnál hátra már nem létezik ilyen prémium ficsőr.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #212048 üzenetére
én P2 párti vagyok "elsőnek", de, kezd mívészet lenni kifogni belőle egy szép-megkímélt példányt. A P3 meg már elég drága ahhoz, hogy első autónak annyira "ne adja ki". De részemről egy plusz a Priusra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #212053 üzenetére
Mikor ismerős partnere első autót keresett, én nyugodt szívvel ajánlottam a jó RX400H-t is, mert. Jó nagy, sosem tudod, mikor menti meg a bőröd a nagyobb bódé & jól elcirkál vele városban meg országúton. [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz JackFeryll #212062 üzenetére
Kinek hogy. Én 2009ben szereztem jogsit, de gyűlöltem minden formájában a MT-t. Annyira, hogy legközelebb 2020-ban ültem volán mögé (újra oktatóautóba, mert sok az a kihagyás.). Aztán hibrid, most dsg, de számomra felesleges a MT. Túl sok problémaforrás, meg így legalább nem tagadom meg kategorikusan az autót Manualissal "elkrúzolgatok", de zsigeri averziót vált ki, úgy meg nem látom értelmét
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tibbike01 #212138 üzenetére
érdemes a száraz DSG-ről kérdezni pl. LA-chipet, ők rendszeresen írkálnak 300Nm fölé száraz DSG-s autókat, s persze jó váltó-programjaik vannak, amik az élettartamnak jót tesznek. Szvl bármelyik mellett is döntesz, ezek azért ajánlottak. Főleg, hogy a karakterisztikát is észszerűsítik (nem engedi beesni a fordulatot, nem vált el "remegve" alacsony fordulaton, optimumtartományban használja a fordulatot...). Szvl ennyi kis pluszt mindenképp', hosszú távon hálás leszel.
a kapcsolatokba invesztálni kell, feltárni, hol lehet még javítani, és arra törekedni, rászánni az időt a fejlődésre. Nem feltétlen otthagyni a bódét kisebb "hiányosságok" miatt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz nandow #212156 üzenetére
De tényleg értelmes választás lenne..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #212244 üzenetére
Lancia Musa
Amúgy ezek a sub4 méteres pici egyterűek lennének városban nagyon észszerű választások.. jól taccsra is vágták a kategóriát
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz f4lcon #212249 üzenetére
nem szeretem a "SUV-t mindenből" megközelítést (nem tetszenek, nem jönnek be..), de:
"nekem a saját kényelmem megér ennyi többlet fogyasztást"
Kisebb a hatása a fogyira a picit magasabb építésnek, mint néhányan sugallni próbálják. Kulcs, normális tempót kell választani. Apám 2.0tdi-dsg,awd karoqjával is el lehet császkálni 6-6.5 liter körüli átlaggal, de a tesóm simán kihoz belőle kétszámjegyűt.Normálisan használt SUV nem fogyaszt annyival többet, mint a hülyegyerekek "laposbódéval"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #212297 üzenetére
nincs mese, el kell adni& venni egy camryt Amúgy bitang, de télen nekem hiányzott a hibrid. Mert bringával nem mindig móka és kacagás az ingázás
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Brianiac #212338 üzenetére
Én a h-t megvennem, hasznalnam. Kulonbozetet PMAP-ba vagy röviden DKJ-ben forgatva. Ha esetleg még is csalódás, eladható és lehet fentebb lépni ha úgy ítéled meg hogy szükséges.
Amúgy még egy patent szép széria végi g asztra sem ördögtől való ötlet, a kulonbozetet meg mindig be lehet fektetni
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #213090 üzenetére
Türelmeseknek való az! Amúgy, megnéznék egyet egy toyota-féle hibrid rsz-ben, az eletromotorral együtt valszeg a legnagyobb problémáját (lomhaság) nagyban enyhítené, kb mint a feltöltés : ) : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tibbike01 #213231 üzenetére
Van családban 2 autóban is, igaz, vacsiújan kerültek hozzánk. Én egyébként megnézném, mit tudnak vele Oroszlányban v más (el)ismert csipszesnél kezdeni, mert, a váltóprogramot is megírják a gyáritól "kedvezőbb karakterisztikájúra".
Nekem 2.0 tdi mellett van az olajos, és, lényegesen megnyugtatóbb a lelkemnek, hogy nem-gyári programmal nem ejti be a fordulatszámokat, nem kapcsol el alacsony fordulaton, sőt, odafigyelve akár folyamatosan 1600-2200 közt tartható a fordulat városban, országúton is. Tehát szvsz megéri a váltót piszkálni. LA-chipet v valami más szakit érdemes megkérdezned a száraz DSG tupírról
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
nyáron volt lehetőségem deb-nemesvámos közt 1.0tsi kamiq-ot (anyué, scalasuv) vinni 3 személlyel, és, sosem éreztem azt, hogy ne lenne elég az a motor bele sztrádán Már várom, hogy leteljen a garanciaidő, mehet csipszelődni. 135 LE& 240 Nm körüli elképzelésekkel.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #213270 üzenetére
egyébként ezeket hogy? Miből van ennyi tarcsi? :\ Én totál használhatatlan vagyok már 7 óra alvás után is, 8-9 kell, hogy tényleg úgy érezzem, autóba merek ülni. Most is épp' megyek lefeküdni mert így nap végére elfogyok vastagon Bár alapvetően szeretem a rendszert, feküdni-kelni konstansan ua időpontban, hétvégén esetleg kicsit korábban lefekszem, hogy extra pihit nyerjek.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Hát fene fenét egyen. Április közepére kaptam időpontot neurolra, mert, hónapok óta egyre rosszabb derékfájás, már kifejezetten kellemetlen tünetekkel (köldöktől lefelé kb semmi nem működik úgy, ahogy kéne, és rengeteg izomtömeg-erő oda a lábaimból, "nem akkor hugyintok, amikor akarok", és a "reproduktív vonal" is "lenullázva". Néha kb járni sem bírok, úgy sugárzik két zacsiba a fájdalom. Azé így 31 elmúlva nem annyira örülök ennek, mert rohadt sokat szenvedtem az elmúlt hónapokban a nyaki& ágyéki gerincem miatt.
Nagyon fantasztikus, mikor egyik lábad sem érzed, DSG ide vagy oda. Bár remélem az ideggyógyon mondanak bíztatót, ha tényleg csak kitüremkedő porckorongról, van szó, akkor megnyugodtam. Csak a deréktámaszról-komfiról eszembe jutott, én semmilyen székben nem bírok tartósan megülni, muszáj gyakran felállnom, mocorognom Bár autóban is ~ 80-90 percenként kell egy kis pihi (ennyit bír a hólyagom is kb, így megbízhatóan jelez).
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #213471 üzenetére
jóvanaz, szomszéd bérel egy taxxit, 386 ezer km-es touran, aszondja, még sosemvót olejcsere a dézsgébe, oszt megy az, bár már nem finom Nekem 57ezer km-nél lett cserélve, és, így 81ezer km körül már gondolkodom, hogy 90-100k-nál újra érdekes lehet a sztori - de már saját szerelőnél.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz TrollBalint #213474 üzenetére
mindkettőt, preferencia kérdése. Megnyugodhatsz, lesz 5-6 év múlva is ultrakonzervatív "csakazMT" ember is bőségesen & én pl nem vennék saját részre AT-n kívül mást.
Az MT mellett szólhat, hogy "niche-termék" lehet az idő előrehaladásával, s lehet, valaki pont amiatt fogja megvenni az autót, mert nem AT-s : )
Amúgy, legjobb: autó megvesz, és instant szerviz. Olaj-olajszűrők, fékfolyadék, váltóolaj, esetleg fékbetétek, gázolajszűrő. Aztán biztos lehet benne, hogy meg van csinálva
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz JackFeryll #213481 üzenetére
a gyári dsg program meg kinyírja a kettőstömegűt időnap előtt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #213652 üzenetére
áh ezt megnézném, ha tud 5.5-6 bart, már jó lehe, főleg, ha mez-zsebben elfér, "szükség esetére". Az SKS Raceday-el ugyan tudok 7 bart is fújni, de, hatszor görcsöl be a karom mire annyi sztrókot beledobok
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
kukkants rá a 2015 facelift utáni Toyota Auris HSD-kre vagy előző genes Yaris HSD-kre Ha már árazás.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Citroware #213779 üzenetére
már párszor hivatkoztam erre, az a baj, hogy biztosan nem egységes protokollal mérték. "tájékozódni" rendben, de, sokszor teljesen más értékek jöttek ki, mint ADAC v Autopult teszteken. Szvl kizárási alapnak megfelelő lehet, de, a tesztkört-próbát nem helyettesíti. MK VI Jetta (2011-2018) pont így lett, de egyáltalán nem csendes szerintem (gumi&szélzaj)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
csodat nem vártam, amit vártam, azt hozta, meg vétel előtt azért megnéztem a tesztekben a belső zajszinteket. Csendesebb, mint a FL utáni auris HSD, 2020-as Karoq v Kamiq, vagy pár éves A1, de, nem egy csendszoba. Ne feledjük, én vásárolni is füldugóban szoktam, meg bringán is hordok zajvédelmet v moziban-zenehallgatáshoz,, így, nem feltétlen tükrözik a szubjektív élményeim azt, amit a "tipikus ember" megél.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz IMIIKE1998 #213913 üzenetére
Én liberálisabban kezeltem, mint pályakezdő-frissecske. Megvettem valamit még fájdalomküszöbön belül, de hagytam félretéve annyit, hogy financírozni tudjak egy szervizt, esetleges kettőstömegű cserét, ill gumikat-csipsztuningot-apróságokat, meg közben építgetem a tartalékokat-építgetem a portfoliot is. Osztán való igaz, hogy "túl drága volt" az autó, de hónapról-hónapra több tarcsi van, így, nem feltétlen ördögtől való. Aztán lehet tévedek. Alkati is, mert pl. nálam manualvalto alapból szóba sem jöhetett, és pre-requisite volt a radar elol-hátul. Úgy meg azért a piac egy része "kiesik"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Johnny_vT #214125 üzenetére
arra, hogy, az már elég zajos beltérügyileg, nem? Egyszer öcsém vitt egy Karoq-al Db-Bp távon, és, miután kiszálltam, kb órákon át bizonytalan szédelgés-fülcsengés. Ugyanazt az autót nyáron vittem egy Db-Pécs-Szigetvár-Kaposvár-Siófok-Db karikára, bár szenvedtem, de hatalmas nagy gond nem lett, a titok: 120 fölé nem menni Mondjuk én hosszabb úton lekapcsolom a médiát, hogy csökkentsem a zajterhelésem, pedig szívesen hallgatok tartalmakat egyébként De a 120 körüli tempo nálam teljesen jó, füldugóban pl. nagyon tolerálható, és a fogyi is 5 liter alatt marad (2.0 crtdi mkVI Jetta)
#214126 Qru ez ilyen. Alkalmazkodni kell, amíg a rendszer engedi Rákaptam nagyon az egyre átfogóbb önazonosulásra, ennyi évtized színjátszás után lehetek picit nyíltabb.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows 11
- OpenMediaVault
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Építő/felújító topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest