-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #26726 üzenetére
Míg bele nem szakad? Ugyan. Lehet azt ésszel is csinálni. Ennek az Audinak van egy 250lóerő feletti dyno mérése. Nem bemondásra annyi papír van róla. Nem CR de még csak nem is PD technika. Őskövület sima adagolós turbódízel motor. Ha hármasban felépül a turbónyomás már nem füstöl jobban mint gyári állapotában. Van akinek egy sima mezei chiptuning után ennél sokkal jobban füstöl az autója.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #26739 üzenetére
Oké de akkor tiltsuk be a benzineseket is. Azok meg Toluol-t fosnak a pofánkba. Igaz azt kiharcolta az autóipari lobbi, hogy egy gépjármű Toluol kibocsájtását ne mérjék...
Toluol: A természetbe egyrészt a motorhajtóanyagok párolgásával kerül, ipari hulladékokkal (pl. festékek), kisebb mennyiségben ipari szennyvízzel. A talajba elsősorban üzemanyagtartályok szivárgása révén jut. Gőzének belélegzése szédülést, tüdőkárosodást, idegrendszeri károsodást okoz. Teratogén hatású, magzatkárosodást okoz. Irritálja a bőrt és a szemet. Gyerekeknek nagyobb veszélyt jelent, mint a felnőtteknek, egyrészt mert a gyerekek testsúly kilogrammra számítva több levegőt lélegeznek be, másrészt mert a toluol nagy fajsúlya miatt a földhöz közeli rétegben feldúsul. Mérgező és mutagén. Máj és vesekárosodást okoz. Csökken a vérben a vörös vértestek száma. Magzati károsodást is felléphet. [link]
Dízel? Benzin? Igazából ganz egal. Szar ez is az is. szerintem járjon mindenki biciklivel parafadugóval a seggében akkor kevesebb mérges gáz jut a levegőbe. Aki pedig a dugó ellenére közterületen fingani merészel azt végezzék ki!
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Motion_Blur #26779 üzenetére
A fenét 100k. Be is b@xna. Haver eljátszotta ezt mert elment külföldre dolgozni és mivel fogalma sincs mikor jön vissza nem akarta közben újra meg újra pénzért meghosszabbíttatni az autója ideiglenes kivonását. A város egy bizonyos pontján fix időpontban rendszeresen ment a kpm-es szívózás, ő ezt pontosan tudta és odament a szétmókolt autójával. A kpm-esek persze azonnal ráugrottak a kocsira amin ezer dolog tök szabálytalan volt. A rendőrök a helyszínen elvették a forgalmit ő kapott egy útvonalengedélyt meg mellé egy papírt, hogy jelenjen meg ismételt műszaki felülvizsgálaton a Mozaik utcában. Ennyi, még csak meg sem kúrták semmiért. Mivel a papíron nincs dátum akkor megy amikor akar. Ez 2008ban volt. 4éve hatóságilag ki lett vonva a kocsi azóta sem fizet egy árva fillért sem. Így kell határozatlan ideig nulla forintért kivonva tartani egy nem használt autót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Na ja. Vagy ott az Audi 3.0 TDI-je. Mi az isten nyilának egy családi kombiba 313lóerő meg 650Nm nyomaték? Az autógyárak az ész nélküli versengés közben már nagyon elrugaszkodtak a földtől. Valahol meg kéne húzni egy vonalat, hogy teljesítményben eddig és ne tovább, mint anno japánban.
Pár éve németországban volt egy javaslat miszerint a XY teljesítmény feletti autót, hogy az sportkocsi vagy suv jelen esetben tök8 csak olyan ember vezethessen aki fel tud mutatni egy igazolást, hogy részt vett a német autóklub által szervezett vezetéstechnikai tovább képzésen és az azt követő gyakorlati tréningen is megfelelt. Erről kapnak egy papírt amit maguknál kell tartani mert közúti ellenőrzés alkalmával a rendőr bármikor elkérheti. Legjobb tudomásom szerint ebből sem lett semmi. Pedig nagyon jó ötletnek tartottam. Nem lenne hülyeség ha az EU tagállamok egységesen bevezetnének valami hasonlót. Talán így kevesebb Need For Speed-en szocializálódott fiatal végezné tepsiben, a balesetek vétlen áldozataikról már nem is szólva. Mert mindig ők húzzák a rövidebbet nem az aki alá gazdag apuci 18évesen betolt egy 1,8 tonnás túlmotorizált atombunkert."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #26909 üzenetére
A hülye itt is ott is hülye. Lásd pl. Hummeres rendőrgyilkos baromarcú. Az pont német szóval a hülyeség nem, országfüggő. De az sem állapot, hogy itthon (is) 17évesen olyan autóba ülhetsz amilyenre csak futja. És most nem a csóró kisember szól belőlem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ezt a mérhetetlenül nagy tudás vagy a hátad mögött álló hatalmas tapasztalat mondatja veled?
Jaj, el is felejtettem hogy felétek csak a 110nél 6litert fogyasztó zsiguli (epic fail), meg az üvegezve 5,7-et fogyasztó papír mazda az autó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Tökmindegy #27169 üzenetére
Miért van olyan érzésem, hogy ez is csak egy angliában totálkárosra zúzott és itthon balosra összetaknyolt kocsi?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mr.Csizmás #27178 üzenetére
Nevet és helyet nem mondok de saját szememmel láttam mit legóztak össze egy fillérekért behozott törött angol Vauxhall-ból és egy kiégett motorterű magyar papíros H Astrából. Bontott alkatrészekből bejáratott helyeken (szerelő, lakatos, fényező) okosba összetaknyolták kapott egy lehelet vékony fényezést pár új kaszni elemet meg egy bontott belsőt visszapörgették az óráját és pofátlanul drágán eladták megkímélt!! 70k-t futott magyar autóként. Ránézésre tiptop volt az tény de kurvára át lett verve vele az ember. Na most nekem senki nem mondja, hogy a jellemzően törött angol autókat nem alkatrésznek bontásra hordják befelé és ez főleg a sportmodellekre igaz lásd pl WRX STI. Amennyiből átalakítgatja az autót jobb kormányosról balosra meg még honosítja is patyolat impit kapott volna. Nekem sántít az egész persze nem kizárt, hogy tévedek.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mr.Csizmás #27180 üzenetére
Ó ez nem egyedi eset. Egy tetőre rakott Lotus Elise-el is megcsinálták ugyanezt. Tulajtól megvették "fillérekért" jött hozzá a szintén törött de ép tetős donor angliából. Abból ami nekik kellett ráhekkelték a magyar bódéra és mehet is a fényezőhöz. A legszebb, hogy az előző tulaj végig tudott mindenről! A boldog új tulaj meg ha ne adj isten nekicsattan vele valaminek meg csak pislog majd, hogy miért gyűrődik úgy az autó mint egy papírszalvéta.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
35ezerért is láttam már racing bazar-on. Ki lehet fogni. Annál meg az utólagos xenon miatti büntetés + műszaki felülvizsgálat sem sokkal olcsóbb.
(#27212) MunezXBK: az nincs.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LaptopSystem #27407 üzenetére
Hagyd a Citroen Saxo-t az minden szempontból egy komolytalan autó. Ott van viszont a lupo/arosa sdi. Szerkezetileg egy végletekig egyszerű, problémamentes autó és egy hajszállal még kevesebbet is fogyaszt mint a Saxo az 1.5 dízelével. Emellett sokkal kulturáltabb a beltere (volt szerencsém mindkettőhöz). Minőségibb anyagok, elöl kényelmes a derekat is jól támasztó ülések (ilyen kisautónál ez nagy dolog!) és alsó-középkategóriát megszégyenítő helykínálat fogad. Szükség esetén kisebb távolságokra elindulhat vele négy felnőtt is. Nem sokkal kisebb belül mint a Volkswagen Polo viszont a csomagtartója az nagyon kicsi.
És a lényeg: Saxo vs Lupo/Arosa
Adatlapok: Saxo, Lupo/ArosaHa valami őrült kamikaze betalál a városban te melyikben ülnél szívesebben?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #27442 üzenetére
Igen, azt is egy ésszerű választásnak tartanám. Fabia SDI teszt 2001-ből: "A háromliteres Lupo TDI után a Fabia volt legtakarékosabb tesztautónk. 4,8 literes átlagfogyasztást mértünk, ami minden további nélkül elérhető. Városban az átlagosnál lendületesebben, autópályán és országúton a fogyasztásra figyelve autóztunk. Kizárólag városi körülmények között 5,5 liter gázolajat igényelt a kocsi 100 kilométerre, lakott területen kívül 100 és 130 között haladva elértük a gyárilag megadott 4 literes fogyasztást." Vagyis ha nem előzgetsz hanem csak "úszol az árral" elmegy városban 5literrel. De a 4.8literes átlag még ma is szépen hangzik a kategóriájában.
amúgy Volkswagen Polo Classic-ból is van pár darab 1.9SDI jóval 800k alatt. Anyaghasználatban, összeszerelési minőségben az sem egy 90-es évek végi Citroen szint, de az már nem olyan kis autó.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Tudja ez igaz. Viszont 1.3 dízel C Corsát 500k -ért nem kapsz még lefingott 400 000 km -ről visszatekertet se. Az ilyen 600-700k-s "alkalmi vételekre" meg a behülyített csöcsre szaladt júzer az első 1-2évben rákölt még egy nagy valag pénzt mert ezeket sose szervizelték. Egy szög egyszerű SDI-t egy "picit" olcsóbb fenntartani hosszú távon meg pláne. Ha megkotlik a Corsa turbója kicserélik ~300k-ért. Abból majd egy évig kényelmesen elgurulsz a lassúcska szívódezsővel.
(#27452) hobizoli: csak az a 6,5 dugóban araszolva máris 7,5-8 liter. Vagy még több. miről beszélsz? 1.8D (szívó) Escort-ban olyan fűtés van, hogy még a seggszőröd is leégeti.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Azért a 300k turbó kicsit erős, van 100 körül is új"
Tudom, hogy van az ismeretségi körömben is van bejáratott forrás e célra. De átlag autós fejével gondolkozva aki beviszi az első szerelőhöz akiben megbízik az meg lehúzza mint a szart elvégre ő is pénzből él. Ha teszem fel váratlanul felrobbanna a turbóm és gyorsan okosba kéne új nem biztos, hogy 1-2 héten belül tudnék szerezni. Viszont a munka nem állhat hetekig, sőt napokig sem. Racing bazáron újként hirdetett turbók java része felújított darab ami nem baj abban az esetben HA tisztességesen fel lett újítva. És mi van ha nem? A kiegyensúlyozatlanság például ránézésre nem látszik. És ha felrakás után 5000km-el megadja magát az ismeretlen embertől vett új csiga? Na az a méreg nem a cián. 1.4 pdtdi ilyen szempontból jobb mert nincs benne kettős tömegű csoda viszont az üzemanyag ellátó, a befecskendező rendszer és a turbó ott is rizikó faktor. Ha isten középső ujja rád mutat jó nagyot lehet az ilyen modern kis dízelekkel szopni.
(#27460) hobizoli: A Ford télen (nem +5°C fokban) 5-6km után már egész meleget, ~15km után már tűzforró levegőt fújt. Benzines mércével persze ez röhejesen sok, de ez van ez ilyen. Vidéken napi 2x 30km-t ingázni tökéletesen megfelelt. Bp-en belül 2-5 kilométeres távokon fel sem melegedett volna az utastér.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LaptopSystem #27486 üzenetére
Az 1.0 50lovas benzines nagyon gyenge még abba a pici autóba is és sokat fogyaszt. Nekem Ibizában volt hozzá szerencsém. Siralmas volt. Az 1.4 60lóerős már használhatóbb egy fokkal de a dízelhez képest az is sokat fogyaszt, főleg városban neked meg pont az lenne a lényeg, hogy ott ne egyen. Ha a fogyasztás fontos akkor én mindenképp a dízelt venném.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LaptopSystem #27487 üzenetére
Tapasztalatból mondom véres a torka mindnek. Ebből vagy 1.4 TDI vagy 1.7 SDI.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LaptopSystem #27496 üzenetére
Homlokfalat, lámpákat, kormányt, emblémákat és egy két jelentéktelen apróságot leszámítva csavarra megegyezik a kettő.
(#27495) MunezXBK: a 195-ös nyári gumikat kihagytad.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #27511 üzenetére
Ennél minek jobb erősebb gyorsabb autó városi szüttyögésre? Nehogy már ne lehessen ezzel kifordulni, besorolni. Swift meg szép és jó, hogy városon kívül elgurul 5literrel de egy Fabia SDI városban fogyaszt annyit mindenféle trükkök és gázpedálfújkálás nélkül. És persze az sem mellékes, hogy nem egy igénytelen guruló bádogkoporsóban ücsörög az ember. Haversrác swiftjének beszélgetés közben nekidőltem azon meg baszomhangos kongással behorpadt az ajtó, de nem kicsit. Vicc az az autó. Annyit is ér amennyibe került.
szerk: link javítva.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Typhoon47 #27560 üzenetére
+ ha erre feldob valaki egy garnitúra "Energy Saver" gumit városon kívül 80-90el röhögve elmegy 3,5-3,6literrel. És közben no turbó, no pd, no para. Azért az nem szar.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #27566 üzenetére
Azt ilyen embert az út szélén bele kéne lőni az árokba. Lufira fújt kerékkel, hogy vészfékez vagy hirtelen hogyan változtat irányt váratlan akadály felbukkanása esetén? Eleve tükrök nélkül közlekedni... Remélem a cikk megjelenése után kúrogatták kicsit a helyi rendőrök.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #27575 üzenetére
Azt a pénzt ne tankolják el. Inkább rakják el temetésre mert ha a saxoban ülve karambolozik sanszos, hogy otthagyja a fogát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Sok autó képe alatt a pictures / films menüponton belül le lehet tölteni nagyfelbontásban a törésteszt képeit. például
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz LaptopSystem #27600 üzenetére
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz fokukac #27676 üzenetére
Biztosan volt egy csomó hülye aki azért választotta pont a Kia Rio-t mert az csak 3,2-t eszik száron. A kiánál nagyobbat szerintem egy autógyár sem hazudott még a fogyasztásról.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #27775 üzenetére
Néhány éve amikor átadták az M0 új szakaszát vittek egy kört egy E55 AMG-vel (W210). Állórajt nem volt túl nagy szám viszont 160-ról pont olyan vehemenciával gyorsít mint 100-ról. Nem rosszak ezek a nagy ccm-s 'vényócak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ez sok mindentől függ és a motorerő csak egy dolog a sok közül. A dízel egyes Golf is 10,6-ot futott 207km/h-val holott nincs még 300 lóerő sem. Viszont nagyon nagyon könnyű.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #29647 üzenetére
Elmebeteg vagy b+. És milyen színű az autód? Csak, hogy tudjam ha legközelebb Fót környékén járok és gyanús WagonR közeledik még idejében le tudjak takarodni az út szélére.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Az a konfig 2260-al 2,4bar-on a legoptimistább becslésem szerint is maximum 240lóerő környéke lehet de inkább alatta valamivel. Azzal meg teljesen kizárt, hogy egy Vento 200feletti célvonalit fusson. A 12 teteje idő okés de 160-165km/h körüli célvonalival nem 207-el. Saybor csúcsokat sokan szidják, vezérműtengelyéről meg még csak soha nem is hallottam. Valószínű valami átköszörült gyári tengely lehet vagy 'mittomén Ferinél sosem lehet tudni. Egyébként nem sötétszürke az a kocsi és nem torsen-es DRW váltó van benne?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Biztos, hogy mással futotta a 207-et. A 12 teteje jó gumival + torsennel kezelt pályán meglehet ezzel is de azért elég nehéz egy ilyen Vento... Amúgy ha jól emlékszem pár éve Pusztaszabolcson már láttam ezt az autót a V&F műhelyben.
mod: ugye nem te akarod megvenni?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen