-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#14787072
törölt tag
válasz ngaba #190355 üzenetére
Srácok!
Mindenkinek köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat, sokat segítettetek. Tényleg. Annyival máris beljebb vagyok, hogy az EcoBoost-ot elengedem.
Lehet a végén tényleg B terv lesz és nézek egy 3-4 éves, rendezett előéletű használtat. Anyagilag mindenképpen. Végül is a mostanit is 7 évesen vettem...
Tavaszig eldöntöm, mi legyen.ngaba! Neked is köszi a részletes infót. Utánanézek ennek a motortípusnak.
-
parandroid
nagyúr
válasz ngaba #190355 üzenetére
Hasonlóan gondolkodtam én is, a végén vettem egy 2,5-ös, turbó nélküli benzinest. Jó, nem egy turbódízel, sem fogyasztásra, sem dinamikára, de azért arrébb is lehet vele állni, meg eljárogatok vele 7-8 liter között. És legalább jól érzem magam benne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz ngaba #190355 üzenetére
Egész jól szummáztad.
Amúgy a dízelek esetén a sokat emlegetett károsanyag kibocsátás (amit a katalógusok tartalmaznak hivatalosan) kisebb, mint a benzineseké.
Sosem tudjuk meg , mi a realitás.Én sem szeretem a dízelek hangját, de 12 évig dízelem volt. Jobban terhelhető a benzinesnél, egyenletesebben fogyaszt. szerintem.
Az alulmotorizáltság... hja.. ebben is ki tudja, mi az igazság. EU, mez zöld, meg minden, máshol meg sz@rnak rá - pont, ahonnan sok dolog származik - eu-n kívülről. Ha lett volna még 2.0 bentines turbó vagy ilyesmi, akkor vettem volna, de hát ez van.
Kár értü(n)k.Úgyis madmax valóvilág lesz előbb-utóbb.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz ngaba #190373 üzenetére
Nekem azért sikerült egyszer a 2.2 i-dtec Accord-dal 12 fölé vinni a városban.
Mentségek: tél(-10 alatt), rövid távok, sokáig járattam indulás előtt. Minden ami tilos egy modern dízelnél. Hozzá kell tennem, az oda-vissza út átlaga (kb. 2500km) 6,5l volt"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #190444 üzenetére
Egyetértek.
Újonnan én sem választottam volna ezt a pirosat, de használtan sokadlagos szempont. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #190514 üzenetére
Igen, a T25-ös Avensis fogyasztása teljesen korrekt, de 2005 utáni kell az 1.8-asból, mert előtte szerette az olajat, ezért meg is ette. A legjobb a 2.0i, mert az sem fogyaszt lényegesen többet, de egy kicsit erősebb, nyomatékosabb, ráadásul nagyon megbízható is. 2M-ig nagyon korrekt T25-ösöket lehet vadászni. 3M-nél inkább T27, abból is facelift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz ngaba #190542 üzenetére
Nekem ez a kocsi nagyon tetszik külsőre és a műszerfal is. Ritka eset ez. Nem olyan túl régen láttam egy 1.6 VTI-t Prémium felszereltséggel, kevés kilométerrel, vezetett szervízkönyvvel. Extraként bőr + panorámatető. Majdnem elcsábultam. Pedig most kicsit eltoltam az autóvásárlást. Dehát az a fránya motor... Dízeltől kell nagyon félni városban?
[ Szerkesztve ]
-
Zizi123
senior tag
válasz ngaba #190544 üzenetére
Ja, nagyon csapongok. Nyilvan munkabajaroashoz 1 Smart is eleg lenne, nyilvan az olyan esetek miatt akarok kombit, amikor 4-5-en elmennenk nyaralni 1 hetre, es pakolni kell bele.
Vagy hazavinni a karacsonyfat, vagy a tuzeprol kell faanyag, vagy epitoanyag, vagy 1 nagyobb barmit be akarok rakni.
Nyilvan ez a ritkabb alkalom, de evente az a 10-12 alkalom pont eleg ehhoz, hogy kombit vagy egyterut akarjak, mivel igazabol nagy hatranya nincs ezekenk az autoknak. (pl nem is ertem, hogy a 3 ajtos autok hogy nem haltak meg ki)Meretben minden jo, ami 1 Skoda Fabia Kombinal nagyobb terfogatra.
A Skoda Octavia csak az 1.9PDTDI motor miatt volt benne a listaban, igazabol nem kellene akkora auto, de ha akkora akkor sincs problema, de mondjuk a Peugeot 307 Kombi, vagy Focus II kombi meretben szimpatikusabb.
A Jazz pedig a megbizhatosaga miatt volt a listaban, de arrol kozben letettem.Kozben szukitettem a kort dizel autokra.
A Citroen C4 Picasso 1.6 HDI pl kimondottan szimpatikus. Szep, szep nagy. Megbizhato? Vannak nagy problemai? 1mFt korul kaphatoaknal mire kell odafigyelni? -
Stauffenberg
nagyúr
válasz ngaba #190756 üzenetére
Na még reagálok erre a kommentre is:
Ezért lettek kinézve első körben a Skoda Fabia-k, első generáció, fosásig van vele a piac és az 1.4 MPI-re meg az 1.4 16v-re is azt mondják, hogy teljesen stabil, olcsón fenntartató, utóbbi fél-egy literrel kevesebbel is beéri (attól függ hány lóerős kivitel), de ebből jöhet VW csoporton belül is testvérmodell.Behúzhatók 250 ezer körül is a leginkább leélt darabok, elvisznek azok is A-ból B-be, ha már 400-500 között nézelődik az ember, inkább azért teszi, mert csak a magasabban felszerelt példányokba került ABS meg utasoldali légzsák (na meg klíma), nem utolsósorban innen indulnak azok a darabok amik nincsenek végletekig leélve, ami ha növeli valaki komfortérzetét és megfizeti, hát hajrá. Én csak kérdezni jövök, hogy ebből mi lesz megfogadva és mi nem az már nem az én dolgom.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ngaba #190760 üzenetére
Kérdeztem korábban többször a Punto II-t is, abból ennyiért már a patika darabok mennek. De sosem jött válasz.
Attól én még olvasgattam róla, nem egy problémás darab az sem elvileg, de nagyon sokat vettek hülyegyerek autónak racsézni (nem tudom, talán az Alfa életérzést keresik, ha erre lett volna ingerem 18 évesen, akkor sem Puntót veszek, főleg ezzel a förtelmesen túlszervózott kormánnyal meg az 1.2-es tucatmotorral, de ők tudják). Annál a generációnál a facelift-ig alapáron egy hupikék szövet borítás járt, 10-ből 7 példány ilyen és ma már úgy tud kinézni, hogy sírva menekül az ember egy VW csoportos kriptába is.
Én is a vidéki kínálatra szavazok, de nem racionális. Amennyivel olcsóbb ott egy megkíméltebb példány, azt simán elnyeli az utazgatás, hogy megnézel 3-4 darabot. Egy drágább autó miatt oké, de fél millió alatt én nem tekernék le 2 x 250 km-t egy megnézés miatt, de a figyelőben alapvetően Pest és a szomszédos megyék vannak.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #190858 üzenetére
Mennyi lehet egyébként egy mondjuk 1.4-es 16 szelepes motorba a gyűrűk és a szelepszárszimeringek cseréje? Alkatrész árba úgy nézem, hogy nem sok. A szelepszár szimering pár ezer Ft az egész készlet, a gyűrűk utángyártottban pl. Focus-hoz zsu.hu-n 6.000Ft-ért van / dugattyú. Új tömítések, új olaj. Kiderülhet, hogy kell ezt-azt cserélni. A munkadíj mennyi lehet, ha alul felül szét kell szedni?
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #190858 üzenetére
-meg
-unom már, 3 éve megvan, ebbe nem lennének bepattintva a gyerekek
-nem szeretném túl sokáig használni márA facelift előtti pofázmánya olyan szép, mint egy lóharapás, de az első facelift (2012) után már számomra teljesen korrekt, a 2015-ös meg kb. 1:1 Auris orr, szóval kicsit uncsi.
oldalról és hátulról nekem tetszik. A szedán szvsz. jóval ortopédabb, mint a kombi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
-
Somatom
veterán
-
diegho
nagyúr
válasz ngaba #191077 üzenetére
Azt én sem fogom bevállalni, annyit azért nem ér meg.
5M körül ezeket kapni még:
- Ceed 1.0T Silver
- Astra K 1.2T Best
- Arona 1.0TSI Refernce
- Scala 1.0TSI Ambition
- 208 1.2T Active
- Fiesta 1.1 ConnectedItt vannak azért már alsó közép autók is. Szerintem a 208 a lenti kormány miatt nekem nem lenne kényelmes a 192cm miatt, minden autóban maxra fel szoktam húzni a kormányt, hogy elférjen a lábam rendesen.
A többi még játszik, a Fiesta van értelemszerűen a legjobb áron, ráadásul a TC leggyengébb új autós tesztjében is jókat mondtak róla. -
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #191140 üzenetére
A használt piac úgy látszik, hogy beárazta a dízelt és az ecoboost-ot. A 8 év körüli Focus-ok: dízel aszem 1,5 millió, az ecoboost 2 millió, az 1.6 szívó meg 2,5 millió.
Szóval valahol félúton van a kis turbo-s a dízel és a szívó a karbantartási igények között. Valszeg széles a skála, így gondolom van aki simán rákölt annyit, mint a dízel-esek a drága összetevőkre, míg akinek szerencséje van, az lehet, hogy csak annyit költ rá, mint amennyit az 1.6 szívó is igényel idővel. -
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #191165 üzenetére
Ilyen lehetőségek között a keresés olyan, mintha szögesdróttal... 15-20 éve (utólag kiderülve) az lenne, hogy melyiket, mert mind jó...
most meg az van, hogy melyik a legkevésbé sz*r. Az egyik 3 hengeres, a másik szétesik, a harmadik jó lenne 4 millióért, de 7 az ára, stb.Ja, és a használtaknál is ugyanez a helyzet. Ő is és én is a 1,5 millió körüli használtakról indultunk.
Ami jó volt, az már az utolsó éveit tapossa, és fokozatosan egyre sz*rabb. Hozzáteszel pénzben, hogy fiatalabb legyen, legalább még akkor ne lógjon a bele, amikor megvennéd, de az 1 generációval újabbnak ugyanúgy lóg a bele, sőt több sebből és drágább összetevőkkel. -
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #191169 üzenetére
Amiket olvastam, hogy újonnan is vissza kell hordani gariba, meg GTK-osra megy 1-1 alig futott 1 literes ecoboost... nem tennék rá, hogy mindegyik 3 hengeres lesz-e 10 éves. Úgy pedig rohadt drága lesz használtan, ha 2 millióért akarja adni a tulaj, hogy azért ne bukja az új ár egészét, hogy még van neki szerencsével jó 1-2 éve.
De igazából itt nem is az árral van a baj, hanem a kínálat és a kereslet nem találkozik, nincs igazán személyre szabhatóság.
Pl.: hiába lenne fontos, hogy 4 hengeres legyen, ezért megadnánk a felárat, ezért később többet tankolnánk, de erre nem lesz lehetőség.
Két lehetőség marad, hogy vagy olyanod lesz idővel, amilyet nem akarsz, vagy nem lesz.Most még egyenlőre nincs világvége. 2010 körül kezdték el gyártani az igazán sz*r autókat, csak van olyan gyártó, aki még akkor véletlen jókat csinált, és talán még egészen az idei évig akadhat 1-2 típus, csak jó esély van rá, hogy a 20 év élettartam ezeknél már nem játszik.
Némelyik pedig már ma is olyan, hogy vedd meg, motoros konzverdoboz, használd, aztán, 5 év után lökd le a domboldalról, és gyere vissza, nálunk tudsz újat venni. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #191233 üzenetére
Ne túlozzunk, simán spúr vagyok nekem egy ingyen autóm van, hibásan került hozzám fórumról, nagyrészt magamnak javítom, egyelőre az üzemanyag nélküli km költség negatív vagy 0 körüli. Grande Punto 2008 1.3 Multijet 90 M6. Családban meg évek óta van egy SDI Golf, ott már sajnos valamennyi rozsda kinéz, de megy is km-t, szóval eloszlik majd 1-2 Forintra. Ott a digit klíma szívatott (fűtött nyáron ), azt már én csináltam, pepecs munka több utánajárással - anyag költség itt kb 0. Viszont futómű gyári 2 szilentet kivéve, kuplung is majdnem 300-at bírt, lassan jön a 320-as olajcsere. Bontott cucc olcsó és bőséges, az első sárvédő kivételével, az törik-rohad így elkapkodják, plusz a csomagtérajtó horror árban megy, ezen szerencsére csak pár pötty korrózió van - 60k környéke rémlik árban. A karbantartást végző két szerelő szintén VAG PQ34 platformos autóval jár, barátságos árban hivatalosan meg van javítva amit kell, de esztétikai és mosás dolgok minimumon vannak tartva, kerekeket itthon szereljük át. Szóval ilyenek, meg egy örökölt Wartburg üzemen kívül, és régebbi adagolós traktorok, csupa egyszerű szerkezet, a common rail Fiat rendesen kilóg a sorból, de szeretem a jó vételeket
-
Beus0726
újonc
válasz ngaba #191241 üzenetére
Köszönöm a választ. Valóban kabriót keresnék költséges javítások nélkül. Alapvetően benzineset keresek, de sajnos a választék nagyobb fele dízel ezért is érdeklődöm előre, hogy mik a buktatói. A legelső kiszemeltem bmw volt a 3-as sorozatból, de hiába tetszik eléggé elrettentett, hogy szinte minden ráköltési toplistát a bmw-k vezetik. Bár ez is kérdéses, hogy a a 3-as sorozatnál van-e probléma és ha igen akkor a dizel vagy a típushibák miatt van-e.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #191290 üzenetére
Igen. Én úgy számolok, hogy 20 éves korukban ezeknek végük, mint a mostaninak is. További életben tartás már csak még egyszer az árát és/vagy lakatolással.
Most 2020 van.
Ha vennék egy 4-4,5 milliós Swift-et, akkor azt 2040-ig is megtartanám akár. (persze ki lát ennyire előre.)
Ha a legolcsóbbat nézem, akkor megvenném 1,5-ért, de 2029-ben megint kellene vennem, akkor 2-ért kapnék egy MK3-ast, ami elmegy 2040-ig. Csak szemléltetésképp, hogy ebben az esetben 2x kellene vennem,
így az új nem 3 millióval drágább, hanem csak 1-el. 2020 és 2030 között jelentkezik, hogy 0 évesről 10 éves lesz 1 millióval drágábban, vagy 10 éves-ről 20.Qru: A mostani 2001-es Focus 1.4-es még lassabban is gyorsul. 14,4 másodperc vagy mennyi. Pörgetni kell mindet. A Yaris 1.5-öst és az 1.6-os 101 lovas Focus-t, valamint a 125 lovas Focus-t nem kellene annyira.
-
-
-
nesa
veterán
válasz ngaba #191443 üzenetére
Ha valóban ennyi kalaptartóig akkor akár jó is lehet, van Pécsen egy benzines rom, elmegyek megnézem azt, ha méretben jó keresek valami jóképű dízelt szigorúan 2.0 d4d ez még ugye vállalható.
Az összsúlya is pont belefér hogy ne keljen E jogsi.Sharan ikrek nagy részét már le kellet volna adni bontóba.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz ngaba #191502 üzenetére
HDI nél arra kell figyelni hogy lehetőleg Bosch vagy esetleg Siemens legyen a befecskendező rendszer ,a delphi meg egyéb befecskendő rendszerek nem ajánlottak mert nem felújítható semmi benne, csak gyári új játszik, csavar a dologban hogy PL a 2.0HDI 136 lovas RHR motorkód 80% siemens, de ugyan ez a motor kód alatt jött delphivel is, PL a volvokba csak a siemens féle van, de psa meg ford meg egyéb márkák bármivel lehetnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- iPad topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen