-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
A leírt összeg a vásárlásra van szánva vagy ez az össz.költség?
Kombikat meg nem szidni, mert bepöccenek!
-
lsc
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Peugeot 307 a te autód.
-
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Én csak azért is golf v passat kombit mondok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
-
giigz
veterán
válasz Stauffenberg #19121 üzenetére
"mindenhonnan azt hallom, hogy Európából vegyek bármit, csak olaszt és franciát ne."
Hülyeség.
-
-v-
addikt
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Focus I.
Jó vezetni, megbízható, nem unalmas forma, alkatrész nem drága hozzá.
1.6, 1.8 vagy 2.0 benzines.
800e-1m között találni is szépet. 1-2 nem vészes típushiba van (gyújtótrafó, kpi zár, sebesség jeladó stb...esetleg rohadás - erre vételkor oda kell figyelni), amivel együtt lehet élni, ha találsz egy szépet jól jársz vele.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Gázos 1.2 punto. Az itt az istenkirály...
-
zoo8800
veterán
válasz Stauffenberg #19146 üzenetére
A lízingelt Focusokat, melyekből bazi sok van, 120.000 km-nél adják vissza a finanszírozónak. Jellemzően 2-3 áv alatt jön össze ennyi. Itt, a lista elején találsz is párat.
180-200e km / év?rip and tear, until it is done
-
orvil
tag
válasz Stauffenberg #19152 üzenetére
kommandos
az apjuk fasza az a kommandos, nem azok a nyulbelak. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Stauffenberg #189840 üzenetére
Polo/Fabia/Ibiza 1.9 SDI? Ha nem 1 km-re van beindítva, akkor bírja a várost is (különben lemerülne ), és alig eszik, nincs minek elromlani, stb.
Mondjuk láttam most az általad írt Swift árkategóriában használható Focus-t, ha érdekes lehet, privátban tudok infót adni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Stauffenberg #189840 üzenetére
Suzuki WagonR+ - jobb és biztonságosabb, mint egy régi Swift.
-
dj79
senior tag
válasz Stauffenberg #189840 üzenetére
Clio 2, fabia jó irány. A Clio nem rohadós (kivéve, ha rosszul javították), relatíve biztonságos.
Fabia, Ibiza: első sárvédők alja, küszöbvégek hajlamosak rohadni a dobbetét mögött összegyűlő komposzt miatt. Én egy 1.2 htp-t használok. Az 1.4 akár autópályára is alkalmas lehet, előforduló gondok: szervokormány, gyújtótrafók, első futómű szilentjei, hátsó ajtóknál lehet beázás, a gumitömítések elöregedése miatt. Az ibizák általában jobban felszereltek, a skodáknál sajnos nagyon sok a "minélolcsóbbtörlesztő" felszereltség. -
tboldi
nagyúr
válasz Stauffenberg #189843 üzenetére
Nagy hiba.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Stauffenberg #189843 üzenetére
par km-s rovid tavra ne vegyel dizelt, mert sok eleg lassan fut be telen
arra jobb a benzinestöbb drón kell ;P
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #190023 üzenetére
Fene tudja. Tavaly vettem egy bringát, merthogy az városban milyen király. Élvezem is, de ha utánaszámolok, akkor eddig cirka 700Ft -ra jött ki 1Km.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #190031 üzenetére
"Akkor valószínűleg nem mentél eleget és/vagy túl drága bringát vettél."
És. Még csak 2000Km van benne, úgyhogy remélhetőleg a jövőben csökkenni fog a Km -re vetített költség. Nem akartam én nagy bringás lenni, de tavaly karácsony előtt kiütötték alólam az autómat, úgyhogy azóta BKV, meg bringa van. Szintet szeretnék lépni autóban, de ahhoz még nov1 -ig gyűjtenem kell.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #190712 üzenetére
Tökéletes esőkabát négy kilóért. [link]
-
t1
addikt
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Vegyél belőle 1.4-est sokkal rugalmasabb.
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Ez egy eldobható filléres autó amit nem kell félteni, hogy meghúznak vagy rányitják az ajtót. Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni. Vagy ha igen akkor biztosan nem négy kiló alatt. Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt. Fényezése egy szar de legalább nem kell félteni, egy pár bontott lámpa meg fillérekbe kerül hozzá de az utángyártott sem drága bele ha valaki feltétlenül ragaszkodik az újhoz. Az 1.2 motor a legjózanabb választás C Corsába. Autópályára sem kevés csak a rövid váltó miatt sokat forog. Ez van. Minden kis benzines ilyen.
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Én nem adnék 500-at egy közel 20 éves autóért. Apám Fiat Bravaja (1.2 16V) és az én Pug306-om (1.4 benzin) is 200-ért ment el. És voltak annyira használhatóak, mint a fenti Corsa.
Egy ennyi idős autónál főleg arra kell figyelni, hogy ne legyen rozsdás (Fordokat ezért kihúznám.) És ne legyen ismert GTK hibája. De ha elment 20 évig, akkor valószínűleg nincs neki. Ha egy gyakori európait veszel, akkor a szervizelés is gombokból fog menni. Nyilván nem márkaszervizben.
Pár éve a Pug306-on 12 ezer volt egy olajcsere (olajszűrővel), légszűrővel még pár ezres rádobva. (Más szűrő meg nincs benne.) 7000 egy visszapillantó tükör (valami részeg lerúgta az utcában az összes autóról). A hátsó futómű felújítása volt 80 ezer. Egy mai modern autónál a legtöbb szerelő 20 ezerért néz rá az autóra, pár százezres tételt már benyelt a mostani autóm.
A Peugeot-nak egyébként típushibája a hátsó futómű, de a megspórolt 300 ezerből még felújítható majdnem 4-szer ( = örökélet). És nagyon jó rozsdavédelme volt, egyedül a hátsó kerékdoboknál volt rohadós (típushiba, egyszer kellett megcsinálni). És 20 év alatt egyszer sem robbant le, míg a 9 éves "új autóm" már 2-szer (+2-szer kellett megállni és telefonálni, hogy ez most mi).
Ha ennyire régi autó, akkor azért tényleg nem szabad sok pénzt adni szerintem. És a fenntartási költség (amortizációval együtt) akkora lesz, hogy molnarpeter is csettinteni fog. A lényeg, hogy itt tényleg felesleges konkrét típushoz ragaszkodni, szépen bogarászni a hahut, hogy mik vannak, és keresni egy Magyarországon forgalomba helyezett, kevés tulajos vasat, amiből sokat látsz még az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190757 üzenetére
Egyetértek, az eladó igénytelensége mindig intő jel...
Az én 20 éves Peugeot-mat amúgy körbeméricskélték. Csak nyugodtan.
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190759 üzenetére
A Peugeot-mban ülésfűtés is volt... (Klíma mondjuk nem.) De persze azért voltak negatívumai is, amiket szépen el kellett mesélni a vevőnek.
Tudom, a nyilvánvalót írom le, de azért leírom, ha már még egy kommentet írtam: Mivel ugye itt 200-250 ezer km körüli futású autókról beszélünk, itt érdemes vidékieket nézni. Nem mindegy, hogy Budapesten húzott le ennyit, vagy faluról munkába járós autó volt...
Ja, és természetesen: Mindenki azt vesz, amit akar. Csak beszélgetünk. És ha már: A német autók szerintem túl vannak árazva, még 20 évesen is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...