-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz footy #128480 üzenetére
annyi issue pont van vele, hogy lehessen vele törődni, de az agyadra ne menjen. kormánybőrök elhullása, korai évjáratoknál motortartó bak törése, pár tényleg apróság ezen kívül.
egyébként én nem értem ezt a tipródást, amit sokan művelnek...
van egy kereted, van egy felhasználási profilod. ha nem vagy tök láma, akkor tudod, hogy kb mihez milyen autó való. végignézed a hahut, hogy adott kategóriában milyen típusok jönnek szóba. nyilván lesz pár, ami tetszik. elmész, kipróbálod mindegyik típust. ebből azért kialakul max 2-3 típus, ami a pénzedre pályázik a továbbiakban. utána nézel az alkatrészáraknak és a típushibáknak. ha a tutibefutót ezek után fenn tudod tartani, goto kassza, ha nem, akkor repeat cycle a második helyezettel. elég hamar kiadja a matek, hogy mi jön szóba. csak a nethuszárkodás helyett először végig kellene seggelni a típusokat, mielőtt két hónapnyi utánajárás megy a levesbe a menetpróbakor, hogy "jaezszar". -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #128547 üzenetére
na most növessz golyókat és ne buzulj be, ha valamelyik jó!
nesa te is figyelj!
na ez az igazi csoda -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #128555 üzenetére
na de most már komolyan ne bassz fel. minden kéne, szaré'-húgyé'? állapotnáci vagy. szerinted egy nemjapán autóban nem kell megfizetni az állapotot? dehogynem. kombi se cuccolós autó. arra az évi 20 napra meg lehet oldani box-szal. akár venni, akár kölcsönözni. a kombival max annyival vagy előrébb, hogy az ikeából haza tudod vinni vele a kisasztalt. de a nagyot már azzal sem.
komolyan mondom, el kellene döntened, hogy mit szeretnél. de ezt a picsáskodást el kellene felejteni, mert egyszerűen GÁZ. -
rbalint88
addikt
válasz Tanisz #128574 üzenetére
Ha evjaratbol hajlando vagy engedni, akkor Toyota Highlander. 3.3 benzin+villany, gyakorlatilag egy nagy prius. 5fo+kutya+csomagok kenyelmesen elfernek benne. Suv pont nem az a kategoria, ahol a benzinesnek sok elonye lenne, de ez se eszik tobbet, mint egy hasonlo ereju dizel.
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #128641 üzenetére
jah, a szarolasz szarcommonrailem 292ezerrel az órájában tökéletes állapotban van, még egy ennyi benne van (ha nem faragom szét ). csak az a baj, hogy tudom magamról, hogy bármi lehal, megyünk majd a móre póver felé de ahogy nézem ez az évi 10k futás nem fogja nagyon megviselni, idén talán meglesz a 300k. aztán majd ha asszonynak meglesz a családi csapatszállító XC70, akkor elkezdek az Alfán egy teljes felújítást és egy stabil, füstmentes 220 ló környékére meg akarom építtetni. az mondjuk nem lesz egy gazdaságos kör, teljes szétszedés, mindent kilakatolni, telifény, új szélvédő (karcos és kavicsos már, csak az esőszenzor miatt 50k...), beltér újrakárpitozása, koni fsd gátlók, sportrugók, 17" sokküllős gyári felnik, nagyfék, meg ami még kiderül... vagy veszek egy V6-ot a hangjáért és azt újítom fel
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #128648 üzenetére
igen, ezen molyolok én is, hogy de akkor is csak egy dízel, viszont könnyebb az eleje, mint egy V6-nak. GT nem annyira tecc formára, mint a korai 156. enyém szerencsére pont az ideális átmenet, belső faceliftes.
ha már hétvégén lefotóztam, itt van pár kép róla.[link] ja hát ugye körbe van bácsizva, viszont csak a jobb első sárvédő volt javítva/cserélve, a többi az full gyári.hobizoli: én voltam az elkövető, névre írva 760k-ért. azóta ráugrott 200k, ebben benne volt a xenon hibajavítása, összes izzó cseréje a fényszórókban (2x D2S, 2x H7 megalight ultra és 2x helyzetjelző), motorolaj, váltóolaj, fagyálló, összes szűrő, vezérlésszett, vízpumpa és izzítógyertyák cseréje, motor állapotfelmérése, sw diagnosztika, hibakódtörlés és munkadíj. minden alkatrész gyári cuccal lett csinálva és motul olajjal.
ja most a legnagyobb hibája, hogy valószínűleg -a sok használat miatt ugye- belefagyott a szélvédőmosó és most nem mossa a lámpát. szerintem lassan megyek is a kútra benzinért, gyufa az van itthon... szarolasz
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #128750 üzenetére
Mannol egyebkent se rossz, erdemes rajuk vetni egy sanda pillantast.
Bitpork: 2000Ft-os leleknyugtato.
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #128798 üzenetére
haveréban (2007) 320k km után egy alalpos kozmetikával elmegy újszerűnek a beltér. de tegyük fel, hogy a vajbőr ráncaiban megül a kosz, hogy csak a festés segít. rákölt 100k-t és van egy fél millával értékesebb autója, ha visszacsavarja 150-re... két hét alatt fogna rá madarat... mechanikailag meg nem volt rossz a kocsi, kötelezőkön kívül valami (+kettőstömegű, de ebben gyorsan fogy és egy jobbos féltengely) 60ezer Ft-os biszbasz kellett rá 5 év és 220k km alatt.
-
rbalint88
addikt
válasz hentes555 #128864 üzenetére
a kékkel (3.) kezdenék és ha az tré, akkor mennék sorban a többivel. azok már képről is eléggé lefosott fosok. a kéken sokat dob a jó szín és a távoli képek
kornelka: én két hónapig kerestem, kb 40 autót néztem meg (az összes bp-it, ami kép vagy telefon alapján nem esett ki) és végül a legolcsóbbat vettem meg. eddig úgy tűnik, nem nyúltam mellé
-
rbalint88
addikt
válasz nepszter1 #129308 üzenetére
ami tetszik, nem rohad és műszakilag a legjobb állapotban van ennyi pénzért. amit írtál, az még erősen tág kör, tudni kellene, hogy milyen márkák nem jönnek szóba, mihez van esetleg szerelőtök, hányan használnátok, mi az előnyben részesített fazon (pl szedánban nehézkes biciklit vagy mosógépet szállítani). 6-700 ezres kategóriában egyébként lehet azzal számolni, hogy rövid időn belül rámegy 2-300 ezer Ft, ez ugye egyszer egy kötelező olaj+szűrők+vezérléscsere+egyéb kopó-fogyó dolgok, úgymint fék, futómű, gumik. és ezen felül jöhet a hibák kijavítása, szóval egy misi legyen zsebben átírással együtt, ha 600-700 között keresel autót.
én saját jogon, hét autó elfogyasztása és a nyolcadik koptatása után azt tudom mondani, hogy azt vegyed, ami tetszik, mert mindegyik szar értsd egyik se hibátlan, egyéni preferencia kérdése, hogy te miért cserébe milyen hibákat vagy hajlandó elnézni/bizonyos vélt vagy valós megbízhatóságért cserébe miről mondasz le. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Typhoon47 #129499 üzenetére
Igen, szerintem is kb így működik magánembernél. Sőt, általában telefonon is le lehet szűrni, hogy mennyire komoly érdeklődő valaki. Én inkább az a típus vagyok, aki -vételnél és eladásnál is- szereti előre ledumálni a dolgokat a maguk rögvalójában, személyes találkozó esetén ha minden megfelel a telefonban hallottaknak, akkor eldönteni, hogy mennyire hozza az autó a képen látottakat, előzetesen megbeszélteket és ha oké, akkor próbakör, átvizsgálás azzal a feltétellel, hogy ha a szaki nem talál hibát, akkor a kialkudott áron elviszi az autót, egyéb esetben vizsgálgassa őt az urológus.
Mondjuk közel nem volt akkora pénz az Alfa, mint a Tsebacsi által nézegetett fikusz, de én 20 perc alatt vettem meg két hónap keresés után. Az a helyzet egyébként, hogy az átvizsgálás sokszor szart nem ér, meg ugye arra nem garancia, hogy mondjuk anyaghibás a turbó és aztán bedarálja a motor és kuka a minden IS. ha adott időpillanatban nem kehes, nem karácsonyfázik és mondjuk egy itteni topiklakó szemével nincs semmi gyanús, akkor szerintem simán megvehető. nyilván ha magánszemélytől venné az ember, akkor érdemes elvinni műhelybe, de én eddig 8 autóból 7-et átvizsgálás nélkül vettem meg és pont az az egy volt fosch, ami átvizsgálva, szalonból, mindenszépjóvele állapotban került hozzám. -
rbalint88
addikt
válasz Keil Walker #129579 üzenetére
ha a srácok még nem írták, akkor a Fordok közül megnézném jó alaposan az S-Max-ot. városban parkoláshoz e-h tolatóradar és tolatókamera nem árt, de és ellenben jó futóműve van és annyi hely van benne, hogy ihaj. és még 3. gyerek is jöhet bele Nyilván mivel nagyobb kategória, ezért adott pénzért öregebb és/vagy többet futott lesz, de azért nem szopókudarcok ezek, hogy ez akkora probléma legyen.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #129689 üzenetére
hát, ha vennék egy új Lancert 4M-ért, felköpnék és aláállnék... mi vagy te, kicseszett kisnyugdíjas, akibe csak hálni jár a lélek? könyörgöm vegyél valami rendes* autót, ne csak az excel-tábla után menj...
*aminek kitaposhatod a szemét, szeretsz vele közlekedni és nem kell azt mantráznod állandóan, hogy dekurváramegérte, hogy ne hányd össze magad tőle.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #129707 üzenetére
Mivel sssbol ul at, ezert egynek jo a mito. De ugye minden kell, szare-hugye. Az ilyen ember tenyleg vegyen suzukit szalonbol, csak ne varja el azt is, hogy menjen meg oromet is adjon. El kellene fogadni, hogy amit karban tartottak es nem egy lefingott lepratelep, annak ara van. Ez a szervizpara a masik nagy nevetseg. Jo hogy nem akar rogton trelert is venni hozza. Nem baj, eljenek a birkak, vegyen mindenki 1.6 mpi octaviat, astrat es csakahondat, mert azokkal biztos nem lesz baj. Sokkal egyszerubb lenne, ha eldontene vegre, hogy mit akar es raszanna a szukseges keretet. Ugy nem lehet autot venni, ha mindig fel millioval olcsobban akar, mint amibe kerul. Illetve talan lehet szart venni annyiert.
Ja es persze tiz evesen is ot eves legyen es olyan allapotban, amit a szalonban sem lattak meg. Az nem baj, hogy egy hasznalati targy kopik, mink majd megmutassuk, hogy letezik a spanyolviasz, sot!
Na mindegy, szarok mar bele, elfogyott a turelmem. Komolyan nem hiszem el, hogy ertelmesnek tuno fenott ferfiember ennyit asszonykodik az autovasarlason. Probaltam segiteni, de onerobol olyan okos mindenki, hogy majd megoldja maganak. -
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #129743 üzenetére
Ha be kell hitelezni, akkor szinte tok mindegy, hogy 2,6 vagy 3,7 megy hitelre. Aszonta van penz lovera, szoval nem hiszem, hogy kulonosebb gondot okozna kifizetni a plusz lovet. De en mar komolyan nem ertem az embert. Linkeltem direkt olcsobb autokat is, amivel el lehet jarni nagyobb nyugok nelkul par evet es lehet szeretni is, meg marad is penz javitasra. De az mind fos szar oreg sok kmes es meg beteg konstrukcio is, ami biztosan szetesik egy even belul es magaba szippantja az univerzumot... Az kulonosen vicces, hogy otthon a gep elol mindenki kurva okos, de azert megneznem, hogy a nagy megmondoemberek kozul hanynak volt mar kettonel tobb autoja es/vagy dolgozott kereskedesben. Bitpork, Munez, Magus, focvis es vilike normalisan all a kerdeskorhoz abszolut, probalnak segiteni, de tobben csak frocsogni jonnek akkor is, amikor valaki segiteni probal. Vegyen _valamit_, hogy ne legyen olyan hisztis a bkvtol es majd ha osszeall a keret, akkor megveszi az ultimate csodaautot. Kezdem azt hinni, nem is kell kornelkanak igazabol auto. Ha tenyleg annyira fontos lenne, mar reg vett volna valamit.
-
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #129810 üzenetére
nézd meg azoknak az elejét, amit kornélkának linkeltem. van benne 1.8-as alfa 156, korának egyik legjobb futóművével, megbízható és haladós motorral és a mai napig jó formával. 900-ért van fenn, még maradna arra is, ha valamit hozzá kell nyúlni.
amúgy nehéz ügy ez a vásárlás, mert mindenkinek vannak igényei, de kevesen vannak képben azzal, hogy mi a realitás. érdemes elolvasni a "magyar használtautó-vásárló hülye" trilógiát totalcaron, tanulságos.ja amúgy semmi rosszat nem tudok elmondani arról a volvoról, de élményt ne keress vele, nem arra van autópályán lehet vele vicceskedni, de nem az az autó, amivel hirtelen ötlettől vezérelve felmész Dobogókőre háromszor egymás után
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kuntics #129860 üzenetére
és m3tr0:
üljetek meg a seggeteken. átülni egyik "szarból" a másikba nincs sok értelme. millás kategóriában is szinte ugyanazokat a köröket végig lehet játszani, ezt-azt kell cserélni, kis javítás, nagyjavítás, stb. 1M kategória is már ugyanúgy rozsdaveszélyes (sőt, 1,5M is). majd ha tényleg szétrohad vagy gazdaságtalan lesz javítani, akkor vegyetek másikat, addig költsetek erre minél kevesebbet _feleslegesen_ és annál többért tudtok majd venni valamit. -
rbalint88
addikt
de legalább zabál és nem is megy, szóval igazi jackpot
audiból 1.4t, 1.8t, 2.0t, 3.2v6, 2.5t, 1.9tdi amit néznék. golf belül nagyon fapad, kicsit túltolták a költségcsökkentést. corolla örök, mint a nyomorúság, de a célba juttatáson kívül nem ad semmit.
1,8M-ért már lehet nézni Alfa 147 és GT-ből 1.9jtdm Q2 verziót sperrdiffivel, 150 lóval. dízel létére meglepően problémamentes, nagy átlagban szerintem még egy korai tsi-nél szinte biztosan kevesebb probléma van velük. beltéri minőségre majdnem audi, futóműve meg veri az összeset. -
rbalint88
addikt
válasz stickrs #129928 üzenetére
a típussal nincs különösebb baj. futóműve igényel foglalkozást a csodás magyar utakon, meg előfordulhat pár életet színesítő apró elektronikai hiba*, de alapvetően nyűgmentes konstrukció. ez a motor pedig a legjobb, amit vehetsz bele.
nyilván a konkrét példány dönti el, hogy érdemes-e belevágni, de alapvetően nem egy problémakupacot vennél vele.*fals izzókiégés-figyelmeztetés, légzsákvisszajelző.
-
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #129969 üzenetére
Mazda3-at nézegetném. Made in Japan, a 2.0 120 lovas motor kifejezetten élénk, szeret menni és szerintem beltéri minőségben is van ott, ahol a kuvik.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #129972 üzenetére
van ugyanez a blokk 165 lóval is. mazda kicsi gyártó, nem érte meg 3-4 féle blokkot kifejleszteni ezért. van 1.5, 2.0, 2.5. de a köbcenti utáni adózáson kívül mikor hátrány a nagyobb lökettérfogat, ha kevesebbet eszik, mint egy 1.6 szívó vagy 1.0-1.4 turbó ugyanekkora teljesítménnyel? valószínűleg tartósabb is lesz azoknál...
-
rbalint88
addikt
válasz Atlantis #129990 üzenetére
halgass az asszonyra, nem beszél butaságot. közlekedős autónak az a jó. városban nem kell kuplunggal bajlódni, országúton is csak lepadlózod előzéshez és tudja a dolgát. szerintem az a pici fogyasztástöbblet elfogadható a kényelemért cserébe. azért ha automatát vesztek, előtte próbáljátok ki, mert benzinesek 2.0 szívó alatt vészesen gyengék bírnak lenni és mivel küzd, zabál is. dízelek és a turbós benzinesek el tudják dolgozni az automata veszteségeit.
Tom1939: az újabb konstrukciókban már simán van automata mellé kettőstömegű is, úgyhogy bling-bling $$$
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz footy #130033 üzenetére
avensisből hála az égnek nincs 1.4d4d, az corolla lesz, viszont 1M-ért abból nem kap életképeset.
147-re +1, az egyik legstabilabb dízelmotorja azoknak van, alkatrész nem drága hozzá. töréstesztje tényleg nem a legjobb, de az eggyel nagyobb kategóriába tartozó avensis is csak 3 csillag. különben is, alfa is for driving, not for crashng
rozsdát és a szokásos dízeldolgokat kell nézni rajta, 1 misiből már elég jókat lehet venni, valós szervizkönyvvel is. 156-ot is érdemes megnézni, motor-futómű ugyanaz és könnyű kifogni a 147-nél olcsóbban.audi 80 és társai: 25 éves fosokat ne ajánlgassunk már, ha lehet... lehet, hogy újkorában a világ legmegbízhatóbb konstrukciója volt, de azóta eltelt 25 év és legalább félmillió km mindegyiknél, már 10 éve elértek a melósautó státuszba...
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #130123 üzenetére
hát meg azért 15 hónap alatt 81 ezret beleverni az 1.4-es seggrakétába biztos nagy élmény lehetett
viharhozo: mert nyilván azért vásárolnak az emberek 10+ éves "filléres fosokat", mert olyan hű de jól állnak.. mgoe meg a lebegő mókacsoport a két kedvenc egyesületem, komolyan.
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #130235 üzenetére
nekem pl az 1.8T passatom 2001 év végi volt magyar első üzembehelyezéssel és J-s rendszámmal. Kici koleaiaké volt, CK-s rendszámmal kb 2005-ig.
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #130271 üzenetére
[link] ez is kis aljas
hobizoli: nyitott kidörgős 535i elől is ugráltak, amikor túráztattam egyet
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen