-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Integra #42887 üzenetére
Miert mi a baj vele? Nekem pont azzal van a bajom, hogy mar egy szaros mezei astraba meg focusba is 180 lovas a sima 1.6-os feltoltott motor, meg a bmw-k audik stb. teljesitmenye is kezd eszetlenul elszallni, lassan mar minden 200-300 loeros...minek...hova...:S 11.2 a 0-100, nincs azzal baj, nem kell egy kompaktba sokkal tobb......mellesleg magyarorszagra sztem meg egy ilyesmi autonak van ertelme, ami nem eros, de jo vezetni...ezt legalabb ki tudod hasznalni. A 300 loeroset hol tudod? Amugy szerintem sokan nem azert vesznek bmw-t, hogy szaguldozzanak meg jol menjen, pl. nyugatabbra masodik autonak asszonynak siman fogyni fognak ezek gondolom. Ez a felfogas meg, hogy "na de milyen ciki mar, hogy bmw es nem megy" csak itthon van, nyugatra ezt pont leszarjak, ott nem allnak neki puposkodni a bomosokkel stb.
-
-v-
addikt
válasz bandus #42893 üzenetére
Sosem a hazai piacbol kell kiindulni, nem ez a mervado, nyugaton meg leszarjak...ott ez nem akkora luxus.
Persze, hogy szar az ar ertek arany, ezt hivjak premium kategorianak Ennyi erovel egyik fapadosabb alapmotorosabb premiumnak modellnek sincs ertelme, mert van jobb ar ertek aranyu. Megis fogynak.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Integra #42895 üzenetére
Iphone-t is mennyien veszik, pedig egy rakas kaki, cserebe 2-3x annyiba kerul, mint barmi mas
Egyebkent ok, igazad van, en sem vennem meg nyilvan, de a kerdes az volt, megveszi-e ezt egyaltalan valaki: igen, sokan. Te magad valaszoltad meg most, ha a darabszam novelese a cel, nyilvan nem hulyek a bmw-nel, tudjak hogy el tudjak-e adni vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #42937 üzenetére
Igazad lehet ebben, hogy ez a legkeresettebb kategoria...ez az ami mar eleg kenyelmes, nagy es modern ahhoz, hogy kulonosebb kompromisszumok nelkul hasznalhato legyen barmire (nyaralasok, hosszabb utak, csalad.stb), szep allapot eseten meg sok evig elmennek komolyabb gond nelkul, benne vannak a legfontosabb extrak, nem annyira idos, nem olyan vesz a fenntartasa stb. Ami ez alatt van az mar nem feltetlen az a kategoria, amivel elindulsz Horvatorszagba nyaralni a csaladdal, efolott meg ha feljebb akarsz lepni, akkor meg azert jobban zsebbe kell nyulni valami jobb vasert...anyagilag meg ugye mindenki marha jol all ebben az orszagban :S
-
-v-
addikt
válasz lorcsi #43107 üzenetére
Ezeket en se tudom hova tenni...csomo ilyen van, hogy irja nagyszerviz utan, ez meg az cserelve, fel auto uj..erted megveszed az autot, ezeket ugyse hiszed el, vezerlest nyilvan csereled azonnal, olajcsere stb...sokra nem megyek vele, meg ha tenyleg le is lett szervizelve, mert sajnos annyira nem bizhat itthon az ember hasznaltauto ugyben a dolgokban hogy ne cserelne le ugyis...szoval meg csak azt se lehet mondani igy jobban vagy dragabban el lehet adni...akkor minek kolt ra ennyit, ha utana eladja? Az mas, ha van valami hiba vagy serules es megcsinaltatod eladas elott, hogy ne azon rugozzanak, de nem koltod ra az auto aranak felet, meg nem csinalsz nagyszervizt....
-
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #43449 üzenetére
En is csatlakozom azokhoz akik azt mondjak, hogy jo ez a zero tolerancia... Nemetorszagban, Ausztriaban stb. mukodik az egy ket sor meg belefer rendszer, es szerintem azzal sincs baj, de itthon jobb ez igy, sok minden van, ami kint muxik, itthon meg nem kene eroltetni. Mellesleg volt mar, hogy Munchenbol jottunk haza, este/ejszaka, almos is faradt is voltam, de ha mar ott vagyunk meg ugyis belefer alapon ittunk egy sort, talan kettot..hat ilyen faradtan azt is megerzi az ember, nem mondanam, hogy javitott a reakcioidomon....
-
-v-
addikt
Fektuninggal kapcsolatban lenne kerdesem: ebc turbo groove tarcsat es yellowstuff betetet akarok. Ahogy neztem ez birja a trackdayeket meg a forszirozott menetet. Van valakinek tapasztalata ezzel a komboval? Masik kerdes, hatso feknel mennyire erdemes vadulni? Az akkora terhelest ugye nem kap, ellenben igy hagyni nem akarom...pl. ebc-nel meg ami nem alap, hanem mart tarcsa, meg nem az alap fekete fekpofa, az kb. mind ugyanannyiba kerul..szoval hatra is ezt gondoltam, de az meg lehet tulzas, nem? Valami koztes megoldas?
-
-v-
addikt
Gyorshajtást mennyi idő alatt küldik ki max? Csak mert itt az értesítő, jött valami a vas megyei rend. főkap.-ról, én meg ott pont fél éve jártam utoljára...létezik hogy ennyi idő után küldik ki?
-
-v-
addikt
válasz bitpork #43514 üzenetére
Ahha.. tehát akkor a konklúzió az, hogy ha nem használod, akkor lehet nem esik szét a légrugó, jól értem?
dabadab:
"Egyebkent meg evente 40-50k-t kolteni a legrugokra?..."Aki prémiumot vesz, annak belefér a drága fenntartás és szerviz, minden prémium autó ilyen... csak a második harmadik sokadik tulajnak már nem ilyen vastag a buksza.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Sracok mondjatok mar tippeket, mi tud kopogni jobb elol..futomu rendben, kutyacsontnak volt pici holtjateka, az cserelve lett mar, minden mas oke, feltengely is rendben...pici holtjatek van a kormanymunel, majd arra tan raferne egy felujitas, de nem hinnem hogy az csinalja...bal egybol kevesbe hallani, es nem erezni, jobb egybol nagyon hallani es erezni is a padlo alatt..nem csak egyet egyet koppan, olyasmi mintha valami laza lenne, folyamatosan beremegne es ezt erezni a padlon at is vmi ott kopog folyton..kisebb uthibakon is, hullamos uton is. Van valami otletetek?
-
-v-
addikt
válasz zoo8800 #44107 üzenetére
Focus 1-ben még nem volt olyan rövid a váltó (mint azán a kettesben lett)
3400-3450 körül forog óra szerint 130-nál -
-v-
addikt
Mivel egyiket se vezettem még sosenem, csak halkan kérdezem, a 170 lóerő helyett 231 egy nehezebb autóban.. mégis milyen hatalmas különbséget vártál? Amúgy 350 helyett 500 Nm, meg 8 és fél mp helyett 6 és fél a 0-100... szerintem attól függetlenül, milyen az előadásmód, meg milyennek érződik (elhiszem neked, hogy nem érződik annyival erősebbnek), azért ez jelentős különbség Amire meg az ember azt mondja hogy hű meg ha, sztem az meg 3-400< le meg 4-5 mp-es 0-100...
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #44828 üzenetére
Dobogókő fele mindig lehet menni egy jót, Vadálló kövek pl. vagy Rám szakadék.. de ezek tele lesznek most emberrel így hétvégén jó időben. Börzsöny is frankó, Királyrét, onnan felmehettek Nagyhideg hegyre pl...
Bükkben Szilvásvárad az mindig tuti nyerő, de Bánkút, Lillafüred stb. is szép. Kékestető.. vagy pl. Tihany is frankó, látnivaló is van, meg lehet menni egy kört is az erdőben.. -
-v-
addikt
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Miert mi a tenyleges ertek ha nem az ergonimoa meg kenyelem? Hiaba olcso ha nem tudsz vele sehova menni, mert fel ora utan letorik a derekad, ittott nyom stb.
Elkepzelni nem tudom hogy ilyen dacsia fost ki vesz ujonnan...draga de legalabb szar is. Annyi zseert hasznaltan olyan tuti keves kilometeres leigazolhato autok vannak amik mindenben agyonvernek egy kula dacsiat...ennyi penzert nem eri meg uj autot venni. Ha mar sok penzt kiadsz es uj autot veszel legalabb akkor legyen mar normalis a sok penzert....[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
De amugy mi ertelme uj autot venni, en alapbol se ertem. Meg ha sok penzem is van, vagy a legujabb modellt akarom, akkor is egy 10-30k -s hasznalt ugyanabbol sokkal olcsobb..annak mi baja tud lenni, semmi, ilyenekbol talalni leigazolhatot meg korbemered, ennyi....hacsak nem ragaszkodok keshegyig valami specifikus motorhoz vagy felszereltseghez, de ez ritka, ennel sokkal tobben vettek uj autot, tok kommersz modelleket, amivel tele a hasznalt piac...de nem, nekik kell az uj, svajcifrank hitelre, amin akkor is sokat bukni ha nem szall el az arfolyam, igy meg aztan...tok nem ertem en ezt.
-
-v-
addikt
Szépek az új Porschék...
Amúgy nekem az új Cayman S kéne, pont jó teljesítmény, szerintem gyönyörű, nagyon eltalálták a formát...
Egy ilyen turbónak mi értelme, ha csak nem a Nordschleife mellett lakom... Bár Bitporknak is igaza van, bármilyen ilyen autóval nagyon kell már gondolkozni, hol tudsz vele bármi értelmeset kezdeni.. -
-v-
addikt
"Ami viszont egyértelmű gyenge pont, az a kormány. A villanyszervós szerkezet ugyan közvetlen, de nagy tempónál túl könnyen jár, és alig ad valami visszajelzést. Olyan érzésem volt, mintha régimódi, rugós szimulátor-kormányt tekernék, és ez egyáltalán nem kellemes. Egyébként nem is biztonságos: hosszabb úton, ha elkalandozik a figyelem 130 körül az autópályán, egy véletlen apró mozdulat, és bármi történhet.."
Kár érte :S Érthetetlen miért ilyen a kormány a legtöbb új autóban...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
pl.: Opel Insignia 2,0T
"Ha az orrban elszabadul az összes lóerő, nem sokáig tart egy tank. Budapesten elsőre 17, szelíden gurulva 14,9 litert mértünk. A tesztautó a 170 és 200 közötti sebességet 12,9 literből tartotta (volna, ha ennyivel mentünk volna, persze - a szerk), ami nem égbekiáltó. De az erős, csendes autóval idegszaggató 110-120 között poroszkálva is eltűnt 9,5 liter százon"
akkor downsizing is fakkje?
Nincsenek csodák..
Amúgy ez a szégyen: "Budapesten (...) szelíden gurulva 14,9 litert mértünk"
Épp az lenne ennek a lényege, ha nem nyomod beéri kevesebbel is... mondjuk az insignia jó nehéz is.. fos opel[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz MunezXBK #46008 üzenetére
Cserébe újonnan van borsos felára, meg idővel borsosabb szerviz költsége, csak városozást nem nagyon szereti, kurvára környezetszennyező, nem lehet forgatni, a négyhengeresek eléggé traktorok stb. Automatával autopályázni pl. király, de azért nem mindenható az a dízel
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kupon kunyeráló
- Nyomtató topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- TV antenna és jelerősítés
- Robotporszívók
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs