-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48601 üzenetére
Nem vagyok képben én sem, csak nekem van időm hahu-t böngészni
Bicaj: persze, gyors, meg minden tiszteletem aki azzal jár, igazából úgy kéne, baszott sok az autó a városban... de azért rohadt macerás, nekem időben és vesződségben se érné meg, plusz mivel régen bringáztamezért nekem az inkább sport, valahogy a hétköznapi közlekedés az egy tök más dolog számomra
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
Valaki el tudja magyarázni nekem miért csak hidegen nem emel ki a kuplungom rendesen?
(Már megrendeltem az újat szóval cserélve lesz mert ráfér már, csak kíváncsi vagyok..)
Mi ennek a fizikája, hogy hidegen nem oké, melegen meg igen? -
-v-
addikt
válasz bitpork #48776 üzenetére
Passz, majd megnézetem ezt is ha cserélik. Elvileg az nemolyan marha rég lett cserélve, szóval annak nem kéne, hogy baja legyen.
DeFranco: igen. Először csak rükvercet, aztán egyest kezdte el nehezen venni, aztán meg is moccant már az autó először rükvercbe rakásnál, aztán egyesnél is, most pedig sajna már néha meg is reccsennek a fokozatok váltásnál, szóval biztosan nem emel ki rendesen. Melegen még elmegy, de a váltási érzet is romlik.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48809 üzenetére
"cserélve van a kormány"
Hát az amúgy a viccet félretéve tényleg gyanús, ugyanis ha tényleg a "sport" felszereltség, akkor ahhoz 3 küllős kormány járt.
A sötétített fényszóró az stimmel. Rövid ideig volt ez a felszereltség, sport futómű, 3 küllős bőr kormány, sötétített fényszóró meg ilyenek jártak hozzá.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Psychonaut #48822 üzenetére
Hát én is ezen gondolkozom, de ez a sport felszereltség annyira rövid ideig volt (a modellciklus elején azt hiszem még nem nem, facelift után pedig már nem, szóval kb. 1-2 évig talán), hogy nem hinném, hogy játszik ilyesmi... 3 küllőssel volt szerintem mind. Plusz ha mobile-de-n megnézem, ahol azért jóval több van, akkor ott is ami tényleg a sport, szóval sötétített fényszórós, az 3 küllős is.
-
-v-
addikt
válasz Integra #48895 üzenetére
Te figy már... és az hogy van, hogy németben meg osztrákiában is marha sok nagy dízel audit meg béemvét vesznek? Te élsz ott, te mondd meg.. én sokat látok belőlük. De ott nem barum van rajta.. szerintem nekik telik a fenntartásra Gyakorlatilag USA-t leszámítva mindenhol a dízelek fogynak ezekből a nagy böszme prémium autókból jobban. Amit te mondasz, az magyarországra igaz szerintem, itt is talán arra, aki második harmadik sokadik tulaj.. de lehet az újra is igaz, ezt nem tudom. De magyarországból kiindulni nincs sok értelme
-
-v-
addikt
Bitpork ezt neked ajánlom
-
-v-
addikt
"Amennyiben jó kompromisszumot akarsz fogyasztás és teljesítmény terén, akkor benzinesekben elfelejtesz mindent az 1.6-oson kívül"
Na mert így aztán marhára lehet használt autót venni, amúgy is kevés a jó darab, de azért még zárjuk ki a kínálat felét mi? Minél több a feltétel, annál nehezebb jó autót találni. Kiváló az 1.8-as és a 2.0 is...
Na bumm többet fogyaszt fél literrel az 1.8-as, cserébe jobban is megy, szóval ha azt veszem ugyanolyan jó kompromisszum fogyasztás és teljesítmény terén Meg akit az a plusz 0.5 liter földhöz vág, annak gondolom amúgy se nagyon lesz pénze fenntartani az autót a későbbiekben... -
-v-
addikt
válasz hossszú #49936 üzenetére
Ez a mondeo egy fokkal őszintébb kilométerileg
Én valami ilyesmit vennék -
-v-
addikt
válasz bitpork #50009 üzenetére
Jaj de jól beszélsz megint, épp ezt akartam írni
Tisztelet a kivételnek, de aki tötymörög az általában nem tud vezetni se, meg a távolságokat is képtelen felmérni, reflexei mint a döglött csigának, tükröt meg úgy használja, hogy áá tavaly már belenéztem nem jött senki, biztos most se jön. És akkor az van amit írsz, de még ezzel se lenne akkor gond, ha legalább miután kijött 90-el iparkodna, picit próbálná a kis gázpedált nyomogatni, hogy hamarabb letudja az előzést, és menjen vissza a másik sávba, ahol aztán már felőlem annyival megy, amennyivel akar.. de nem, ilyenkor egy centivel nem megy ám gyorsabban, és akkor ki kell várni, míg marinéni 90-el megelőzi a 3 kamiont, mert bizony neki is joga van előzni, és nehogy ám már felmenjen a 4 literes fogyasztás 4.1-re, szóval a 90-től nem tágít. Mindig megmagyarázzuk itt a topicban miért is jó meg szabályos tötymörögni, csak én meg azt látom, hogy boyracer száguldozó hülyegyerekből szökőévente látok egyet egyet, amire tényleg azt mondom hogy oké, ez gyökér, k*rva anyját az ilyennek..ellenben a tötymörgőkkel csak a baj van. Na most aztán majd mindjárt mit kapok én ezért -
-v-
addikt
válasz DeFranco #50195 üzenetére
Rá ne kenj ilyen fost a műszerfaladra...
Turbó: hát én se értek hozzá, de hogy n+1 helyen írják, hogy hűtsd vissza, az is biztos....vagy akkor az összes autósportál butaságot ír
Ki tudja az az utólagos hűtés tényleg benne van-e minden autóban, meg mennyire van jól méretezve.. plusz ha jól tudom soknál csak a hűtővizet keringteti tovább, és azzal hűti, tehát az olajáramlás ugyanúgy leáll. De mondom, fingom sincs róla.Egyrészt a mérnökökről se tételezem fel, hogy ne gondolnának ilyen egyszerű dolgokra, meg ne terveznének meg normálisan egy motort, másrészt az is igaz, hogy nem az örökkévalóságnak gyártják mostanában az autókat -
-v-
addikt
"Miért adnám el?"
Mert egy zsírúj garanciális, és azzal újabb 130k-ig biztos nem lesz baj, de legalábbis jóval kisebb eséllyel.
Plusz szebb, jobb, kényelmesebb, gyorsabb stb."De ha el is adom, miért egy kereskedésbe viszem be 1,1-1,2 M-ért?"
Mert nincs kedved sz*pni az autóeladással egy évet.
-
-v-
addikt
Hidd el nekem aki nálad lényegesen csóróbb, annak a szemében rengeteg dolgot csinálsz te is, ami "indokolatlan szórás". Arra hogy más ezt ilyen szinten is megteheti, arra max. irigyek lehetünk
Meg persze mi az, hogy indokolatlan, ha sok pénze van, akkor nem sokat számít az az összeg, cserébe egy biztonságosabb verdában ül a családja, és nyugodtabb szívvel adja oda a fiának amikor nyaralni mennek vele, mert tudja nem rohadnak le a horvát autopályán, nem kell meghatározhatatlan hibákat kutatnia meg fülelnie stb. stb. De még soksok érvet lehetne mondani, amiért ez nem indokolatlan, plusz ez elég szubjektív dolog is ám, kinek mik a szempontok, mi fontos neki, mitől érzi jobban magát, mg arra mennyit hajlandó áldozni. Amitől te ezt pénzkidobásnak látod, az az, hogy neked ez sok pénz..másnak meg kevésbé..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ez nem a pénzszórásról szól.
Te is biztos csinálsz olyat, hogy egyebassza most a közelebbi (drágább) boltban veszek sört, mert a másik (az olcsóbb) 20 perccel messzebb van.. kidobtál 100 forintot az ablakon. Napi szinten az biztos marha sok annak, aki egyik napról a másikra él. Nekem is volt, hogy számított 100 ft
Csak a nagyságrend változik.. Ez a skála nullától a végtelenségig megy..
Honnan tudod valójában mennyi időt spórolt azon, hogy oda beadta? Tényleg csak napi fél óra lett volna? Vagy több? Hány "tezsvíremmennyitengedszazárbú" hívást meg stresszt spórolt meg? A 0 szabadidőd van naponta és a fél óra szabadidőd van naponta között igen nagy a különbség, fél órában például lehet sportolni valamit.
Melyik számít többet, a pénz vagy az egészséged? Remélem érted mire akarok kilukadni, még ha eléggé sarkítom isDeFranco:
"Ne úgy nézd ezt, mint bukás, hanem mint egy szolgáltatás, aminek ára van"Na ennyi, ez a jó mgfogalmazás
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #51231 üzenetére
Az a 15 lóerő nem akkora különbség, plusz az a csúcsérték, ha csak nem revlimit közelében forgatod a tiédet, akkor neki van több power, az a tsi 250 Nm ám... hol van neked annyi, sehol
"azonos teljesítmény/tömeg arányú autókra"
Úgy érted azonos csúcsteljesítmény/tömeg arány. Mert a kis turbósoknak lejjebb kb mindenhol jobb ám a nagy nyomaték maitt a súly/le aránya.. azért mennek jobban
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mecsekben milyen állapotban vannak az utak?
Pl. vmi ilyesmi kör.. ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen