-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DeFranco #50004 üzenetére
Tényleg tilos, csak telibeszarják a kamionosok.
Amit mondasz és írsz, rendben van. De! A 60-90-között haladók legnagyobb része képtelen felmérni a tükörben látható géperejű járómű közelítő sebességét. És bizony 50 méterrel a mellé érkezés pillanatában szeretnek kivonulni a kamion megül, ami igen sokszor satut jelent. Én is sokat járok az M5-ön és csak ilyen tapasztalatom van. Én vagyok az egyetlen aki szarallroadquattroval 110-120 körül a jobb oldali sávban cammog. Kapok is értetlen fejekethttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #50189 üzenetére
A modernebbekben van külön hűtőkör ami akkuról megy így ha leállítod a motort sem sül szét de én nem annyira bízom ezekben a dolgokban. Pont azért mert döglött már meg turbó az előző Passatunkban. Megszoktam, hogy vissza kell hűteni az a tuti akkut is kímélem... és megmaradt a szokás.
Btw aki meg két percet nem képes/akar várni az meg vegyen bele 300k-ért újat 80k km-enként.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz DeFranco #50195 üzenetére
Hat ha annak szamit a Guns N Roses, amit hallgatok...
Felolem mindenki ugy b...a szet az autojat, ahogy akarja, nekem viszont engedtessek meg az a luxus, hogy ha valakit felholt dizellel latok folyamatosan kormot ontva kozlekedni, akkor kiszalhassak es ezert a kornyezetszennyezo es rakkelto magatartasaert ket istenes pofonnal megjutalmazhassam. Deal?Qru: Igazad van, motorfeket/urest annak fuggvenyeben celszeru eldonteni, hogy meddig akarsz gurulni. Ha rovidebb tavra, akkor nyilvan motorfek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #50195 üzenetére
Rá ne kenj ilyen fost a műszerfaladra...
Turbó: hát én se értek hozzá, de hogy n+1 helyen írják, hogy hűtsd vissza, az is biztos....vagy akkor az összes autósportál butaságot ír
Ki tudja az az utólagos hűtés tényleg benne van-e minden autóban, meg mennyire van jól méretezve.. plusz ha jól tudom soknál csak a hűtővizet keringteti tovább, és azzal hűti, tehát az olajáramlás ugyanúgy leáll. De mondom, fingom sincs róla.Egyrészt a mérnökökről se tételezem fel, hogy ne gondolnának ilyen egyszerű dolgokra, meg ne terveznének meg normálisan egy motort, másrészt az is igaz, hogy nem az örökkévalóságnak gyártják mostanában az autókat -
FerNandor
őstag
válasz DeFranco #50195 üzenetére
én használom ezt a müszerfalápolót. de még egy szériával öregebb a cimkézése. nekem tetszik. a lenovo t61-et is megcsináltam vele és olyan lett, mintha új lenne.
viszont ez nem illatosított.-----
a turbot meg igenis kell hüteni. aki nem képes azt a kis idöt kivárni az vagy vegyen sürün turbót vagy ne vegyen turbós autót. újabb turbóhütös rendszerekröl nem hallottam, csak egyedül a start-stop rendszernél, hogy nem engedi leállitani, amíg melegnek érzi.
ha van ilyen, akkor hogy müködik egy ilyen hütö rendszer?[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
whitezo88
nagyúr
válasz DeFranco #50195 üzenetére
pedig ilyenkor a legjobb, mert legalább ez segít azon h ne pörögj meg rohanj. sokszor mikor megyek munkába, még ha késésben is vagyok (szerencsére itt nincs 8:02-kor hiszti de még később se), az autóút végén, kiszállás előtt szoktam maradni 1 percet. kinyújtózkodom, ilyesmi, hallgatom 1 percig a csendet mielőtt felülnék a rohadt metróra. túlságosan rohanunk, két perc sincs kicsit kifújni magukat, észrevenni mi van körülöttünk. lehet mondani hogy nem kell hűteni meg kímélni, nem mi fogjuk fizetni a felújítást úgyse
-
Integra
titán
válasz DeFranco #50231 üzenetére
igazából nem látom értelmét az ablakmosóban a desztillált víznek. de ha már maximalisták vagyunk, akkor a legfontosabb, hogy ne vízkövesedjen ha mindenképpen higítod és nem öntöd bele nyáron is egy az egyben az ablakmosó folyadékot. ilyenkor az otthoni vízszűrő kancsós vizet bele, az a vízkövet gyönyörűen kiszűri, aztán öntheted a mosót meg a szűrt vizet a tartályba. de igazság szerint ha sima csapvizet öntesz bele, az sem gond.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #50231 üzenetére
Sonaxot vettél?
Néztem, mi ez a 1:100, de látom, van ilyen is (anno amiket vettem, az 1:10 arányú).
Azon rajta van, előbb a víz, majd rá a lötyi - gondolom, fordítva habos lesz.
Desztvízt használok hozzá, de én sem vagyok túl nagy fogyasztó, sokáig elvagyok egy-egy adaggal....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz DeFranco #50392 üzenetére
A belit nem mertem pont mondani az aszimmetrikus szellőzőkkel...jesszus, most h felsejlett előttem, sztem este fel fogok sírni az ágyban...
(#50393) [rvilike] : abban a listában én ki nem igazodok
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #50411 üzenetére
Hát igen, régi telóval nehéz rendes képet csinálni, amúgy a motorháztető elején és a lámpákon van fólia, de nehéz észrevenni, szép fényes.
Ha jól emlékszem a mocitetőre, 2 lámpára, meg a lökhárítóra vmi 45.000ft volt pár éve...
Ezen pl sokkal könnyebb kiszúrni, majdnem matt... [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #50453 üzenetére
Én sem értek hozzá, és még nem is vittem autót állapotfelmérésre, csak még a Focust egy nagyobb szervizbe, ott mondták, hogy ha hozzájuk állapotfelmérésre visznek autót, akkor ott minden ki fog derülni Még azt is megnézték, hogy a fényszóró hogy van beállítva, meg ilyenek...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #50456 üzenetére
Egyébként, én sem vennék olyan autót, ami taxi volt
Ezen az állapotfelmérésen szerintem mindent kipróbáltak, aminek működnie kell, ez egy vizsgabázis egyébként, ott voltam eredetvizsgán a Focus-szal, és akkor kérdeztem, hogy ha állapotfelmérést kérnék, mi lenne benne, de addig el sem jutottunk, mert a festékréteg méréskor már kiderült, hogy körbe volt törve
-
válasz DeFranco #50460 üzenetére
Majdnem. A PoHu-nál van 25-ks állapotfelmérés ami sac annyit tartalmaz amit giigz is mond-ír. Minden szemrevételezhető és hibatárolós hibát felírnak. Meg van 100k+ is, amikor már megbontják a motort. Csak ezt kevesen szokták vállalni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz DeFranco #50744 üzenetére
A városi használat elég rendesen gyilkol minden autót, főleg, ha sokszor, kis távokon használják, a karbantartást viszont nem igazítják ehhez (bár a lendkeréken ez sem segít, a gyakori indítás-leállításból eredő rezonanciák nem igazán segítik a hosszú élettartam elérésében).
Szerk: az én értelmezésem szerint a lógó futómű (illetve a lógást eredményező szilentek, gömbfejek), és a kuplung kopó alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #50746 üzenetére
Igen, azok. Esetleg, ha nagyon idő előtt használódnak el, akkor lehetne beszélni garanciális cseréről, de ez már egy másik történet.
mod: Az akár 18-19-es felnik peres gumival hamar ki tudják nyírni a futóművet.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ukrajnai háború
- Mikrotik routerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen