-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz FerNandor #47848 üzenetére
FerNandor: A pécsváradi úton, benzint.
Melack: Ez esik útba, meg egy Shell kút, így a Shell literje 20-30Ft-vel drágább, ezért nem kérdés, hogy az Agipnál tankolok. De a Shellnél még annyira nyomulnak is, ha olcsóbb lenne akkor sem mennék óda tankolni.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
-
nagyúr
válasz FerNandor #47855 üzenetére
az AGIP-nál rendesen vissza is adnak, a Shell-nél max 100Ft-ig ad vissza, a többit szereti megtartani magának a hölgyike.
Annyira gyűlölöm már a Shellt, minden alkalommal 200× kell nemet mondanom, hogy messziről elkerülöm őket, ráadásul a legdrágábbak a városban.Az ENI-nek nincs automata kútja Pécsen?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
blt.62
őstag
válasz FerNandor #47858 üzenetére
Szio!
Benzinkutas voltam 1985-2002 között,van tapasztalatom. A fogyasztást mérni teljesen pontosan sohasem fogod tudni,mert hiába jár a mérésügyi hivatal a kutakra,a tulajok úgyis úgy állítják be az ellenőrzés után,hogy 20 liter helyett csak 18,5 vagy max 19 liter legyen. A régebbi kútoszlopoknál az se volt mindegy, hogy hogyan engedtük az üzemanyagot. Ha maxon nyomtuk kevesebbet adott,viszont ha valaki csak csurgatta akkor képes volt sokkal többet adni. Ezért mentek mindig oda a kutasok azokhoz,akiknél látták, hogy lassan engedik. Az valóban igaz,hogy nem volna szabad fullra rakni a tankot,mert az üzemanyag a melegben nem tud tágulni,de nem okoz gondot. Az első-második kattanást se lehet etalonnak venni,mert sok pisztoly össze-vissza kattan attól függően mennyire használt és kopott.MegtorloXp
-
whitezo88
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz FerNandor #48379 üzenetére
-azért az az octavia más célcsoportnak készül(t)...
-amire használták mo-on (taxi), arra tökéletes volt, városba/országútra elég volt, és nagyon keveset evett, és nagyon megbízható volt.
-ez a kocsi nem ilyen célra készül, fő előfordulási helye az autópálya lesz, oda azért kell a nagy(obb) motor. -
Dr.Zoo
senior tag
válasz FerNandor #48414 üzenetére
Igen!
Vannak az úgynevezett sarki hülyék, akik el laptopot fogva házhoz rohangálnak, és valamennyiért megkókányolják a kocsid.
Ha szerencséd van, akkor lesz valami pozitív változás.
Ha nem akkor semmi. (vagy többet eszik)
Ezek általában letöltikéznek a netről valamit a torrentről, és feltolják a tartalmat a kocsidra.
Gari, pénzvisszafizetés, gyári szoft. visszarakása nuku.
Vannak a kedvenceim, a tuning boxok!
Amin pótméter van, az már extra
Akkor elmondom, amibe poti van, a potin kívül kurvára nincs semmi, átveri az ECU-t, azt jónapot.
Amin az sincs, abban meg egy 10 forintos ellenállás van, ugyanazt csinálja mint a potis.
Persze vastagon kiöntve műgyantával, hogy csóró user ne jöjjön rá a turpisságra..
Aki szoftvert optimalizál, az megint más.
Vannak azok, akiknek nem számít a kocsi, és leszarja hogy megdöglik a turbód, eltöri a féltengelyed, stb.
Ha szerencséd van, szól, hogy ez nem lesz tartós.
És végül vannak a művészek, akik egy műhelyben dolgoznak, és normálisra írt szofverrel, mindent elmondva megcsinálják normálisan."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
szőröscica
addikt
válasz FerNandor #48735 üzenetére
Ezzel arra akartam utalni, hogy nem egyenletesen épül fel az ereje. De simán elképzelhető, hogy elővárosi forgalomban csorogsz be ötödikben 70-el, aztán ahogy sűrűsödik a helyzet, lassul a tempó és 1500 alá esel. Észre sem veszed, mert nem rángat a motor, csak mikor gázt adsz, akkor tűnik fel, hogy semmi nem történik. Vagy emelkedőn tempót tartani simán lehet negyedikben ilyen fordulaton, de gyorsítani meg nem.
Aki rendszeresen dízelt használ, és nem teljesen elvakult, annak ezek feltűnnek azért. Meg a kerregés. Meg a kultúrálatlanság. Stb. Mondom ezt úgy, hogy dízelem volt világ életemben.
Egyébként negyvenes tempót simán negyedikben tartok 1200-1300-as fordulat táján. 60-ast meg ötödikben. És köszöni elvan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz FerNandor #48765 üzenetére
Az ótómata jó szokása h manuális és verseny program nélkül a lehető legalacsonyabban tartja a fordulatot. Nekem az ólródban, hidegen 2-2,5 ig engedi pörögni a motrot h melegedjen, de itt szoftveresen van limitálva ami akkor is elkapcsolja ha nem kell: és lőn visszaesik 1200-1300 a fordulat. Melegen meg 1800-ál elvált h mielőbb visszaessen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #48996 üzenetére
annak jobb oldalt kell lennie különben nem autó....
Dany007: harmadik francia autóm hajtom 8 éve csak francia autóm volt..első renault clio 91' , peugeot 306 93' , renault megane 98' és most jön a 4ik valószínű renault/citroen lesz és tök érdekes soha nem álltak meg az út szélén nem esett szét..de velem tuti kivételeztek a francia autó gyártok..ja nem csak megkapták az autók azt a minimális gondozást hogy benzines létükre 10k km után kapták az új szűrőt olajat stb.. őszintén a 306-osal volt több gondom mert ott belefutottam egy hátsóhíd rendbe rakással ezt leszámítva mind1ken csak kopó alkatrészeket cseréltem. Ja Clio ba kb 80k-t tettem..195k val adtam el..306ba olyan 40k-t..meganeba most járok 30k nál 3/4 év alatt
[ Szerkesztve ]
-
chosa921
tag
válasz FerNandor #48996 üzenetére
bevallom őszintén nekem inkább alváz/motorszám kereső kéne , öreg pannóniáim vannak itthon darabokban, adattáblák, vázak, 20,21-es deluxe p10-es , nagy szakértője vagyok, hozzá rengeteg alkatrésszel és lakarnám informálni ezeket , összegyűjteni egy füzetbe és elrakni magamnak, hogyha majd összerakok 1-2t akkor tudjam már hogy mi a dörgés.
Üdv.:Peti
-
TaaT
veterán
válasz FerNandor #48996 üzenetére
Én meg ki akartam kérni a kocsim szerviz történetét, a VW szalonban azt mondta az ember hogy 2010 előtt nem vitték be digitálisan... bezzeg haver simán lekérte az olaszból behozott négyesgolfjának teljes történetét.
Italy 2010@300.000km, hun 2011@160.000...
Give them hell Ukraine!
-
FerNandor
őstag
-
-
-
Kornel
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz FerNandor #49209 üzenetére
nem értek a lovakhoz. vezettem. ennyi.
amúgy anyósnak nem tudom milyen forrásai vannak, de nem olcsó javítani. ennyi idősen most már van vele baja rendesen, volt olyan is, hogy ötletszerűen elkezdett a hátsó traktus felől ömleni a füst ködgép tempóban álló helyzetben járó motornál, meg meglepetésszerű leállások, ilyesmi
ebből viszont nem érdemes következtetést levonni, mert nem tudom hova hordja, és ott milyen minőségben dolgoznak, plusz náluk hajtva is vannak az autók, ebben is benne van már 280k.
Apóséban még több, az meg még szarabb. X3-as BMW, Navara után vette (tényleg jár vele terepet, igaz nem keményet, csak földutat, és társait, nem felvágásból kell, de van amikor meg kell jelennie valamiben, amúgy ő személy szerint lesz@rja, nem kivagyi), de utálja mint a fenét. Volt annak is minden baja. Leszakadt a kipufogó, szétesett az első futómű, tönkrement a riasztó, eszi az akksikat. Ahhoz képest, hogy egy rendes lakás ára, egy szar. Vett mellé egy Jimny-t hogy ha tényleg menni kell, akkor legyen mivel, az bezzeg megy, dolgozik mint a katonatiszt és pöccre röffen. Az X3 meg megmaradt olyanra, amikor nem mindegy mivel parkol.
Mind dízel.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz FerNandor #49225 üzenetére
+49224: na, ezt akkor mindenki csak saját felelősségre nyissa meg, annyira brutális szemből
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Hobby elektronika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asztalos klub
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- További aktív témák...