-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz didros #48613 üzenetére
bármilyen dízelt veszel, föleg dCi-t, alaposan meg kell nézni. vásárlás elött nem árt egy rendes diagnosztikát csinálni, rendes renault-s diaggal (Clip), alapjárati nyomásértéket nézni pl, meg nyilván a hibakódokat. Ha mész próbálni, 4-ezerig szépen el kell forognia a dCi-nek, megtorpanás stb jelenségek nélkül, felvillanások nélkül.
Szoktak még résolajat is mérni.
A lényeg, hogy alaposan meg kell nézni. Meg azt is kitalálni, milyen dCi-t szeretnél.
Nekünk 106 lovas van, kombi (2005). 218ezerrel vettük most van benne 238000 és semmi hiba.
Öszinte tulajtól vedd, ha tudod. Kereskedéseket többnyire érdemes kerülni.
[link]
mi mondjuk nem csináltunk diagot, bár lehetett volna, annyira nem értek az autókhoz, de látszott, érzödött, hogy egyben van. Arra figyelj oda, kérdezz rá, hogy milyen olajat használtak és milyen idöközönként cserélték.(#48619) MunezXBK: észrevettem én is javítottam. de nem árt az se, ha alaposan meg van véve
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz didros #48616 üzenetére
Szerintem remek választás az 1.6 turbódénes fóka és ugyan úgy az 1.5 dci megane is. Ha deisel kell én mindenképp ezekbe gondolkoznék.. a km-rel nagyon nem foglalkoznék inkább az autó motorikus állapotával/ esztétikai..nem egy olyan példányt ki lehet fogni annak ellenére hogy futott 200k-t makulátlan állapotba van belül az autó és motorikusan is rendbe van..mindenképp sokat járj utána és inkább lássa nézze át három ember minden téren mintsem hogy valami hulladékba ülj
Amúgy a 1.5dci ből a 106 pacisat keresd szerintem. Ezekről a példányokról meg mycso,FerNandor tud nyilatkozni mert mind ketten egy ilyet hajtanak nagy megelégedéssel ha jól tudom
(#48620) 8th : szerintem ehhez a bódéhoz inkább az 1.8 dukálna
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz didros #48625 üzenetére
Szerintem azért ajánlották a benyásat mert abból könnyebb jó állapotú gépet kifogni mint dieseles társaiból bárha az utóbbi mellett fogsz dönteni készülj fel hogy hosszú ideig fogsz keresgélni és közben rengeteg romot fogsz megnézni élőbe.
(#48627) Psychonaut: teljesen egyetértek evvel, viszont pályán megpakolva/klímával nem eszik többet mint az 1.6 és legalább szedi is a lábát nem erőlködik
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49107 üzenetére
nem tünik rossznak elsö ránézésre, de annyira azért nem vigyáztak rá. ha érdekel, csinálok pár friss képet a miénk belsejéröl.
mondjuk kicsit fura, hogy 2005/3 és K rendszám, a mienk 2005/9 és J, a müszaki hónapok is furák, lehet, hogy külföldröl behozott, ami nem feltétlenül baj. csak a 140 helyett lehet, hogy 340 van benne.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49121 üzenetére
majd mindjárt megkapod, hogy annak a félmilliónak a kétszeresét fogod rákölteni a dízel üzemanyagrendszerére meg a turbóra, meg a lendkerékre meg a stb
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
whitezo88
nagyúr
válasz didros #49121 üzenetére
Mazda6. a sedán is remekül pakolható, megbízható, persze nem kitaposva.
mod: fenntartás: használat tényleg. épp pár napja mondtam talán, hogy barátnőm nevelőapja ezzel jár, 370 ezer km (első tulaj), és gyári turbó, porlasztó (utóbbira legalábbis nem mondta külön h cserélték). kötelezőket kellett cserélni, vezérlést 2x eddig, meg mivel elkopott a kuplung, azt, kéttömegűvel együtt.
[ Szerkesztve ]
-
Peetey91
senior tag
válasz didros #49126 üzenetére
Volt a csaladban Mazda 6, dieseles, teljesen meg voltunk vele elegedve pedig majd 500 ezer km bele lett rakva az evek alatt. Az utobbi evekben valoban sok penz rament a szervizelesre, de hat ennyi km utan azert ezt-azt le kellett cserelni (meg nem mondom miket, edesapam autoja volt szinte csak o vezette, viszont ugy rendben tartotta hogy a belsejere ra lehetett volna fogni hogy 20 ezer kmes auto). Most Cx 5-re csereltuk, tehat bejott a Mazda vonal, ajanlom.
Ha mar itt vagyok kerdezek is, valaki fel tudna vilagositani a tipikus "olasz auto betegsegekrol"? Talalkoztam vele sok helyen de kifejteni sehol nem fejtettek. Nem flamet szeretnek inditani, csak megtetszett egy Fiat es erdekelne a fenti rossz hir keltes alapja.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49196 üzenetére
Vezettél már ilyen mazdát? Ha nem, mindenképp próbáld ki, hogy az ízlésednek megfelel-e. Anyósomnak egy eléggé teleextrázott (fűthető ülés, automata digit vagy nemtommilyen klíma, bőrkormány, bose hifi) dízeles példánya van, vezettem jó párszor és nekem nem jött be.
Piszok jó, pengeéles, húzni is tud, de számomra túlságosan "közvetett". Olyan, mintha közted, meg a "gép" között lenne fél méter. Csinálsz valamit, az autó reagál, de tökéletesen érezteti, hogy az a kerék nem azért fordult, mert eltekerted a kormányt, hanem mert a kormány eltekerésével jelet adtál az automatikának, és ő eltekerte neked a kereket.
Lehet csak nem vagyok szokva a jóhoz, belátom, lélekben nekem a G astra és C vectra volt az etalon vezetési élményben sokáig, de azt mondom, érdemes kipróbálni, mert egy más vezetési élmény. Tök jó meg minden, csak más.
-
ABE
őstag
-
-
giigz
veterán
válasz didros #49471 üzenetére
Túl jónak tűnik, csak akkor fog kiderülni minden, ha elmész, és megnézed. Szerintem törve volt, de ez csak egy "megérzés", semmi erre utaló jelet nem látok. Simán lehet jó vételt csinálni kereskedésben is, de ez tényleg nagy ajándéknak tűnik, kíváncsi vagyok, mi lesz a buktató
-
szőröscica
addikt
válasz didros #49474 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom. Meg kell kérdezni a márkaszervizt, vagy valamilyen komolyabb független szervizt, pl. Bosch car service elég sokfelé van.
Viszont ha eddig nem csinálták meg, és Te nem csináltatod meg, akkor előbb-utóbb esélyes egy turbóhiba, ugyanis ezt elég becsületesen alulméretezték.
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49460 üzenetére
képen tetszik. majd írd meg, hogy mi volt. az meg, hogy festették az egyik ajtót vagy hasonló dolgok, nem sokat számítanak, ha jól meg van csinálva. nyilván olyat szeretne az ember 30 éves autónál is, ami hibátlan, de egy ilyen kis javítás nem igazán lehet hátrány.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Kornel
veterán
válasz didros #49506 üzenetére
megane 2 eléggé hamar ilyen lesz belülről.
elég sokat megnéztem, amikor kocsit kerestem, de volt, hogy majdnem hányingert kaptam a lemállott kormánytól és a kartámasztól az ajtón.(#49509) FerNandor: lehet te nem hallottál, de én megnéztem vagy 10-15 db-ot élőben, jobb esetben is szét volt csak kopva, rosszabb esetben mállott is.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49506 üzenetére
megane II-ben nem is hallottam még málló kormányról..
ha nagyon le van harcolva, nekem biztos nem kéne. lehetne venni új (használt) kormányt, rolók nem tudom, hogy oldhatók meg. talán egy nagy kozmetika helyrerakná a dolgokat, de ha nem vigyáztak rá, szerintem abból szép már nem igazán lesz.
hány éves az autó?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
szőröscica
addikt
válasz didros #49510 üzenetére
Szét kell nézni bontókban. Sokszor gombokért árulnak meglepően kulturált autóbelsőket. Egy műszeregység sem a világvége. A kormányt pedig kecskeméten jobbra bőrözik 15 ezer forintért, mint gyárilag volt.
Nem mondom, hogy feltétlenül azt vedd meg, de ha ismert az előélete, mérlegelned kell. Megér-e neked annyit, hogy kicsit utánajárj, rákölts a belső a esztétikumra, és esetleg együtt élj néhány karccal.
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49510 üzenetére
ha 2004-es akkor 2007-ig belerakhattak egész sokat. ami talán okot adhat pl a kormányra, de én ilyen málló kormányt még nem is láttam. aztán a gyerekes család meg tovább rontotta a helyzetet.
ezt te tudod, ha ennyi pénzt kiadsz egy autóra (ami nem 300ezerFt és azért szerintem az MII egy igényes, szép autó belül is, ami ebben az esetben nem áll fenn), de ha beleülve nem érzed magad jól benne a sok szarság miatt, akkor hagyni kell, még akkor is, ha "csak" igás autó lenne. Ezeket a kis dolgokat szerintem nem fogod tudni javítani, kicserélni. A letört pöcöknél a rolóban, másik rolót kéne venned, volt már valaki, akinek szintén letörött és nem nagyon talált megoldást. az ablakrolók se egyszerü esetek szerintem. stb stb stb.
nálunk eddig úgy volt az autóvásárlás, hogy elég sokáig néztem a használtautót, egy vásárlás elött 1 autót néztünk meg. De aztán ahogy rátaláltam az autóra, az olyan volt, hogy azonnal telefon, elmentünk megnézni és meg is vettük. Van egy ilyen pillanat vagy érzés, amikor tudod, hogy "na ez igen", a sok böngészés után, amikor már eleged van az egészböl
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
giigz
veterán
válasz didros #49561 üzenetére
Ha jó állapotban van, akkor vedd meg, jól fogsz vele járni.
Kiderülhet persze, mondjuk attól függ mennyire értesz hozzá. Ha már magadnak átvizsgáltad, és mindent rendben találtál, akkor már csak apróságok lehetnek. Az állapotfelmérés azért nem árt, ott tényleg kiderülhet minden apróság.
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49561 üzenetére
Ha tapsztalt, a márkát nagyon ismerő szakihoz viszed, akkor igen. A motor járásából, a hangjából váltóból-kuplungból tud valamit mondani, de a kocsi az eléggé fekete doboz ilyenkor neki is. Alánéz, elindítja, ha van kompjuta akkor ráköti, és talán kiszúr valamit.
Futóművet meg tudják nézni rendesen, de a hengerfejekbe nem lát bele. Max. figyeli a füstöt meg a hangot.
Én átnézetés nélkül ezt biztos nem venném meg, mert lehet csak csábítóan olcsó, és valami nagy baja van (a T-9k-nál elkövetett vezérléscserét is hiszi a piszi) de az is lehet, hogy csak hirtelen valamire kell a pénz. Piszkosul át kell nézetni, de ha olyan jó, mint ahogy látszik, akkor nagyon jól jársz vele.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
-
-
giigz
veterán
válasz didros #49628 üzenetére
Az első bökkenő
Semmiféleképpen se engedj ebből, csak oda vidd, ahova te akarod. Ha nem engedi meg, akkor meg mondd meg neki, hogy márpedig vagy oda, vagy sehova. Sajnos lehet, hogy itt véget is ér ez a kocsi a számodra.
Annyit azért még megtehetsz, hogy bemész a Fordhoz, és megmutatod nekik a kocsit, a használtautós hirdetés alapján, meg a rendszámot megmondod, hátha tudnak róla valamit.
Vagy kérd el egy olyan próbakörre, amikor egyedül viszed el a kocsit, és vidd el oda átvizsgáltatni Bár nyilván egyedül úgy sem adja oda...
Érdekes egy helyzet, de akár választhatsz egy másik szervizt, hátha abba belemegy, de ugye ha már ide nem engedi elvinni, akkor az nagyvalószínűséggel azt jelenti, hogy ezzel a kocsival valami van...
-
Viszlát
addikt
válasz didros #49628 üzenetére
Csatlakozom a többiekhez, itt el is kellene felejteni ezt az autót. Mármint amire nincs racionális indoklás, csak sima nem, az nem éri meg a kockázatot, akármennyire is jó üzletnek tűnik. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
giigz
veterán
válasz didros #49634 üzenetére
Azt még mindenképpen próbáld meg, hogy egy másik szervizbe elvinni átvizsgálásra, és a kereskedőtől meg kérdezd meg az előző tulaj telefonszámát, kíváncsi vagyok, mit mond rá, miért nem akarja megadni A forgalmit is kérdd el, abban benne lesz a tulajdonosa neve, címe, ha nem adja oda, megint valami sumákolásra utal.
Erről a sumákolásról még annyit, hogy nem biztos, csak azért sumákol, mert a kocsival van valami baj, lehet csak szimplán az előző tulaj nem akarja felfedni magát. Az megint más kérdés, hogy miért, de annyit még mindig megér a kocsi, hogy egy másik általad kiválasztott szervizbe elvidd, és beleegyezik-e a kereskedő.
Szerk.: Ja, és azt is nyugodtan megmondhatod a kereskedőnek, hogy ha megveszed a kocsit, akkor bármikor elviheted a Fordba, és ha kiderül valami a kocsiról, amit ők egyértelműen eltitkoltak, akkor emiatt felelősségre vonható.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz didros #49634 üzenetére
Vagy az eladó semmit nem tud arról, hogy te abba a szervízbe akarod vinni, és a kereskedő kavarja a szart.
70%-ban mondj le erről az autóról, szerintem ebből nem lesz semmi, mindig így indul a szopás. Valahogy derítsd ki ki az eladó és beszélj vele személyesen, keresd fel. Biztosítós, esetleg rendőr ismerős kideríti neked a nevet-címet. Aztán pedig ragaszkodj csak az általad kijelölt átnézőhelyhez, max. az ő költségén elviszitek máshova is ha tud jobbat.
-
8th
addikt
válasz didros #49634 üzenetére
Van olyan, hogy felveszi a kereskedő az autót de az nem a telepen porosodik hanem a tulaj addig is használja. Olyat is láttam már, hogy a tulaj beadta bizományos értékesítésre az autót de meghagyta a kereskedőnek, hogy semmilyen szín alatt nem engedi márkaszervizes állapotfelmérésre a kocsit mert fél a lebukástól. A sérülésmentesnek hirdetett autó ugyanis előzőleg törve volt és márkaszervízben javították így bekerült az adatbázisukba ezért ha bármelyik márkaszervízbe beviszik az országban rögtön kiderül a turpisság. Alvázszám alapján elméletileg bármelyik Ford márkaszervízben látják az autó előéletét kérdés, hogy azt neked kiadják/kiadhatják-e. Szerintem itt is valami sunyítás van a dologban, vagy törés vagy tekerés. Egyszerűen meg kell mondani a kereskedőnek ha nem hajlandó márkaszervízbe vinni akármennyire is jó vételnek tűnik veszel inkább egy másikat, máshol, mástól. Ne raboljátok feleslegesen egymás idejét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Milyen routert?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...