-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #173994 üzenetére
Ismerős vett logan mcv-t a tce mocival, ő olyan fajta aki bár jól el van anyagilag eresztve mégis odafigyelni mire mennyit ad ki... ezért simán elhiszem amit a fogyiról mond. Neki a tce 130-140 tempomattal eszik 6,3-at, ez egész jó. Munkába járásra simán belemennék abba h 110-el jarjak ha ugy 5,5 körül enne...
-
prsq
tag
válasz kisza25 #174077 üzenetére
Megane-ban már nincs szívó.
Citroen/PSA 1.6 VTi sincs már jó ideje.Fiatnál ott az 1.2-es még (500, Panda).
Hogy teljesedjen a lista: Mitsubishi 1.0, 1.2 (Space Star), Opel 1.2, 1.4 (Adam, Corsa), Skoda/Seat 1.0, Toyota 1.6, 1.5, 1.0 (Corolla, Yaris, Aygo), Suzuki 1.2 (Ignis, Baleno, Swift), Honda Jazz 1.3, Ford Fiesta 1.2 -
zolnagy
őstag
válasz kisza25 #174131 üzenetére
[link]
Jó kis motor, nem egy gyorsulásbajnok, de jó nyomatékos, rugalmas. Meg sem érzi, hogy 1 vagy 4 személy ül benne, és a Visegrádi meredek emelkedőkön is lazán ment fel. Cserébe a fogyasztás az nem Suzukis, de valamit valamiért. Elméletileg a régi 140 lovas 1.4 T szoftveresen visszafolytott változata. Ez abból is látszik, hogy a teljesítménygörbe 3500 felett lelapul... -
addikt
válasz kisza25 #174166 üzenetére
Második lenne.
Most egy Polo IV van, azt nyüstölöm még 1-2 évig, aztán amikor már nem leszek közveszélyes - bár eddig semmi baleset nem volt másfél év alatt - utána már meg merek venni majd egy fiatalabb A3-ast. De most még csak a fontolgatás szakaszban vagyok.
De mindenképpen VW konszernnél akarok maradni, eddig is azok tetszettek, a munkahelyem is oda tartozik, kedvezményeim is vannak az ilyen autókra emiatt.
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #174438 üzenetére
Most akkor biztos vagy szerinted? A két szó között van némi tartalombeli különbség.
Tudom, hogy az S-Cross kelendőbb a Vitara faceliftje óta, de az előbbit is szinte mindenki a nagyobb motorral választja, gyanítom, hogy a Vitarával is ugyanez a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #174459 üzenetére
- úgy tűnik megszaladt
- ha már drágább, akkor legyen erősebb
- plusz az 1.4T-ben egyelőre nincs részecskeszűrő, amitől illik félni.
egyébként már sokszor mondtam, ha csak az ár-érték arányt nézzük, az s-cross gl+ 1.4T a best buy a piacon, csak nekem a formát nem veszi be a gyomrom (főleg az elejét). 5,4-ért automatával az egy nagyon jó csomag, ha az ember csak el akar jutni A-B, modern környezetben, megbízhatóan, akkor a tökéletes választás. -
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #174459 üzenetére
Tagja vagyok az S-Cross fácse csoportnak, látom, hogy pár kivételtől eltekintve mindenki 1,4-est vesz. Ebből gondolom, hogy a Vitaránál sincs ez másképp (abban a csoportban viszont nem vagyok bent, így ez csak következtetés).
A legtöbb magánvásárló szerintem hitelre veszi, így nincs akkora különbség a két motor között, simán belefér az a párezer Ft plusz a havi törlesztőben.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz kisza25 #174635 üzenetére
Nem a rolo miatt hangosabbak a kombik, hanem mert a nagyobb karosszeria felerositi a zajt.
Nem a gumi volt a fo zajforras, inkabb a szel es a motor. A dizelnek volt egy olyan tartomanya ahol egesz csendes volt de az alatt bugott es felette pedig elegge csattogos volt. A benzineseknel pedig a magas fordulatszam(es a gyenge szigeteles miatt (a PFL) az 1.4-nel) miatt autopalyan uvoltott a motor.
Az egyik volt kollegam Punto2 utan vett 1.4 ceedet es o is csendesebbnek talalta a Puntot.Az i30 kombim már a 2.gen volt, szóval csak irányadó a véleményem
A zajerzet azert elegge szubjektiv, en nem mondanam csendesnek, de persze attol fugg mibol ult at az ember.
Ezert is javasoltam hogy probalja ki.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #174760 üzenetére
Szerintem kerüljük az ilyen semmi alapja lozungokat, bullshiteket.
pl.
"Az elektromos autó előállítása 0km korában annyival környezetszennyezőbb, hogy kb 150-200 ekm-nél fordul át."Ehez képest: Tesla Gigafactory To Be Powered 100% By “Tesla Solar” By End Of 2019
Akkor melyik terheli a földet több CO2vel? Tesla féle Gigafactory ami CO2 semleges lesz és a világ legnagyobb akumlátor és elektromos autó gyára vagy pl WV Wolfsburg a világ egyik legnagyobb hagyományos autó gyára ahol az áram nagyja foszilisokból jön?
A bullshited másik része, hogy az elektromos autó semmit se sporol ha foszilis égetésével van az elektromos áram megtermelve. Semmilyen országban nem fordul semmi semmikor át.
Főleg nem ha Gigafactory CO2 semleges lesz így már alapból is jobban áll.Szóval az egyenlet másik oldala, hogy hány % jön nem foszilisból.
Egy Norvégiában áram ~ 100% megujuló (99% víz).
Franciáknál 73% atom ("0gram CO2"), 10% víz, 5% nap+szél =~88% az áramtermelésüknek nem termel CO2t.
Nagyon máshogy sporol egy "tesla" Norvégeknél, Franciáknál mint pl Lengyeleknél.
Innen aztán a fordul egy lozung. mert tudni kell az adott autó előállítása mennyi Co2t termelésével valósult meg és ahol használják mennyit megy és az áramtermelés hány % jön CO2 mentes forrsából.Remélem érthető volt.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Cyborg
őstag
válasz kisza25 #174859 üzenetére
Sajnos, nem tudsz mit tenni.
A céges autónkban(flottás) benne van a szervízkönyében, hogy long life , vagy mi a neve olaj kell bele, és hiába szeretnénk 10 ezrenként olajat cserélni benne, a flottakezelő nem engedi, ragaszkodni kell a gépkönyvben előírt 30.000 km-es ciklushoz
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Politika
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Crypto Trade
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- DIGI internet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen