-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz footy #126072 üzenetére
Az A4 alatt kettős keresztlengőkaros első futómű van az A3 alatt McPherson. A hátsó is teljesen eltér, A4-nél multilink az A3 pedig passz.
Magus2: Azonos évjáratot nézek A3 8P (a téma indítója), és A4 B6, de a B8 megint másabb.
Tudom, azért egészítettem ki később a hátsóval is, csak az A3 megnevezését nem tudom. Az A4 és a Passat futóműve pedig megint csak eltér, de még a platform is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz footy #126084 üzenetére
ja persze
maradjunk annyiban hogy nagyon rossz példát hoztál fel
mondjuk hogy egy 80 ezret normál városban használt kocsit megfelel egy 120-130 ezret városon kívül futottnak
a 4-500 e km-t futott kocsi az kívül belül általában erősen kopott, elhasználódott, élettartama vége felé járcryptot minden termékemért elfogadom
-
Declare
őstag
válasz footy #126064 üzenetére
Ja hogy az A4 premium...jo, en ezt elfogadom, hogy velem van a baj...
Erzesre en azt tudom, hogy az A4 ben nem volt semmi wow....az A6 ban igen (A3 hoz kepest). Asszem 1,5M volt amugy ugyanazzal a felszereltseggel a különbseg az A3 vs A4 között....de nem kellett limusin, kombi meg plane nem
Na de mind1, Neked az a velemenyed, nekem ez. Nekem a mai napig tetszik az A3, meg mivel van egy olyanunk es nagyon szeretjük ezert lehet elfogult is vagyok.... en magamnak is el tudnek kepzelni egy A3 at S line felszereltseggel, azokkal az ülesekkel, 2.0 tdi mocival. Most az uj rancfelvarrott 1 bmw mondjuk frnako lett....125d be azert gyorsabban belehuppannek
-
Flashback
addikt
válasz footy #126107 üzenetére
Lada hogy jön a képbe? Egyszerű 2,6-3,1M között kapsz újat, teljes felszereltséggel.
Nyáron jön a Vesta modelljük, tempomattal a multikormányon. 5 év garival.
Így néz ki:Ha a minőség jó lesz, márpedig ezt nyilatkozták eddig az újságírók. Akkor meggondolandó. Persze élőben is látni kell.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
trassher
addikt
válasz footy #126383 üzenetére
Én pedig 184. Focusban a térdembe állt bele a középkonzol íve. Állítgattam én az ülést ahogy csak tudtam de sehogy sem fértem benne. Corollában még nem ültem, 323-ban már jó pár alkalommal. Nem vettem észre hogy szembetűnőek jobb lett volna az ülése csak maga az ülés pozíció. Azon meg a gyári kartámasz dob sokat szerintem.
Qru: Borában is egyenes a középkonzol végig le a kardánboxig így van hova támasztani az embernek a jobb lábát. Pont mint a g astrában. Emlékeim szerint a borában nagyobb az ülés mint az alap astra ülés.
[rvilike]: Akkor már ketten vagyunk ortopédek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Dani_kp
őstag
válasz footy #126393 üzenetére
Persze, hogy az állapot a döntő, de alig egy marék ilyen normális gép van eladó. Ha beltér kicsit lepukkantabb nem volt, olyan gond, mert az könnyebb helyre hozni, mint ha rohadna az egész.
Hiába van "szerelem", racionálisan fogok/fogunk úgy is autót venni, de egyszer egy 2. gépnek szívesen vennék ezek közül egyet. Még igazi klasszikus autó formája van ízléses és elegáns, '95-el bezárólag jönnek csak be, amik utána vannak egy sem kellene.
#126395 ADAM1337: ezzel tisztában vagyok, hogy prémium kategória, de az alkatrészek vagy a munkadíj a jelentősen több, mondjuk egy b vectra, skoda octi, b5 vagy 5.5 passathoz képest?
2,5i az ajánlottabb? Nem versenyre kell, de csak még drifre sem . Csak szépen nyugodtan lenne neki tologatva, a kresz szabályait betartva .
https://ingatlan.com/33821564
-
Kornel
veterán
-
válasz footy #126832 üzenetére
Ez nem igaz. Két gyártónak lehet a terméke azonos színű, de összetételét tekintve különböző. Vagy ugyanolyat kell beletenni ami benne van, vagy le lehet cserélni esetleg desztvízzel hígítani mért megfelelőségig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz footy #127304 üzenetére
A CVTnél gyakran előfordul láncnyúlás. Meg nagy gáznál "jerky" movement, meg csörgés, meg a magasan tartott fordulat miatt túlfogyasztás.
Minden használt automata ránt, ha pl nincs felmelegedve benne télen az olaj.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #127351 üzenetére
HSD-ben e-CVT van az más tészta mint a CVT.
"A sebességváltó egy elektronikusan vezérelt, fokozat nélküli váltónak tűnik, ha így jobban tetszik egy E-CVT, valójában azonban a teljesítmény vezérelt villanymotor oldja meg azt, amit általában a váltók szoktak."
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128010 üzenetére
Parancsolj. Egyenesen a Totalcar -tol, hivatalos arak. Es meg csak azt sem lehet mondani, hogy BMW fanok, mert az oldalukon az eddig megjelent BMW vs. Lexus osszehasonlito cikkekbol mindig a Lexus volt kihozva nyertesnek.
A cikkbol a tablazat:
Egyebkent orsszul mondtam, mert van ott 7x -es szorzo is.
Erdekes az is, hogy az 1.6 benzines Mazda 3-asba ugyan annyiba kerulnek a szurok, mint az enyembe. Az olaj sem olcsobb, csak nekem 2x annyi kell belole. Ennyivel dragabb Nalam a kotelezo szerviz. Huhhh... En viszont onnan tudom, mert most rendeltem baratom 2007-es 3-as Mazdajahoz.bitpork: Bepoccenek, mikor olyanok irjak le, hogy egy BMW fenntartasa millio/ev, akik meg talan nem is ultek benne, nemhogy valaha is utan neztek volna az alkatresz araknak.
tboy93: Igen, amikor mar az alkatresz arakkal nem lehet dobalozni, akkor jon az, hogy azert dragabb, mert 2x tovabb birja. Erre is fogadhatnank.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128015 üzenetére
A beszerzes helye azonos. A gyarto hogy lenne mindig azonos? Egy nemet es egy japan autorol beszelunk, amihez mas alkatreszek kellenek. De megsugom, a BMW-hez a Brembo tarcsa+betet olcsobb, mint az ATE.
De pont a kuplungszett meg a lendkerek pl. ugyan az a gyarto. Egy hurka Honda Jazz -be alig kerul kevesebbe a kuplungszett, mint egy 320D-be? Az kemeny. Az a 6k 3 napi fustolni valo egy dohanyosnak.Az OEM alkatreszek egyebkent is egy arban mozognak, nincs nagy differencia a top gyari beszallitok kozott.
De eltertunk a lenyegtol. Ez csak par alkatresz, amit kiemeltek. Akkor melyiket olcsobb(joval) fenntartani, Lexus -t vagy a BMW-t? Pont ez utan a cikk utan volt is egy adok-kapok a facebookon a ket marka hasznaloi kozott. A vege az lett, hogy aki Lexust hasznal, azt nem erdekli az alkatresz ar, megtanult vele egyutt elni. Tehat ha az E60 525i fenntartasa evi 1 milla lenne, akkor egy Lexus GS -e 2-3 milla?
tresh: Nalad a pont.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128030 üzenetére
Leirtam az alkatreszeket. Pontosabban a totalcar leirta. Nyugodtan keress utana a neten is, ha nem hiszed. A facebookon maga irta az egyik tulaj, hogy neki 'csak' 550k volt a lendkerek, meg 150k a kuplung, de kulfoldrol jott az alkatresz. Kerdezz meg barmely Lexus tulajt.
De keress ra a Unix -nal, ha a TC -nek nem hiszel. Ok kigyujtottek az arat, Te meg csak azzal tudod megcafolni, hogy nem mindegyik ugyan azon marka, es nem egy helyrol valok. Akkor tessek linkelni olyan helyet, ahol a Lexus -hoz tartozo lendkerek fele ennyibe kerul, a kuplung meg harmadaba. Varom.Nem lesz annyi, mint egy Suzukie, de ne hasonlitsuk mar ossze egy Suzukival. Leirtam a sajat listamat. A szamlakon levo teteleket listaztam, itt vannak nalam az alkatreszek, varjak, hogy aprilisban az autoba keruljenek. Ha kivancsi vagy a szamlakra, elkuldom Neked. Ugyan ezek mennyibe kerulnek egy Mazda 6 -ra, Honda Accordra, Mondeora, Passatra, Insigniara?
[rvilike]: Nalam nem, mert nem vagyok az a boyracer fazon. Mikor hazajarok, azon az oda-vissza 5000km-en a magas tempo nem hasznal nekik. 200 folott nagyon kopnak a gumik. Van olyan ismerosom, aki Nemetorszagban szaladgalt egy idoben, es 10k km-enkent kellett gumit cserelni, mert a kozepuk elfogyott a magas tempotol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128030 üzenetére
No, fobb alkatreszek az Unixbol.
Lexus IS220D 2007
Kettostomegu lendkerek, LUK - 786965 FT
Kuplung keszlet, LUK - 221591 FT
Turbo, BTS - 789930 FT
Kerekcsapagy, SKF - 92756 FT-101543 FTBMW 320D 2007
Kettostomegu lendkerek, LUK - 233625 FT
Kuplung keszlet, LUK - 140165 FT
Turbo, BTS - 446864 FT
Kerekcsapagy, SKF - 20204 FT-17178 FTAbba is hagyom, mert azert az Unix arai is nevetsegesek. 38-41k az utangyartott vizpumpa a Lexus-BMW -be. Kozben meg a BMW-tol rendelt gyari vizpumpa kerult 42k -ba.
Fekek elvileg dragabbak a BMW par ezressel, de nem talaltam meg az autokhoz tartozo megfelelo mereteket.w333: En sem vagyok BMW manias. Missis miatt nem adtam tul rajta, kulonben mar regen egy VW CC-ben vagy Insigniaban ulnek. Csak szeretem, ha a dolgok nincsenek elferditve. BMW -nek is van pont eleg idegesito hibaja, szidom is allandoan a topikjaban. Egy tomitest nem tudnak ugy legyartani, hogy az 2 honapnal tovabb birja. Es a fel autot le kell bontani a cserejehez. Es ez a nemet minoseg? pfujjj....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
adatfalo
senior tag
válasz footy #128144 üzenetére
2010 körmyéki Leon-t néztem, Bravo-ból meg egy 2009-es is már megtenné, és még mindig inkább a Bravo fér bele a max 2 milliós kererbe. Ezen kívül i30 és ceed az amit hasonló évjáratokban nézegetek. Mindet benzinesben. Lassan már tényleg döntést kell hoznom, mint kornelka-nak, csak mindig becsúszik valami "új" a képbe.
www.adatfalodesign.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Nintendo Switch
- EA Sports WRC '23
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...