Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Napfénysüti #8033 üzenetére

    "nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat"

    Nem is errol volt szo, hanem arrol, hogy amikor valaszt az ember a szoba joheto autok kozott, akkor erdemes ezt a szempontot is figyelembe venni.

    Egyebkent meg pl. elso generacios C5-ot, otcsillagos toreszteszttel, hat lufival, ABS-szel, ESP-vel, mindenfele extrakkal telepakolva lehet kapni millio alatt is, szoval annyira nem elerhetetlenek ezek.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • #10726912

    törölt tag

    válasz Napfénysüti #8033 üzenetére

    Rengeteget változott a baleset technika. Kivédeni semmiképp sem lehet sérülést, de valóban életet menthet. Akkor lehet ez nézőpont, ha van pénzed a biztonságos autó fenntartására is, épp ezért írtam, hogy se a kocsira, se a fenntartásra nincs. (Bár az is igaz, hogy a garázsban álló hibás verda az egyik legbiztonságosabb és nem is fogyaszt túl sokat :D ). Lehetett itt olvasgatni horribilis összegeket bizonyos típusokkal kapcsolatban alkatrész miatt.. :U
    Nem csekély irónia vegyült a szövegembe: de lerövidítve kb ez a lényege: biztonságos és jó autót vegyél, ha van rá pénzed. Ha nincs, akkor legalább megbízható legyen és olcsó alkatrészekkel...nekem az utóbbi van.
    De a sok csillag fontos! :) A totálkáros kocsikból kihúzott húscafatoknál nem kell rosszabb látvány...legalább egy halvány esély a túlélésre.
    De kb ugyanezt mondja mindenki, (pl Te is) csak az egyik fél megengedheti, a másik meg nem.
    Szerk: Nem tudnék C5-öst fenntartani, ha lenne pénzem megvenni, ott forgolódnék álmatlanul: Jaj, csak le ne rohadjon valamiért :O

    [ Szerkesztve ]

  • Zewa

    senior tag

    válasz Napfénysüti #8033 üzenetére

    "Van olyan szitu ahol ez igaz és van ahol nem"
    Hagyjuk már ezt a Kamion dumát könyörgöm. Persze így is, úgy is megdöglesz ez már csak ilyen viszont ez hála az istennek ritka. Mondjuk egy pillanatra bealszol és beleborítod az árokba a vasat. Szerintem nem mind1 hogy napokat vagy heteket/hónapokat lábadozol.. :U

    Te is választhattál mi fontos neked te egy megbízható dinamikus de ropi vas kellett.
    Hasonló pénzből vehettél volna egy sokkal biztonságosabb de klasszisokkal lomhább gépet is. (pl Gastra). Kinek, mi a fontos..

    Szerintem meg kell találni az arany középutat. Legyen egy fenntartható, igényeket kielégítő kellően biztonságos vas. Általában a kor oldalán kell(ene) pár évet áldozni. :K Amire sok magyar képtelen pedig ez szerintem óriási faxxág.

    ps.: Persze megint már kérdés hogy valaki egyedül városban keveset utazgat vagy családdal évente sok ezer km-t....

    [ Szerkesztve ]

    "Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

  • 8th

    addikt

    válasz Napfénysüti #8033 üzenetére

    Oké de nem is A8-ról beszélünk. A kolléga linkelt egy 1988-as Corollát és egy 1993-as, egy 1994-es és egy 1996-os Civicet. Közel annyiért lehet találni fiatalabb biztonságosabb autót is. Pl: 1, 2, 3. Egyik sem patika állapotú de ennyi pénzért szerintem jobb vétel mind. Nekem az a véleményem, hogy adott összegből mindig törekedni kell a lehetőség szerinti legbiztonságosabb bódéra. Én hiába vezetek biztonságosan ha más nem.

    (#8046) AMD Power: nem csak te gondolod így. Az évszámban nem vagyok biztos mert nem tegnap olvastam de talán 2015 vagy 2016 január 1-től nem lehet majd ESP nélküli új autókat forgalomba helyezni az EU-ban.

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz Napfénysüti #8033 üzenetére

    Nem a csak csillagokat kell nézni, de biztosan van egy pont (olaszul Punto :D ) a sokfelé ágazó szempontok közepén ahol találsz olcsó, több csillagos extrás, nem rohadós, jól fogyasztó kocsit amiben még el is férsz. Nem akkor vállalsz kockázatot, ha szembe jön a pickup, mert ott nincs mit tenni, még ha koporsóba is tesznek, nem Te voltál a hibás, de az esetek többségében nem ilyen jön szembe. Viszont a kormányt el tudod magad is rántani, akárhova bukfencezel, onnan már csak a saját tömeg lesz a szempont, ott meg megvan a 4 csillag, merthogy az mindig a saját tömegből adódó ütközés és az abból fakadó gyűrődés eredménye. Szóval nem kizárólagosan arról szól ez, hogy mindenáron meglegyen a 20 lóerő/kg arány, én is csak visszakérdeztem, hogy mik a szempontok, nem lehet a mai világban egyetlen, kizárólagos szempont, hanem legyen egy tárgyad ami a lehetőségekhez képest modern, biztonságos és megbízható működésű, lehetőleg minél több extra van benne, hiszen ezekért igazán sok pénzt az autó tizenéves korában már nem kell pluszban fizetni (én legalábbis nem tenném, és nem vagyok vagyok autofetisiszta) és amire nem kell a gatyádat kifizetni, mégis teszi a dolgát.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák