-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz mandras81 #108717 üzenetére
Mazda 323 jó kis autó, én azokat nézegetném. [link] Ezen pl. rozsdát sem látok és a szürke kocsit elég évente 2-3x lemosni.
bajnokpityu: 13 s a régi Swift 1.3 katalógusadata 0-100-ra.
A Focus 1.4 hármasban éri el csak a 100-at, tehát két lassú váltás van a mérésben, míg az 1.6-nál csak egy. Ezért (is) totál életszerűtlen az egész.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Integrale
veterán
válasz mandras81 #108717 üzenetére
Veheted nyugodtan az Alfat is, en 1.4-et hajtok, egyaltalan nem problemad auto, nyilvan eloelet fuggo is a dolog. Olaj, bemelegites stb elengedhetetlen hosszu tavon.
Hidegen hallgasd meg, ha dizeled hangja van, akkor vez. Modosito. Az alapjarat ingadozasa sem feltetlenul nagy dolog, elegendo szokott lenni egy takaritas is. Futomu alkatreszek sem dragak. Lengokarok garanciaval pl 10-12
"Bad reklám is reklám too"
-
Dorien
veterán
válasz mandras81 #108729 üzenetére
Én a szürke Mazdára repülnék rá először, de ez én vagyok. Nekem pl. az alfás életérzés sosem jött át, de tényleg szép állapotú a képek alapján. Ráadásul ez újabb, 120 lovas és teljes 2 év műszaki van rajta.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
veterán
válasz mandras81 #168465 üzenetére
Vmi Opel (Astra kombi, Vectra, Zafira), kizárólag a 6 gangos automatával. Esetleg Volvo, szintén a 6 gangossal.
Ezekből az évjáratokból az 1.9 CDTI Opelekben sem volt még általános a DPF; viszont ez alól pont a kombi és/vagy automata a kivétel (Vectra esetén 100%), azokban már 2006-ban is volt.
Az 1.8 szívó nem lesz versenyautó, higgadt stílushoz, az előzéseket megfontolva elég lehet. A 2.2 benzines már jobb, szereti a benyát, az Opel topikban érdeklődd meg, hogy melyik a kevésbé nyűgös 2.2-es.Esetleg Saab 9-3 az Opel 1.8-cal még beleférhet, abból is csak a 6 gangos a tartós. A kopó-fogyó alkatrészek csereszabatosak az Opellel; a többit se lehetetlen beszerezni, de időigényesebb.
Vannak még japánok, franciák is, azokat passzolom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mandras81 #168468 üzenetére
A DPF-nek nem tesz jót a sok városi rövidtáv. A DPF nélküli viszont jobban szennyezi a környezetet (tüdőrák & Co.).
A Signum egy (szvsz) elbaltázott Vectra C, a Vectra kombi tengelytávja mellé egy 5 ajtós Astra csomagtartója társul.
Astrában jó az 1.8; a Vectra nehéz hozzá, pedig 1.6-tal is szerelték. -
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #168451 üzenetére
Kicsit árnyalódik a kép, sikerült leszűkiteni pár típusra (az automata váltót elengedtem, benzines kombit/ egyterűt keresek évi 10-15k km -70/30% pálya-város - megbizható, és ami még nagyon fontos pályán csendes legyen, a keret 1,6-1,7M Ft vételár, és 3-400k elkülönítve első szervízre):
Opel Vectra C 2.2 kombi - 1,4M körül láttam már ígéreteseket
Ford Focus Turnier 2.0
Itthonról ez a kettő, még Mondeo szóba jöhetne, de 2-est nem igazán látok jót ilyen áron.Mobile.de (fenti feltételek + EURO5 motor, mert így a regadó annyival kisebb, hogy úttal+szállással is beleférek a keretbe a szamoldki.hu szerint, tehát max. €5k vételár):
Renault Grand Scenic III 1.4TCE
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCE
Ford Focus Turnier 1.6 101LE - csak ilyen motorral van
Skoda Octavia valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Golf V.-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Passat V-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Touran valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
Hyundai I30 CW vsgy Kia Ceed is játszana, csak valahol mintha olvastam volna, hogy a többihez képest zajosabbak pályán, illetve amit én láttam, az mind manuális klimával szerelt, nekem meg automata kellene (kétzonás az ideális).Ezek a francia 1.4TCE-k milyenek? Elbírják a kasztnit, megbizhatóak? TSI-DSG vonalba bele merjek ugrani (150-200k km futásteljesítmény)? Ha lerottyan a turbo, vagy a DSG-be kell belenyúlni, ezek mekkora tételek lehetnek (ugye 3-400k el lesz különítve)?
Van még a kritériumoknak megfelelő típus (Peugeut és Citroen kizárva)? Minden egyéb tanácsot is szívesen veszek.
-
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #169036 üzenetére
Közben túrom a netet továbbra is: tehát 6 gangos olajos DSG nem para, ha megvolt a 60e-renkénti olajcsere benne, az 1.4 TCe-t pedig elfelejthetem, mert zabál, mint egy disznó.
A többi nem változott, és azért látok itthon is mindenfélé az általam felsorolt autókból olyan áron, amivel kiegyeznék cserébe, hogy több napot külföldön kelljen vadásznom, úgyhogy hétvégén megyek egy kört pesti kereskedésekben. Apropó, kereskedés: Fehér útra nem megyek, ez oké, meg a Fővárosi Autópiac is felejtős, de van kimondottan ajánlott? Nem kell Bp.-re szorítkozni, mert csak ezen a hétvégén nem akarok messzebbre menni.
Illetve, amit lentebb is kiemeltem: vajon a korábbi hsz-emben szereplő típusok (vagy egy általam nem említett titkos befutó) hogy rangsorolódnak pályakomfort szempontjából?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mandras81 #169057 üzenetére
Ha DSG-t veszel legyen azért a zsebedben legalább 300k a váltóra. Ha nincs is megégetve a kuplungmechanika benne (ha rántva vált hidegen vagy melegen akkor felejtős), akkor is bármikor befigyelhet egy kettőstömegű csere. Igen, a DSG nem hagyományos automata, hanem egy robotizált kéziváltó, ezért van benne DMF.
#nincsbennetarcsi
-
davver
csendes tag
válasz mandras81 #169198 üzenetére
Hi!
Vectra C ből nekünk egy FL előtti 2.0DTi (101LE) volt! A világból kimegy az a motor ha karban van tartva! Sedanba lomha volt, de cserèbe alig fogyasztott valamit (5L/100km) 5.ös váltó autopálya tempónal is okès volt! C vectraból èn 1.9CDTi ès 1.8as benzinest vennèk! A többi szerintem felejtős! A
2.8V6 turbós OPC is tartós szerkezet egy Saab 9.3 Aeroban volt hozzá szerencsèm egy nagyon kevès ideig! Ha kell az èlmèny èrdemes rajta elgondolkodni! A 3.2V6 disel viszont betegágy! :-( -
#94529552
törölt tag
válasz mandras81 #169461 üzenetére
Attól függ, hogy milyen állapotban veszed, itt van egy írás az automatákról: Spórolj 1,5 milliót -így tartják karban az automata váltót
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- YouTube
- Filmvilág
- Windows 11
- Építő/felújító topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen