-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz zoo8800 #189545 üzenetére
Egyenlőre csak nézelődőm. Most vittem a 2001-es vasat új kuplungot beszereltetni. Előtte ment a vacillálás, hogy kuplungot vagy autót cseréljek. A kuplung lett, nélküle egyébként sem tudtam volna megnézni pár kereskedést sem.
Elég tág határok között nézelődőm:
- Lehet, hogy elég lenne egy 2007 körüli 2-es Focus. Ismerős most vett egyet 1.080.000-ért. 1.6 sima motorral, de kombit és külföldről behozottat. Én ferdehátút keresek.
Olvastam, hogy a változó szelepvezérlésesbe az is el szokott romlani, és dupla katalizátor van 4 lambda szondával. 300.000 a katalizátor.
- x évjárat felett viszont csak a változó szelepvezérléses van, így az már szívó létére költséges tud lenni. Egyébként a felhasználáshoz a turbó nem is illene, x évjárat után már csak turbó van. Jó ez csak 2018 vagy 2019 óta a Focusnál.Csak városba megyek szinte, néha extrém rövideket, de a leghosszabb is 10-15km, maximum egy nap egy 50-60km-t. Tudom, hogy ez mennyire nem fekszik egyik motornak sem, a rövidebb élettartammal számolok motor és kipufogó rendszer terén.
Az előző 14 hónap alatt mentem 9000km-t. Nekem évi 10.000km extrém városi használatra kellene. Szeretném lehetőleg kb. 20 éves koráig használni, már, ha a mostaniak elmennek addig. Nem valószínű, egyre rosszabbakat gyártanak.
A felszereltség nem pálya. Szervó legyen, elektromos ablak. Mp3 lejátszás nem lenne rossz. Ha lenne lehetőség színben válogatni, akkor egyszerűbb fényűt keresnék. Fehér, szürke, max. barna.
Focus-on kívül még a Honda Jazz-ek tetszenek, de abból inkább a 2015 utániak. Az az 1.3-as motor és a csomagtartó még jó is lenne a célra. Vezetés élménye miatt jobb lenne nem hátralépni az mk1-es Focushoz képest. A rövid utak miatt elég lenne az 1.4-es is, de az Focusban x évjárat után ugye nincs. Ellenben nincs ellenemre, ha 1.6 és 100+ ló, egyébként a meglevőnél is néha hiányzik pár ló. Súly/lóerő arányban nem akarok semmiképp hátra lépni.Hondában is elcs.ett példányok vannak meghirdetve: [link] Ebbe pl. 15.000km van papíron. Gondolom boltba járni vették, és már 4x cseréltek benne olajat.
A másik meg a kínálat alja: [link]
Manuális váltós 4 millió alatti 2015 vagy újabb: összesen 3db van hirdetve. -
válasz zoo8800 #191563 üzenetére
Ez ugyanaz a Skyactiv G-194 motor, ami a hatosban is van. Csak az 400 kg-mal nehezebb.
Amúgy az usa verzió nem egészen ugyanez, azon egy csiga is csücsül, mert anélkül gyenge oda.
Szerk.: Ja, akkor ezek szerint mindkét változat van belőle odaát.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Veron
őstag
válasz zoo8800 #195612 üzenetére
játszom a tűzzel
konkrét kiszemelt: Astra K Enjoy 1.2 110 LE készletről 5.5 mFt-ért, THM 4,6%. 3 fős család, kisgyerekkel a célközönség, évi 15000 km a penzum.
erről a motorról van tapasztalat? egyéb vélemény az autóhoz?"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
akooos
veterán
válasz zoo8800 #205851 üzenetére
2004-es Golf 5-öm volt DSG-vel, 2.0 PD BKD. 145k km volt benne (állítólag) mikor megvettem Németországban, SOHA nem volt benne váltóolaj cserélve. Mikor hazaköltöztem és honosítottam, utána volt benne az első olajcsere, ahol azt mondták, hogy ha nem volt 60k km-nél cserélve, akkor többet sosem kell
Érdekes hozzállás, valószínűleg többen követik ezt a fura elvet.
(Hozzáteszem, soha semmi baj nem volt a váltóval sem előtte, sem utána, pedig a gyári 140 helyett 180 lóerős lett később az autó 400 nm-el)
-
-
-
RA541
csendes tag
válasz zoo8800 #217881 üzenetére
Eggyel nagyobb kategória valóban kényelmesebb lenne a mindennapokban. Azonban itt azonos állapothoz magasabb vételár is fog tartozni. A Focusokat és Golfokat (Octavia, vagy esetleg Rapid, bár az inkább köztes méret.) nézegettem, ott már hozzá kell tenni egy kicsit.
Köszi, olvasgatok még a témában, mi is lenne a legmegfelelőbb.