-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Jó kis adagolós 1,9 TDI 110 pacis, kimegy a világból, örök élet plusz egy nap. Ismerősnek ilyen van kis chip + egy nagyobb turbo ~200 ló.
Más: összehaverkodtam a lépcsőházunkban egy csávóval, most hozott be ausztriábol egy 1988-as 325 Tds kombi automatát, 310e km-rel. Azt mondta, még bontatlan volt a motor és a váltó is, ő cserélt benne először váltóolajat...
Sopron city :)
-
Gombinyó
őstag
Meg lehet venni, ha jó állapotban van. Nekem is 2006-os 1.6 TDCi Focus MK2 volt, igaz a 90 lovas (gyárilag DPF mentes). 230e km-el adtam el (óra szerint, igazából fogalmam sincs mennyi lehetett benne), még a gyári turbóval és kettőstömegűvel. A motor úgy járt, mint mikor kijött a gyárból, motorikusan semmi probléma nem volt vele. A turbo olajkörében lévő szűrőt már az előző tulaj eltávolíttatta. Osztrák kocsi volt és végig rohadt az alja a küszöböknél, kerékjárati íveknél. Arra fokozottan figyelni kell. 75km-es etapokra nem para a DPF se.
-
molnarpeter
nagyúr
180-210 körül aktuális a vezérlés szett csere, adott esetben egyben érdemes az olajpumpa szíjat is ledobni, DSG olaj 60 ezrenként aktuális. Magyarán a többet futott akkor lenne jó, ha fajlagosan nagyszerviz áránál olcsóbban jönne ki szerintem. Másik oldalon persze egy felni felújítás, lökös fényezés sincs ingyen. Meg kéne alkudni mindkettőre, alaposan átvizsgálni, és számolgatni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest