-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz eddie17 #10100 üzenetére
Ha nem kérnek érte sokat, és egyben van, akkor jó vétel lehet. Elég sok Citroenes tapasztalatom van, és a Xantia tényleg az egyik leg megbízhatóbb. A hidraulika sem szokott elromlani, ha oda figyelnek rá, de azért a lehetőség még ott van.
(#10107) 8th:
Helyes a szóbeszéd, kinyírhatatlanok! A benzinesek annyira már nem, némelyik magától kigyullad de az 1769köbcentis dízel bármelyik változata megölhetetlen, a 1905köbcentis is elég megbízható.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz eddie17 #10108 üzenetére
HI!
hamu a fejlemre de imadtam, a motor eg a masik nagy kedvencem, kar, hogy a km-et nem hiszem el, szoval most szegyellemmagam:- )
udv
neduddki
mod: aszem BessenyeiKrista /akkor eg/ az otomotrobol tort ki mijutan visszahozta hetegerikm, bazz ez nagyin megy:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
Psychonaut
addikt
válasz eddie17 #10987 üzenetére
F Astra pedig szerintem igen jo kis auto, de hat nyilvan nem tudlak rabeszelni - ha nem, hat nem.
Illetve regisztracios adorol oszinten szolva fogalmam sincs, hogy korulbelul mennyi ilyen autokra, de en biztosan szetneznek a nemet, osztrak piacon is, lehet jo autokat talalni 1000 ojro korul - majd a tobbiek jol megerositik, vagy cafoljak ezt az otletet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
latyak17
tag
válasz eddie17 #11443 üzenetére
Az szuper bár mellé már nem fér bele macbook nah mind1 majd nyáron minden iphone melót elvállalom olcsón
Nagyon nagy pofátlanság 100 at rákínálni ott pkra és felpattintani mi p-rendszámunkat és elhozom? Beteszem fater garázsába aztán majd mikor a pénz is összejön szépen elintézünk rajta mindent nyár közepére szerintem kész is leszKöszönöm mindenkinek aki hozzászólt és segített a döntésemben! Bárkinek Van még BÁRMI mondanivalója nyugodtan keressen PÜ-ben
üdv
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz eddie17 #136066 üzenetére
Az 1,5-ös dci egyrészt a 150-200 ezer kilométer után sok autóban összeomló Delphi-féle befecskendező rendszer miatt vált hírhedtté, másrészt mert hasonló futás után gyakran adták meg magukat a hajtókarcsapágyak. Szóval csak óvatosan azzal az 1.5 DCi-vel.
Főleg ha az olajcserével követték a gyári 30k-s periódust...#nincsbennetarcsi
-
Emu
őstag
válasz eddie17 #136066 üzenetére
Egy vállalkozó ismerősöm szalonautóként vett ilyet, 3000km-el, tehát gyakorlatilag új korában. 8 év alatt 290e km-t tett bele max. 15k-s olajcsere periódussal, kizárólag normális kúton tankolva. Utolsó évben jött elő neki a motorban valami csapágycsere (lehet hajtókar?) de ez is az ő hibájából, mert nem bírta az autó az átlag 180-t Stuttgart-Győr távon. Ezt még megcsináltatta, de után eladta. Az övé 86LE-s változat volt. De ettől függetlenül rönó szervizben sincsenek jó véleménnyel az első szériákról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000