-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #181312 üzenetére
Érdemes körbenézni alaposan, mert ugyan szállításkor nem szokott baj lenni de hibaszázalék ott is van. Belül a kárpitok nem lógnak-e, minden a helyén van-e (nálunk pl az A oszlop belső borításánál egy patent nem fogott rendesen ezért az picit lógott). Ami fontos, hogy az összes extrát csekkold le, nálunk pl a gyári prémium szőnyeget "elfelejtették betteni" de a többi rendelt extrán is jó ha végig szaladsz, amolyan chclist szerűen.
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz cappa72 #181510 üzenetére
Touran vs uj Corolla kombi? Az egyik nepautonak keszult, es nem a VW Raadasul karacsony elott vagyunk, es az egyik legnagyobb nemet varos 100 km-es korzeteben nincs? Ertesz, ugye?
(#181512) nandow: Megertenem, ha barmi extrat kertem volna, de a legkeresettebb osszeallitast kertem, kozepes felszereltseg, Navi+Tech. Ezzel reklamozzak, szerintem magasan erre kapjak a legtobb megrendelest, szoval hulyeseg, hogy "nincs". A hozzaallas meg foleg az.
(#181513) Dare2Live: Koszi a megerositest, hasznos info. Akkor asszem nem aggodom a kocsi miatt. A Toyota meg Toyota, de mint irtam korabban, most tenyleg kicsit atleptek magukon, nem lett rossz felszereltsegben sem az uj darab. Ha egy Golfot konfiguralsz odaig, az is hasonlot fog tudni. Persze valoszinu jobban-kenyelmesebben.
-
8th
addikt
válasz cappa72 #181569 üzenetére
Tesómék is ezért nem adják el, nem ér semmit a piacon. Második tulaj, törésmentes, van benne valami 170ezer valós kilométer. Alap 1.4 8v két lufi centrálzár szervó rozsda csak felületi a szokásos helyeken. 280-ért rakták fel hahura kivétel nélkül csak főnök/báttya/tezsvírem/stb típusú alakok jelentkeztek rá akik látatlanban 200k-s vagy az alatti ajánlatokkal nyitották a beszélgetést. Le is szedték a hirdetést hamar. Megtartották koszolós, kutyasétáltatós, állatorvoshoz menős kocsinak. Udvarban elfér a másik mellett.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #184183 üzenetére
Szintén (az olajbetöltő és a generátor között). Mondjuk a Jazz-nél ritkán van gond magával a szeleppel, inkább a hengerfej és a szívósor közötti átvezető lapka szeret eltömődni. Ha nagyon tele van, még nem áll meg az autó, max. csak kicsit lassabban pörög fel, meg egy kicsit jobban rángatózik elinduláskor, de nincs vészmód vagy bármiféle korlátozás.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #185059 üzenetére
[link] 80-90 körül már szerintem lehet sietni.
(2500-)3000-ig simán pörgetném, nem a fordulat a gond, hanem az ólom láb egészségesebb, ha van jobban kenés, öblítés, és kevésbé is kormol akkor szvsz. Dízellel 1500-2500, benzinnel 2000-3000 a normál tartomány, amit tartani szoktam, de esetedben a turbó miatt gondolom jobban szeretsz nyomatékból menni
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz cappa72 #185061 üzenetére
"de vizszintes úton simán váltok 55-nél ötödikbe." - ez szerintem halál egy ilyen motornál, én nem erőltetném. Én kis szívó benzinessel sem járok így, szerintem a turbós méginkább nem szereti ezt. NEkem is jelzi ilyenkor végig, hogy váltsak feljebb....
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz cappa72 #185061 üzenetére
"ráadásul 1800-2000rpm környékén szól az autó, hogy ideje feljebb váltani"
- nálam is (1.4T J Astra), ami hülyeség, túl alacsonyan lesz a következő fokozatnál. 2500rpm körül szoktam váltani, akkor a pont nem fog erőlködni és szépen halad."Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Tin
veterán
válasz cappa72 #185071 üzenetére
Javasolt olvasmány: A nyomaték öl, nem a fordulat
-
válasz cappa72 #185074 üzenetére
Nincs semmi baj az egyenletes haladassal 1500-as fordulaton. Kiloni gondolom amúgy sem onnan akarsz, tehat visszavaltasz. Az auto amugy is tudtodra adja, ha nem tetszik neki (remeg), az meg 1200 alatt. Az automatak siman bevaltanak 1000 kornyekere egyenletes, kis terhelesu haladasnal. A baj az, hogy a dsg is.
-
Mauzes
őstag
válasz cappa72 #185119 üzenetére
Na, egy ilyen hibrid lenne a legjobb. Bár gyanítom, hogy elég drága lesz majd ez az S-max hibridben. De legalább erős, nem úgy mint a nagyon drága Prius+.
A Peugeot 5008 is jó ötlet, nem is gondoltam, hogy hátul 3 üléses. Bár alapból nem vagyok oda a SUV-okért, még lecsekkolom jobban. A motoroktól kevésbé tartok, újként veszem és nem sokat fog menni, vagy ha mégis, akkor 4-5 évesen eladom.
-
Jaded
senior tag
válasz cappa72 #185266 üzenetére
Ha az F Astra megfelelt, akkor szerintem a Fluence is megfog. Nem egy űrtechnika, kicsit olcsósított mindenhol, de egy 1.6-os Renault motorral szerintem örök élet+1 nap. Persze ha fél a változástól, akkor maradhat akár Astra is (bár abból a benzines Ecotec motorok szeretik az olajat is enni - talán 1.4).
Renault Megane IV Limited
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #185266 üzenetére
Kollégámnak volt, amit érdemes tudni: A GM szépen összelegózta, a H Astra-ból származó 1,6/1,8 szívómotorja van (meg 1.4T), a futómű a J Astra futóműve butítva. Nem túl korszerű de legalább lomha és sokat eszik az 1.6-os motor aminek típushibája (az 1.8-nak is) a szelepvezérlés állító okoskerék hibája. Eleinte csak hidegen aztán már melegen is zakatolva jár tőle a motor.
Érdemes 0W-s olajra váltani, mert az olajnyomáson alapuló szelepvezérlés élettartama jelentősen megnő tőle és persze a gyári 30 ezres peridódust is el kell felejteni. Vétel után érdemes a vezérléscserét is beleszámolni a költségekbe (+vízpumpa ugye). A gyertyacserére háklis, a túl nagy elektródahézag miatt a trafók élettartama jelentősen csökken.
Az 1.6 jól gázosítható mert hidrotőkés de az 1.8-as nem, ezért az kényesebb ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz cappa72 #186582 üzenetére
Dehogynem a kategória tehet erről. Egy emelt suvba, ahol 40 centinél kezdődik a padlólemez, valami 70-80 centinél meg az ülés, ráadásul az ülések között alig van hely, mégis hogyan teszed be a gyereket? Kombiban jóval nagyobb a hátsó lábtér, alacsonyabban van minden, áthajolsz rajta, helyed is van, lehet a gyerekülések között a középső ülésre tett pelustatyóban is matatni, egyterűről nem is beszélve, egy tolóajtós egyterűben gyakorlatilag körbe tudod járni a gyereket, de még a kompakt egyterűekben, mint az említett mazda 5, vagy a touran is át lehet sétálni az autón, akkor is, ha mindkét (touranban 3) hátsó ülésben van egy-egy gyerek. Csomagtartóról ne is beszéljünk (méret, berakónyílás magassága, forma, pakolhatóság).
Szóval ezek után családi autónak nevezni, és praktikusnak nevezni egy suvot (pláne kompakt suvot), és azt ajánlani gyerekes családoknak... Hahaha, jó poén. Mondjuk ki szépen, hogy ez a menő, ezzel tud anya az ovi előtt felvágni, nem a féltégla-formájú egyterűvel, de ne akarjuk már magyarázni a bizonyítványt.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz cappa72 #186582 üzenetére
Egy biztos, a honda civicből akrobatáznom kell kifele és vigyázni a gyerek fejére mikor berakom, ibizába normál be-ki, de gyerek fejére vigyázni kell, tipoba pont jó volt, mert a hátsó sor magasabban van, mint az első és magas, elől is kényelmes a ki-be, carensben elől- hátul magas.
A suvban meg már majdnem felfele kell beszállni
Vállaszték van, lehet próbálgatni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
OPiiPO
addikt
-
OPiiPO
addikt
-
-
nagyúr
válasz cappa72 #187013 üzenetére
Apósoméknak eggyel újabb volt, az talán kicsit nagyobb, de tetőbox volt hozzá! Most, hogy kirepültek a gyerekek, már elférnek egy Sorentoban is. (Amúgy nem, mert 2,5 év alatt 4 unokát hozott a gólya és a Balaton menet már most offos az 5 személyes autóval)
Mondjuk arra is kíváncsi leszek, hogy mi hogy fogunk jövő héten beférni 2 kis gyerkőccel a sedan Accordba 1 heti cuccal. Első kiruccanás lesz az öcskössel
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #189213 üzenetére
Normális/természetes jelenség a kartergáz képződés, a mértéke viszont nagyon nem mindegy. Ha túl sok a kartergáz az kopott motort jelez, ezért kérte a vevőjelölt, hogy ellenőrizd neki.
OBD: Nézzen élő adatot is az a biztos. A frissen törölt hibatárolót hiába nézegeti, attól még érheti kellemetlen meglepi később...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
válasz cappa72 #189253 üzenetére
A 7.4-es fogyasztás 160-nál szerintem nem is rossz.. A mostani Focus 140 km/h felett már 10km/h-ként plusz egy litert kér. 140 km/h-nál szerintem olyan 8,5 liter lehet, 160 km/h-nál a 10 litert meg tudja enni, ha úgy van..
(#189214) molnarpeter
Tetszik ez a videó, jó az akcentusa, nem tudom, hogy ausztál vagy angol de elkezdtem jegyzetelni, hogy mire is figyeljek oda majd, ha odaérek. -
Somatom
veterán
válasz cappa72 #189826 üzenetére
El lehet abban férni (180/100)? Ilyen stílusból egyik haverom Fiat X1/9 -esét vezettem. Abban egy Uno turbó motor volt, 1 -bar -ra hekkelve. Hatalmas élmény volt. Úgy fordult, mint egy gokart. A fülem mögött fütyült a turbó és amikor belépett, az olyan volt, mintha seggbe rúgták volna. Csak nem fértem el benne kényelmesen.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Sorozatok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs