-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #185266 üzenetére
Kollégámnak volt, amit érdemes tudni: A GM szépen összelegózta, a H Astra-ból származó 1,6/1,8 szívómotorja van (meg 1.4T), a futómű a J Astra futóműve butítva. Nem túl korszerű de legalább lomha és sokat eszik az 1.6-os motor aminek típushibája (az 1.8-nak is) a szelepvezérlés állító okoskerék hibája. Eleinte csak hidegen aztán már melegen is zakatolva jár tőle a motor.
Érdemes 0W-s olajra váltani, mert az olajnyomáson alapuló szelepvezérlés élettartama jelentősen megnő tőle és persze a gyári 30 ezres peridódust is el kell felejteni. Vétel után érdemes a vezérléscserét is beleszámolni a költségekbe (+vízpumpa ugye). A gyertyacserére háklis, a túl nagy elektródahézag miatt a trafók élettartama jelentősen csökken.
Az 1.6 jól gázosítható mert hidrotőkés de az 1.8-as nem, ezért az kényesebb ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Milyen légkondit a lakásba?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Léghűtés topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen