-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Szia!
Az elképzelésed/igényed nehezen találkozik az európai új autó kínálattal. Minden értelmezhető teljesítményű autó turbós manapság és / vagy hibrid.Kb. Mustang GT 5.0 V8, ha létezik manuális belőle. De ez hálistennek nem SUV.
Volt / van a Sandlander nevū cég, ők FJ70-ek európai szabványoknak megfelelő átépítésével foglalkoznak, de eltűnt a honlapjuk.
-
MC Pite
veterán
Hyundai i30CW 1.5 DPi, vagy Berlingo/Rifter/Proace/Combo. 100% egyezés igényeiddel nincs, de sztem nem is indokolt (pl kiindulva abból milyenek a HDi motorok)..
Esetleg C5 Aircross, tetszeni fog a futóműve. Talán a CX5, de benzinesben (de az inkább kemény). Összereket nem tudnak, elektromos difi kieofozza homokból álló helyzetből, ennyivel tudnak többet az elsőkerekesektől.Értem mit keresel, bár emiatt nem tennék ilyen kikötéseket az aszfaltra/privát használatra való géppel, mert azok az autók más világ. Munkára azok kulcsát akasztanám le, de otthonra ingyen sem kellene, mert mások az igények, és pont a nagyon kis súly, rightsizeing-os motoroktól lesznek ügyesek a mai autók
egy része.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
Hát én a helyedben biztos Land Cruisert vennék ha ilyen jó értelembe véve tankokhoz vagy szokva. Viszont ha jól olvastam jó sokat kell most egy új Land Cruiserre várni... És az akartam írni hogy ilyen árban már csak automaták vannak, de a full fapadban van manuális (mondjuk a turbót nem úszod meg).
-
molnarpeter
nagyúr
Egy jó Isuzu D-Max platódobozzal? Az egy szerszám, leírtakat úgy érzem, elég jól fedi. Árban is jó, technika sem széthullós. Itthoni klíma miatt rozsda prevencióra érdemes költeni talán (bármi is lesz), de szolid technika, szeretik a gazdák, és őszintén szólva mezőgazdaságban ritkán van simogatva.
Ötlet szintjén, de talán kevésbé jó match az igényekre:
L200 szintén viszonylag baráti árban megy, bár fapad Hilux sem a világ vége, teher nélkül viszont valószínű a Navara lesz legjobb (hátul spirál rugó, összes többi laprugós, utóbbi sem gond amíg nem ül senki hátul üres platóval)...
G osztály is jó ötlet, keret függvényében. Olcsóbban régi alvázas ML, 5 hengeres 270 CDI kb örök ahogy emlékszem.
Ha már Toyota, 4runner?
Illetve külföldi piacos járművek vonalán még a RAM 2500 ugrott be, ha beesik egy adagolós 5.9 Cummins, az kiváló darab (KDP tab kit kell rá, és elmegy 1-2 millió km-t ), de már lehet méretben nagyobb a kelleténél.
Mazda is jó ötlet, ők még adnak nagy szívó motort. Mondjuk a körítés az kevésbé indusztriális, inkább kigrammolt, bele kell ülni 6 kombi is szóba jöhetne.
Ssangyong is nyomja a puritánabb autókat talán, de nekem sötét folt, nem ismerem őket nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Szia!
El kell hogy keserítselek, már a G klasse sem a régi. Ha tartósat akarsz akkor az általad említett patrol v LandCruiser (a 4.2td 100 jó széria nagyon!) a megoldás. Mondanám hogy gyere és ülj be a Q7-tbe de van egy érzésem hogy nem szegedi vagyhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
Pickupot és X5-öt egymás után olvasva beugrott egy személyes kedvencem esetleg: Mercedes X350d. Az elejét és a fülkét nézve az is reprezentálja a prémium mivoltát, de valójában az alapja egy tenyeres-talpas, rendes alvázas Nissan Navara. 3 literes dízel (+), turbós és csak automata van (-), tavaly szűnt meg a gyártás, itt-ott vannak alig futott példányok. Valahova a két G osztály generáció közé tenném, réginél naprakészebb (gondolok pl biztonságra), de nem annyira műanyag, mint a jelenlegi széria.
XC90 első generációban volt inkább anyag, kiváló 2.4 5 hengeres dízel, benzin fronton meg akár ott a 4.4 V8... A mostani második mind 2 liter, 4 henger, más polc...
Hibrid: ha nincs használatban távollét alatt, akkor tényleg jobb kerülni. Esetleg egyedi importban egy csak-benzines Lexus GX 460 - alvázas, 4.6 szívó V8, bár ez is automata -, vagy kisebb és puhább RX 350 - V6 3.5L.
-
Vismajor01
addikt
Mondhatnak bármit a G klasserol de a listadban azaz egyetlen auto ami olyan massziv karaktert kepvisel ami azt sugallja, hogy VAN BENNE ANYAG. Hogy a világból is kimegy. Ehhez képest egy xc90 is jo auto, de kozel sincs meg az a tank jellege, mondjuk nem is igyekezett h legyen. Xc90 egy kenyelmes hajo, Cayenne ugyanez csak sportosabban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H