-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz spyduck #2013 üzenetére
Totalcar népítélet? Ide a tuladok írkálnak.
Szerelői fórum talán van az indexen.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz spyduck #2040 üzenetére
Ezek régebbi vasak, többet bírnak. Az új dízelekkel kell nagyon vigyázni.
Jut eszembe. Egyik ismerősnek volt Barchetta. Vagy 270 vagy 320 ezernél kellett generálozni a motort. A tető beázott, valami tömítést kellett cserélni és jó lett.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
De én nem a gyártó, hanem a tulaj lennék, és nekem nem lenne mindegy, hogy a 2 vagy a 7 millás kocsimra kell egy vagyont rákölteni.
Vagyis nem a gyártó, hanem a saját szemszögömből (a 2. tulaj, aki megveszi a már nem garis pár éves kocsit) nézem a problémát.
Az új autó ugye egyrészt még új ( ), másrészt van rajta garancia, ilyen nagyjavításokra nem kell számítani.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Yushchenko #2309 üzenetére
Nekem kiküldték a csekket a július-december időszakra.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz makaveli666 #2351 üzenetére
A légkondi nem fog hiányozni neked?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Sandrew #2920 üzenetére
Ez egyfajta luxus. Gondolom azért vett ilyet, mert megtetszett neki és van rá pénze. Nem kell mindig kihasználni a lovakat, de már az érzés is jó, hogy ott vannak tartalékban.
Szerintem neked is van olyan cuccod, ami tudásának felét sem használod ki. Meg van olyan cuccod is, ami qrvára felesleges neked.Egy nyüvedék szívó 1.2-vel meg hasonlóval is el lehet mászkálni, de ha jobbat akar, és van pénz, akkor miért ne járjon a jobb kocsival?
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #3019 üzenetére
No és a 4 csillagocska? Rakjon bele bukócsövet?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #3034 üzenetére
[link]
Van pár típus, ami kevesebb gázolajjal eljár, mint az 1.5D Saxorip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Szplöttyy #3203 üzenetére
Ezzel nincs is semmi baj, egyetértek veled, amíg nem akarod elhitetni, hogy pl. az 1.5 DCi normál fogyasztása 3,4 liter.
Nekem is tud 4,5-öt fogyasztani a Bravo, de mégis 7-8 litert eszik százon vegyesben.
A várost is lehet sokféleképpen érteni, nekem pl. Budapest, napközben jelenti a várost. Aki pl. Mucsaröcsöge fő utcáján hasít végig éjjel 2-kor tempomat 60-nal, annak ugye kevesebbet eszik, mint Pesten, és mégis mindkettő város...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Laraxior #3630 üzenetére
Nekem oda-vissza 30 km egy kör. Vagyis évente kb. 7500 km a munkába járás. Kicsi benzin kell a tankba, azzal indulna ha jól tudom, nem csak gázt fogyasztana a kocsi. A szett lenne kb. 240e, és ha erre még kamatot számolok a megtérülés idejére...
Baromi jól mutat a kútoszlopon a 200-220 Ft-os LPG ár, ez igaz.
Az én bringámmal mondjuk nehézkes lenne Pesten közlekednirip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Laraxior #3677 üzenetére
Ha pl. a jobb (szemből bal) oldala olajos, akkor jó eséllyel vezérműtengely szimering csere, majd a vezérlés cserével együtt. Olyan sok helyen nem folyhat ki a motorból az olaj
mondjuk elég zsúfolt motortered lehet, nem sok értelme lenne fotóznirip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #3763 üzenetére
Mondasz valamit, pl. a hátsó lábtértől én sem vagyok elájulva
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #3767 üzenetére
Elöl teljesen jó, hátul a fejtérrel sincs gond. Szélesség is OK. Csak a lábtér olyan, amilyen. A forma oltárán feláldozták még a csomagtartót is. Bazi magasan van a perem.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen