-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Ugyanaz a motor van a Bravoban és a Bravában. Kicsit erős szó, hogy kuka, de az 1.6 tényleg jobb vétel. Volt velük egy elég komoly gond, de amelyik motor tönkre akart menni, az már rég tönkrement. Az 1.6 mellett szól még a jóval jobb menetdinamika kb. azonos fogyasztás mellett.
A 75 és 80 lovas 1.4-esek közt nagy különbség nincs.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #36534 üzenetére
Az 1. és a 2. bekezdésed az én kocsimra nézve totál hülyeség, és gyanítom, hogy bármelyik nem szarrá faragott utcai kocsira nézve is hülyeség.
Szerintem gondold át még egyszer, vagy pròbàlj ki egy TSi, T-Jet stb. modernebb mocit, amik már 2000 alatt is töltenek.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Épp ezért javasoltam a modernebb vasakat.
[link], itt elég szépen húz alacsony fordulatról 4.-ben.
[link], itt pedig 1.-ben alapjáratról gyorsulnak, és (bár ez csak sejthető, mert a fordulatszámmérő nem látszik) szintén nem 5000-től húz, hanem kicsit lejjebbről.Amit írt, az a turbós kocsik kb. 1%-ára igaz. Ennyire általánosítani pedig nem kellene.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Vazze, én most már nem értelek. Eddig azt mondtad, hogy nem tölt 1.-ben odalépve, most meg mi sem természetesebb, hogy tölt.
Hobizoli szó szerint azt írja, hogy szívóként megy 65-70-ig.
Apropó, szerintem fix geometriás csiga van benne, változó szívószelep-vezérlés mellett.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #36596 üzenetére
De az. És nem tépem tovább a számat, menj el és próbálj ki egy TSi, T-Jet, TCe, stb vasat. Ez így olyan, mintha egy vaknak beszélnék a színekről. Kiváncsi vagyok, hogy utána mivel fogsz magyarázkodni. A laptopot nehogy otthon felejtsd
Én elhiszem, hogy a Tiednek bazi sok idő kell, hogy tölteni kezdjen, de azt pedig Te hidd el nekem, hogy az enyém nem ilyen.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Alvin_ti4200 #36770 üzenetére
whitezo88-nak van ilyesmi gép (kicsit régebbi kézi váltós), őt kérdezd meg, ha nem talál ide.
A "gatyádat is ráköltöd" duma nem jött be nála.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Rivaul #37305 üzenetére
Az az "út" kegyetlen. Na meg a Dráva utca, Kossuth Lajos utca, Rákóczi út, Bocskai út, sorolhatnám.
A Budaörsi út külső sáv is kezd szarrá menni. Ha ezt elkezdik felújítani, Törökbálintig ér majd a sor...*****
534.708 km[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #37619 üzenetére
Inkább a fotók miatt tépem a hajam...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Á, tuti nem kamu [link]
rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz Klemens #38419 üzenetére
Én ezeket tuti megnézném: 405, 306, Primera (tudod, állapotot veszünk...), Primera2.
A 200.000 km-es lélektani határt szerintem felejtsd el, ha 20 éves kocsit akarsz venni.
Jó dolog a Golf3, de én 4-500e körül kezdeném nézegetni...
A Bárdis kedvezmény jó dolog. Egy ideig én is vásárolgattam 40%-os hátszéllel
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz bitpork #38740 üzenetére
Ha a közterületesek büntetnek meg, akkor az üzembentartó kapja a bírságot automatikusan. 10e körül szokott lenni.
Nemrég még közig. bírság kategória volt a tilosban parkolás, vagyis ha rendőri intézkedés volt, az automatikusan 30e volt az üzembentartónak. Most már mérlegelhet a rendőr, ha jól tévedek.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Annyian linkelték már korábban, hogy én sem akarok kimaradni.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen