-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz mobilefan #10084 üzenetére
Nem nagy ügy forgalomból ideiglenesen kivont kocsit venni, jó esetben a kereskedő intéz mindent. Ha meg nem, akkor az okmányirodában segítenek. 1 nagy hátránya van, hogy teljesítményadót is kell majd fizetni a félév fennmaradó részére. Biztosítást pedig lehet kötni a neten is.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Szplöttyy #10666 üzenetére
Nem szigorított műszaki vizsgán voltam a Mozaik utcában. Nem volt semmi szivatás. Az ügyintézés viszont kicsit szívás.
Először regisztrálsz a portán, majd befizeted a díjat, euztán beállhatsz a kocsival a telepre, majd vizsga, aztán kiállsz, leparkolsz, és ezután adják oda a forgalmit.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Úgy látom, a banki visszavett kocsik óráját nem szokás visszapörgetni [link]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Kornel #11096 üzenetére
Használták rendesen, évente 75ekm, én 6 év alatt megyek ennyit
A kis javítás egy futómű felújítás, 2 gumi, kis lakatos munka, stb, sz'al 1-2 százast rá kellene költeni.És ez nem olyan kirívó futásteljesítmény, van pár hasonló a telepen.
másik véglet, évi 4000 km [link]
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Cheesy #11226 üzenetére
A T-Jet, Tsi, stb. mostani kisköbcentis csigások már 2000 rpm alatt is jól mennek, nem kell forgatni őket. A max nyomaték jellemzően 2000 alatt megvan. Pályán 130-nál pedig 3000 körül, vagy alatt forognak. A teljesítménycsúcs pedig 5000 körül megvan, 6000-nél már kezdenek elfogyni.
T-Jet tulaj vagyok.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Cheesy #11236 üzenetére
De, jól emlékszel, az utóbbi pár évben hódítanak a kisköbcentis turbósok.
Hátul kicsi a hely a Bravoban, de 1 hete ültem egy Lexus CT-ben, abban kb. ugyanannyi hely volt. Anyám Corollájában sem lehet terpeszkedni. A vicc az, hogy pl. a kereklámpás Poloban több a hely a lábnak...
Apróbb szarságai vannak a Bravonak, ami bosszantó, de semmi komoly. Az árát részben magyarázza, hogy az egyik legolcsóbb kompakt. Újonnan is olcsó volt, emiatt a használt se drága. Az értékvesztése hasonló, mint a kategória többi modelljének.
Az M-Jet dízel, nem benzines.rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
B3, Pest megye, 88KW, 31000/év, ba-val.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
OFF.
Nem tudja valaki, hogy milyen kocsi, és miért égett ma porrá az M1-M7 bevezetőn az Egér út után ma 19.00 környékén?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ugye, ha a km óra szerint 90-nel megyek, az valójában még 85 sincs?!
Trükkös helyen mértek ma befelé az M1-M7 bevezetőn.... kb. itt, a füvön, lézerrel.rip and tear, until it is done
-
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest