-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #4482 üzenetére
B+
Az még semmi, hogy ronda, de még igénytelen gány is.
A Skoda váltógombért külön elismerés jár.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Ez szép darab...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
pici off, jóféle teszt.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Alvin_ti4200 #5764 üzenetére
Ez igaz. Csak a francia és olasz vasak esetében gyakoribbak az ilyen szopások.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Bigemperor #5843 üzenetére
Még válogathatsz is a kedvenc márkáid közt, annyi utángyártott cucc van a 80-ashoz.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Bigemperor #5849 üzenetére
Ez így van. Én csak azt cáfolom, hogy nem lehet hozzá utángyártottat kapni.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
"A FEKETE FÉNYEZÉSÉN LÁTSZIK NEM ELŐSZÖR KÜZD MEG A TÖBBI AUTÓVAL, DE MINDIG Ő NYERT"[link]
bazmeg, mekkora duma
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
A műszaki vizsga 2 évre letudva. A Mozaik utcában csináltattam, 16.290 Ft-ért (ez a hatósági díj, egyéb ktg nem volt).
A kocsit szerintem nem igazán nézték át, se a sötétítés, se az elakadásjelző, se az elsősegélycsomag nem izgatta őket.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Motion_Blur #6278 üzenetére
Egy 50 km-es tesztkörön sikerült ezt megállapítaniuk. Én nem tekintem hitelesnek.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Ahogy nézem, főleg kopó alkatrészek. Pont most adod el a kocsit, hogy ezekre jó sokáig nem kell költened? Az új tulaj szeretni fog
BMW E46, Lexus IS, Honda Accord jut eszembe, ami inkább fiatalos lenne a kategóriájában. Az új Bravóból próbálj ki egy T-Jetet is.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Jóféle CR dízli szopás. [link]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Szerintem qrvárra kevés, de vannak, akiknek még sok is az a ménes.
ß3NC33
vagy a TSI, vagy innen pl. a Mazda 6, vagy a ufo Civic (bár szereintem ocsmány). 4 milla alatt van új T-Jet Bravo is (nem tudom, tiltólistás-e az olasz kocsi).
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Dare2Live #6707 üzenetére
Hallottam pár TSI horrorsztorit, mind kettős feltöltésű régebbi darab volt, azok jóval ritkábbak pl. a 122 lovas 1.4-nél. Zindex fórumon egyik embernek méltányosságból 320e volt a vezérléscsere
T-Jet ebből a szempontból fényévekkel "jobb", szíjas, amire 30e egy vezérlésszett vizipumpával együtt. Erre jön a munkadíj persze.
T-Jet és TSI közt a legnagyobb különbség, hogy a TSI modernebb, direkt befecsi és változó vezérlés is van bennük. A T-Jet egy sima 16v motor, abire tettek egy turbót. Emiatt van némi turbólyuk, olyanokat olvasni a TSI-ről, hogy szinte semmi turbólyuk nincs 1500 felett. A másiknál 2000-2500 közt tűnik el a turbólyuk. Nem vezettem még TSI-t.
A spritmonitor szerint a TSI kevesebbet is fogyaszt.
LPG szempontból: A T-Jetből létezik gyárilag gázzal szerelt is.
És amit hobizoli is mondott: szívó 1.4-hez képest kurvajól megy a T-Jet. Anyám E12 97 lovas Corollája az összehasonlítási alap, az egy lomba tetü a Bravohoz képest.Jut eszembe: a Corolla is láncos, 110e van benne, és még bírja a lánc.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
Olyan aránytalan az egész, hogy szinte ocsmány.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Egy kis zene füleimnek
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
A képen úgy látszik, mintha xenonos lenne, a leírásból viszont hiányzik. Remélem csak a leírás hiányos. A Cosmo felszereltség szinte fullos Opel berkeken belül.
Az 1.4 turbósok sokkal dinamikusabbak, kb. azonos fogyasztással. Ez sajnos szívó 1.6.
Fura nekem, hogy külföldről hozták be, és az is, hogy alig van benne km.rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen