Új hozzászólás Aktív témák

  • windy

    tag

    válasz HUfantom #3103 üzenetére

    Mindenképpen március-áprilisban hívd ki a karbantartót, következőleg pedig hat hónap múlva.

    Egyébként erről már többször beszéltem. A Daikinnak van magyarországi gyári képviselete, tehát a három év gyártói garancia a felhasználó számára teljes biztonságot nyújt a garidő alatt arra, hogy meghibásodás esetén az alkatrész ingyenes lesz. Későbbiekben pedig az alkatrészbeszerzés is egyszerű, hiszen azt könnyedén lehet intézni a Daikin ügyfélszolgálatán. Van olyan disztributora a Daikinnak, aki ismervén a berendezéseinek magas minőségét és megbízhatóságát, saját kontójára tíz évre kiterjeszthető garit kínál a készülékekre, melynek a feltétele az évente kétszeri karbantartás, valamint az általános, rendeltetésszerű használat. Ez persze nem olyan súlyú garancia, mint a gyári képviseleté, hiszen egy kft. bármely órában, percben eltűnhet, és akkor lehet lobogtatni a tízéves garipapírt, senki nem fogja azt figyelembe venni. Kb. ilyen komoly a garanciája az összes olyan klímaberendezésnek, melynek nincsen az országban gyári hivatalos márkaképviselete, és mindegy, hogy egy évet, hármat, ötöt vagy akár tíz évet írnak a garanciapapírra. Sorolhatjuk : Toshiba, Fujitsu, Hitachi, Mitsubishi, Sharp, stb. Ezeknek a készülékeknek a megvásárlása csak azért nem tekinthető teljes hazárdírozásnak, mivel viszonylag ritkán hibásodnak meg, tehát ritkán kell, hozzájuk garanciális alkatrészt rendelni. A Panasonicnál és pláne a Daikinnál ilyen probléma nem áll fenn.

    Tehát az én véleményem továbbra is, hogy a klímavásárláskor a legfontosabb szempontnak a megbízható működés mellett a komoly importőri háttérnek kellene lenni a különböző marketingek által jól kiemelt szolgáltatások, szűrők, szélsőadatok, stb helyett.

Új hozzászólás Aktív témák