Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz perge666 #68345 üzenetére

    Pedig a Simson a szocializmus legbeváltabb gépe volt....Mondom ezt úgy, hogy nekem volt 3 db, mindegyiket zsírújjan vettem. Az utólsót 60ezer km-.el adtam el, bontatlan blokkal, hozta a 60-as végsebességet, nem csörgött, talán megszakítót, gyertyát, gumikat kellett cserélni, még a lánc is gyári lehetett. Karburátor tisztításon kívül más javítás nem volt.
    Az ETZ-k 20e. km után már csörögtek, sokat 30e. km-nél furatni kellett. A régi TS MZ-k jobban bírták, ismerősnél van egy évtizedek óta félreállított, 4 sebességes 250-es 200e. km-el, bontatlan blokkal! Sajnos a 6V-os rendszer volt a gyenge pontjuk, amikor kötelező lett a nappali világítás, ezt nem nagyon bírták. Simson elment akku nélkül is, index nem volt, meg parkolófény. A 20 éve eladott S51B gépem rendszámosra volt vizsgáztatva, 2 személlyel nyélgázon volt hajtva, 60e. km-nél levettem a hengert róla. Hengerben kopás nem volt, főtengely nem kottyant..kapott alapméretű gyűrűket, és úgy gondoltam nekem már nem kell, ezért eladtam...Sajnos! :)

Új hozzászólás Aktív témák