Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz sityupityu #71617 üzenetére

    Ok, de egy szűrőcsere sem egy agysebészet :), sőt kevesebb idő, mint kipucolni azt a kis fém zsákocskát, és ez most a téma ;).
    Egyébként robogónál 125ccm -ig tényleg van valamelyiken rendes felcsavarható külső szűrő :F
    Honda pcx-nél (1Millió ) is a belső kosár van....vagy mire gondolsz komolyabb robogó alatt???

    (#71619) macilaci78
    A javítások nagy része simán elvégezhetőek, egy kis youtube meg affinitás kell, és persze a szerszám.
    De szerintem érdemes beszerezni pár szerszámot, mert 1-2 szervíz alatt bejön, még a variátor rögzítő vagy az elektormos ütvecsavarozó is (Én Aldi vagy Lidl-ben vettem azt az akciós Parkside -ot, ami autó kerékszerelésre elég alkalmatlan, de robogó variátorhoz és kisebb dolgokhoz pont jó :C .)
    Persze akinek nincs kedve (az időt szándékosan nem írom ide, mert szerintem nagyobb macera elvinni szervízbe és ki tudja mennyit várni rá), annak legyen nagy pénztárcája, és ne sajnálja rá a lóvét :).

    Ja! Egyébként a 4T robogókon sincs sokminden szerelni való szerintem (gyertya, olaj, légszűrő). A legmacerásabb a szelepállítás, ami valszeg szervízes lesz.
    És persze ha már leharcolt és generálozni kell (dugó, gyűrű, stb), akkor ott már megfontolandó egy szervíz, annak aki még sosem látott/csinált ilyet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák