-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Mi most unokatesommal feldobtuk az otletet, hogy mi lenne ha vennenk egy dedikalt palyamotort kozosen. O sajnalna allandoan az s1000rr-t nyuzni, nekem a 650-es meg sokszor vekonyka lenne nagyobb palyakon, ha meg bejonne a tuono azt is sajnalnam en is (ahogy azert a Hondanak sem mindig merem teljesen a hatarait keresni).
Szoval 1.4-1.7 kornyeken gondolkoztunk es kikotottunk ott, hogy Gixxer K5-K6. Anno ugye ez volt neki tobb is, mind a ketten ismerjuk, megbizthato technika, alkatresz is van hozza es ha 1.5M-t vagsz a foldhoz nem kapsz annyira agyverzest mint 3-7M-nal.
Es itt jott a feketeleves. A kinalat az annyira szukos, hogy nem is ertjuk. Konkretan most talan 2-3 van ertelmezheto HAHU-n ilyesmi elkepzelesekre. Nem erdekes a rendszam, csak ne legyen romma utve. Megdobbentem. Anno annyi volt beloluk mint egen a csillag. Most vagy mindenki orizgeti, vagy az osszeset behajintottak az arokba.Kivancsi vagyok, hogy telen ez valamit valtozni fog-e, tavasszal mar jo lenne egy Hungaroring/Pannoniaring jatszos motor.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #138507 üzenetére
Akkor mar a CB650. Anno ugye nalam jatszott mind a ketto. Oke az MT alulrol jobban huz, de ennyi. Kb minden masban gyengebb: butabb futomu, fent elhervad.
En azt mondom a CB650 nem rossz irany, nem akar megolni mint a 09SP, es nem is supermotos a pozi rajta. Ha nem akarod nem megy, ha nemi sebesseget szeretnel, akkor 6-8000 folott kell tartani folyamatosan. A futomuve kozepesen bugyuta, de igy is merfoldekre van az MT07-tol. En beletekertem eddig ~12000km-t, ebbol ugy 1000km palya es visszatekintve most sem vennek mast az akkori lehetosegek kozul.
Az viszont teny, hogy en mar kezdem kinoni, igy nalam mar kepben a nagyobbra valtas, illetve a dedikalt palyamotor, de ez teljesen mas story. Ha nem akarsz 1000-esen ulo haverokkal Alpokban turazni, akkor nincs nagy gaz, bar igazan az is kivitelezheto.
#138520A Zéé: Amugy pontosan ez. Szinten anno tanulokent jatszodtam ER6-al, de vegtelenul bekes joszag.
Illetve amit meg hozzatennek: #138498norbeerto: Itt irtad, hogy palyanap nem mert most lett pici. Na en pont forditva gondolkoznek a helyedben. Inkabb a palyan csusszal ki a francba, mint kozuton a kamion ala. Ha igy is volt 2 eses, en nagyon erre fokuszalnek, mert valami akkor ott nem kerek. Palyan sokkal tobb lehetoseged van hibazni effektive tet nelkul. Erre pedig az elejen az amugy is megpofozott ER6 tokeletes tars lesz. Letolsz egy idenyt par kisebb palyan (Kakucs, Mring) es maris jobban fogod erezni mi merre hany meter. Bajna-Heregen lehet jatszani, de ott ha hatarra kerulsz akkor hulye vagy mar bocsanat.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138524 üzenetére
In progress.
Meg a palyagep is in progress, de itthon kb 0 a felhozatala K5-K6 1000-esbol es K5-K7 750-bol, szoval valogatunk. Tanacsot elfogadok.
In the meantime megkezdtem a gyujtogetest a Tuono V4-re is, szoval na.
Visszaterve, valoban ki kell szedni azt a fost, mert ha nem logok le mint egy majom egybol leert.
-
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #138533 üzenetére
En 95, unokatesom pontosan 130 hozza 193. Igy szerintem meg is van a megoldas.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138693 üzenetére
Barmivel lehet bazinagyot esni. Alattam szitalt mar Honda, Suzuki es BMW is. Igaz ez utobbi csinalta allandoan dacara a kormanygatlonak, csak ugye pont azert mert volt rendes gatlo igy nem volt annyira drasztikus. A Hondamon meg ugyan nincsen, de sima uton nem is nagyon kell mert annyira nem tud elkonnyulni 95LE-vel, cserebe a szar aszfalt jobban megvicceli.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138695 üzenetére
Hala a jo egnek odaig meg sosem jutottam el, remelem soha nem is fogok.
Videokon latva is folyik minden a bokamig. -
Xero
nagyúr
válasz gonger #139019 üzenetére
Ha ulesproba kell kitolhatom a tarolobol, bar szerintem 175-el nem lesz bajod. En 183 vagyok es boven leer a labam. Cimbora 170 vagy picivel az alatt o is elvan vele (09SP-vel is elvan. ).
#139020norbeerto: A CB750 sokkal kevesbe lesz megbocsajto mint a 650 a 2 henger miatt. Plusz szerintem csunya is lett a 650-hez kepest, bar ez csak az en velemenyem.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz norbeerto #139039 üzenetére
Sokkal hamarabb es tobb nyomatekot ad le.
A 650-nek jo gumival rahuzhatom 8000 alatt tokig ledontve akkor sem villan ki a kiporgesgatlo, az elejet meg csak akkor emeli, ha nagyon durvan provokalom (hatra ulok, rasegitek felsotestbol, kuplung-gaz). A 2 henger nem lesz ilyen baratsagos, lasd MT07. Nyilvan sok fugg a futomu hangolastol, illetve a mappingtol is, de boritekolom, hogy nem lehet annyira bekeben menni vele alacsony fordulaton, es nem lehet olyan hulyegyerek modjara ratekereni alacsonyan.A 650 tenyleg azert jo mert kicsit ketarcu. 6-8000 alatt bekes cruising van, folotte pedig kicsit megindul. Nem veletlen az, ha haladni akarok, akkor nem eshet be a fordulat 6000-ig.
#139040norbert1998: Alkatresz hiany, nyersanyag hiany, logisztikai lancok szetbaszva covid ota. Supply chain manager haverom anno mondta, hogy a covid miatt anno a sokszorosara emelkedtek a kontener szallitas arak Kinabol. Ennek mar lassan 2 eve, ki tudja azota mennyi mar. Ahany ismerosom van autoiparban, azoknak legalabb a fele menekul onnan, pedig a taplaleklanc felso otodeben voltak mar mind.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139095 üzenetére
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139345 üzenetére
Azert vegeselemmel ki lehet szamolni ezt-azt ha nagyon megfeszul az ember, de en csak soroztem a gepesz haverokkal, szoval csak ugatom a dolgot.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139358 üzenetére
Alapvetoen amiket egyenkent ki lehet szamolni es az egymasra gyakorolt hatasuk is leirhato valamilyen algoritmussal vagy kvantifikalhato valamilyen formaban, azt a softwaret meg lehet irni. Az mas kerdes, hogy erre mennyi tervezoi, majd fejlesztoi embernap kell es az is kerdes, hogy mekkora hatekonysagu lesz, ertsd mekkora szamitasi kapacitast kell alarakni, hogy ertelmes idon belul kapjal eredmenyt. Amint rentabilis lesz es meg relevans lesz a belsoegesu motorok fejlesztese, akkor hetszentseg, hogy lesz ilyen megoldas.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139538 üzenetére
Speedzone-on volt az elmult evben 2 video az 1.6-os direkt befecskendezos KIA motorrol szo. Ott volt hasonlo, ha jol remlik elkokszolodott a befecskendezo feszke, majd a tokeletlen szoraskep miatt lettek hot-spotok majd hopp detonacio es szepen atlyukasztotta a dugot.
szerk: Meg is van.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139540 üzenetére
Akkor a fentebbi kis beteget mi vitte el ennyire?
-
Xero
nagyúr
válasz RAiN91 #139657 üzenetére
Tavaly vettem. Jo hogy szolsz, valamikor az elkovetkezendo hetekben fel is dobom toltora. Toltottem vele motor/auto aksit is gond nelkul. Teszi a dolgat.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #140580 üzenetére
Ami ebbol fontos az elfer egy hatizsakban, minden masra ott a Mastercard.
Tavaly 2 cimbi is vegigtolta a tobb mint egy hetes turankat egy kb 20-30L-es hatizsakkal. Oke 2-3x mostak a szallason, de nem kell ezt tulgondolni.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #140582 üzenetére
En spec a zsebemben is gyulolok barmit tartani. Van egy kis ovtaska, ami oda elfer jo, ami nem az nem is kell.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #140601 üzenetére
3 napra volt tiszta ruha es mindig ugy foglaltunk, hogy minden masodik/harmadik helyen lehetett mosni.
Ertem en, hogy nagyon meno eljatszani Ewan McGregort a Hungarian is, es vinni a semmit, de na.
En egy 40L-es taskat vittem es rohadtul felesleges volt. Siman le lehet hozni 20L-el Alpok turat jo szallas szervezessel. Alaoltozobol pedig ezust szalasat hasznalok, szoval en pl nem mostam egesz heten, es vegig ugyan az volt rajtam a motoron, megsem volt soha semmi szaga max oblito illat. Sielesnel mar 15+ eve hasznaltam, kivaloan elvezet mindent es semmi szag.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Ma megyunk Bajna-Heregezni par haverral, utana meg Zsambekon van 80-90-es evek Sportmotor talalkozoja 4-ig. Ha valaki arra jarna veletlenul
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #140984 üzenetére
Nem az, de a pozicio es az idomok sokat segitenek optikailag. Nem majom a koszorukovon effektus.
Sulyban es fizikai meretekben amugy kb ekvivalensek.szerk: Ha a CB-re gondoltal, akkor viszont a Duke-hoz kepest azert testesebb. Foleg a tank es a blokk nyilvan. Nem olyan benga szeles mint a GSX-S-ek, de valahol a ketto kozott feluton.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
En ma tulestem a 12.000-es szervizen a Karasnaban. Hivatalosan csak atnezes es olajcsere, de kertem uj fekfolyadekot is, igy 54e lett a teljes moka. Srac piszkosul alapos volt, meg a fek/kuplung kart is leszedte, megtisztitotta, bezsirozta, ugyan ez az oldal standerrel is. Elvileg minden szipi-szupi.
Hivatalosan legszuro nem lenne cseres de en azert azt itthon sajat szakallra cserelem.Bazismotornal jelenleg akciosak a K&N high flow szurok, szoval ha valakinek kellene rajtam kivul, akkor most erdemes rendelni.
-
Xero
nagyúr
válasz Shadowbull #141220 üzenetére
Itt a kornyeken ahol kutyat szoktam setaltatni, van ilyen tipusu duplex, es ra is latok. Ketto helyen is tarolnak motorokat. Az egyikben 2 van alul (egy ER6-N meg meg valami ami nem latszik), a masikon egy GS van fent. Szoval valahogy megoldhato. Majd megprobalok puskazni mi a titok.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Sorozatok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen