Új hozzászólás Aktív témák

  • norbeerto

    csendes tag

    Sziasztok!

    Motorvásárlásban szeretném a közösség tanácsát kérni, elnézést ha vótmá'!
    tldr; 1,5 - 2 - 3 millió körül keresek naked bike-ot inkább használtan, de új sem kizárt második szezonomra, csak és kizárólag ABS-es motorokban gondolkodom.

    Háttér:

    Idén tavasszal szereztem meg az A kat. jogsim, előtte nem motoroztam. A szezonban egy 2006-os ABS nélküli ER6N-el mentem kb. 5000 km-t, aminek minden pillanatát élveztem, annak ellenére sajnos bepaníroztam mindkét oldalát, mert a tréningek előtt azt hittem, hogy a bab is hús. :DDD
    Amíg megjavítottam voltam Safety alap 2 napos tréningen (hatalmas élmény) és Drivingcamp saját alap tréningen voltam (még nagyobb élmény Safety-s előképzettséggel), illetve magam is gyakoroltam parkolóban a bólyázást heti szinten 1 órát, ezáltal a motorkezelésem nagyon sokat fejlődött a kezdetekhez képest.
    Jövőre a Drivex szinteket akarom megmászni és szeretnék kimenni Kakucsra, mert a Drivingcampen nagyon élveztem a döntögetést a kanyarokban, hogy nem maradt majrécsíkom.
    A tervek szerint még a következő motorral rövidebb kirándulásokon belföldön (max. 100-200km), egy vagy két hosszabb túrán Horvátország, Szlovénia, Ausztria vennék részt majd, napi közlekedésre használnám a falum és a közeli város között alsóbb rendű utakon és tréningekre járnék vele.

    Tesztelni tudtam az alábbi motorokat:

    Triumph Tiger Sport 660: Tudom, tudom de nekem valahogy mégis olyan "olcsó" hatásúnak tűnt (lafogott a plexi, sok az olcsó hatású műanyag stb.) A motor nem váltott ki belőlem akkora élményt, mint a reklámfilmje.
    Kawasaki Versys 650: Olyan "meh" érzés volt, a plexi mögött megfőttem elég hamar nem túl melegben, úgyhogy ezután a plexis motorokat egyelőre elengedtem.
    Trimuph Street Triple RS: Nagyon megy, nagyon erős, folyamatos mosoly a sisak alatt sportos támadó pozícióban ülve. Nagyon tetszett, de nem tudnám kihasználni, maximum az R-nek látnám értelmét de a pályanaphoz még nincs meg a bőrruhám, és az újszülött fiam miatt nem is erőltetném most a versenypálya határon motorozást. Közútra egy kezdőnek még túl soknak érzem az eszemmel, a szívem persze aszondja', hogy ezt vegyed. Most még nem.
    Yamaha MT09 SP: Nagyon nyers, nagyon brutális, fura volt az ülése és nem tudnék vele magabiztos lenni vagy csak nagyon sokára. Nem éreztem jól magam vele, de ez nem a motor hibája.
    Harley Davidson Sportster S: Nagyon "főnök" feeling az előretolt lábtartó és a Harley hang, de ez még anyagilag nagyon messze van, valamint vezetéstechnikai tréningre elég érdekes lenne menni vele.
    Suzuki GSX S950: Hamar egymásra találtunk, ki tudtam vinni a héregi szerpentinre is, élveztem is, viszont az ár/érték arány nem a legjobb sajnos, ugyanannyi mint a Triumph Street Triple R, ennyiért kérdés nélkül az a győztes.
    Kawasaki Z650RS: Nagyon könnyen kezelhető, mintha egy biciklin ültem volna, csak ez simán ment a bőven szabálytalan tartományban is. Jó motor, de nekem már nagyon retro.

    Amikről rengeteg tesztet olvastam/néztem, ám sajnos nem tudtam magam tesztelni őket, de tetszenek:

    Honda CB650R – a közepes sornégyről bár nagyon jó vélemények vannak, ezt azért pörgetni kell, hogy életre keljen, ha jól értettem.
    Honda CB750R (2023) - papír spec. és videók alapján nagyon egyben van a csomag és a Kawa után nagyon adná: picit erősebb de sor2 blokk, jó futómű és elektronika, az ára is helyén van. Várom a rendes teszteket róla, de ha nem bukik ki róla valami ordenáré, lehet beneveznék egyre.
    Yamaha MT-07 - Lehetőleg a 2018 utáni verziók, mert a "szivacsosan puha első futómű" engem eltántorított fejben, de meggyőzhető vagyok.
    Suzuki GSR 750 - Kevés van belőle, de titkos tippként előjött a Fotelmotorosban, azóta van a radaron nálam.

    Az ABS hiánya miatt mindenképp cserélnék, ezért csak ABS-es motorokban gondolkodom.

    Előre is nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki időt szánt rám! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák