-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137050 üzenetére
Ti nem akarjátok megérteni a lényeget. Csak akkor kell vele bírkózni, ha feszegeted a határait. Az viszont túl van a Kresz határain. Szóval, akinek a HD lassú traktor, az rendszeresen megsérti a Kreszt. Nekem nincs ezzel bajom, leszarom, hogy ki, hogyan motorozik, amíg engem nem érint hátrányosan. De, aki így motorozik, az nekem ne papoljon az apokalipszis lovasáról!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vlevi
nagyúr
válasz Somatom #137051 üzenetére
"Csak akkor kell vele bírkózni, ha feszegeted a határait"
Lehet ezekkel is gyorsan menni, csak akarni kell.
[link]
[link]
Kinek mi a "birkózás"Nekem pl. Tracer900-am van, de nézhetjük pl. az MT07, SV650, stb... motorokat is, amivel szerintem sokkal könnyebb akár városban, akár egy hegyi úton közlekedni, a KRESZ szabályain belül is, mint egy Harley Dyna-val.
Lillafüred-Felsőtárkány-Sirok-Parád-Mátraház útvonalon pl. egyáltalán nem feszegetem a határokat, a palotaszállót elhagyva berakom hármasba, és kényelmesen végig gurulok az említett úton. Sehol sem kell 90-nél többet menjek, szóval a KRESZ-en belül maradok, de ezt nem biztos, hogy élvezném annyira, ha Harley-val, vagy bármi más, hasonló kialakítású motorral mennék. De egyszer ki kéne próbálni, és akkor lehetne véleményt mondani róla.Amúgy meg ezen vitatkozni, és püfölni egymást, hogy kinek melyik motor tetszik... Hát, nem kéne. Erősen egyén függő, hogy kinek mi tetszik, és, hogy azért, mert tetszik, miről hajlandó lemondani. Vagy, annyira tetszik neki a dolog, hogy nem is tud róla, hogy valamiről lemondott.
pl. akinek a chopper, bobber forma tetszik, és csak kényelmes tempóban gurulgat, azt nem fogja érdekelni, a WP, ÖHLINS, ... márkanév
Mint ahogy engem se . Sőt nálam az Akra, Leovince, ... sem szempont.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz vlevi #137052 üzenetére
Én is mentem már azokon az utakon és nagyon élveztem. Ahogy a francia Alpokat is. Nem kell ott semmit sem bírkózni az enyémmel. Egy másodpercig sem éreztem megerőltetőnek.
Városban a robogó az ideális. De, ha az embernek nincs pénze, lehetősége, stb. arra, hogy minden használati módjához tartson egy ideális járművet, akkor kompromisszumra kényszerül. A kérdés az, hogy milyen irányba tolja el a kompromisszumot. Aki nem jár városban, annak jó lehet egy fix dobozos, nagy túramotor. Nálam ez nem játszik, bár írtam már, hogy pl. a Pan European tetszik. Aki terepre is jár, az nyilván az enduro felé tolja el a kompromisszumot. Nekem a Dyna Sport jelenti a legkisebb kompromisszumot. Nem HD -t írtam, mert előtte is HD -m volt, de gyorsan lecseréltem, mert túl nagy kompromisszumot követelt. Pont ahhoz a kanyargáshoz volt túl lágy a futómű. Szóval az sem mindegy, hogy milyen HD -ról beszélünk.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
Akkor egy végső belevau. (merthogy ugyanazon a buszon utazom, amelyiken az ovis csoport és nekem később kell leszállnom)
Nekem nem tűnik jó választásnak, hogy pl.így menjek több száz kilométert a versenypályáig:
Ahol ráülök egy ilyenre köridőt mérni:
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #137006 üzenetére
Kb. 20 éves cikk valamelyik amerikai autós újságban, amelynek a tanulságai visszaköszöntek egy rakás másik cikkben is. Talán Z06 vs. M3 vs. 911 vs. F360 lehetett, ezekkel hasonlítgatták akkoriban. Ízlés kérdése, kinek mi tetszik, volt, akinek a magas literteljesítményre állt a cerka, másnak a Vette elsöprő nyomatéközöne és a brutál hangja jött be. Leszarozni mindenesetre kurvára nem lehetett az OHV-motoros, laprugós technikát, sem a versenypályán mutatott teljesítménye, sem a fogyasztása miatt, miközben jóval kevésbé kellett attól tartani, hogy összefossa magát a motorja, mintha mondjuk egy M3-ad lett volna. Most is más filozófia szerint építenek az amerikaiak sportautót, mint Európában, még mindig a nagy lökettérfogatra alapoznak. Hogy valakinek ez jön-e be, vagy a kisebb lökettérfogatú turbósok, tényleg csak ízlés kérdése. De az, hogy az amerikai filozófia szar lenne, tényleg csak az autóskártyások gondolják.
"Mi ertelme van egy harleynak, ami nagyon dragan egy kozutra tul eros motor, amikor van olcsobb alternativaja minden tekintetben?" - kérdezed. Ad egy életérzést, mint az Apple-termékek, amit a fanok ezerrel hype-olnak. Nekem például bejött a Macbook Air, a feleségem meg leszarozta és cserélte az iPhone-t és az AirPods Maxot. Van ilyen.
Nekem mondjuk az egész chopperes életérzés nem jön be, de ehhez lehet talán némi köze annak is, hogy rendszeresen látok mindenféle kiöregedett, túlsúlyos rockereket feltűnősködve röfögtetni, miközben 90 kilós nők ülnek mögöttük. Számomra az egész egy múltbeli, lepattant feeling, de ezzel tényleg nem akarok senkit megsérteni.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #31733248 #137056 üzenetére
Ez megint egy sztereotípia. A chopper egy forma. Elöl nagy átmérőjű kerék, hosszú, döntött első villa, magas kormány, előre tolt lábtartó. A HD gyárt ilyet is, de nem csak ilyet gyárt. Pl. az enyémnek kb. annyi köze van egy chopperhez, hogy ugyanaz a blokk van benne. Bár van elöl, a bölcsőn felfogató pontja a lábtartónak és én át is raktam oda, mert nekem úgy kényelemes, de gyárilag hátrébb van a lábtartó, mint egy nakeden. Gyárilag ÍGY nézett ki az enyém, csak az európai piacra gyártottaknál az öntött felni volt az alap, nem a küllős.
Itt egy Wide Glide "chopper" ugyanabból az évjáratból.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #137047 üzenetére
Milyen haverom? Nem emlékszem, hogy gyorsváltóba belekötöttem volna bármikor is, de a 90%-ra nem emlékszem 1 hét múlva annak amit ide beírok.
De az biztos, hogy te elsiklottál afölött, ami ezt az egészet elindította: a Harley Davidson mint az ésszerűség mintapéldája. Ennek semmi köze ahhoz, hogy kinek mi tetszik, nem ez a téma. A HD a technikájához képest egy elavult, túlárazott cucc, gyenge felszereltséggel. Minden amit egy adott HD típus tud, azt egy másik márka másik típusa jobban és alkalmasabban tudja, gyakran még olcsóbban is.
Semmi ésszerű nincs a HD-ban, és azóta is minden érv ami elhangzott szubjektív érv volt arról, hogy ő neki mi a jó. Keveritek a szezont a fazonnal.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #137056 üzenetére
Azert itt egyaltalan nem a literteljesitmenyre all a cerka. Ennel osszetetteb, csak korabban a harley motorjaival kapcsolatban csak a blokkrol beszeltunk, altalanossagban.
En imadom az amcsi autokat, es minden talalkozora elmegyek itt a kornyekemen, mielott felreertened.
A corvette-el, meg az amcsi sportkupekkal a baj az, hogy sarnehezek, elol motor, hatul hajtas, vicc futomuvel. Az aluminiumot meg csak a zr1 ben fedeztek fel kb.
Epp ezert nehezen hiszem el, hogy egy kozepmotoros 360 ast egyaltalan megkozelitene koridoben.
az egester forma hatekonytalan, karosanyag es fogyasztas szempontjabol is. Es ha fogyasztast helyezed kozeppontba, akkor nem kene eleve 5.7 literes motort epiteni. Ha palyan a fogyasztasban jobb, meg el is hiszem. Miert ne lehetne. De ez is elegge autoskatya adat, mert kupat ezert nem nagyon adnak :DEgy elmeny azzal menni, ezt ertem. Hogy mennyire kell fosni, hogy valami abban elhalalozik, egyszerusege miatt a motor resze termeszetesen olcsobb, es ha nincs porgetve, sokat elmegy.
A kis loketterfogatu turbosok meg bucira verik, azzal ne hasonlitsuk ossze, plane palyan.
Az amerikai autoepitesi filozofia? Hat ott nincs euronorma.
En imadtam a muszerfalat azoknak a regi corvette-eknek, egy urhajo volt a 90 es evekben, az egesz pompa, meg legkondi a 60 as evekben. Persze. De ez elmult, es semmit nem fejlodtek.Nekem nem kell magyaraznod, hogy mi ertelme van barminek a kozutakra, amivel gyorsabban tudsz menni, mint 130.
En pont azert szegeztem ezt a kerdest, mert a kollega ervrendszere bicsaklott ott meg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #137061 üzenetére
Na most amit leírtál, az az elmúlt 20 egyik Corvette-jére sem igaz. Üvegszálas karosszéria, középmotoros hajtás, feles súlyeloszlás, kategóriaátlag tömeg, Magneride futómű, mindenben versenyképes menettulajdonságok. Brutál jók, pályán is. A sportkupék között valóban van nehéz, de az saját, amerikai müfaj és a legközelebb hozzájuk a szintén nehéz európai GT-k állnak.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz zgospel #137059 üzenetére
Ugyanazt a topikot olvassuk? Ami ezt elindította, az az a megjegyzésem volt az ésszerűség jegyében, hogy a hidrotőke szükségtelenné teszi a szelepállítgatást és ezáltal a vele járó csavarozást, szervízprocedúrát. Mellesleg a hidrotőke nem HD privilégium, ismert japán gyártók is alkalmazzák (már, ha pl. a Suzukit ismertnek tekintjük).
A topik lelkiismeretének reakciója az ésszerűség jegyében, hogy a hidrotőke szar, mert 16500 -nál felrobban.
Kérdésem az ésszerűség jegyében: Hol használjátok a motorotokat közúton, 16500 -as fordulaton?
Válasz az ésszerűség jegyében:
Váci
Üllői
Ferihegyi
stb.
Hát ennyit az ésszerűségről.Geresics:
Az ABS -téma már csak elméleti, mivel minden új motoron kötelező. Ez természetesen a HD -ra is vonatkozik.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137065 üzenetére
"Szerk: ja latom, c5. Te jo eg, ez is laprugos :DDD"
És az már űrtechnika.
Mert a C2-es az nagyjából a Trabant futóművét mintázza
Keresztbe egy laprugó.
De ettől még marha jól néz ki, nekem is van egy. A polcon
-
Steven
addikt
válasz fattyu #137062 üzenetére
Amúgy ez most nem bele szólás ebbe a magasröptű beszélgetésbe..... ,de városba 300 GTS Super Vespát elfogadnék.. kevesen jönnek velem ,de mikor meg volt a Fazer egy csávó kajak tartotta a tempót egy ilyennel jó nyilván nagy volt a forgalom ,de akkor is meglepően jól gyorsult.
szvl only bp egyet simán elfogadnék ingyen
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok,
A Full-Gas -ról milyen vélemények vannak?
Illetve 17-én valakinek van kedve feléjük jönni BP-ről? Ha esetleg Ő is kipróbálna vmit....Elmegyek tesztvezetni. Egyszerűen képtelen vagyok ellenállni a Royal Enfield Classic 350-nek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
fattyu
veterán
válasz Steven #137071 üzenetére
Nincs ezzel így semmi baj. Tok ertem és nem is vitázik vele
Az ilyen egyetemes igazságok megállapításátol kapok bal horgot minden alkalommal.
Városba a robogó a legjobb. Speeddel nem lehet túrázni. Felesleges mar a 100 lóerő is. Egy HD mindenre jo és a legjobb amit utcán legálisan szabad. Hol forgatod te le a speeded? Ha gyorsabban mész mint 90 megérdemled hogy nem kapod meg az elsőbbséget.
Ruhellem az emberiséget. Iszonyú kevés kivétellel addig tart neki az univerzum hogy o létezik. O eldönti mi jo hogy jo. Mindenki aki másképp gondolja abba az oxigént is sajnálja.
Ezekre sajnos képtelen vagyok szepen reagálni.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #137069 üzenetére
Arra próbállak rávezetni hogy nincs olyan hogy ideális egyetemes mindenkinek azt kell az való. De nem fér bele a hivatásos fejedbe.
Nekem van valami ami NEKEM a legjobb városi terepre. Persunak is van. Mindenkinek van
Ez amugy az amin a lég magabiztosabb szűk helyekre be szúrás és lassú szűk manőverezés. Ez lehet supermoto lehet 1200es neked és lehet robogó is sőt lehet speed is. Kinek mi fekszik
Olyan kis öntudatos vagy. Próbáld arra használni hogy belefuzod a mondandódba. Nekem szerintem en ugy tapasztaltam.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #137073 üzenetére
Velem a ducatis faszi elég lekezelő volt ott.
szerk.: Megkerestem, közel 5 éve ezt írtam róluk, egy Monster 821-est teszteltem.
"A kiszolgálástól sem voltam elájulva. Volt egy őszes hajú hapsi fekete ducatis pólóban (gondolom, többeknek ismerős lehet), ő nagyon flegmán viselkedett, folyamatosan éreztette velem, hogy csóró vagyok, és ez eléggé kedvromboló tud lenni. Szépen elmagyaráztam neki a jelenlegi helyzetemet, de nem volt túlságosan megértő. Azt hiszem, vele beszéltem e-mailben és telefonon is még az indulás előtt, ott is hozta a formáját.
A hosszabb hajú, béemvés pólós ürge meg folyamatosan azt ecsetelte apumnak, hogy miért nem engedne engem tovább motorozni egy ilyen baleset után, ha az ő fia lennék.
Végül átadtak egy fiatal és elég vékony csávónak [...], ő szimpatikus volt legalább, vele el lehetett beszélgetni rendesen."Szerencsére már van Győrben is kereskedés, ha Dukit akarnék.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #137075 üzenetére
Nagyon elferdítitek amit írok. Ha az a véleményem, hogy a városban a robogó az ideális, akkor ez önmagában ellentmond annak, hogy a HD lenne mindenre az ideális. A HD ugyanis nem gyárt robogót. Ugyanez vonatkozik a pályamotorozásra (függetlenül attól, hogy az közúti "pályán" történik), mivel ilyet sem gyárt a HD. Városi használathoz nagy, nehéz, nincs lábvédelme, kuplungolni/váltogatni kell, stb. Ezek közül valamelyik tulajdonság minden motorra érvényes, kivéve a robogót. Ezért tartom városban a robogót ideálisnak.
A közutakat versenypályaként használni pedig ésszerűtlennek tartom, ami mellesleg szabálytalan is. Meglepő számomra, hogy az itteni közösség ezzel sem ért egyet.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Flashback
addikt
390 Duke vs Svartspilen 401 tapasztalat van itt valakinek?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137067 üzenetére
"Korbe akarsz menni gyorsan a pannoniaringen? Vegyel normalis motort! Hidrotokevel, ami felrobban a picsaba 16500 fordulaton, amire a desmot kitalaltak :D"
Leegszerusitve vegulis igy tortent, ha kihagyod azt a reszletet, hogy hol kellene hasznalni. :D
te a desmot kezdted kopkodni, ekkor en viccnek gondoltam, enis elkezdtem csipkelodve traktorozni.es megint leegyszerusitve mindent ugye ugy fogalmaztal, van a desmo es van a tobbi. Ekkor ravezeto kerdesekkel probaltam ravilagitani, hogy nem csak choppereket gyartanak, es nem csak azt a nehanyat, amihez neked kozod volt, es vannak nem desmo de koltseges motorok. Aztan elkezdett eszkalalodni a helyzet.
Tulajdonkepp ez egy muhiba attol, aki olyan motort vesz, amit draga fenntartani. Aztan probaltalak ravezetni, hogy a desmot arra talaltak ki, hogy magas fordulaton ne kelljen pneumatikus vezerlest alkalmazni, es ha erre a harley t hasznalnank, akkor felrobbanna. Nem azt mondtam, hogy szar, PEDIG DE, csak hogy legyel szives mas nezopontbol is megvizsgalni a problemat.
Akkor ugye ebbol az jott ki, hogy ha a kresz keretein belul kozlekedik mindenki arra jo a harley. Tehat ha te gyorsan akarsz menni valamivel es gyorsan kanyarodni, akkor nem a harley a szar, hanem TE ! :DDDJaj. Nemar. Hadd ne kelljen elmagyaraznom az apokalipszist megint.
Ez nalad nagyon felrement.
te vmi klubnal voltal vmi út kapitany. Allandoan ezeket az idoket emlegeted, meg hogy hogyan kell onkenyesen lezarni utakat essatobbi. Ezzel nekem nem jon ossze, hogy sebesseghatarokat kezdesz a fejehez vagni embereknek, (nem csak nekem) ezert vagyok en a lelkiismeret, mert emlekeztetnem kell ra. Te nem hozhatsz fel ilyen dolgokat senkinek, ha ugy viselkedsz, mint mas, vagy ugyanolyan paraszt vagy az utakon mint a tobbi, csak azt mondod a masik kezdte. Semmiben nem vagy jobb. Es megint fel vagy haborodva a kozuti szaguldozason! :D nezd mar meg mekkora forgalomban van a video csinalva. 0.
meg hazmesterkedsz :D azok a klubtagok ha olvasnak ezeket, amit ide irogatsz, milyen tockost kapnal? :DEs az esszeruseg akkor egy japan, gyenge, a bol b be motor lenne joval olcsobban, mint egy harley. Mert az lenne a valoban esszeru.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137081 üzenetére
Félreérted. Ha krtizálnak azért, mert nem tartom be a szabályokat, azt elfogadom olyantól, akinek a szabályok szentek és sérthetetlenek. De, megmosolygom a kritikát olyanoktól, akik szintén tojnak a szabályokra.
Azt elfelejtetted, hogy kifejezetten különválasztottam a versenysportot. Oda kell a drága technika és ahogy írtad, akinek majomra telik, az fizesse meg a banánt is! De, az ilyen technikát igénylő motorozást a versenypályán kell gyakorolni, nem a közutakon. Nem nekem, mert az apokalipszis lovasaként én bármilyen szabályt semmibe vehetek. De, aki ezt a szememre veti, attól elvárnám a szabálykövető magatartást (vagy, fogja be a csőrét ahelyett, hogy mások szabálytalanságait minősítené).Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hroberto
veterán
válasz Somatom #137051 üzenetére
Még egyszer utoljára...
Mondok egy példát. Egy kanyargós hegyi úton egy társaság együtt elindul. Normális tempóban megyünk, kényelmesen. Ami nekem az én motorommal kényelmes, az egy Harley -val birkózás.
Nagyjából 20 km után a Harley - s, miután vártunk rá pár percet, szentségelni fog, hogy gyorsan megyünk. Holott nem mentünk gyorsan, mert egy naked-bike-nak vagy egy normál túramotornak kényelmes tempó egy HD-nak már sok egy ilyen kanyarokkal tűzdelt hegyi úton.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137084 üzenetére
Ez egy érdekes kísérlet. Próbáljuk ki velem és az én motorommal! Tényleg kíváncsi lennék rá. Eddig nem volt alkalmam ilyen próbára, mert akikkel eddig együtt motoroztam, azokkal szemben fék és futómű előnyben voltam. Amikor egyedül mentem, az a tempó nagyobb volt, mint amire a Kresz lehetőséget ad. Ebből azt feltételezem, hogy egy szabálykövetően motorozó társaságban nem tartanék fel senkit, de ezt a gyakorlatban még sosem próbáltam.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137082 üzenetére
Dehat te ugyanazt csinalod. Tojsz a szabalyokra, es ervkent hasznalod oket, mikor epp hogy tetszik. Azert vetem a szemedre, hogy te hogy hossz ahhoz, hogy barkinek beszolj. :DDD nem kritikakent, csak hogy gondolkozz mar.
leszarom mit csinalsz, szerencsere megcsak egy orszagban sem vagyunk.
NEM VERSENYSPORT. Kozut. Ertsd meg. Kozuton van hasznalva.
Epp ezert egy harley szar lenne ilyen hasznalatra.
Sracok, akkor vki, aki szabalykoveto linkelje mar be az ember nyilatkozatait, mert tolem nem fogadja el a tenyeket, mert en nem vagyok jobb nala. Szoval valaki? Lecci.
Lofaszt. kitalalnal vmi hulyeseget arra is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz Flashback #137083 üzenetére
El lehet férni rajta egy ideig
A második generációs Duke egy kicsit kényelmesebb, mint az első. Icipicit magasabban ülsz, magasabban van a kormány, és sztem máshol van a lábtartó is, emiatt egy kicsit nagyobbnak érződik, de azért még mindig kicsi. Első generációson nekem olyan 2 óra után kezdett el fájni a térdem, másodikon nem ültem annyit, de határozottan kényelmesebb volt. Mondjuk a 690 határozottan nagyobb mindkettőnél
Ingázni, rövid kis túrákra sztem elég amúgy, de többnapos túrára nem biztos, hogy elindulnék veleJust a simple Lineman...
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #137087 üzenetére
Van itt olyan?
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #137087 üzenetére
Belegondoltál ebbe a szituba? Elég mókás.
-Rohadt kamionos! Rád nem vonatkozik a Kresz? Miért nem próbáltad árokba borulással elkerülni azt a balesetet, ami azért következett be, mert én a Bajna - Héreg közötti szerpentínen 120 -szal elsokalltam a kanyart?
Ismered azt a mondást, hogy bort iszik és vizet prédikál? Ha egy notórius szabályszegő nevez az apokalipszis lovasának, az ennek a tipikus esete.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #137091 üzenetére
Azert haladtunk is.
Mivel a temat attereled, de nehanyra nem reagaltal, ugy latom azert konszenzusra jutottunk abban, hogy:
Mivel ugyanugy nem tartod be a szabalyokat, ezert a szabalyokkal valo peldalozast erdemes elkerulnod.
Mivel te ugyanugy nem fogadsz el kritikat egy szabalyokat be nem tarto embertol- mivel te is az vagy- te sem varhod el senki mastol, hogy toled fogadjon el kritikat.
A harleyvel nem jo gyorsan menni, mert nem erre van kitalalva.
Ha valaki mellyebbet szeretne donteni, nem jo neki a harley. Erdemes mas motort vennie. Nem azert mert egy rohadek, hanem mert masrol szol neki a motorozas. Tehat neki nem megfelelo valasztas. Hiaba van hidrotokeje a harleynek.Itt kellene alairni:
.........
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137084 üzenetére
Ha esetleg komolyan gondolnád, jelzem, hogy most elmegyek két hét melóba, de minden hónapban itthon vagyok két hetet, amiben előzetes egyeztetéssel az ország bármelyik kanyargósán benne vagyok egy ilyen tesztben.
Persu:
Ezt eddig is elismertem. Pl. ebben, meg ebben is.
Időrendben pedig nézd meg, hogy ki kezdte a másik közlekedését kritizálni! Apokalipszis lovasa megvan?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
Levizsgáztattam ma a Banditot. Igaz, hogy csak a jövő hónapban járna le, de remélem friss műszakival jobban eladható. Áprilistól, mióta megvan a Triple, azóta a garázsban állt. Fel kellett tölteni az akksit, ki kellett cserélni a rendszámtábla világítás izzóját és csont nélkül átment a Dekra-nál. Nem tartott 20 percig az egész. Erősen gondolkodom, hogy lehet el sem adom, kijelentem és ha szükséges rögtön vissza is lehet jelenteni.20 év és 71k km ellenére 3 hónap állás után pöcc-röff és sima műszaki...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
senior tag
Sikeresen meglett ma az A kategóriás jogsim
Május végén iratkoztam be, június végén lettem 24, így júli 11-én rutinoztam, ma meg voltam a forgalmin. Így kicsivel több mint 2 hónapig tartott, de meló mellett nem is tudtam volna gyakrabban menni. Belefértem a két évbe is, így nem kellett a kresz meg ilyenek.Leadtam a Duke-ot is, így a kerek két év alatt ~17.500 ugrott bele, ebből 15k volt tavaly, idén alig mentem vele, lefoglalt a jogsi csinálás meg az új motor vadászás.
Végül egy 390 Adventure-re esett a választás, ő a kiválasztott, de csak a jövő héten hozhatom el:
Sokáig filóztam mi legyen, de se a Triumph 850 Sport-ra, se az NC750-re nem tudtam ráülni és motorom is csak jövőre lett volna, a 750gs nem volt rossz, de végül lett volna keret a 890 Adv-re amibe amúgy is bele voltam bolondulva. Aztán beszélgettem ismerősökkel, gondolkodtam rajta jódarabig, és rájöttem hogy nem túl ésszerű döntés egy 125-ös után beleugrani egy 890-be, túl erős lenne, nem élvezném, jobb hogy beépítem ezt a köztes lépcsőt. Ugyan pont ezért használtat akartam elhozni, de nincs fent egy értelmes hirdetés se, így végül maradt az új. Ugyan ebben a kategóriában ott volt a CB500X (meg a v-strom 650), de egyik sem fogott meg egy pillanatra sem, plusz terepen terelgetni ezt nekem sokkal könyebb lesz. Gyorsan beletolom a hétvégén az ezres szervízbe valót, mert augusztusban még el akarok jutni Romániába (egyedül ott nem voltam a környező országok közül), aztán remélem ugyan ilyen hibamentes 20+ ezer kilómétert rakok bele jövőre, mint a kicsi Duke-ba
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W