-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pellesmartin
tag
válasz dellfanboy #136797 üzenetére
Köszi válaszod! Alkatrész külföldön van hozzá kuplung kosár 25ezer,lamella szett 30. Nem túl vészes.
Elmondása szerint 2 éve van nála,blokkba ő semmit nem újított,csak szervizelt. Gyári szép állapotú, azért is nézném meg.(csak oda vissza 5óra az út..) Amit mondott még kifogásolhatónak,az első teleszkóp egyik szára könnyezik,az szimering cserés. Egyébként őszintének tűnt telefonba. Mindjárt küld videót a kuplung bajról.. Itt egy kép róla:
[kép] -
Topiccsendőr
addikt
válasz pellesmartin #136802 üzenetére
Azert mielott 5 orat rohannal ezert a rakas munkaert olcson, nem szamolnad at?
600e-t fizetsz, de rakoltesz azonnal allitolag 55 ezret a kuplungra, ahol csupan egy 100 forintos golyoval van baj, amit nem cserelt ki senki, de csak az a baja.
Altalaban azert nem old a kuplung, mert be van verodve a kuplungkosar, es valoszinusitem gyari kuplungkosarat mar nem lehet venni hozza, mert tul regi a motor. De ha lehetne is venni, olyan krva draga, hogy senki nem venne hozza amugy sem. Egy gyari kuplungkosar ilyen motorhoz inkabb olyan 2-300e forint korul van van, utangyartott 100e. Hasznaltat egesz biztosan be tudsz szerezni 25 ezerert. Egy biztosan jo allapotut. Egy krosszmotorhoz, aminek az egesz elete a nyelgazrol szol...
Es az utangyartott is penzbe kerul. Persze. Piac torvenyei alapjan ez megallja a helyet.Szimering meg porvedo legyen 15 remelhetoleg a villacsapagyazas nincs szarramenve, egy oreg krosszmotorban. Jah egyaltalan nem jellemzo. Olajat is cserelsz, ha mar szetszedted.
Es mennyi ganyolas lesz meg ott.
Sztm egy igazi ontokonszuras.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
Hát én sima 95-ös Mol-os nyálat tankolok. Nincs vele gond.
Ellenben haver SV-je még a 100-as Shell-en is szarakodik egy sima basic 95-os osztrák léhez képest. Lehet nekem is ki kéne próbálni
Az SV1000 190-nel nem megy többet magyar benzinnel.
Bacus meg közben szintén ugyanazt leírta mint énNagy meleg:
Hát én épp a tengerparton süttetem a hasam. Sajnos elkapott a vágy, hogy Rijeka-Seline szerpentint végig toljam szeptemberben 👀👀 Nem volt rossz a bébi RS Megane-nal sem, de új fékekkel nem mertem nyomni nagyon.A szálláson van klíma. És veszett gyenge. Egész éjjel maxon ment és így lett a 20 négyzetméteres szobában zárt ajtókkal 24-26 fok. Másfél órára kikapcsoltam éjjel és arra ébredtem hogy ömlik rólam a víz, tiszta víz alattam az ágy. Be nyomtam vissza a fenébe, fizessen a surmo tulaj villany számlát! Mi ez a szigetelés a házon basszus??
Mikor utoljára tengerparton voltam, hasonló méretű apartmanban fél óra klíma után faztunk és reggelre sem akartunk a melegben elhalálozni.[ Szerkesztve ]
-
pellesmartin
tag
válasz Topiccsendőr #136805 üzenetére
Rakás munka? Ezeket megcsinálni max egy nap, minőségi utángyártott alkatrész van hozzá olcsón. Legrosszabbra készülve teljes kuplungcserét számolok,és ha nem válik rosszabbá akár így is használhatom,elmondása alapján neki már fel se tűnik mert megszokta..
Nyilván ha ezen kívül lesz még hibája a motornak vagy bealkudom,vagy otthagyom,de a jelenlegi piac mellett nem tudnék jobb állapotút találni ebben az árban. Egy pajtaleletként lerúgott hulladék is 4 kiló körül van,nagyon.
Ha megyek holnap megyek,és beszámolok róla nektek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz pellesmartin #136809 üzenetére
Igen, rakas munka, es nem tudni hany uzemora van benne, es a blokkot meg se bontottak. Szerinted?
Nezd, engem ne gyozkodj, en leirtam a velemenyem. Ha meg akarod venni, vedd meg, de te azert irtal ide, hogy elmondjuk a velemenyunket. Nekem a velemenyem az, hogy oreg regi krosszmotort venni sok munka, sok penz, leginkabb egy moneypit. foleg ha igy elbagatelizaljak a hibakat.
De ha nem azt a valaszt kapod, amit vartal, akkor inkabb csendben vedd meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136808 üzenetére
Ha az sv 1000 csak 190 el megy, az nem a benzin minosege, hanem legtobbszor haldoklik a benzinpumpa.
Vagy mas muszaki gond. Benzintol ilyen nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #136813 üzenetére
Pedig ezt állítja az ember. Meg hogy osztrák benzinnel sokkal könnyebben indul meg jobban megy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136814 üzenetére
Rossz osszefuggeseket keresett. Azt a motort el kene vinni szervizbe, es merni egy benzinnyomast, terhelesen is, mert ott fogja hagyni nemsokara
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #136812 üzenetére
6 motorral mentünk, az itthoni benzinnel 5,3 l/100 km , ez alá mostanában nem tudtam levinni, még óvatos gyorsitással se. Azután egyszer csak elfogyótt és kellett kinti nyálat venni. A fogyasztás 4,3 liter, persze kint 100km/h volt a max sebesség és betartottuk.
2700 km, ebből 2000 km felett a kinti nyállal, szerpentin, hegynek fel és le, toltuk neki..Sopron, OMV a teljes addigi túra átlaga 4,6 l/100 km. Indulunk még 10 km és még a hangja is más a motornak. Becsörög? Nem tudom, de érezhetően szarabbul megy. 600 km osztrák benzin után jött 150 km magyar, lehangoló volt.
MMinden motor-nál volt fogyasztás csökkenés, f750Gs 3 liter körüli fogyasztási adat, pedig a srác körbe motorozott mindenkit pl a Stelvion.
De minden ilyen Szar, csak nincs össze hasonlítási alap, egyedül vízből nem találtam pl jana ízesített minőséget.., az kint mind szénsavas mosogató lé.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #136816 üzenetére
De a fogyasztas eleg sok mindentol fugg, peldaul magyarorszagon szrabbak az utak. Az is fogyasztasnovelo tenyezo. Tobbek kozott.
,az arstoppal most nagyon sok benzinkut feltehetoen pancsol, de alapvetoen, minosegben nincs kulonbseg a magyar es kulfoldi benzin kozott, ez tobbszor meg volt vizsgalva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #136817 üzenetére
Igen, tudom. A vizsgált mintáknál nem volt.
Egy kis különbséget elfogadnék, de itt 30% felett volt minden motornál, ráadásnak ebben sík terep nem volt.
Az út minősége vitán felül jobb kint, meg a közlekedési tempó is sokkal lassabb, ott 45 mennek 50 helyett, itthon 65-el, stb
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz bacus #136816 üzenetére
Én ezeket az azonnali üzemanyagok közti különbségérzékeléseket nem tudom elhinni. Gyakorlatilag azon a 10 km-en fél deci üzemanyagot használtál el. Kizárt, hogy annyi idő alatt bármi érezhető hatása legyen, és azt is kizártnak tartom, hogy emberek egy seggel megérzik két üzemanyag között azt a néhány lóerő különbséget.
Én mostanában inkább váltogatom a sima 95 és a 100-ast, de többnyire a sima 95 megy bele, és soha nem éreztem semmit, még Pannóniaringen sem, ahol csak racing benzint lehet tankolni.
Biztos ki lehet mérni, de így rajta ülve megmondani, hogy most 120 lóerő vagy 123 dolgozik, az elég hihetetlenTovábbá 4.3-as átlaggal biztosan nem húztátok nyélen a szerpentinen, legfeljebb azt hittétek Ezt csak azért mondom, mert második szezonomban én is azt hittem, hogy most aztán nagyon gyorsan megyek, aztán 3.8 liter volt a Mátra + Bükk átlaga. Két év múlva ahogy egyre jobban belerázódtam, ugyanaz a szakasz már 7 liter fölött mozgott. Az ember ilyenkor észre sem veszi, hogy mennyire sokat gurul motorféken, és mennyire nem teligázon megy. Ilyen alacsony fogyasztásokat csak így lehet kihozni.
Ausztriából jövet azt szokták a legtöbben figyelmen kívül hagyni, hogy alacsonyabban vagyunk, összességében lejt az út, még ha nem is mindig feltűnően.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz zgospel #136819 üzenetére
Én nem akarok bizonygatni . Pont így nem hittem el, pedig a saját utam előtt 1 hónapja olvasgatom ugyanezt a bmw topikban.
Nem hazafele fogyasztott jobban, 2000 km feletti távban volt mindig jobb, akkor is mikor felfele mentünk. Sokat, mert 2e méter feletti részeken is voltunk. Ráadásul nem tudsz annyit spórolni a lejtőn, amennyi a többlet az emelkedőn.
A magyar tankolás után a hangja is más lett. De mindegy is, én meg vagyok győződve, hogy így van. A magyar 100-as benzint én is feleslegesnek tartóm, ott nem érzem a javulást.
Egyéb iránt már azzal át vagyunk verve, hogy kell az E10, mert még keresve se találtam.Ausztria,Svájc,.Olaszországban ilyet, minden E5. Mindenhol az olcsó 95-ös E5 -t tankoltuk.És tuti Persunak is igaza van az út minőség miatt is van különbség, de 30%?
És hogy mennyire mentünk? Előttem egy 650 es burgmann, végig karcolta a kanyarokat. Biztos nem vetekszünk a hmcs lapra fektető tempójával, de az a burgmann annnyira jól megy, hogy mindenki meglepődik, konkrétan nem volt semmi belső kényszerem megelőzni. Amikor én mentem előre, el tudtam szakadni tőle, de nem volt jelentősen lassabb a tempója, nem is erőltettem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz bacus #136820 üzenetére
Az E10 nem úgy van, hogy 10% etanolt belenyomnak, mert az drága. Van egy EU által előírt százalék, ha annál kevesebb a tartalma, akkor büntetést kell fizetni. De egy bizonyos pontig jobban megéri a büntetést fizetni, mint az etanolt megvásárolni és a benzinhez keverni, de ez az árak függvényében változik.
A Speedzonenak volt pár éve egy tesztje, ahol egy random Auchan kútról vittek 95-ös és 98-as benzinből mintát laborba, ha jól emlékszem a 98-asnak, ami egyébként E5, 1% alatt volt az etanol tartalma, a 95-ös E10-nek pedig valami 6% rémlik.
Szóval az E5 sem jelenti azt, hogy benne lesz mind az 5%, hanem az a maximum. E10 szintén.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #136820 üzenetére
Szerintem 2000 méter feleltt kisebb a légellánállás a kisebb levegősűrűség miatt, és mint tudjuk, a légellenállás leküzdésére fordított munka a sebesség négyzetével arányos, vagyis 80 és 113 között kétszeres, pont, mint 60 és 84 között. 140 és 117 között 30% van, 90 és 155 között pedig 300%.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136822 üzenetére
Dehat akkor miert nem inkabb arra vezeted vissza, hogy a motor feltoltese eleve rosszabb lesz a kisebb legsuruseg miatt, azaz kisebb nyomaskulonbseg jon letre. amihez kevesebb benzin kell, es igy bar a csucsteljesitmeny csokken, de azt ilyen temponal nem lehet megerezni.
Ezert van a pikes peak- autokon akkora turbo, azok kb 25% teljesitmenyt vesztenek a csucson.
Pelda:
“With a normally-aspirated engine, you lose one percent of the available power every 100 metres you climb,” says Peugeot Sport Director Bruno Famin.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
lumpy92
aktív tag
Az is közre jatszik, hogy nagy léptékben nézve a Duna-völgyben felfelé megy az ember abba az irányba. Tehát kifele a magyar benyával "felfele" mész, még akkor is, mikor nem tűnik fel, hogy Te most hegyet másznál. Hazafele az osztrák benyával meg "lefele" jössz. Csak kisebb eséssel, de van magasságkülönbség.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Micsurin
nagyúr
Tudjátok esetleg, hogy külföldről(UK) magánszemélytől használt cuccra áfa van-e?
Itthon 75k egy Givi konzol szett... mert a nyomorult csatlakozó fejet csak platnihoz kapni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d@vee
őstag
válasz zgospel #136819 üzenetére
De ez a baj, hogy nem tudod kipróbálni és azért nem hiszed. Én is így voltam vele, haver már évek óta németben dolgozott, mondta hogy sokkal jobb a kinti üzemanyag. Én ilyen hittem is nem is szituban voltam. Aztán 2 éve kikerültem én is, addigra rég elfelejtettem ezt, majd mikor kifelé menet osztrákban megtankoltam és éreztem hogy valami nem stimmel a kocsival, sokkal szebben jár, más a hangja és erősebb, akkor csak pislogtam. Nem csak azon, hogy tényleg jobb, hanem hogy ennyire érezni a különbséget.
Minden kolléga ezt mondja aki magyarból kijár németbe vagy osztrákba, hogy jobb a kinti és én is csak alátámasztani tudom.Viszont nem eszik kevesebbet az enyém, semennyit sem. Full ugyanaz a fogyasztás itthol és kint is.
De ennek a visszáját is észreveszem, németben televágom a tankot, még ausztriában tankolok rá vagy 10-15 litert. Itthol kb. Az első benzinkúton amit látok a pálya mellett megint teletankolom és az autót mintha meglőnék. Sima 1.6 benzin 126 ló a kocsim, de olyan érzés magyar benzinre váltani, mintha bekapcsolnám a klímátJa
-
Somatom
veterán
Nem szeretnék belemenni a hol jobb a benzin vitába. Csak annyit jegyeznék meg, hogy tudomásom szerint az ÖMV a 100 -ast kintről hozza, míg a többi a MOL -ost adalékolja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #136823 üzenetére
Mert poénnak indult, a számokat is saját szórakozásra tettem bele. Nem akartam ilyen mélyen belemenni
-
pakfong
tag
válasz Topiccsendőr #136834 üzenetére
Mondjuk én meg nem tudnám mondani, hogy mikor tankoltam otthon utoljára, de amikor volt rá példa, akkor se vettem észre változást.
Mondjuk az OMV kutak a schwechati finomítóból kapják az üzemanyagot, vagy csak a 100-ast?
De a titok inkább ott lesz, amit zgospel írt. Az össz tüzelőanyag mennyiségre van meghatározva a kötelező bioetanol tartalom, és nem arra hogy mindenképp 5 vagy 10% legyen a tartalom.[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Geresics
addikt
A benzin témával kapcsolatban ajánlom figyelmetekbe a múltkori TotalCar Égéstér adást. Itt egy nemzetközi piacon dolgozó magyar versenymérnököt beszéltetnek több, mint 1,5 órán keresztül (autópályán hallgattam kocsiban podcast-ben), és nagyon jó dolgokat mond, és felmerül a benzin kérdés is pár mondat erejéig, de tényleg a podcast 90%-a tök érdekes!
Égéstér: A törésmester, a csalások és a szakmai ráncok
(Ha tudnám hol van benne a benzines rész, akkor megjelölném, de sajna nem tudom)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Fel vagyok iratkozva a stecher motorradtechnik-re, nagyon jo szakember, erdekes tartalmak, de most felrakott egy hogyan-szopasd-meg-magad-ha-hang-alapjan-diagnosztizalsz videot.
hang alapjan hajtorudasnak gondolta a 41e km es kawa zx636 ot, szetszedte a blokkot, es...
A hajtorudcsapagyaknak semmi baja. A fotengelycsapagyaknak sem. Ezutan plastigauge-el kimerte a csapagyazast. Az is jonak mondhato. Majd korbemeri a fotengelycsapot...
Az rossz szerinte. Ezt indikatororaval kellene kiszerelt fotengelynel ket csucsbakba befogva. Ha 0.03 felett ut, kuka.
Termeszetesen a hibatlan csapagyazas utan tovabbra is ragaszkodik ehhez a hibahoz, hogy ez a baja.
Szoval. Hangrol ennyit lehet megtudni, meg ugy is, ha egy krvajo szakember vagy...
Ennyit errol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #136839 üzenetére
Csak átmérőt mért. Ez így valóban kevés.
Többször említette a költségeket. Lehet azért állt meg itt a nyomozás? -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #136841 üzenetére
Nem lett volna egyszerűbb műszerre kötni ha van?
Aztán majd haladni tovább. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136842 üzenetére
Milyen muszerre kotned? Mit akarsz vizsgalni, es milyen muszerrel ebben az esetben?
Annyi minden kalapalhat egy ilyen motorban, ezt mondta is, hogy a vezlanc is ennyinel mar hangosabb. Jah tenyleg, emlitette a szelephezagot is, azon rohogtem. Elkezdte kimerni, hat persze, hogy kisebb volt, nem pedig nagyobb. Altalaban ez igy szokott lenni, sosem az szol.
Ott van a kuplungkosar, az mekkorat kottyant a tengelyen, az miert ne szolhatna egyfolytaban, raadasul az gyarilag ilyen.
Egszeruen aminek nincs baja, azt nem kell megjavitani. Nem kell hallgatozni fel oran at, hogy mi cicereg. Mert azzal semmit nem lehet megallapitani.
Aztan fotengelyt akart cserelni, de mar nem rendelheto, mert tul regi a motor. Igy abban maradtak, hogy o megveszi maganak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #136843 üzenetére
ha injektoros, akkor egy időzítést esetleg.
Befecskendezés, gyújtást esetleg.
Ha lehet ettől kopogósabb. Gyengébb porlasztás vagy ilyesmi.
De a kuplung körbemérése lett volna az első, a mechanikus zaj forrásának a keresése.
A hallgatózás alatt, be sem húzta a kuplungot. Eddig, mindegyiknél változtak a zajok. amiket hallottam.
Hidegen, melegen más tónusú zaj jött előVan ebben valami külön kiegyenlítő?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136844 üzenetére
Idozitest? Befecskendezesi idopontot, mert valami cicereg?
Azt oszcilloszkoppal lehetne merni, mikor milyen jelet kap mi.
Gyujtas? Gyujtasidopont egy ilyen motornal? Az nem fog megvaltozni, ez nem megszakitos, hogy allandoan allitani kelljen.
Ez mind ido, amit ki kellene szamlazni a tulajnak, es teljesen eletszerutlen, hogy cicerges miatt egy napot vegigmerj a befecskendezo rendszeren es a gyujtason, amikor ez mind jol mukodik.
Azt a hatalmas holtjatekot a kosarnal amit latsz, az ujkoraban olyan. Nem kopas miatt.
Egyszeruen azt kene megtanulni, hogy ami mukodik, azt ne basztasd, ha zavar a hangja, de jo. Mert akkor a hangja olyan, es kesz.A flatplane sor4 ben nincs kiegyenlitotengely.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #136845 üzenetére
Ez a telefonos videó hangja olyan ni.
Én kopósnak halottam a motor bal oldalán.
Cicergést meg nem halottam.
A szemészet után a fülészetre is?
De az biztos, nem kell minden zaj mögé hibát képzelni.
A Tenere kuplungja zörög. És néha én is erősebb zajokat hallok.
Felültem egy másikra. Ohh, hát az enyém egy sor négyes ahhoz képest.
Ás az is ment és tette dolgát.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #136835 üzenetére
hmm, erre én is, de nem nulláztam le (ha le lehet, mert fogalmam nincs), az egyes szakaszokat.. Így most szerintem nem mérvadó bármennyit is mutat.
Egyébként aki olvasta a múltkori túra leírást, abban írtam Nabs klubtagunk (V-strom klub) állva motorozós szerpentinezéséről, ez egyre jobban megy nekem is , mind az oda út, mind a haza út sok volt, így aztán különböző pihentető technikákat próbálgattam.
Ami bevált:
1. állva motorozás, egyenes háttal állok, nem markolom a kormányt csak rajta a kezem, akár szerpentinezni is lehet 100 km/h felett már kellemetlen, előre kell dőlni, tartani magam. Az ív belső felére eső pedálra helyezve a súlypontot kiválóan lehet kanyarodni, ha kell felső testtel is dőlni az ívre. Sok sok km át lehet így pihentetni a feneket, éles hajtű kanyarok előtt egy pillanat alatt leülni, majd felállni.
2. hátsó ülésre ülni, vagy csak hátra tolni a csípőm, ráhasalni a tankra, ez a nyakat nagyon fárasztja, de a fenekemnek jó
3. ugyanez, csak felegyenesedve, nem fogom a kormányt, autópályán, tempómattal, esetleg nekidőlni a doboznak... , ez nem túl biztonságos, de ez a legpihentetőbb.
4. combra ülés, pont mint kiülős kanyarodáskor, én a bukócsőnek tudom támasztani az egyik térdem, másik lábam combján ülök, kicsit ki kell fordulni, akkor a másik lábat lehet lógatni, 5-10 percekre kiváló, egy kezes mutatvány, jobb combon üléskor stabil tempó és tempómat kell, különben a hát nem egyenes, ha a gázmarkolatot is el kell érni..
5. a bal térdem, vádlim rendetlenkedett, ezért sokat mentem úgy, hogy bal lábam feltettem a bukócső tetejére, nyújtva, bal kéz pihen, ehhez kiváló a boxer, nem csak mint lábtartó, de nagyon rugalmas a motor, nem kell állandóan váltogatni az nagy előny
6. állva, de előrehajolva, itt kicsit támaszkodni kell a kormányra, ez csak rövid ideig jó, kicsit megnyújtani a gerincem.735 km volt haza, ebben kevés talán 20-30 km autópálya volt, meg Mariazell és környéke csak hogy az se maradjon ki.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #136848 üzenetére
55 km/h, de szerintem ez nem a mostani túra átlaga.., majd nézegetem még milyen adatok vannak a gps-ben, de nullázni csak a motoron töltött idő és a napi1 km számlálót nulláztam, illetve az átlag 1 fogyasztást.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
Augusztus 6 szombaton lesz zalaegerszegen ingyenes HUMDA tréning. Tavaly voltam már, írtam róla. Idén is megyek. Viszont sajnos senkinek nem jó akit hívtam. Egyik legény búcsún, másik tengerparton a harmadik meg apasági lathatason van
Szóval ha valakit érdekel innen akár úgy, hogy többé kevésbé a tarsasagomban, akkor jelezze felém (egyéb esetben csak nem szól és úgy regisztrál ), nem akarok annyira egyedül menni
Szerda 14:00 a regisztráció, és szerintem max 4-5 ora alatt elfogy a hely. Miközben én a tengerparton fekszem akkor még...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- NVidia Videókártya hűtés szabályozás, problémák
- ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- Starfield
- World of Tanks - MMO
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...