-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz fodin #136300 üzenetére
Köszi!
60+ ezer kilométerrel mennyire aknamező egy ilyen? Olyanok vannak a kínálat alján, 2 millió körül.
A manuális váltó a szívem csücske, főleg, mivel a következő autóm valószínűleg automata lesz, pedig minden porcikám ellenkezik. De még a villanykorszak előtt szeretnék valami erősebb/sokhengerest, az meg mind automata. De amúgy szívesen kipróbálnám a DCT-t is.A 300-as robogó is terítéken volt régen, nálam az X-Max volt a favorit, de az is jóval pörgősebb autópályatempónál, nem eszik kevesebbet, mint az NC.
Amúgy a másik befutó most talán a DL650XC, abból 10 ezer alatti futásúak vannak 2.8 millió körül. Találtam egy fórumot, ahol valaki 17/44-es lánckerekekkel járt vele, és még úgy is elég erős, az már majdnem olyan spórolós, mint az NC.
[ Szerkesztve ]
-
goofy85
kezdő
válasz Moleman #136301 üzenetére
Nekem az előző kocsim AT volt, már a soksebességes váltóval és nagyon adta. Most ideiglenesen kézi van, de talán hó elején megérezik az új kocsim és megint AT lesz. AZ a baj, hogy sokan legutoljára (ne vedd magadra) még a 3 sebességes időben vezettek AT-t és az van a fejükben, de a modern 6-8-10 sebességesek nagyon egyenletesen mennek. Akkor jön rá az ember, ha beszop egy nyári péntek délutáni M7 dugót, vagy egy körútit Pesten és nem kell folyamat az üres-1-2 közt kalimpálni, meg kuplongolni. Amúgy szar, ha az ember egy szerpentinen csapatja, rendszeresen járok át a Mátrán és nem lehet sportolni vele nem volt és az újban (ranger) sem lesz üzemmód kapcsoló.
-
Moleman
addikt
válasz goofy85 #136302 üzenetére
Eddig 175 különböző autót vezettem, sok jó automata is volt közte (a BMW-ket kifejezetten szerettem), az idő nagy többségében tökéletes is. Dugóban én is van, hogy megunom a kuplungolást, bár errefelé nincs annyira sok dugó.
De pont ahogyan mondod, szerpentinen létszükséglet a manuális váltó a magamfajta autóbuzinak, pl ha kifizetek 37.5 eurót a Grossglockneren, szeretem saját magamnak visszarúgni gázfröccsel a hajtűk előtt. -
norbert1998
veterán
válasz bacus #136276 üzenetére
De ez egy 2004-es DL
Én úgy tudom ezek mind 6 körül esznek, mert nem tojásokon... tapogatóznak a népekMég szoknom kell, sokat nem is tankoltam bele még.
Ma sikerült vele feldőlni mint a büdösbogár, ahogy toltam ki a garázsból, át a küszöbön. Plexi tartó műanyag azt mondta, reccs... Azon kívül sértetlen.
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #136304 üzenetére
Nem, nem, az én 2004-es DL650-em is elvolt kirándulgatós tempóban 4 körül, kicsit 4 felett.
És, mivel 22 literes volt a tankja, 300km után kezdtem nézelődni, hogy merre lehet esetleg egy kút.
A Tracer kicsit többet kér inni (hát, igen, 2x annyi lovat etetni, itatni kell ), és a tankja is kisebb 4literrel, szóval ott valahol 200 km után jön ugyanez. Persze még akkor is el lehet menni vele egy 100-ast simán, szóval nem para, de a DL hatótávja az jóval nagyobb volt. -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #136304 üzenetére
Nekem is 2004 volt, a 2007 től gyártott dupla gyertyások még kevesebbet kérnek enni. Nekem 30e km átlaga 4,9 liter volt, legjobb fogyasztás 4,2 liter volt nyáron, de azt nem lehetett hosszú távon tartani, mert mindenki megelőzött
A bmw 1200 GS 20e km-es átlaga 5,1 liter, a város télen nagyon megdobja, ott 6,5 liter is képes megenni, illetve 130 felett is nő a fogyasztás egyre durvábban, viszont 80-90es országúti tempónál 4 liter körül, közel 2x ccm a dl-hez, szerintem ez több mint jó.
Ami érdekes, hogy nagyon tempós országúti csapatás, előzgetés, stb. is 5 liter alatt marad, ha a motortérkép ROAD módban van..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Moleman
addikt
válasz norbert1998 #136304 üzenetére
Úgy tűnik, hogy ez törvényszerű.
Én 1 nappal a vásárlás után borítottam fel a garázsban, nem vettem észre, hogy a mozgatástól elmozdult a végállásából az oldalsztender, és mikor újra ráterheltem, becsukódott. Letört a kuplungkar vége, hálistennek 1850 forintból ki tudtam cserélni. -
Burt1793
veterán
válasz vlevi #136305 üzenetére
Ha 4 liter körül fogyaszt, akkor 22 literes tankkal 300 km-nél még nyugodtan meg lehet állni szebb helyen egy benzinkútnál.
bacus: 80-90nel egy 125ös 3 liter alatt fogyaszt, én ezért nem dícsérném a gs-t még a 4 literért sem, ez a normális. Amúgy meg simán lehet az 1250GS-sel 7 liter felett fogyasztani, de egész napos túrán 5,5 körül elég neki 100 km-en.
-
bacus
őstag
válasz Burt1793 #136310 üzenetére
9x akkora ccm és csak 1,3x fogyasztás rossz?
5,5 l egész napos túrán, hmm, nem ismerem az 1250-t, lehet nem lehet ellenállni hogy húzogasd a bajszát, de túrán - illetve elég ha nincs benne autópálya, még nem tudtam 5 literes fogyasztás fölé kergetni. (ROAD módban, mert Dynamicban, ott simán)
Azért talán a többségünk - bár fontos a fogyasztás is - mégsem emiatt választ motort.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Burt1793
veterán
válasz bacus #136311 üzenetére
Az utolsóval egyetértek, de az üzemmód nem sokat számít, ennyit biztos nem, én itt nem vettem észre lényegi különbséget fogyasztásban.
Ahogy írtad korábban, vezetésfüggő az étvágy. Tempó, fékezések stb. Tudok olyanról, akinek túrán is 6.5-7 a fogyasztás, ott már kicsit.magas az átlagsebesség és van benne ámokfutás is rendesen.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
bármivel megetetek 10 litert
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136320 üzenetére
Talán valami hegynek fölfelén próbálkoznék. Nyél, satu, nyél, satu.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #136320 üzenetére
ki van fizetve a teljes fordulatszámskála azon is
a zrx az egyetlen amit nem forgatok tiltásig
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #136311 üzenetére
A 125-ösből mekkora munkát veszel ki, és vajon mekkorát a kilencszer nagyobból? Nem hiszem, hogy kielncszer többet Meg is van válaszolva a fogyasztás miért nem kilencszer több, sőt.
Ma reggel tankoltam a DL-t. Biztos, hogy 4,6 alatt volt a fogyasztás, de nem tudom pontosan mennyivel, mert robinhoodoztam vele a hatósági áras benzinért egy slaggal és egy 10 literes kannával, ami csurig lett, szerintem több, mint 10 liter ment így bele.
-
Harcipocok84
junior tag
Sziasztok!
Elsősorban Chopperesekhez szólnék:
Mi a különbség a Suzuki Marauder és a Suzuki Intruder között?
Jelenleg egy Kawasaki Z750-em van, de kezdek kinőni a száguldásból, inkább csak olyan kényelmesen utazgatnék, ezért is szeretnék Chopperre váltani. De ez számomra teljesen ismeretlen víz. Viszont ez a két típus tetszik. Mindkettőböl a 800 cmm-et néztem ki. Ereősek ezek? Gyorsulnak egyáltalán ezek? -
csongi
veterán
válasz Harcipocok84 #136324 üzenetére
A kényelem egy szubjektív dolog az biztos. De hogy egy chopi kényelmes legyen....
A marauder crouiser az Intruder chopi.
De hogy ezek a Z750 után hogy lesz kényelmesek, nem tudom?
Fapad, gerincverő kis dőlésszögű, egyenesen és sima utakra való motor.Mielőtt bármit is teszel kell legalább egy 80-100km gyengébb útszakaszon próba. Szűkebb kis sebességű kanyarokkal.
És ha nagy a szerelem továbbra is, akkor a neked kívánatosabb kategóriát vedd meg.Teljesítményt illetően gyorsan rá lehet keresni google-ba, az az kb 50Le nem lesz a vadság fellegvára.
Nyomaték van, 100-110 tolni fog, aztán jön minden, menetszél rázkódás.
Ez a kialakítás a 66-os út legjobb barátja[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz martonx #136315 üzenetére
Ez nem az én tempóm, egy MZ-s csapatot kísértem, ott az előzési tempó a 90-100.
A nagypapás az 110 km/h utazó, ez ha néha pályázni kell, ott lehet 120 is .
Egyre nagyobb a különbség mikor együtt megyek valakivel, az inkább nagypapás, míg amikor egyedül megyek, ahol nem kell alkalmazkodni senkihez.Norbert1988: Az egy tankolás alatt mért fogyasztások elég becsapósak, néha egy kattanásig tankolok, akkor jobb fogyasztás lesz, utána mikor színig rakom, akkor meg rosszabb. Ezért szoktam én az utolsó 3e vagy 10e km-re vetített fogyasztási adatokat jobban kedvelni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz Harcipocok84 #136324 üzenetére
Link.
Sztem bolhafing mindegyik. Túrákon néha voltak velünk ilyenekkel. Nem chopperes a menés. Egyáltalán nem tol, mint egy mozdony. Ahhoz köbcenti kell.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zgospel
őstag
válasz Harcipocok84 #136324 üzenetére
"de kezdek kinőni a száguldásból, inkább csak olyan kényelmesen utazgatnék, ezért is szeretnék Chopperre váltani"
Cimborám a héten kapott egy csekket a rendőrségtől, hogy 50 helyett 137-tel repesztett lakott területen belül. Agyalt rajta hogy a fenébe, mert se a leírt településen nem járt soha, se az adott napon nem ült motoron, mert üzleti úton volt.
Aztán neten megnézte a fényképet, és az ő MT10-ese helyett egy Honda VTX volt rajta.Apósomék Harleys brigádjában mindenkinek szarrá van tuningolva meg padolva a motorja. Szóval a csopperesek is száguldoznak ám rendesen, ne ámítsd magad
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #136329 üzenetére
Ami ennel is komolyabb, az egyik kuncsaftunk elfikalt kozuton sportmotorral. A felesege megigertette vele, hogy nem fog sportmotort venni tobbe. Vett egy diavel-t.
Az egyik Rijekai ducati ceges rendezvenyre azert eljott, es usse ko, az egyik versenyre is feliratkozott. A diavellel.
Raadasul 1:50 koruli idoket ment, ezert az elso sorbol rajtolt. Na annak van futomuve meg feke, de akkor is. Egy diavel a rajtracson, mindenhol csak sportmotorok. egy 240 es hatsogumis szarral ugyanolyan idoket ment. Vicces.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136330 üzenetére
Hát ez a Diavel tényleg egy igazi minek.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #136326 üzenetére
Nem kattanasig tankolok, hanem távolságra a beonto peremétől. Jó mélyen van a legszűkebb átmérő. Az alá 2 centivel rakom. Ott 1-2 deci különbség van csak 18 liter tankolás esetén. Ha 3 4,6-4,9 jött ki egymás után, akkor szerintem nem lehet olyan messze a vegyes ettől. Nem századra akarom tudni, elég nekem +-1tizedre.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136335 üzenetére
De, ennek semmilyen motor formához sincs köze. Chopperhez meg végképp semmi. Fura, mert az olaszoknak, ha más nem is, legalább a design szokott sikerülni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136339 üzenetére
Az előzmények után nem tudom, hogy nálad mi a chopper. Nagy átmérőjű (pl. 21"), vékony első kerék, 16" körüli, szintén vékony hátsó, döntött, hosszú első villa. Kb. ezek a chopper stílusjegyei. Gyári motorban mondjuk az 1400 -as Intruder egy klasszikus chopper. Vagy, HD Dyna Wide Glide.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
-
fattyu
veterán
válasz goofy85 #136343 üzenetére
ami most van abban BÁRMIBEN megrohadsz
tegnap fél ötkor elindultam haza. Rövidnadrág. konkrétan enyhe egés van vádlimon. Nem nap. hanem az aszfaltról dőlő 90 fok és a blokkról lejövő 110 fok. csodás volt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
-
Predator2
addikt
Helló
Csapnivaló a világítás az MT07-es motoromon. Ezt tetézi, hogy szerintem nem jó szögben/helyre világít. Szó szerint vezethetetlen és balesetveszélyes így vezetni éjszaka.
A kérdésem az volna, hogy az autókhoz használt fényszóró ellenőrző/beállító géppel le lehet ellenőrizni a motor fényszóróját is, vagy ahhoz speciális cucc kell?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
LógaGéza
addikt
Ha már feljött ez a téma, nekem inkább az a probléma, hogy gyorsításkor beül a hátulja, megemelkedik az eleje, ezért hirtelen nagyon sok ismerősöm lesz a szembejövők közül, és villognak rám folyamatosan. Ennek megoldására hátsó rugón kéne állítani, vagy inkább a fényszórón?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Kerbal space program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...