-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #135076 üzenetére
Köszi , ua az a száma, annyi a különbség most már tudom , hogy az egyikhez adnak rezgés csillapítót .
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vlevi
nagyúr
-
Graphics
Jómunkásember
válasz vlevi #135103 üzenetére
CBF600 ugyanez a kasztni, mint az 500-as, csak a blokk más, minden másban közel hasonló.
Megnézem, igazából annak van egy idomos verziós a CBF600S, ilyesmi azt hiszem: [link]
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
És szerintetek milyen árban mehet el most egy CBF500A?
25 ezer km, most kapott új gumikat, bukókeret van rajta, illetve esztétikailag közel új állapotban.
Két apró leverődést láttam most ahogy néztem, de azt is kijavítom majd.
800-950 körül látom, akkor ez a realitás.
A másik, a tank"ürességet" jelzőm ha jók az emlékeim nem működött legutóbb, azt kéne még helyretennem.
( állt 1-2 évet a motor, persze mindig be volt indítva, de használaton kívül volt. )
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz dellfanboy #135107 üzenetére
Ezt nem tényezőként írtam, csak a tanküresség jelzővel hozom kapcsolatba.
Biztos van az egyik és másik oldal is, nem volt lehetőség a használatra egyéb okok miatt sajnos.
De azért nem egy pajtalelet
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Ma sikerült az új gépemet forgalomba helyezni. Néhány mondatban szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat megosztani. Elöljáróban az események Németországban történtek, talán tanulságos lehet a különbség a magyar viszonyokhoz képest...
Szóval, a múlt héten szombaton vásároltam meg a motort, egy Triumph Street Triplet egy kereskedőtől, aki Olaszországból hozta be. Első tulajdonostól, 18,7k km-rel. Adott hozzá eredeti olasz forgalmit, az olasz vámpapírt (nincs vám, de ez kell), az utolsó olasz műszaki vizsga papírt, az adásvételi szerződést, friss tüv és mivel nincs COC papír, a hivatalos helyettesítő nyomtatványt. Azt mondta, ezzel nem szabad gondnak lenni. Őszintén, kicsit daráltam, mert hivatalosan kellene az eredeti rendszám és a COC papír is.
Szerdán délután leszállították, kifizettem, reménykedtem, hogy nem lesz gond és rögtön foglaltam időpontot átíratni. Ma délelőttre sikerült is. Elmentem az irodába, átadtam a papírokat. Annyit kérdezett a hölgy, hogy ez minden? Mondom igen. Innentől kezdve kb. 15 perc után meg is volt a nevemre írás, megkaptam a forgalmit (Fahrzeugschein) és a törzskönyvet (Fahrzeugbrief), ráragasztotta az általam előre legyártatott rendszámra (15Euro volt, ..- T 675, lásd Triple 675) az érvényesítő matricákat. Mindez 50,7 Euroba került. Már nem először íratok át járművet, nem lepődök meg a gördülékeny ügyintézésen, de ez mégiscsak egy külföldi volt...
Szóval hazamentem, felcsattintottam a rendszámot és hajrá. Most megint itthon vagyok, ennek örömére egy kis ír whiskeyvel és Weizenbierrel örülök
Szóval a tanulság. Ideje lenne elgondolkodni nagyjainknak az esetleges hivatalos ügyben történő folyamatok rugalmasabbá tételén, mert ez az ittenihez képest az otthoni ügyintézés labdába sem rúghat...
Tudom, hülyeség amit írok, de akkor is megdöbbentő a különbség...
Köszi a figyelmet!"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pakfong
tag
-
-
GTVili
tag
válasz Biqci #135109 üzenetére
Mindig öröm az ilyet hallani... meg persze egy kis irígység is vegyül bele...
De, hogy egy pozitív hazai példát is mondjak.... igaz nem forgalomba helyezés, vagy egyéb bonyolult művelet, de attól még talán egy kis jele a fejlődésnek...
A lejárt jogsimat (a C miatt sajnos 5évente) kellett meghosszabítani... elmentem a dokihoz, majd ezt követően egy pár perces online ügyintézést követően, kb egy héttel később ingyen!!!! átvehettem az elkészült okmányt....
-
baboss
őstag
válasz Graphics #135104 üzenetére
CBF600S nagyon jó motor, kényelmes, strapabíró, nekem bőven elég. Sokat túrázok vele, valamint playára is sokszor kimegyek .Most van benne 92.000km. Szelephézagok értéken belül vannak még. Folyadékok, gyertya, fékbetét csere volt idáig. Lánc szettben most van 50.000km, és még nincsenek lenyalva, nem hegyesek a fogaskerekek, valamint a lánc nincs megnyúlva. A hátsó féktárcsának van minimálisan egy kicsi válla. Én nagyon megvagyok vele elégedve. 200km/h nem megy többet, de felesleges is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #135116 üzenetére
Tapasztalataim alapjan, hogy 92 000 nel nem kellett semmilyen szelephezagot allitani, az azt jelzi, hogy nem volt kinyomva a szeme a motornak. 50e kmt egy lanc is csak igy bir ki. Egy 600 asnal a szakaszos nyulas a problema altalaban, nem az, hogy le lenne nyalva, vagy hogy hegyes a fogaskerek. De abban biztos vagyok innen a tavolbol, ugy hogy egyaltalan ra se neztem a motorodra, ennyi utan nalad is szakaszos. :D
Altalaban, atlag felhasznaloknal 30- 35e km-nel le kell cserelni a lancot emiatt a szakaszos nyulas miatt, a szelephezagot pedig legkesobb 60e kornyeken allitani kell ilyen sornegynel. Es most egy viszonylag nyugodt turas temporol beszelunk.Szoval ezeket a szamokat peldaul en, az en felhasznalasi modommal nem tudnam ertelmezni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #135122 üzenetére
és többiek
a hétvégén leginkább mobilról leszek, úgy pedig nem szerencsés összefoglalót szerkeszteni, de amint tudom berakom a képeket, ha canniball nem előz meg, addig kis türelmet kérek!
(#135122) V.Stryker
A régi motorjaid is megvannak még? Mert ha nem, akkor miért maradjanak meg? (Gondolj csak bele, ha persu betenné ide minden eddigi motorját! Csak ő lenne az összefoglalóban! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
Más.
Az új motorra már a régi GPS-t nem akaródzik feltenni. Valaki használ motoron iPhone-t navigálni? Mennyire bírja a melegedést és a rezgéseket?
Illetve milyen tartót használtok?
A Quad Lock-ot néztem,, ahhoz van rezgéscsillapító, de hátránya, hogy külön tok kell a telefonra, így ha jövőre új telót veszek, akkor új tok kell....
A Ram mount emlékszem nagy sláger volt régen, de ott ez a gumi b@szás olyan fura.
És van ez a magyar Motochargebar vagy mi. Az egész érdekes, mert Quad Lock árban vezetéknélküli töltést is ad. De olyan fura, nem tudom mennyire tartaná meg a mobilt, mert mennyire rezgéscsillapított.
Valakinek valami tapasztalat? Nem olcsó kínai megoldást keresek, hanem amelyiknél tuti nem hagyok és ölök meg egy 200k-s telefont.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz V.Stryker #135126 üzenetére
Relative uj iPhonet en biztos nem hasznalnek rendszeresen egyikkel sem, felnek, hogy tonkre teszi a kepstabilizatort. Tudom, hogy egyes gyartok azt igerik, hogy ez ellen vedik a telodat, de akkor is. Gyujti a retket, a piszkot, tuzi a nap & meg ez is tonkre mehet..
Persze ha mondjuk gyakran csereled a telot akkor be lehet vallalni ezt a kockazatot, de 2-3 eves megtartas eseten en nem raknam ki a 2-3-400k-s iPhonet.
Vegyel helyette egy olcso androidos telot. Ceges esetleg?
Egyebkent nekem ram mount van ill. a csaladban van motochargebar, utobbi talan szimpatikusabb nekunk, de mindketto teljesen jol birta nekunk x80-ig.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
goofy85
kezdő
válasz V.Stryker #135126 üzenetére
Én felraktam a IP8-at a motorra quadlockkal, meg a rezgéscsillapító köztest is. Hosszú tapasztalatom nincs vele, kb 700km-et mentem főleg autópályán, meg négyszámjegyű utakon. Látszik, hogy dolgozik a rezgéscsillapító, de nem tudom mennyire árthat a telefonnak a maradék, nem lettek rosszabbak a képek.
A tok viszont kompromisszumokkal jár, sima fekete (nekem mintás színes volt előtte) meg a csatlakozó rész miatt billeg az asztalon, kézbe kell venni a bökdöséshez. -
Sys85
veterán
válasz tboy93 #135129 üzenetére
Nálam a boxeren sokat nem ér.1fokkal kevesebb rezgést visz át a kormányról a telefonra,de még mindig brutálisan sokat kap a telefon.
V.Stryker:
i13 pro főkameráját 500km alatt kivégeztem az RT-n…
Szerencsére gariban cserélték 2 nap alatt,de azóta se raktam fel a motorra.
Na meg napon max fényerőn töltés közben kap rendesen a teló,amikor melegszik vissza is veszi a fényerőt,esetleg ki is kapcsol.
Plusz az akkut is pofozod vele rendesen.
Inkább valami olcsó droidot vegyél amit nem sajnálsz,navira az is jó.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
goofy85
kezdő
Amúgy rendes navival van valakinek tapasztalata? A garminokat nézegettem, tetszik a luve tracking funkciója, azt az órámon is szoktam használni.
-
Sys85
veterán
válasz V.Stryker #135131 üzenetére
Egy Alis Motowolf tartóval.
Gumibetétes maga a tartó belseje,de az semmit sem fogott a rezgésen.
Szerintem Wunderlich-től fogok rendelni egy navitartó konzolt a felidom tetejére a plexi alá (kínai verziónál sok a negatív értékelés hogy görbe és a rögzítő furatok se pontosak).
Ott gyakorlatilag semmi rezgés nincs,azt a minimálisat meg ami van csak megfogja az mcbr tartója.Csak valahogy azt rá kell bűvölni a konzolra.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz goofy85 #135132 üzenetére
Nekem egy régebbi BMW-s van (ami gyakorlatilag egy Garmin Zümo 390 BMW Motorrad logoval).
Az egyetlen dolog amiért szeretem,hogy az útvonaltervezésnél van olyan opció a legrövidebb és leggyorsabb mellett,hogy a kanyargós utak felé vigyen.
Viszont amit én nem szeretek,hogy a sebesség túllépés figyelmeztetést nem tudom teljesen kikapcsolni,minden indulásnál visszakapcsolja magát,aztán ha nem figyelek,akkor idegesítő hangon elkezd üvölteni a fülembe a Senán keresztül…
Állhatok félre kikapcsolni.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
martonx
veterán
válasz Biqci #135109 üzenetére
Kérdés, hogy van-e összehasonlítási alapod? Hány külföldről kereskedő által behozott motort írattál a nevedre Magyarországon?
Én 2 éve a motoromat írattam át, idén egy autót, tök simán percek alatt ment minden. Persze ezek sima használt jármű vásárlások voltak, nem külföldről behozottak. Szóval meghallgatnék valakit, hogy nálunk hogy megy.Én kérek elnézést!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #135136 üzenetére
Legutoljara autot hoztam be kb 2 evvel ezelott, es krva sokat kellett varni, es ismeros ismerosehez kellett menni, hogy csak nehany het legyen a varolistabol. En akkoriban nagyon felkurtam magam, hogy meg mindig ez megy.
Nemetorszagban vettem mar 4 darab jarmuvet, azon felul, hogy gyors az ugyintezes, meg olcsobb is, mint Mo-on, ugyhogy sehogy sem lehet osszehasonlitani.Esetleg ha meg akarod sporolni a reggeli kave adagodat, nezz nehany becsuletesnepper-nkh sztorit a yt on. Komolyan abszurd, ami megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz martonx #135136 üzenetére
Ne akard tudni.
Mo.-n egy külföldi járművet gyakorlatilag várostól és vizsgabázistól függetlenül 1,5-2 hónapos várakozással tudsz honosítani a bejelentést követően magánszemélyként! (Ha cégként kereskedő vagy kapsz havi fix 2-3 időpontot, de természetesen ezeket a helyeket a kereskedők ha épp nincs saját autójuk vaskos tízezrekért adják el..)
Saját, gyakorlati tapasztalat, és nem 1db jármű alapján..Sőt, most pl. Szombathelyen 2 sorból 1 megy, mert március vége óta felújítják az 1-es sort. Ez azt jelenti, h a február 24-én bejelentett quad, május 10-ére kapott vizsgaidőpontot! Ez 2,5 hónap!
Undorító hányinger ami Mo.-n megy ilyen téren..
Néhány hónapja jöttek ki hírek, h az Autóklubok is kapnak majd jogot külföldi jármű mo.-i forgalombahelyezésére, de nagy részüknél még mindig csak "teszt" jelleggel próbálkoznak, jah és természetesen kizárólag autóra kaptak jogosultságot, ergo motort, quad-ot, traktort, és minden mást vihetsz ugyanúgy az NKH-hoz a megszokott akár 2 hónapos várakozással.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #135138 üzenetére
Tegnap az autós topikban erről te jutottál eszembe.
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #135138 üzenetére
"Undorító hányinger ami Mo.-n megy ilyen téren.."
Ilyen téren is.Bölcsödei térítéshez vettünk igénybe támogatást, és ehhez a Magyar Államkincstárnál kellet leadni egy igénylést. Az igénylési folyamat része, hogy csatolni kell egy igazolást arról, hogy GYED-re jogosult vagy. A GYED-et eleve az Államkincstár folyósítja, és az erről szóló határozatot is ők állították ki.
Szóval írtunk egy levelet az Államkincstárnak, hogy erről küldjenek egy igazolást, majd ezt az Államkincstár által kiállított igazolást csatoltuk az Államkincstárnak benyújtott igényléshez
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
sketchifun
senior tag
Sziasztok.
Van egy kis kávédarálóm, ráadásul 2T, és kezd az agyamra menni.
Tudnátok valakit javasolni a témában, lehetőleg pest megyében?
Vödörbe vettem, nagy nehezen összeraktam, nagy nehezen el is indult. Aránylag jól sikerült is beállítani. Viszont melegen elkezd fulladni gázadásra, aztán van hogy megy tovább, van hogy meg kell álljak 5-10 percre, és csak utána hajlandó menni.
Hidegen pöccre indul, melegen viszont csak teligázzal, és úgy is alig.
Ha épp rájön a fulladás, az alapjárat is megemelkedik, illetve van, hogy gázelvételre nagyon lassan reagál. Merre induljak?Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sketchifun #135143 üzenetére
Mondjuk eloszor ird le, milyen motor, milyen valtoztatasok lettek rajta elvegezve, ami miatt nem mukodik, milyen karbi, milyen fuvokamerettel, milyen kipu, stb. Reszletesebben irj, mert igy nem lehet semmit mondani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sketchifun
senior tag
válasz Topiccsendőr #135144 üzenetére
Elnézést, valóban leírhattam volna.
Ez egy Derbi Predator GP50, 2000-ből. Egy Dellorto PHBG 17,5 karburátor van rajta. Főtengely csapágyak újak, előző gazdija új dugót és gyűrűt, valamint új vízpumpát tett bele, majd betegség miatt félbemaradt a projekt, ezt vettem meg.
A karburátorban egy 53-as főfúvóka van, ez elméletileg gyári. A kipufogó egy DxRacing kipufogó, szerintem nem gyári.
A blokk levolt véve a vázról, apró darabjaira szedve. Karburátor dettó. Nagy nehezen 2 nap alatt összelegóztam, mindent aprólékosan kitakarítottam. Kapott új vákumos benzincsapot, új benzin és olaj csöveket, és új gázbowdent.
Új akksi, teljesen feltöltve elsőre nem indította el. Majd egy kis állás után, már utolsó erőmből léptem a berúgóra, beindult. Nagy volt az öröm, soha nem volt még egy Simsonom se, marha boldog voltam hogy sikerült beindítani.
Munka mellett kb 2 nap alatt sikerült a karburátort úgy beállítani, hogy GPS szerint 83 km/h volt a vége. Az első hosszabb úton, olyan 20km után kezdte ezt először. Gázadásra fulladt. Akármerre tekergettem negyedeket a karburátoron, egyszerűen 40-nél többre nem volt képes, fulladt. A maradék 10km-t leküzdöttük így, nagy nehezen.
A motor állt kb 6-7 órát. Hazafelé kb 15km után kezdte ezeket a tüneteket, de még rosszabb volt, 30 is alig volt meg.
Másnap teljesen szétszedtem a karburátort, újra mindent kipucoltam, leengedtem a benzint és átmostam a tankot, újra összeraktam.
NEzután teljesítettünk 30km-t hibátlanul, majd egy óra pihenés után hazafelé majdnem leestem róla. A markolattól elinduló bowden a taposó alatt el van osztva egy műanyagházas osztóval, onnan az egyik megy a karbira, a másik az olajpumpára. Na, ez szétakadt. Megállva tűnt fel, hogy a hőmérő az egekben. Útszélén szétszed, összerak. Az akksi utolsó erejéből ugyan, nagyon nehezen, de elindult, miután picit hagytam hűlni. És robogtunk újabb 20km-t hiba nélkül.
Másnap reggel folt fogadott a motor alatt. És gyanús volt, hogy félig van, azt mutatja, hiszen teletankoltam. De nem volt időm foglalkozni vele. Másnapra az összes benzin eltűnt. Az indítógombra csak egy csattanás, nem teker. Mondom remek, lemerült az akksi. Feltettem töltőre. Az meg mutatja, hogy akksi fullon. Berúgóra lépve át sem fordult. Na mondom, remek.
Itt eltelt ugyan 2 hónap. Nem volt semmi szabadidőm. A gyertyát kivéve egyből átfordult a blokk, köpte a benzint, le is marta a taposóról a festéket. Gyertya vissza, nem fordul át, csak nagyon nagyon nehezen. Levettem a kipufogót, és ha már ott jártam, kiöntöttem belőle azt a 2,5 liter benzint.
Mint kiderült, az útszéli bowdenszerelés alkalmával túl feszes lett a bowden, ezért ugye a tű sosem volt teljesen lent, így nem is zárt, valamint a 2. tank E10 benyó megette a vadonatúj vákumos benzincsapot. Kapott is egy hagyományos kézi csapot.
Ezután a művelet után tegnap este újra gond nélkül letudtunk 35km-t. Az utolsó 500m-en kezdte. Kb 45 perc pihi után a hazautat egész jól lehúzta, volt egy vagy két alkalom, amikor elkezdett fulladni, de csak rövid ideig, utána valami csoda folytán újra hajlandó volt menni.
Ma, már csak teszt jelleggel meg akartam ugyan ezt a kört tenni. És most hazafelé az utolsó 10km-en kezdte, és megint 40-el cammogtunk haza.
Aztán megírtam ide az előző kommentet. Mert feladom. Foggalmam sincs, vajon miért lehet.
Szerintem mindent elpróbáltam. Szétszedtem, összeraktam. Próbáltam lehúzni a szívatót, amikor elkezdte ezt csinálni, az sem segített. A gyertya hideg és meleg motorból kivéve száraz és barna színű.
És ez csak a jéghegy csúcsa. De tegnap reggel vettem észre, hogy nincs index visszajelző, ami miatt nem volt kedvem szétszedni még az órát, de eltűnt a hátsó világítás is, műszer 0-át mutat, féklámpa van.
Gyújtsam inkább fel?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sketchifun #135146 üzenetére
Sztm a robogos-kismotoros topicban majd iranyba allitanak, ellotte nehany dolgot enis megemlitek.
17.5 es karbi az gyari, a kipufogo nem. Tehat ahhoz a kipufogohoz biztosan nem gyari fofuvoka kell.
A karburatoron hiaba tekergetsz negyedeket, az csak az alapjaratra lesz hatassal, mivel az egyik csavar a suber magassaga, a masik pedig az alapjarati keverekcsavar. Az gazon nem fog semmibe beleszolni.
a sztoribol nem teljesen tudom osszerakni, hogy megszorult-e a dugattyu -ilyenkor van az, hogy hidegen be tudod inditani- es mindez az elszakadt olajpumpa bovdentol, vagy eleve szegeny keverektol tortent. Ha az olajpumpad alapjarati modban volt vegig, akkor ugye keves olajat kapott. Kerdes, hogy a dugattyu mire volt illesztve? Ezeket mind meg kell merni osszerakas elott, mikrometerrel es intoval. Ha tul szuk volt, attol is megragadhatott, illetve osszerakasnal ellenorizni kell a prestavot, az egester terfogatot is. Csak ugy kb-ra osszerakni eleg veszelyes.
Szoval nagyon ugy tunik, hogy megragadt, csak hogy a keves olajtol, vagy a rosszul beallitott karbitol? Ez jo kerdes.
Egyaltalan megszorult, vagy benzinellatasi problema van neha, mert a vakuumcsap darabjai valahova elvandorolnak?Lehuznam a hengert elso korben, megnezni, hogy mit kapott a dugattyu, detonalt-e vagy siman megragadt. Ha nem, akkor karbit allitanam be normalisan, minimum nagyobb fofuvokat raknek bele, abbol nincs akkora baj, mint az esetleges kisebbel. es vegigneznem rendesen a benzin utjat.
Hogy mindent megprobaltal?
Korantsem. Sajnos azt sem tudod, hogyan mukodik a karbi, mi mire valo. Ez nem a motorod hibaja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz martonx #135136 üzenetére
Igazad van, tizenx éve nem irattam át Magyarországon járművet. De...
Így történt időrendben a sztori: a múlt héten szombaton elmentünk megnézni a motort. Megtetszett, megàllapodtam a kereskedővel. Természetesen nem volt rajta műszaki, így a kereskedő hétfőn bejelentette műszakira. Közben megrendeltem a rendszámot is. Kedden sikeresen vizsgázott. Szerdán leszállította nekem a motort. Ezután még az este foglaltam idöpontot péntekre átíratni. Csütörtök délelőtt is volt még bőven hely, de mivel délelőtt dolgozom, szabit kellett intéznem, ami péntekre tudtam csak. Pénteken a nevemre került és délelőtt már tudtam vele motorozni...
Szóval, 6 nap alatt lett rajta műszaki és át lett íratva. Megy ez így otthon? Ahogy a kollégák fentebb írták, valamint olvasom, nézem az otthoni híreket, kötve hiszem.[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
lali81
tag
válasz sketchifun #135146 üzenetére
nekem a karbim ilyen volt Derbi Sendán és ha jól rémik 75-80 közti fúvókával használtam, kiforogta óra szerint a 90-et és nem fulladt!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok