-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz sketchifun #12577 üzenetére
Ha még motorod sincs akkor nem a GSXR 600 kellene kezdeni.
Valami finomabb gép után nézelődj, tanulómotornak nem megfelelő!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12577 üzenetére
Attól függ mennyire húzod. 6-8 l biztos...de ha nyélen mész szerintem 10 is beugorhat.
Utazhat, ha akard szopatni a hátul ülőt - képletesen érteve persze - de nem túramotor, tehát több száz km-re max egyedül lehet vele elmenni, a hátul ülőnek biztos minden baja lesz.
Ez is attól függ mennyit mész és hogyan. Aki állat, az szerintem 3-4000 alatt ledob egy szett gumit, más meg 12 ezret is elmegy vele. Láncra ugyanez érvényes. Jó esetben 20 ezret is el lehet menni egy szettel...és ha már cserés, akkor lánckereket is érdemes cserélni. Fékbetétet nehéz belőni, mert pályán hamarabb fogy, mint autópályánMotorra költeni kell, ez a helyet.
Viszont szerintem rohadt mindegy mivel kezdesz...már látom meg is kaptad a szent szöveget, hogy nem tanulómotor....azt vedd meg ami tetszik, és ha nem vagy agyatlan barom, akkor nem fogsz vele meghalni. Az R1-gyel is lehet szépen, okosan menni. Azért, mert rá van írva, hogy az adatlapra, hogy 170 lóerő, az nem jelent szart sem. Semmivel sem veszélyesebb vele NORMÁLISAN menni, mint egy 250-essel, amivel csak szopsz, mert ide-oda kell pakolgatni a sebességfokozatot.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
Ha munkába járni kell felejtsd el a sportmotort. Arra tényleg felesleges...
Vegyél 2007 utáni Z750-et. Tökéletes tanulómotor, megy, mint állat és nem is csúnya -
shiNIN
tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
Ja hogy úgy értetted. Persze, 50 köbcenti felett utazhat két személy, ha van hátsó ülés
A munkába járás attól függ, hol történik. Nem mindegy, hogy Budapest belterülete vagy szerpentin
De elsősorban Tőled függ, hogy mi a megfelelő. Amit eddig láttam (nem mintha az olyan sok lenne), a legtöbb a vezetőn múlik, nem azon, hogy mire akarja, mennyi tapasztalattal, milyen utakon. Roppant különbözőek az emberek. -
tutis
őstag
válasz sketchifun #12588 üzenetére
Ne hallgass senkire csak a szívedre. Ha sportmotor tetszik akkor azt kell venni..
Vittem már én is páromat is munkába sportmotorral, nem szerette de megszokta. Én gixxerrel járok munkába. Nem szeretem mert egy robogó sokkal jobb lenne ilyen célra de megszoktam.. Viszont amikor kitolom a garázsból és ráülök az minden negatívumot feledtet..
HA ésszel mész nem lehet baj. Ha esztelenül akkor meg mindegy mit veszel, meg fogsz döglenihttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12595 üzenetére
Yoko és Toyo nem gyárt motorgumit, ha jól tudom. Majd azt vedd amire pénzed van, meg annak megfelelően, amire használni akarod a gépet. Addig felesleges ezen agyalni...ez nem olyan, mint az autógumi.
Friss B jogsi mennyire friss? Ha nincs meg a két év amikor megkapod az A kat. jogsit, akkor nem vihetsz személyt...Gaboman: tök mindegy milyen motort veszel, ki akarod majd próbálni a határait. Egy robogó és simson esetében is. Na most döntsd el, hogy melyiknél jobb feszegetni a határt: aminek normális fékei, váza és futóműve van, vagy azzal, amelyikkel nem. Ha béna és rutintalan vagy, és nem tudsz bevenni egy kanyart 2 kilóval, azt nem azért nem fog menni, mert sportmotoron ülsz. Mondjuk egy gsxr600 megy 240-250-et (nem óra szerint), egy túrásabb 600-as meg 200-220-at. Nem a motor öl, ezt értsd meg. Aki hülye, az a Simsonnal is hülye lesz és megdöglik.
De biztos az a baj, hogy magamból indulok ki...én sem forgatom hülyére, csak pályán. Amúgy elváltom 6-8 ezernél, ahol kb. van 80 lóerő...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
válasz sketchifun #12603 üzenetére
Egyenesben, jó úton igazán nem kell nagy tudás, hogy ne legyen gond egy kis száguldásból. Viszont az unalmas Én még nem tudtam 130 fölött menni, mert az enyém annyit bír, de ha azt az izgalmat megszorozzuk 10-zel, még mindig nem vagyunk sehol. A kanyarok az érdekesek, kisebb sebességnél is, ott érdemes minél gyorsabban, de még biztonságosan menni
Az erő pedig nem azt jelenti, hogy na most akkor húzzuk a gázt, amíg bírjuk. Jó az, ha van némi erő, amit kihasználhatunk, ha kell. Szimpatizálok azzal, hogy az emberek ne gyönge motort vegyenek elsőnek, bár egyeseknek az a jobb. (Egyeseknek pedig az, ha nem is gondolnak motorozásra.) Persze van egy szint, ami fölött a motor olyan erős már lent is, hogy egy kezdőnek veszélyes, de a kettő között... Személyfüggő, no. -
stifi
senior tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
megpróbálok a többiekkel ellentétben a kérdésedre válaszolni: én sem a gsxr-t venném munkábajárni és első motornak. DE: kategóriájában a gsxr a kényelmesebbek közé tartozik (papírforma szerint), de azt meg nem mondom neked hogy ez főleg melyik évjáratokra vonatkozik...
léteznek olyan sportmotorok amik kényelmesebbek az átlagnál, ilyen a honda CBR600F például, vagy a Yamaha ThunderCat, esetleg egy full idomos Yamaha Fazer, egy Suzuki GSX-F, egy régebbi 900-as FireBlade vagy a fene tudja, végtelen hosszú a lista.. meg kéne nézni és meg kéne ülni párat, hogy értsd.csoszogni vele a városban vagy munkábajárni egyik sem való. ennek ellenére én is erre használom a sportmotorom és tökéletesen ellátja a feladatát. kit érdekel mire való, őszintén? arra való amire használom.. azért nem lepedővel akarok leugrani a tizedikről hogy majd repülni fogok és arra ez is megteszi.. van kereke, féke, lehet vele közlekedni.
más kérdés hogy elfáradsz rajta, az utasodnak kényelmetlen.. mert alapvetően nem erre való, de erre is lehet használni..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KoVee84
senior tag
válasz sketchifun #12615 üzenetére
te figyi, te hány éves vagy?
-
Djuree
félisten
válasz sketchifun #12618 üzenetére
én 28 vagyok, de cserélnék veled szívesen, a jogsimat is odaadnám
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zsolt19900
őstag
válasz sketchifun #12618 üzenetére
de azt mondtad, hogy elkezdted nem? a nagy A-t
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12618 üzenetére
18 évesen eddig sem kaphattál nagymotorra jogsit. 21 volt a korhatár, szóval akármit-akárhova változatnak, jövőre akkor sem gixxerezhetnél, de még azután sem. De ha tanácsolhatom, akkor inkább tanulj meg autóval közledni, vezess le egy pár évet és legalább 100-200e km-t (lehetőleg ezt ne csak autópályán) ,és akkor tisztábban fogod látni a dolgokat. 0 vezetési rutinnal (ami lehetne akár autó is, a lényeg, hogy forgalomban eltöltött idő legyen) én sem ajánlanám a sportmotort, és más egyéb motort sem. Főleg nem egy nagyvárosban, ahol simán kivasalhatnak önhibádon kívül, ha totál rutintalan vagy, és nem tudod hogy kezelj egy-egy helyzetet.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz sketchifun #12618 üzenetére
akkor mindent értek
-
KubanitoS
veterán
válasz sketchifun #12603 üzenetére
Tehát összefoglalva, ha jól értelmezem:
- 17 éves vagy
- egy hónapos B kategóriájú jogosítvánnyal rendelkezel
- BMW-t kaptál
- 100 emberből a közé a 10 közé tartozol, aki soha nem száguldozik és nem érez késztetést sem rá, meg hát eleve büntetnek is a gyorshajtásért
- félelmet kelt benned, amikor a kocsi 5000-es fordulatnál 180-nal megyFolytatván a gondolatmenetet:
- motorjogsi még nincs
- motor is majd csak jövőre
- motorral nem szeretsz csoszogni, olyan helyen közlekedsz, ahol élvezetes: kanyargós szerpentin, és pályaMaradjunk annyiban, hogy itt szépen kijött miért is rakták 24 évre a korlátlan A megszerzését. Szerintem először tanulj meg autót vezetni rendesen és majd 24 éves korod után, érettebb fejjel gondolkodj el a komolyabb motorokról.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
válasz sketchifun #12791 üzenetére
Dobj fel egy temat es elvitatkozunk rajta.
-
Djuree
félisten
válasz sketchifun #12856 üzenetére
tiszaújváros
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
NINJA_V
tag
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24019 üzenetére
ha tenyleg olyan mint amilyennek leirod (nem eppen ovatos csuklo, friss jogsi) akkor a 600-assal eleg jo esellyel fogja kinyirni magat huz egy koverebb gazt es pillanatok alatt 150-200-nal van, rutin nelkul az meg siman eletveszelyes az elso kanyarban, mar ha eljut odaig...
persze kerdes az is hogy milyen stilusu motort keres, egy 600-as chopper kimondottan kicsi es nyugis
gumit, lancot, lanckereket felesleges automatikusan cserelni ha egyebkent jo allapotban vannak, nyugodtan eljarhat veluk amig tenyleg csereerettek nem lesznek.
arakat illetoen meg nezz korul a hasznaltauto.hu-n, 6-700-ert mar lehet eselye kifogni valami hasznalhatot, de ha tenyleg jot akar, akkor az valoszinuleg tobbe fog fajni. Aztan persze azt meg at kell iratni, ami kozel sem kicsi osszeg.
Mindenekelott meg kell rendes motoros ruhazat: nadrag, kabat, satobbi, ha meg nincs (mivel a vizsgahoz nem kotelezo a rendes motoros csizma es nadrag, igy gondolom az meg hianyzik neki) -
őstag
válasz sketchifun #24019 üzenetére
Helló
Akkor a barátod teljes A korlátlan kategóriát tette le, így vihet minden motort amit csak akar.
Kicsit talán specifikálhatnád mit szeretne, vagy nézelődik. Biztosan van valamilyen motor ami tetszik neki. Ha nem anyagias akkor a kiszemelt motort egy kölcsönzőből el is vihet 1-1 napra megnézni mit szeretne.
Úgy kellene, hogy egy teljes karbantartással együtt mennyi kéne erre, mert ugye ez alapvető. Tehát gumicsere, olajcsere, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, lánc, fogaskoszorú, meg minden, amit egy vásárlásnál egyből érdemes cserélni.
Válaszokat előre is köszi.
Hát így már milliónál jártok kb.....
Inkább legyen egy jó szerelőtök aki átnézi is megbíztok a tudásában. Majd ő megmondja mit kell cserélni.Én azt mondanám egy 6-700.000 Forint legyen a tarsolyban. Sajnos sokba kerül a motor átírása, mindenféle papírmunka biztosítás, átnézés ne adj isten 1-2 alkatrész is kelleni fog. De tényleg mondjatok valamit, mit akar/tetszik az öregnek ???? naked/idomos, túra sport terep stb.... ? Esetleg átmenetek a kategóriák között. PL: Túra-Endúró ha Bamakozni akar vele?
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
mocsanisi
senior tag
válasz sketchifun #24022 üzenetére
Fel kell ülni a kawára, suzira, hondára meg a yamaha-ra is, embere válogatja melyik jön be neki üléspozíció, kinézek, stb. alapján. Motorikusan nem hinném hogy mellé tud nyúlni akármelyikkel is, viszont ha nincs benne korlát és rángatja a gázt annak jó vége nem lesz
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24022 üzenetére
na igy azert, hogy van mar rutinja kisebb motoron, valamivel jobban nez ki a szitu
normalis motoros nadragban/kabatban mar benne vannak a szukseges protektorok (terd, konyok, vall, stb), azon nem szabad sporolni, mert lehet hogy belekerul egy hasznalhato ruhazat tobb mint 100ezer forintba, de egy romma tort boka helyett egy hasznalhatot nem fog tudni venni sem annyiert, sem sokkal tobbert...
Markabol eleg sok van, erdemes bemenni egy normalisabb boltba ahol nem soznak ra valami gagyi raktaron maradt cuccot. Ha nem a legolcsobb kategoriabol valaszt, akkor olyan nagy baj mar csak nem toHrtenhet. Az viszont fontos, hogy olyan cuccot vegyen ami meretileg megfelel, ez nem biztos hogy elsore trivialis, itt peldaul nagyon sokat szamit a hozzaerto elado!
Az altalad emlitett negy tipus mindegyike nagyon jo, ha normalisan karban tartott, jo allapotu darabot talal akkor barmelyik jo valasztas. Hogy a negy kozul melyik, az meg mar tenyleg izles dolga. Az R6 peldaul nagyon porgos, ha tiltasig szereti huzni es nem akarja hogy ott elgyenguljon, akkor az egy eselyes jelolt. De mondom, mindegyiknek mas a karaktere, a kulseje, a viselkedese, ki kell probalni oket aztan kiderul hogy melyik jon be neki. -
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #24022 üzenetére
Már megint azok a fránya olaszok...itthon rengeteg a hulladék, ezekből nem lehet következtetést levonni, ahogy a szutyok robogókból sem, ahol még rosszabb a helyzet.
Egyébként meg nem biztos, hogy a nagyobb motor sokkal többet kajál. A kicsiket jobban kell forgatni, hogy haladjanak, egy nagyobb blokkos, nyomatékos géppel pedig nincs meg feltétlenül ez az érzet hogy állandóan a francba el kelljen forgatni. De aki haladni akar, az ne a litereket számolja....ha túrázni akar akkor megértem.Viszont...hogy értelmeset is hozzászóljak: ha zx6-ot néz, akkor abból minimum a 2003-asat próbáljon, előtte ugyanis karbis gépek vannak. Amikkel ugyan semmi baj nincs, de ha kifog egy rosszabb állapotút mégis, akkor arra lehet locsolni a pénzt (pl. 20 papír körül van egy tűszelep-szett és 4 kell belőle stb, a membrán kb. ugyanennyi). Persze az injektorosokkal is lehet baj, nem azért mondom...zx6-ból minimum 2004 de inkább 2005-ös évjáratot érdemes keresni. Utóbbin már rengeteg finomság van (csúszókuplung, faszább fékek, jobb futómű). Ezek viszont drágábbak, mint mondjuk a hasonló évjáratú gixxerek, cserébe 636 ccm, középen nyomatékosabb a motorja.
mod: "A fószer megvette a motorra a két új idomot, és színre fényeztette."
Ha gyári idommal történt az idomtörés, akkor ez nem jófejség, hanem sóherság (vagy sóherség )...a gyri idomok ugyanis fényezve érkeznek (legalábbis kawánál), nem kell festegetni. Kvázi értékcsökkentette a motort.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24027 üzenetére
pesti boltokat inkabb ajanljanak a pestiek
de en peldaul beneznek a Shoxba (nagy valasztek, amennyire tudom ok maguk is szeretnek motorozni, ertenek hozza) -
ALI_G
veterán
válasz sketchifun #24025 üzenetére
Fogyasztashoz annyit hozzatennek hogy az en r6r-em annyit fogyaszt mint a k1200s, ami dupla kobcenti
Pesten az egyik legertelmesebb bolt a superzone, foleg ha keves elkepzelese van az embernek. Hatalmas valasztek, normalis eladok es arak.
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24083 üzenetére
A Superzone-nal nekem annyi a bajom hogy hulyenek nezik az embert, az egyebkent elfogadhato kozepes minosegu "MugenRace" fedonevu cuccaikat folyamatosan "akcioban" aruljak, olyan athuzott arat irva fole, amiert soha sehol nem lehetett kapni...
Raadasul nekem nagyon rossz tapasztalatom van a MR kabatokkal, parome es az enyem is hasznalhatatlan zipzarral erkezett, de masoknak bevalt -
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #24085 üzenetére
Superzoneban Berik vagy Arlen Ness. Ezek teljesen jó cuccok.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz sketchifun #24085 üzenetére
Nézd meg megint, mit írt: azt nehezményezi, hogy az ár állandóan akciós, és ez megtévesztő. De az az ár amúgy tényleg elég jó, sok más hazai bolttal összevetve, úgyhogy tekinthetjük akciósnak is. Szóval csak ennyi az "átbaszás".
Ha nem bízol a Mugenben (én három éve nyúzom a kétrészes bőrt, pár kisebb esés benne van, s elég sokat, kb kétnaponta hordom - eddig még meg vagyok vele elégedve), nagyon jó áron kapni (olcsóbban, mint sok nagy külföldi áruházban) Beriket is, nem sokkal drágább.G@ß: ekkora barmot, fékezni nem tanult meg?...
Stifi: akkor valamit rosszul csinálok
Vigasztal a tudat, hogy nem csak én vagyok ezzel így. Tegnap jópáran a nyugatis arcok közül átvonultunk a Gödörhöz. Pár lány oda is jött, volt, aki még egy körre is elvitette magát, de egyik se volt még egy telszámra sem hajlandó, "menniük kellett", aztán még tíz perc múlva is ott voltak. Döntő többségtől pedig semmi reakció. Varrassak Deákokból öltönyt, arra harapnak mostanság?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24094 üzenetére
Maga a marka nem rossz, mondom, nekunk a zipzarral volt gondunk (amit nalam egy masik kocsi felrakasa megoldott).
A tobbiek altal emlitett markak (Berik, Arlen Ness) is jok a kozepkategoriabol, azokkal olyan nagyon nem fog mellenyulni, csak tenyleg legyen aki figyeli hogy jo legyen a meret.
Amit meg erdemes eldonteni hogy bort vagy textilt (jo esetben Cordura, olcsobbaknal valami jobb-rosszabb utanzat) szeretne, mindkettonek van elonye es hatranya.
Bar ha tenyleg a kulsosegek a legfontosabbak ahogy irtad, akkor gondolom ugyis borruhat akar. -
canniball
nagyúr
válasz sketchifun #24859 üzenetére
A dinnye színe nem megy a motoréhoz.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
válasz sketchifun #25181 üzenetére
én is erre gondoltam. Ha jól tudom a doboz kivitelű még nem jelent meg.
-
#25954560
törölt tag
válasz sketchifun #25181 üzenetére
jo cucc, nagy elonye h esetleg nem is tudnak rola. viszont ha belokik a motort a dobozosba, ami egyebkent is takarja a gps muholdakat, akkor azert ez is csondben marad. max legkozelebb amikor ujra jelet fog, akkor te mar csak egy kormanyt uldozol
-
őstag
válasz sketchifun #25181 üzenetére
Én ahogy utána nézek elég borsosnak tűnik. Cucc + "internet előfizetés a MOTORODNAK" LOL.
Persze akinek sokat érő keresett típusa van annak biztosan megéri, de a csak GPS tájékozodás szerintem elég szar.
És akkor még arra sem képes, hogy cellainformációkból meghatározza hol van ?
Telefonom 10-15 méter pontosan tudja hol vagyok, onnan már te is megtalálod, és ugye GSM több helyen van mint GPS.
Hát......Ha elrakják a motort bárhova ahol nincs gps de van térerő akkor küldi az sms-t hogy ittvagyok a fas*omtudja hol, gyere értem mert még van 2 smsra pénz de aksi csak 1 re. ???
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Grillo
senior tag
válasz sketchifun #25190 üzenetére
Jó, de a pontos hely behatárolását ők is rádiós cuccal végzik, mert a GPS nem elég pontos.
-
őstag
válasz sketchifun #25192 üzenetére
Hát tudod van valakinek egy 100.000 Forintos robogója akkor nem fogja másik 50ért riasztózni.
A fasza gyerek vigye el a 240KG motort tárcsafékzárral, mert azt garantálom, hogy forgalmas helyen állok meg oszlopokkal elzárt hely legmesszebb részénél szóval 5-10 métert vinni kell kézben mire a furgonba érnek vele.
Mondjuk lehet a többi bamba majd segít neki nemhogy rendőrt hívna....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz sketchifun #25196 üzenetére
Igen ebben mindketten egyetértünk.
DE azért gondold el mitől lesz egy motor kinézve.....
Mert ugye ha kinézik akkor vége.......Szerintem:::
--Olyan helyen parkolsz, tényleg csak fék ajtó motor ajtó az elvitel.
--Kinézésre is nagy értékű motorod van
--Sokat érő kis tömegű motor
--új motorHa kinézésre egy régi rozzant motorral állsz a jégpálya közepén max a rendőr fogja elvinni.....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
SirKero
őstag
válasz sketchifun #57670 üzenetére
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz sketchifun #57674 üzenetére
DE nem forróba
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sketchifun #135143 üzenetére
Mondjuk eloszor ird le, milyen motor, milyen valtoztatasok lettek rajta elvegezve, ami miatt nem mukodik, milyen karbi, milyen fuvokamerettel, milyen kipu, stb. Reszletesebben irj, mert igy nem lehet semmit mondani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sketchifun #135146 üzenetére
Sztm a robogos-kismotoros topicban majd iranyba allitanak, ellotte nehany dolgot enis megemlitek.
17.5 es karbi az gyari, a kipufogo nem. Tehat ahhoz a kipufogohoz biztosan nem gyari fofuvoka kell.
A karburatoron hiaba tekergetsz negyedeket, az csak az alapjaratra lesz hatassal, mivel az egyik csavar a suber magassaga, a masik pedig az alapjarati keverekcsavar. Az gazon nem fog semmibe beleszolni.
a sztoribol nem teljesen tudom osszerakni, hogy megszorult-e a dugattyu -ilyenkor van az, hogy hidegen be tudod inditani- es mindez az elszakadt olajpumpa bovdentol, vagy eleve szegeny keverektol tortent. Ha az olajpumpad alapjarati modban volt vegig, akkor ugye keves olajat kapott. Kerdes, hogy a dugattyu mire volt illesztve? Ezeket mind meg kell merni osszerakas elott, mikrometerrel es intoval. Ha tul szuk volt, attol is megragadhatott, illetve osszerakasnal ellenorizni kell a prestavot, az egester terfogatot is. Csak ugy kb-ra osszerakni eleg veszelyes.
Szoval nagyon ugy tunik, hogy megragadt, csak hogy a keves olajtol, vagy a rosszul beallitott karbitol? Ez jo kerdes.
Egyaltalan megszorult, vagy benzinellatasi problema van neha, mert a vakuumcsap darabjai valahova elvandorolnak?Lehuznam a hengert elso korben, megnezni, hogy mit kapott a dugattyu, detonalt-e vagy siman megragadt. Ha nem, akkor karbit allitanam be normalisan, minimum nagyobb fofuvokat raknek bele, abbol nincs akkora baj, mint az esetleges kisebbel. es vegigneznem rendesen a benzin utjat.
Hogy mindent megprobaltal?
Korantsem. Sajnos azt sem tudod, hogyan mukodik a karbi, mi mire valo. Ez nem a motorod hibaja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
lali81
tag
válasz sketchifun #135146 üzenetére
nekem a karbim ilyen volt Derbi Sendán és ha jól rémik 75-80 közti fúvókával használtam, kiforogta óra szerint a 90-et és nem fulladt!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- DIGI Mobil
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító