Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz sketchifun #24022 üzenetére

    Már megint azok a fránya olaszok...itthon rengeteg a hulladék, ezekből nem lehet következtetést levonni, ahogy a szutyok robogókból sem, ahol még rosszabb a helyzet.
    Egyébként meg nem biztos, hogy a nagyobb motor sokkal többet kajál. A kicsiket jobban kell forgatni, hogy haladjanak, egy nagyobb blokkos, nyomatékos géppel pedig nincs meg feltétlenül ez az érzet hogy állandóan a francba el kelljen forgatni. De aki haladni akar, az ne a litereket számolja....ha túrázni akar akkor megértem.

    Viszont...hogy értelmeset is hozzászóljak: ha zx6-ot néz, akkor abból minimum a 2003-asat próbáljon, előtte ugyanis karbis gépek vannak. Amikkel ugyan semmi baj nincs, de ha kifog egy rosszabb állapotút mégis, akkor arra lehet locsolni a pénzt (pl. 20 papír körül van egy tűszelep-szett és 4 kell belőle stb, a membrán kb. ugyanennyi). Persze az injektorosokkal is lehet baj, nem azért mondom...zx6-ból minimum 2004 de inkább 2005-ös évjáratot érdemes keresni. Utóbbin már rengeteg finomság van (csúszókuplung, faszább fékek, jobb futómű). Ezek viszont drágábbak, mint mondjuk a hasonló évjáratú gixxerek, cserébe 636 ccm, középen nyomatékosabb a motorja.

    mod: "A fószer megvette a motorra a két új idomot, és színre fényeztette."
    Ha gyári idommal történt az idomtörés, akkor ez nem jófejség, hanem sóherság (vagy sóherség :F )...a gyri idomok ugyanis fényezve érkeznek (legalábbis kawánál), nem kell festegetni. Kvázi értékcsökkentette a motort.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák