-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz DigitXT #24497 üzenetére
hát persze hogy nem.. nem véletlenül van a xenon-hoz speciális, xenon-hoz tervezett lámpatest, ami más kiképzésű mint a hagyományos, meg vetítőlencsés. na mindegy, hagyjuk, nem fogok ebbe belemenni. az autós akkor is rátolja a refit a tompított xenonosra és mindig ráfogja. a xenonos meg max egyszer az árokban landol emiatt. kár ezen rugózni.
meg beállítva... lol, összevissza pattog a motor, hagyjuk már ezt a bevan állítvát autókban is automata szintszabályozással és mosóberendezéssel lehet csak forgalomba helyezni xenon-t..
halogén refi motoron sosem fog úgy vakítani mint egy xenon akár tompítottan.. tudom, elég mélyen ülök az autómban, látom mindkettőt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #24490 üzenetére
"...nagy biztonsaggal a cb500, gs500 es er5 kategoriat tudod megvasarolni."
Először ezeket néztem, aztán megláttam hogy a régi SV650N-eket is meg lehet ennyiért venni és beléjük szerettem. Aztán most ahogy elkezdtem bújni a hirdetéseket rájöttem hogy mégsem olyan egyértelmű a dolog (pl. mind eléggé messze van és nem lenne racionális a fél országot háromszor körbeautózni), de most meg már nem nagyon vágyok a felsorolt gépekre. Tudom nem vagyok egyszerű eset, de jó lesz ez is alapon nem szeretnék vásárolni... Lehet akkor valahogy ki kell kicsit tolnom a keretet."Itt meg megneznem a honda NTV650 eseket..."
Megnéztem, de ez sem jön be jobban mint a felsoroltak."...kicsi az eselye a koltsegmentessegnek."
Ezt a költségmentes dolgot hogy értitek pontosan? Úgy hogy ami költségmentes arra abszolút nem kell költeni (pár ezernél többet), vagy úgy hogy csak keveset kell rákölteni, avagy ami nem költségmentes arra szórni kell a pénzt?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #24491 üzenetére
"Az én fullos állapotban lévő mocimat számolták volna be 400-450-ért."
Remélem nem sértelek meg de akármilyen fullos az egy régebbi konstrukció."Minek hirdeti, ha amúgy is beszámolnák neki egy másikba?"
Ebben viszont lehet ráció..."Hova valósi vagy? Ha járok arra megpróbálhatod az enyémet."
Vác mellett. De szerintem egy hónap azért kell hozzá hogy a kezemben is legyen a jogsi.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Integra #24501 üzenetére
Idéznélek téged:
"ha a refit nem kapcsolom fel, le se szarnak. így kénytelen vagyok állandóan
felkapcsolt refivel menni alapvetően. xenon-t pedig nem szerelek be."A távolsági fényszóró vakít. Ezt mindenki tudja. Le is szokták kapcsolni,
ha szembejövő van. Városban meg normál esetben senki nem használja.
Semmivel sem vagy jobb állandóan felkapcsolt refivel, mint a sufni-xenon.más kiképzésű mint a hagyományos, meg vetítőlencsés
Igen, azt hívják projektornak, és vendigo épp írta, hogy olyat szerelt be...az autós akkor is rátolja a refit a tompított xenonosra és mindig ráfogja
Ne magadból indulj ki... Egy kezemen meg tudom számolni, hogy
hányszor villogott rám a szembejövő autós a tompított xenon miatt 2 év
alatt. Pedig a projektort (még) be sem szereltem. Az komoly átalakítás
lenne, szóval egyelőre nem foglalkoztam vele, így ott rohad a polcon.autókban is automata szintszabályozással
Ugye az megvan, hogy az nem valami giroszkópos csoda, ami real-time
állítgatja neked a projektort, hogy a fénycsóva mindig az utat pásztázza:
egyszerűen a csomagtartó terheléséhez, utasok számához állítja be az
induláskor, hogy ne az égbe világíts (véletlenül, ha manuálisan elfelejted
belőni). A mosó megint "kétesélyes", mert az összespriccelt lámpabúra
ugyanúgy szórni fogja a fényt, mint a koszos, amíg le nem szárad.
Amúgy egyes BMW mocikban gyárilag xenon van. Van rajtuk mosó?!
Amit autónál hivatkozol, az amúgy közvetlenül nem is érvényes motorra.kár ezen rugózni.
Így van. Megrögzött xenon-ellenes vagy, miközben refivel jársz... Vicces. -
Integra
titán
válasz DigitXT #24507 üzenetére
a hagyományos halogén refi nem xenon. ha nem érted a különbséget, akkor nálad súlyos gondok vannak agyilag. egy halogén refi sosem fog úgy vakítani mint egy xenon tompítottban. halogénes refis motoros jön szembe velem nem zavar, mert nem olyan a fénye, mint a xenoné, meg sem közelíti a xenon vakítását.
nos, én is rákúrom a xenonosra a refimet, nem szabadna (nem is vagyok büszke rá), de megteszem, mert geci idegesítő. xenonod van és szembe jössz velem? rádkúrom a refit, ennyi. te is rám? tedd meg. én közel 1800 kg vasban ülök. és te?
a többi meg hablababla. kár a gőzért.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz AndrewTdi #24467 üzenetére
engem eddig 1x igazoltattak motorral, de akkor nem nagyon foglalkoztunk a kipuffogóval mert kiderült hogy lejárt a forgalmi
amúgy lassan 5 éve járok a CBR-rel, előtte meg 3-at nyomultam a másikkal, és soha nem igazoltattak azt az 1 esetet kivéve, pedig nem mondanám hogy tisztelem a KRESZ-t, de a rendőrt az sem nagyon érdekli ha az orra előtt vagy szabálytalan (nem veszélyes, csak szabálytalan, a kettő nagyon nem ugyanaz)robogód van amúgy? ha nagyon hangos lett azért csinálj vele valamit mert speciel én is rühellem a fülsiketítő motorokat...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #24496 üzenetére
"Abba az álomba ne ringasd magad, hogy olcsóé' kapsz költségmentes fiatal motort, amivel nem borultak még legalább egyszer."
Eszemben sincs! Szeretném ha 2-essel kezdődne az évjárat (~12 éves gép az azért szvsz nem számít már fiatalnak és nyilván szépen-lassan lehet is rá költeni), ha nem lenne rommá/fémig karcolva/ütve-verve (nyilván használatból adódó esztétikai sérülések nélkül nincs gép) és az sem gáz ha estek vele, csak legyen rendesen helyrepofozva, ne kamuzzon az eladó és ne zárkózzon el az elől hogy egy szaki megvizslassa. Szóval nem makulátlan gépet szeretnék csak olyat amelyikkel foglalkoztak nem csak kihajtották a belét. Ha valahol rossz a gondolatmenet szólj!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Integra #24508 üzenetére
én közel 1800 kg vasban ülök.
Csak nehogy egyszer egy platós ZIL jöjjön szembe xenonnal.a többi meg hablababla. kár a gőzért.
Természetesen. Nem akarlak meggyőzni. De ha te állandóan refivel
motorozol és megideologizálod, hogy az így neked jó, le van szarva,
akit így vakítasz, akkor minimum vicces a xenonos dumád. (Valami
olyasmi, hogy én ugyan szabálytalan vagyok, de nem annyira ám...)
Ez a "rádkúrom a refit, mert idegesítesz, 1800 kg vas megvéd... LOL.Szerk a szerkre: egyre durvábbakat szerkesztesz bele. Most már
agyilag is gondok vannak nálam, mert xenonos motorral járok. Azta!ha nem érted a különbséget, akkor nálad súlyos gondok vannak agyilag
A halogénes izzódat sem arra találták ki, hogy refi állásban vakítsd
a szembejövőt (vagy a tükrön át azt, aki mögött mész). Tompított a
helyes megfejtés. (Ha nem érted a különbséget, akkor nálad súlyos
gondok vannak agyilag.) Csak hogy alkalmazkodjak a stílusodhoz...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #24506 üzenetére
Köszönöm az útmutatást! Azt hiszem nem sok ilyen gép fér bele a pénztárcámba, úgyhogy én úgy gondolom eleve benne van a pakliban hogy tavasszal/tavaszra ezt is bele kell kalkulálnom. Csak még az idei szezonból hátralévő kevés időt szeretném enélkül megúszni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
válasz DigitXT #24511 üzenetére
nem, csak buta vagy és nem tudsz helyesen szövegértelmezni.
azért van nálad agyilag gond, mert nem tudsz a halogén és a xenon között különbséget tenni, és folyamatosan a halogén refizéssel takarózol a xenon vakításának igazolásáért.
igen barátom, ezt jelenti, hogy agyilag nálad komoly gondod van.látom a lényegét sem sikerült megérteni, az autóban ülőt védi egy nagy adag vas, téged lófasz sem. erre replikázol zil-lel... komolyan, eszet ennyire nem osztottak neked? már az első írásomban is azt mondtam, hogy MINDIG a motoros húzza a rövidebbet, feszkózhat, de ő fogja megszívni és nem az autós... ezt próbáltam másik példával elmagyarázni, de ezt sem érted... végülis ezek után nem is értem miért csodálkozom, hogy nem érted mi a különbség a hagyományos halogén és a xenon között...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DigitXT
félisten
válasz Integra #24513 üzenetére
Persze, azért, mert nem egyezik a véleményünk, nyilván én vagyok a buta...
nem tudsz a halogén és a xenon között különbséget tenni
Hogyne tudnék. Annyi a párhuzam, hogy egy refiző (vagy csak simán szarul
beállított, égbe világító) halogénes emberke is tud vakítani, ahogy a xenonos
is: te is tisztában vagy ezzel, s azzal takarózól, hogy nem annyira. Ugyanaz
a történet pepitában. Egyik szabálytalanságot még megengedhetőnek érzed,
így azzal nincs gond, azt lehet csinálni, a másikat meg tűzzel vassal irtanád.
Ezt kettős mércének szokták nevezni amúgy; de ez csak az én véleményem. -
.mf
veterán
válasz canniball #24499 üzenetére
Nálam negatív, esetemben sor4 >>>> v2, nem vennék v2-es motort fő motornak. Nem lehet vele olyan jól manőverezni, olyan lassan menni bűvészkedés nélkül, mint sor4-gyel. Sor4 sokkal flexibilisebb, mivel ha nem akarom, hogy menjen, akkor alsó fordulaton nem megy, nem tol, nem indul úgy meg. Ha meg azt akarom, hogy menjen, akkor magasabb fordulat.
V2 nyomatékosabb, az már alul tol, és alsó fordulatszámon még rángatózik, köhög, erősen vibrál is. Persze sokan vannak, akiknek pont az tetszik benne, hogy már alul annyira megindul.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
Nem csak az izzó típusa határozza meg, hogy mennyire vakít, hanem a lámpa beállítása és típusa. Egy normál foncsoros mintás üvegű lámpatestbe mindegy milyen xenont teszel és hova állítod akkor is vakítani fog, mivel akkora fény mennyiség már magas szórt fény veszteséggel távozik, és ez vakít ha tetszik ha nem. Egy halogén égő halogénlámpa testben szarúl beállítva is vakít úgy mint a xeonon. Szóval ez rendesen meddő vita amin marakodtok. Nem véletlen az új rendelet, csak a foglalatba rendszeresített szabványos izzót lehet tenni, és pont. Ha van xenon lámpa tested és autómatán állítja magát akkor jó. Persze esős körülmények között mindegy, úgy is vakít ha akarod ha nem. A legtökéletesebb megoldás a ledes rendszerek lesznek, mikor nem csak a fény erejét, irányát, hanem színét is képes változtatni, persze ez elég távoli jövő
-
vendingo
veterán
Dehogy nem lehet vele manőverezni, nem kell bűvészkedni.
Enyém 2500 alatt rángat csak, nem vibrál annyira, mint leírtad.Én imádom, hogy nem kell folyamatosan forgatni, bármikor ráhúzhatom a gázt aztán megy izomból.
A hangjáról inkább nem is beszélekHorvátországba cserélhetünk majd, megtudod milyen egy igazi motor
Szerpentinen csak húzni kell a gázt illetve használni a motorféket, igazi élménymotorozás.
A sor4-nek is megvannak az előnyei, de nekem azok inkább csak hátrányok, mint neked a V2-nélMind a 2 motor más világ, nem lehet róluk beszélni, át kell élni az élményt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
canniball
nagyúr
-
fattyu
veterán
ln azt a görcsölést nem értem hogy karcmentes legyen a motor amiben még izzó se égett ki sose nemhogy valamelyik előző tulaj elcsúszott vele.
Vagy itt mindenki szentül hiszi hogy megveszi és nem fog eltaknyolni sose?
Én ennyire nem voltam naív huszonévesen sem.
Ha nem volt tényleg lezúzva váz meg futómű akkor attól hogy valaki elsikált vele még bőven lehet jobb vétel mint aminél arra ment el a lé hogy csilivilin nézzen ki mert úgy könnyebb csajozni de olajat emg kopfogyó dolgokat azt nem kapott.
szerintem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #24522 üzenetére
Azért a CiGi sem az a motor, aminek a látványától szerelembe esik egy motoros...
Mindenki tudja, hogy agyonüthetetlen, keveset fogyasztó, végtelenül megbízható moci, de hogy szép lenne?!(#24523) fattyu: Na ebben tökéletesen igazad van! +1
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #24521 üzenetére
Már szóltam éccsapámnak hogy mi lenne ha megnéznénk, azt a választ kaptam hogy körbekérdez az ismerősei között (valamelyiknek volt/van SV-je) és szól ha tud valamit. Aztán ha úgy alakul megyek.
"Azért a CiGi sem az a motor..."
Ha hiszed ha nem gyerekkoromban belezúgtam az ETZ125-be. A CiGi meg kb. ugyanaz pepitában.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #24523 üzenetére
Ha ez nekem szólt akkor itt leírtam mire gondoltam, ha túlzottak az elvárásaim nyugodtan szóljon bármelyikőtök!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #24525 üzenetére
Röhögni fogsz, a télen (tehát még a jogsi megszerzésének végleges elhatározása előtt jóval) sok sok ETZ 125 hirdetést végignéztem, az mzclubhungary oldalát kívülről ismerem, elolvastam az összes népítéletet róla, illetve a Totalbike MZ-topicjának is rendszeres olvasója vagyok. Gyermekkori emlékeim alapján egy nagyon irigyelt kis moci volt, gondoltam, olcsón szerzek egy ilyesmit kezdésnek (a robogókat már a tanfolyam idején nézegettem). Pár hét olvasgatás után arra döbbentem rá, hogy aligha tudnának nekem annyit fizetni, hogy egy ilyen pénznyelő, megbízhatatlan, benzintemető sz*rral szopassam magam esetleg éveken át, motorozás helyett, nem hogy még én fizessek érte! Pedig nekem is tetszik a mai napig!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz fattyu #24523 üzenetére
Mindenki és gondolom te is örülsz ha sikerül venned egy karbantartott,szervizelt,karc,esésmentes motort amire a gazdája is vigyázott.. Igen,ez a kombó ritka és drágább mint mondjuk egy karcos,eldölt... Ismerősnek télen/nyáron a kertben áll a motorja.. Le sem takarja,szted hogy néznek ki a műanyagok.. Na ő nem az a gondos tulajok táborát képviselő egyén.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #24529 üzenetére
ez a két véglet.
mint ilyen a skála egyik végén 1% másik végén meg 20% van képviselve mert ez fillérkúrisztán.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #24525 üzenetére
Szerintem az sv karakterisztikajabn eleg hasonlo az er6-hoz. A ket henger miatt alul nyomatekosabb, mint egy sornegyes, de magasabb fordulaton nincs az a "mostszabadultel" erzes.
A kulonbseg az, hogy pl. A v2-esek nyomatekgorbeje altalaban a haranghoz hasonlit, alacsony fordulaton mar megvan a teljes nyomatek nagyresze, kb flel fordulatna van a nyomatekcsucs, es onnantol csokken. A sornegyeseknel viszont nagyjabol a fordulatszammal egyenletesen novekszik a nyomatek is. Ezert erzed alacson fordulaton sokkal gyengebbnek a sornegyet, viszont mivel nagy fordulaton nem esik, hanem meg no a nyomateka, emiatt LE-ben merve erosebbek. Ja, es altalaban magasabb fordulaton is jarnak. -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #24529 üzenetére
Az enyem sajnos mar nem esesmentes, de legalabb szimmetrikus (jobb es baloldalon is csuszott mar), igy csak annyi mondhato el rola, hogy garazsban van. A baj, hogy nincs normalisan szabadidom, ezert joreszt csak all :-(
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #24519 üzenetére
Ehh, és miből gondolod, hogy ez sor 4-nél nem így van? Ha 600-asnál nem ejted nagyon 6000 alá akkor van erő és motorfék is. Mellesleg ekkor még van motortól függően 6-10 000 használható fordulatod, váltani sem kell. Nagyobbaknál (pl. 1000 ccm) meg az alsó határ 3000 rpm is lehet (nálam (900 ccm) 3500-4000 között kezd megjönni az ereje - persze alatta is lehet vele kóvályogni, de onnan nem olyan jó kigyorsítani, nem szereti, nem arra való).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #24535 üzenetére
Sv-ről tudok csak nyilatkozni, 3-3.5 ezertől már tol, 4000-től már kegyetlenül. Cserébe nem forog sokat, viszonylag hamar elkell váltani.
Ilyenkor lenne jó ha lenne még +50 ló a 70 mellé.
Városban állandóan 4000 alatt közlekedek, különben meglincselnének a hangorkán miatt.(Városon kívül nappal erős napsütésbe only refivel közlekedtem idáig. Felhős időbe illetve szürkületkor szoktam lekapcsolni)
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
[link] Valakinek egy 250 lovas zx10r? Full gáz színben persze...250 ló....lol, nem térek napirendre Csak azt nem tudom, hogy melyik kiegészítőtől lett benne ennyi plusz ló. De szerintem az arany végű markolatok és karok környékén kell keresni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #24538 üzenetére
haha, milyen ideges már, pedig még csak a hirdetést írta le
pont tegnap láttam én is egy ilyen hirdetést, 239 lovas blade... hát nem csodás?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #24540 üzenetére
Akár az is lehet, no meg persze nem kell senkinek értenie a motorhoz, de azért ... na
Amúgy még pirosban nem is láttam 10-est...mod: de csak a szövegben írja a 250-et, fent az adatoknál jól adja meg...szóval...az arany markolat, mondom én
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
Akkor úgy érzem mindkettőnek megvan az előnye meg a hátránya is.
Azt hiszem muszáj leszek kicsit halogatni és megvárni míg betoppan a pénztárcámhoz mérten tuti vétel... Addig is köszönöm mindenkinek az eddigi infókat, ha lesz valami fejlemény visszatérek.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
hmm, én azt vallom, hogy elég furi a mostani felfogás használtmotorok terén. Enyémhez is eljöttek, megnézték, de hívtak, hogy inkább egy "sérülésmenteset" veszünk meg.... mentek az enyémmel tettszett neki, dícsérték /érdekes még csak le sem szólták / de nem, mivel nem engedtem belőle 50e ezért nem az enyémet választották. Csúsztam vele nem is tagadtam, mondtam hogy azért is lett új fény, új ez az amaz rajta mondták hogy stimm, meséltem, hogy mi lett rajta megcsinálva, mihez nem kell évekig hozzányúlni, mondták, hogy pont ilyent keresnek -idősebb fazon volt, amikor megállt vele elsőre majdnem elcsúszott merthogy ez nehéz motor ....) de mégsem, nem kellett neki az ami át lett nézetve, mindent amit javasoltatok végül is szerelővel lett megcsináltatva rajta, mert nem
felhoztak viszont egy aranyos példát miszerint: ők vettek ezelőtt egy 12 éves 9ekm vagy hány km-t futott gs500at, nem emlékszem pontosan de éve 1500km re jött ki a futásteljesítmény, kérdeztem is tőle, hogy iztibizti? erre ő: hát még a gyári dotszámú gumi volt rajta.... nem lehet kicserélni 1 óra alatt valóban, no de sebaj örültem maguknak, hogy vettek egy "sértetlen" motort
csupán azért csodálkozok az ilyesmin, mert tényleg festőműhely, lakatosműhely és stbn. átesett a motor egy csekély csúszás óta, nem hagytam úgy semmit, hogy jaj ez majd jó lesz úgy, de így is bele kell kötni, hogy me nem gyári
ezzel csak azt akarom mondani -tudom ízlés dolga- hogy nem kell pusztán arra törekedni, nem azt kell megvenni elsősorban, ami ki van suvickolva, meg gumi meg műanyagápoló fényesítő tökömtudja mivel lekenve, aztán belül meg páff a dolog, mivel hiába van egy szép motorod, ha az fos belül, inkább a fordítottja, a külsején ezerszer könnyebb (akár apránként) szépíteni, változtatni mint egy blokkot felújítani benne
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #24547 üzenetére
Ennel mar csak a jobb, ha valaki utangyarott idommal hazsnalja a motorjat, aztan eladaskor visszateszi agyarit, es voila, karcmentes...
-
zsolt19900
őstag
az megint más, mivel az lehet a megvigyázás jele...sőőt az nagymértékű törődés, hogy ha pl arra is használja az ember a motort pl. sportomotort pályázni (ugye rengetegen odaírják, hogy pályát sosem látott kac kac) akkor tesz rá másik idomzatot, és minden karbantartás mellett, ha megszeretné venni egy olyasvalaki aki nem pályázik, jól fog esni neki, hogy meg lett őrizve az eredeti mivolta a járgánynak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Steven
addikt
Ki lehet fogni jó motort csak , kellő kitartás kérdése ,én sajnos ilyen szempontból mindig karcmentest keresek.. sv1000 is ilyen volt fzs is ilyen....
amúgy vissza térve a komentekre, én nem mondom hogy a v2 vagy a sor 4 jobb motor, én mindkettőt szeretem v2 betöretlen vad ló a sor 4 meg olyan nyugis vas paripa
Mókáásak, ha lehetne kb 100 féle motorom lenne boxert akarok nagyon olyanon még nem mentem...de egyszer az is lesz
nah meg az s1000rr-t ki próbálnám ,egyik havernak van csak nem mertem még menni vele, pedig nem hiszem ,hogy durvább lenne mint az r1 ... baj az ,hogy ránézek és fáj, hogy 5 -6 misi
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nintendo Switch
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Stellar Blade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Sorozatok
- Horgász topik
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...