-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz pakriksz #25550 üzenetére
Majd odatekerik neki, amit látni szeretne.
"a motoroknál"
Autóknál is. Mondjuk amióta bűncselekménnyé nyilvánították, talán
kevésbé merik játszani, de a fene tudja... Mindenekelőtt bizonyítani
is tudni kell egy ilyet, az meg önmagában sem triviális. Sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #25549 üzenetére
Jah. Ennek csak az eleje kapott. Felni polirozva, villa csuszocsove polirozva egy alapesetben szurkere fenyezett aluontvenyt azert nem poliroznak, mert ugy jobban tetszik vkinek.
Ilyet se lattam. Ezek szerint a villa is megkapta. Az eddigi tapasztalatom az, h aminek polirozva van a felnije annak a motornak gorbe a tarcsaja is
sajnos en tettem gallyra ilyen nem forditott villat. Elkaptam egy auto elejet eppenhogycsak es a szivacsos lokharitotol kapott olyat, h "behorpadt" az ontveny csuszocso, es utana kattogott fektavon, azaz beleert ott valami valamibe nagyon. Ha itt is ez tortent, akkor lehet szaladgalni villaert bontoba.
Persze kepekrol talalgatas csak, de ezek lennenek az elsok amiket megneznek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #25552 üzenetére
Fő kell hívni, meg kő kérdezni, majd meg kő nézni. Nekem van pár haverom akik felpolíroztattak ezt azt a motoron, pedig nem estek. De ettől függetlenül, lehet h. egy rom.
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #25547 üzenetére
Jobban
V2-es, ezért viszonylag alacsony fordulatról is tol elég rendesen, azthiszed, hogy ezmekkora disznóállat lesz majd, ha elforgatod a végéig, de mégsem. Mert kb 4-5000 fordulatra megvan a teljes forgatónyomaték, és onnantól csak kevesebb lesz (a lóerő persze nő, de csak a fordulatszámnövekedés miatt).
Ezzel szemben egy sor4 a fordulatszám növelésével folyamatosan jön meg a nyomatéka, ezért ott jobban előjön az, hogy forgatva van meg igazán az ereje.
De azt is tegyük hozzá, hogy egy sor4 az valóban erősebb, ha úgy akarják. Az SV nagyjából 70 ló, ezzel szemben pl. a Honda CBF600 (3xátvariált CBR blokk) olyan 78, a Hornet egy százas, és utána az "eredeti helyén" ugyanez a blokk 130 körül van. -
TommyGun
őstag
válasz yodamastah #25543 üzenetére
Ez szép ez a Bömös, ezen látszik hogy szerették. Az az ülés mintha nem gyári lenne, lehet csináltatta? Vagy + feláras cucc? Így hirdetés alapján persze nem lehet ítélni.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #25542 üzenetére
Most már nézik az okmányirodában hogy az adás-vételin rajt van-e a km-óra állása, így idővel majd talán megszűnik ez a probléma. Persze aki most akar vásárolni azt ez nem nagyon vigasztalja...
yodamastah!
"Az első gixxeremről kiderült hogy kettőbe volt törve a váza... Amikor ez kiderült már úgy 70e kmnél jártam vele. Tökéletes volt a motor a 70e km alatt..."
Na tessék! Pedig én nem is ekkora esetre gondoltam."...nem egy szalon motor vázat egyengetett már. Szállítás közben sérült > megcsinálták és ment vissza a szalonba 0kmes motornak"
Ez viszont a pofátlanság netovábbja.SymbianOS!
"Sv650 gyorsul úgy mint egy ernő?"
Az átlag autósokat (nem a pesti schumachereket!!) én a lámpától indulva a CiGivel is "legyorsultam", ha nem akarsz gyorsulási versenyen emberkedni akkor itt már szvsz nem érdemes ezzel foglalkozni.DigitXT!
"Mindenekelőtt bizonyítani
is tudni kell egy ilyet..."
Ha jól tudom a digitális óráknál kimutatható ha piszkálták. Azt viszont nem tudom az is látszik-e hogy mikor.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25557 üzenetére
"Most már nézik az okmányirodában hogy az adás-vételin rajt van-e a km-óra állása, így idővel majd talán megszűnik ez a probléma. Persze aki most akar vásárolni azt ez nem nagyon vigasztalja..."
Műszakin eddig is írták, és szerintem régen is benne volt az adásvételikben bár nem volt kötelező. most mindkét helyen kötelező leolvasni/feltüntetni. A lényeg hogy rendszám alapján ezt már le tudod kérdezni, nyilván ennek még nem sok értelme van de idővel valamicskét csak javul a dolog.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Még nem nézelődök, mert kicsit még gyűjtök tőkét. Majd télen.
Most azt nézegetem mi hol mint meg ezek. Nekem elég ha 140-ig megy mint a barom (nyomatékosan), e felett ki szokott tartósan járni? Költői.
vendingo! 5.3-aakr láttam neten. Elég lomhán indul meg. Vagy nem jót néztem. SV650N
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kolondrum #25559 üzenetére
Kár, hogy a Hornet 900-as 7l körül kér. Meg nem is kell ekkora erő, de elviselném.
DigitXT! Én ilyet nem mondtam, max annak vetted. Tudod másh működök.
Ernő nagyon drága. HA az elhozom amit akarok akkor sokat fogok éjjel forgolódni sok éjszakán át. Azt nem engedhetem meg magamnak.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #25559 üzenetére
Béna volt a rider. 140-ig jól gyorsul aztán jól húz 180-ig. Utána kicsit lassan éri el a 220-at. Elejét 1-2-be emeli.
A lényeg inkább azon van, hogy 3 ezertől nyugodtan húzhatod neki, mert onnantól jól tol.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
válasz vendingo #25562 üzenetére
Ez is több mint elég nekem! Sőt! Valamiért az SV 650 N vonz. A GSR600 az ára miatt nem. Kiesik a körből. A CB 600 F meg olyan nem is tudom, is-is. A fazer meg töltelék, de akár.
SV650N-ből van fent egy szép, de túl van a leendő kereten is. Sajnos. [link][ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #25559 üzenetére
na ezaz, forumrol okosodni szubjektiv temaban.
hogy gyorsul? mikor? milyen allaptoban? meddig forgatva? milyen benyaval? hogyan valtva? es KINEK?
amikor megvettem a cb400-asomat, ugy ereztem h maaaarhara megy. teleszpemmeltem volna a netet h nincs furgebb motor, mint a cb400. aztan megsertodtem volna, ha kirohognek. visszaulve a szazlovas 600-asra az is lomha az ezresek utan.
a legkevesebbszer fog az szamitani h hogyan gyorsul. sokkal fontosabb lesz majd (neked persze majd csak a kinezet utan masodsorban) a motorozhatosag, hasznalhatosag, megbizhatosag, kenyelem, karbantarthatosag (persze hasznalat stilusatol fuggoen). kesobb felutik a fejuket az olyan kerdesek h milyen guma, milyen fekbetet, milyen teloolaj, amitol megjobb lesz.
de hogy hogyan gyorsul? jobban, mint a legtobb kocsi a forgalomban es kevesbe, mint a legtobb sportmotor. ezzel ugyan nem vagy elorebb. -
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #25565 üzenetére
dehogynem. eleve ha cseres gumaval veszed. vagy cseres fekbetettel. vagy himbalozik az eleje fekezeskor. lanc, lanckerek. ujabb hitvitat fogsz kirobbantani a kerdessel h milyen olajat bele, mert eztmegazt olvastad valahol (nem bizunk az eladoban, rogton olajcserevel kezdunk).
szoval inkabb ugy fogalmaznek, hogy 'nem szamitasz ra' -
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #25559 üzenetére
Itt azt írják az SVS 3.6mp alatt gyorsul 100kmph-ra (az SVN talán kicsit lassabban de gondolom tizedmásodpercekről van szó) és 4,5l a fogyasztása, utóbbit ebben a tesztben is "megerősítik".
Itt van mindenféle nyalánkság az SV-kről.
Itt pedig egy ER6 vs. SV650N teszt.
"SV650N-ből van fent egy szép, de túl van a leendő kereten is. Sajnos. [link]"
Ez némileg olcsóbb.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
veterán
ha valakinek épp ilyenre fáj a foga, egy cimborám megválna tőle Kawasaki ZX-6r, karbantartott motor, vigyáztak rá.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #25503 üzenetére
én most járok asszem 8000 körül. de nem figyeltem annyira oda mikor kezdtem, az tuti hogy volt egy olajcserém nem rég, és azóta belement 2000, szezon végén tavaly meg majdnem friss olajjal raktam el télire.. kábé így.
(#25509) TommyGun amikor megváltozott a KRESZ, és kitalálták hogy egyirányú utcába be lehet hajtani bicajjal HA A TÁBLA EZT MEGENGEDI, akkor találkoztam egy idiótával aki úgy értette hogy MINDEN egyirányú utcába behajthat a szaros bicajával és haladtam a kocsik mellett az egyirányú utcában szabályosan, nem akart kitérni előlem, elkezdett velem üvöltözni hogy engedjem el mert ő SZABÁLYOSan közlekedik, nem olvastam-e az új KRESZ-t. a legfelháborítóbb hogy a bicajjal simán ki tudott volna kerülni a járdán mert nem volt padka csak oszlopok, de megállt velem szemben face to face és osztotta az észt hogy takarodjak az útból.. már azon voltam hogy átmegyek rajta de amikor látta hogy megindulok félreugrott gyorsan a kis nyomorék..
az utca végén megnéztem, nem volt bicajost beengedő tábla sem... hülye fasz.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
mocsanisi
senior tag
Remélem egyszer megélem hogy az összes szarházi szerelő éhendöglik.... Elvittem a legközelebbi szervízbe (messzebbre nem mertem elindulni) a bandit hogy nincs töltés. Kimérték, fesszabályzó. Beletettek egy másikat, nem banditba való, de nem baj üsse kő. (szerintem alap hogy felhívnak hogy ez a baj, tegyük-e bele hogy hozol alkatrészt....) Lekapcsolt lámpával iszonyatosan túltölt, felkapcsolt lámpával magas fordulton túltölt, menet közbe lekapcsolt lámpával leáll, sima lámpával hol jó hol nem, refivel bedurrog és kihagy a gyújtás... Ma visszavittem hogy nagyon nem jó srácok (ma mértünk rá), széttették a kezüket hogy ők alkatrészt nem tudnak. Elmondtam a megoldást, hozok én bele fesszabályzót, és amit beletettek azt visszaveszik. Pár bandit fórumossal, és 2 bontóssal való konzultálás után egy hayabusa-nak a fesszabályzóját vettem bele. (az összes bandit fesszabi gányolt volt, és a bontósok is óvaintettek hogy alul vannak méretezve és döglődik, innen indult hogy más típusú fesszabi megy bele) Holnap délig remélem kész mert mennénk pályázni...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
alvaro
senior tag
válasz boogie84 #25503 üzenetére
Az idővel kevés bajom volt, helyesebben az időjárással nem volt, sokkal inkább az idővel, mint erőforrással. Sőt, idő-pénz inkább a házra megy most. Ez eléggé megakasztott 12 ezer után (ebben nagyobb falatok: 48 órás, Csehország, Erdély), augusztusban már csak munkába jártam motorral.
2 olajcserém volt (a másodikat most csináltam otthon), meg tavasszal új szett gumit is dobattam föl. Az akku is behalt nemrég, de sajnos úgy néz ki, hogy fesszabályzóval együtt, erre még rá kell nézni, ha lesz kéznél járművem (a Yaris szélvédő- és egyéb cserén van műszaki alkalmából). Alapjáraton mindenesetre elég gyászos a feszültség, az akku is szép lassan merül, ha járok vele, szóval addig töltögetem...
Ősszel még biztos lesz egy-két kisebb kiruccanásunk, meg persze gyalogtúra-helyszínekre gurulás, mert itt az ősz, lehet végre kószálni anélkül, hogy szétolvadnánk
-
canniball
nagyúr
Litkai Gergely is megmondta, hogy a sok egységsugarú csak annyit fog megjegyezni hogy biciklivel be lehet menni az egyirányúba forgalommal szemben. Aztán majd jön a turista, bringával a tetőcsomagtartón és jól bemegy szembe, mert neki lehet, mert ugye kerékpárral van!
SymbianOS!
Van egy eladóvá vált remek bukóm!mocsanisi!
Megint egy szép történet, úgy tűnik te is belenyúltál a lecsóba...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mocsanisi
senior tag
Szóval holnap megyünk kakucsra ha esetleg valaki csatlakozna
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #25580 üzenetére
Azt lásd be, hogyha az injektornál bele kell nyúlni valamibe, az a karbis belenyúlásnak a sokszorosa. Egy jól belőtt karbis gépnél, aminél jó állapotúak a karbik és nincsenek szétkopva, majdnem ugyan olyan jó a gázreakció mint injektornál. Mivel mechanikus ezért a karbik javítása olcsóbb.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
ujskodas
tag
Tegnap óta 2- essel kezdődik az össz. km. a motoromban. 7 évesen: 20000 km.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #25584 üzenetére
Szinkron valami 5-7 ezer forint ha csak az kell. Nekem a karbi szét, o gyűrűk cseréje, karbi pucolás, összerakás, beállítás, volt 15.000. Folyamatosan állítgatott rajta a szerelő, elvittem egy próbakörre, elmondtam hogy mik a tapasztalatok és az alapján állított után. Ha találsz olyat aki tényleg ért hozzá, akkor a karbi se veszett dolog, sőt! Akinél az enyém volt, annak egy régi olaj-lég gsxr 1100 vagy 1300-asa van, az is karbis. Meg lehet nála nézni az hogy ketyeg alapjáraton, hogy veszi a fordulatot, hogy ejti
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #25588 üzenetére
Nem. Igen.
Nem kifinomultabb, mert szórása van az injektornak + - X%
A karburátor mindig annyit fog porlasztani, amennyit a venturi felszív.
Nem kifinomultabb mert ha nincs lambdaszonda, ugyanúgy csak a vízhőmérsékletre, légmennyiségre támaszkodik h mennyi benzint adagol. Minden változik folyamatosan, kopik a motor, stb mégis egy előre felprogramozott befecskendezési időpontot fog teljesíteni, ami kurvára nem pontos.
Igen kifinomultabb, lambdaszondás, kopogásszenzoros motor 2006 tól felfelé kb.
Igen kifinomultabb, mert szabályozható a külső környezethez állítható szétszedés nélkül
az injektor nem azért lett kitalálva mert bármi baj van a karbuátor gázreakcióival. sosem voltak gondok egy karbis motor gázreakcióival. Egész egyszerűen az injektort jobban lehet szabályozni. Kb mintha fúvókáznál egy karburátort.De olyan szempontjaid vannak, mint egy szűzlánynak a nagy Ő vel kapcsolatban.
a motorozás nincs is a szempontok között csak minden ami teljesen mindegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyGun
őstag
válasz mocsanisi #25572 üzenetére
Eléggé peched van neked ezzel a Bandittal...vagy csak kéne egy jó szerelő.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TommyGun #25591 üzenetére
Tévedés!
nem pech. Ez egy viszonylag öreg motor. Az elején sokat kell rá költeni, és megvenni mindazt, amit elhanyagoltak, de össze lehet rakni normálisan teljesen megbízhatóra, sok pénzért.nem hiába kerülnek ezek 300 ezer forintba.
Ha veszel egy ilyet ezzel jár. kivétel nélkül.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #25590 üzenetére
Érzem én, hogy engednem kell valamiből.
Tudjátok, hogy a robogóra a végén már csak azért költöttem, h az új tulajnak ne legyen baja? Hülye voltam!
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #25590 üzenetére
"De olyan szempontjaid vannak, mint egy szűzlánynak a nagy Ő vel kapcsolatban.
a motorozás nincs is a szempontok között csak minden ami teljesen mindegy."+1
Elvoltam bő másfél hétre, s még mindig ugyanaz megy, csak már egyre hülyébb kérdésekkel, már megbocsáss. Gyorsul-e, itt már szinte sírva röhögtem. Egy idő után fel is adtam a hsz-ek visszaolvasását. Vegyél már végre egy motort és motorozzál
Ali:
1. szénhidrát. Ne mondd, hogy gyerekként nem szeretted a kockacukrot? Ugyanaz
2. inkább kárba, mint pocsékbaMosquito, Zsolt:
Az én túráimon legalább van történés, izgalom - a tieitek gondolom dögunalom, már ha egyáltalán mentek, és nem csak székben ülve írkáltok mert egy ekkora távon már simán előjönnek dolgok. Ez a köröm több, mint amit néhányan egy év alatt tesznek bele.Ja ezt a másik esetemet még nem is meséltem
Senjből lezúztunk Makarskába a szerpentines 8-ason, majd tovább Zivogoscébe, egy délután meg egy reggel ráment. Odafelé láttam pár szép helyet, ahova vissza akartam menni fényképezni. Aztán kiderült, hogy az a pár hely kicsit távolabb volt, végül ~200km-t mentem vissza... Szóval már eléggé délutánodott, így húztam neki, hogy még estére visszaérjek. Épp egy eléggé elhagyatott falun vágtam át, házak bő fele üres. Szembeforgalom se nagyon, falu végefelé jön egy kocsi, villogtat, de sajnos már későn, mert pár méterre rá már az úton álló rendőr is integet, hogy tessék csak szépen félreállni... Oh shit. "Dokumenti"... rajtam meg vágott slick, "NOT FOR HIGHWAY USE - RACING ONLY" felirattal. Mutatja, hogy 89.9-el mentem... Átadom személyi-forgalmi-jogsi. "Martin?" majd másik felé fordul "heh, Martin!", majd megint komoly arccal vissza felém, mutatja a könyvben, hogy 20-tól 30-ig sebességtúllépésért 1000 kuna. Eztdebeszoptam. Leveszem a sisakot, bűnbánó fej, nézem, hogy van-e nálam annyi. Kicsit tanakodnak, mutatja, hogy 500. Hát, már egy fokkal jobb. Odaadom, másik közben elővette és kezdi töltetni a papírokat. Kérdezi, hova megyek ennyire sietősen. Mondom Makarskába (onnan még bő 150 km szerpentineken), kempingbe, ott várnak rám. Pár szót váltanak, visszaadja a pénzt és papírokat, mutatja, hogy tűnjek el, de lassanFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #25594 üzenetére
"Érzem én, hogy engednem kell valamiből."
Akkor jársz a legjobban, lehet úgy még az idén lesz is belőle motor. Ha egy-két héttel korábban sikerül megcsinálni a jogsit most valószínűleg nekem is egy első szériás SVN-em lenne; karburátor, valamivel több év és km de naésakkormivan?, ha karban tartották az is lehet jó vétel és legalább több marad a büdzsében.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000