-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Grillo #25200 üzenetére
Ez nálunk nincs, ebben biztos vagyok! Teljesen! Ha felmerülne a kenőpénz lebuktatnám a rendszert. Sok embert ismerek aki itt járt suliba és ilyenről szó sem volt.
Sőt szerintem más sulinál sincs. Abból gondolom, hogy a környék ide jár rutin órát tartani, meg KRESZ vizsgázni, ha valahol felmerült volna már hallottam volna. Az én vizsgám napján 8db B-s ment vizsgázni sorban onnan.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #25199 üzenetére
Valami ~110ekm emlékszem..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz Grillo #25202 üzenetére
Itt a vizsgabiztos akkor jön elő amikor a vizsga van. Végig a barakkban kuksolnak. Max a kocsiban lehetne elintézni, de ott az oktató. Én az utolsó percig nem tudtam ki vizsgáztat. Utána már nem is tudtam volna kettesbe maradni.
Elég szomorú ha ilyen megtörténik. Mondok valamit! Én még nem fizettem ki a nagymotort. Azt mondták ráér ha hazajött a nyaralásból a főnök. Szept közepén! Igen ez nekem szól, nem minden tanulónak. Ergo én alig fizettem eddig. Most is be tudnám fizetni mind, de nincs kinek. Itt az oktató nem talizik pénzzel, én végig a suli vezetőjével intéztem a pénzeket.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Jaj már ez a kenőpénz. Az nem úgy megy már mint régen. Előre kell fizetni, és lezsírozni a dolgokat. Egyedül a kreszt kell megcsinálnod a többin mindegy mennyire vagy béna akkor is átmégy Így kb 60 ropival többe kerül mutatvány.
-
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #25206 üzenetére
Szerintem nem mi élünk álomvilágban, hanem te nem találkoztál ilyennel még. A vizsgabiztoshoz eljuthat az oktatón keresztül is, és ne hidd azt, hogy könnyű lenne lebuktatni őket.
Lehallgatni nem tudod, mert mutatja, mennyit kér, videózni nem fogsz, mert akkor nem tudsz vezetni.
Nagyon örömteli, hogy ott nincs ilyen, meg ennyire jófejek veled, de ne egy vidéki kisváros ismerős iskolája alapján általánosíts. Sajnos. -
runner 125
nagyúr
Apa kezdődik.
Majd meglátjátok milyen Symbian-nal egy topikban forumozni.
..én szóltam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz -Mosquito- #25209 üzenetére
Atomot a földre.
Runner nem bír magával megint. Itt kószálok, remélem néha picit azért zavarok.
-
Grillo
senior tag
Mondjuk szerelmi életet inkább a fórumon kívül éljetek, a baszogatás élőben jobb érzés. Bár persze nem láttam még egyikőtöket sem, de a lyuk az lyuk.
Nem bántásból, de naív vagy, ami nem baj, csak hidd el, hogy a világot nem Dunakanyar alapján ismered meg. Bár tény, hogy örömteli lenne, ha mindenhol legalább ennyire jó lenne a helyzet.
-
Integra
titán
jövök haza ma este, szentendrein befelé. egyszer csak a bicaj útról a semmiből a sötétben átugrat egy mz féle motor pilsákoló lámpával a zölden a fák között a padkán keresztül a szentendreire előttem, emberünk pattog a kis motoron, lobog a hosszú haja, sityak majd leesik a fejéről...
mintha egy akció filmből robbant volna a valóságba...
....... kész
se index, se lámpa, teli karból csápól jobbra és balra, nyelezi a kis vasat - ami nem megy - majd bevág balra a római part elé a pirosnál, majd elesik az első balra kanyarodó autó előtt..
hihetetlen, igazi knight rider...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Grillo
senior tag
Srácok, a Suzuki TU-k milyenek? 125/250?
-
Ha egy hirdetésben az szerepel, hogy érvényes magyar okmányokkal, azaz éppen forgalomban van és van rendszáma akkor nekem még milyen költségem van?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #25214 üzenetére
Az egyik kisebb, a másik meg nagyobb.
Megbízható motorok hírében állnak, bár öregek, és a megkíméltebb darabokért messze többet szoktak kérni, mint amennyit érhetnek. Nézegettem én is őket hajdanán (125-öst), de nem hoztak lázba,,, ...a Yamaha SR-rel megegyezően kedvelt futármotorok voltak, így legtöbbjük már kétszer-háromszor megkerülte a Földet...
(#25215) SymbianOS: Átíratás összes költsége:
- eredetiségvizsgálat, vagyonszerzési illeték, új törzskönyv, új forgalmi engedély, azonnali biztosításkötés (anélkül nem is írják a nevedre)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #25214 üzenetére
Kollégámnak van egy ilyen 250-es. Esetleg megkérdezzem róla? Bár az,
hogy "milyen" túl általános kérdés lesz szerintem. Mit szeretnél tudni? -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #25217 üzenetére
EZ pl. elég szép állapotúnak tűnik, persze azt a háttámlát azonnal le kell róla szedni.
Megbízhatóság, karbantartási igény, fogyasztás érdekelne elsősorban. -
őstag
válasz Kolondrum #25215 üzenetére
kb azt jelenti, hogy bármikor szabályosan elviheted egy próbakörre.
Bepötyögöd és kidobja a gép...
Ha nem akarsz szopni okmányirodában akkor +5000 és egy cég megcsinálja neked 24 óra alatt.
Valahogy ezeknek nem kell várni meg sorban állni az okmányirodában......“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Grillo #25214 üzenetére
Én a 250esen tanultam a szakmát
KB 140KG vagyok menetkészen... Hát nem egy sportmotor, szépen ment j könnyű volt megtanulni rajta rutint. olyan 50 kifejezetten jól gyorsul. Szóval pizzafutárkergetőnek tökéletes“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
pakriksz
őstag
válasz Kolondrum #25198 üzenetére
nem az én hozzáállásom rossz, hanem a vizsgabiztosoké. Te nem tapasztaltad, de te kisebbségbe vagy, 70% meg igen, én is tapasztaltam a B-nél fizetnem is kellett, mert máshogy nem enged át (pedig az nem mostanában volt, az indexes kenőpénz cikkben pedig olvasható hogy azóta még gyakoribb lett). Persze lehet hogy vidéken mindig ritkább a kenőpénz megkövetelése mint koszos fővárosunkban, de én a fővárosban élek.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #25171 üzenetére
hát mivel a hatótávja a riasztónak nem sok, gyorsan kell cselekedni. ha sikerül leállítani, az azt is jelenti hogy nincs túl messze, mire felfogja az illető mi történt lehet hogy sikerül odaérni és halálra verni..
de persze ez csak spekuláció, nem biztos hogy az ember olyan fickósan viselkedik ha letessékelik a motorról hogy még odamenjen emberkedniNincs időm kedvesnek lenni!
-
DigitXT
félisten
válasz pakriksz #25226 üzenetére
Hagyd rá, ő ilyen. Nem tapasztalta. Nem tudja elképzelni sem. Olyan nincs is!
13 éve B-nél fel sem merült. (Meg is buktam elsőre, de utólag nem bánom, sőt!)
A második vizsga sima volt, megérdemelten mentem át, trükközések nélkül. Az
oktató jól megtanított vezetni (volt egy stílusa). A legjobb barátom viszont picit
más személyiség volt: az autókezelést megtanulta, de azzal közlekedni sokáig
nem tudott (elég) jól. Annyiszor bukott, hogy PÁV-ra is kellett mennie... Átment,
majd sulit/oktatót váltott, és levizsgázott. (Picit kevésbé vagányul vezetett még
sokáig, de végeredményben ésszel, és biztonsággal. Más stílus kellett neki na.)4 éve A-nál az oktató megkérdezte, hogy szeretnénk-e nyugalomban vizsgázni
az ember olyankor izgul, netán véletlenül leteszi a lábát, meg ilyesmi megesik...
Egy kicsit meglepődtem. De ezt megkövetelésnek semmiképp nem mondanám.Amúgy ha vki becsenget egy valag pénzt az előírt számú gyakorlati órára, majd
a töredékét vezeti le, amikor a motort üzemeltetni kellett, ott jut is marad is. (Ez
önmagában necc, hogy csak papíron van minden rendben.) Aztán lehet, hogy ő
úgy gondolja, hogy mekkora istencsászár, hogy hiba nélkül vizsgázott, minimál
gyakorlás után is, de azt ki tudja, mit nem vett észre a vizsgabiztos, és miért.)Szerintem ez a kenőpénz téma nagyon erősen oktató+vizsgabiztos-függő. Azt
nehéz lenne előre megmondani, hogy Te, most, melyik suliban, mibe futsz bele. -
zsolt19900
őstag
igazából jobb bele sem gondolni, hogy mi lenne ha... nem lenne ott ahol hagytam, vagy ha éppen látnám, hogy elhúz vele valaki brrrr
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz HUfantom #25224 üzenetére
Aztan meg 5 ev mulva jelentkezik a nav h nem fizettel illeteket...tele a net most ilyen sztorival (mast ne mondjak: totalcaron is van cikk). Csekkhamisitasi botrany. Ilyen dolgokat nem bizunk masra!!!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
őstag
válasz Daywalker #25231 üzenetére
ügyfélkapun belépek azt megnézem befizették-e az illetéket. Azért nem hinném, hogy ez az általános nézet, hogy elsikkasszuk különben jóval több cikk és népharag lenne. Jó most egy kis emberke hirdet expresszen, hogy majd ő megcsinál helyetted mindent oda nem mennék, de 10+ éves cég akinek rendes telephelye van látszik róla, hogy csinálják már egy ideje. Papirokat meg el kell tenni. Nagy nemzeti papírgyűjtés
KoVee84
Mert mit gondoltál leszurkolsz egy tank benzint azt ott a papír ? Ha van motorod azt jelenti van miből fentartani akkor fizess kis g**i mert nincs pénze az országnak hiszen valakik ellopják.
Jelen korunk gazdasági politikája az, hogy akinek van fizetése azt sarcoljuk, mert nála van pénz.
Lassan tényleg odáig jutunk, hogy egy 15 éves suzuki swift már ismét csajozós verda lesz hiszen van pénzed fenntartani. A többi meg mehet nagyapáink bringájával....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25098 üzenetére
Nekem a 650 burgi városban benyeli a 5-öt.
Viszont ahogy kimerészkedek autóutra, ahol tartósan lehet 90-100-at menni hirtelen leesik 3-3,5 liter környékére. 90-100-nál olyan 3500öt pörög a mocim. Tiszatavat oda vissza (~360km KB) megjártuk 1 tank benyából (15 literes) úgy hogy volt benne vagy 1-2 liter legalább mert még nem vészvillogott hogy húzzzá tankolni merkifogyokéstolhatodakútigavasat. Ráadásul 2 személy és fullra megpakolva + beöltözve."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz HUfantom #25235 üzenetére
Sajnos nincs mindenkinek ügyfélkapuja, sokan nem is használják...akinek van, az sem. Szóval te csepp vagy a 10 milliós (már nincs annyi) országban.
Azt nem értem, mi lehet olyan k.rva fontos az emberek életében, hogy ezt nem tudják maguk elintézni, hanem képesek 5-10 ezer forintot kifizetni ilyenért. Arról nem is beszélve, hogy telefonálni, odamenni-elhozni, kifizetni legalább majdnem annyi idő, mint amit az ocsmányirodában elver az ember. Időpontra kell menni, akkor nem kell várni. Ha nincs időpont, kell keresni másikat, átírják, bárhova is mész. Sőt, ha nem időpontra mész, akkor is lehet, hogy csak 5 percet kell várni (de az is, hogy két-három órát).
Értem, hogy az idő pénz, de 5-10e Ft nagyon sok (átlagos órabérben számolva), ezért nem fizetnék. Főleg, hogy benne van a rizikó, aztán meg futhatsz a pénzed után. Ha te nem érsz rá, mert úgy dolgozol, olyan a munkahelyed, akkor megkéred valamelyik családtagodat, jó ismerősödet, biztos van aki elvállalja. Inkább neki adnám ezt z összeget.DigitXT: benyelnek ők elég pénzt így is, fizessen nekik akinek két anyja van
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #25237 üzenetére
Az nem rossz. Én csak a Motoros Népítéletből szoktam nézegetni a tulajok által - remélhetőleg őszintén - megadott fogyasztási értékeket egy-egy adott motortípusnál. Meglepett, hogy a kis egyhengeres 250-esek többsége eljár ugyanannyi, vagy max. fél literrel több benzinnel, mint én a kis 125-össel. Gondolom, hogy az 5-600-asoknak meg húzzák a bajszát rendesen, mert ott majdnem mindenki 5-6-7 litereket ír, az pedig számomra elviselhetetlenül sok lenne (akkor már megyek a Yarissal kirándulni, az 2 személlyel, megpakolva stabilan hozza az 5,5-öt, és még meg sem ázok rajta. Múlt heti erdélyi körút 2200 km az asszonnyal, negyedrészt klímával is ennyire jött ki.) Mint már írtam régebben, én nem "motorozni", hanem elsősorban "motorral kirándulni" szeretnék, így nem mindegy, hogy a sajnos elég csekély fizumból mennyit tudok megtenni. Pedig nem vagyok különösebben fillérbaßó...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25125 üzenetére
Hééé, ettől azonnal határolódj el kérlek, a 650-esemmel viszlek egy kört, jó úgy krúzolni hogy egy fotelban tespedek Azért mert van kasztni és automata váltó attól ez nem lesz gyerekjáték, ne nézz le engem kérlek
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #25240 üzenetére
Eszemben sincs lenézni senkit sem, nem is értem, ez hogy jön ide?!
Egy - a jogsi és a motor ára miatt - 125 -ös robogó vásárlásán gondolkodtam hajdanán, az viszont számomra totális zsákutca lett volna. Az ideális nagyvárosi közlekedési eszköz, én viszont picike alföldi városban lakom, tehát semmi szükségem nem volna rá, azt untam volna meg már 4 hónap alatt. A mostani kis gyösz viszont igen nagy örömöt okoz, szinte naponta: esténként szoktam vele menni a környező falvakban 40-80km-t, hétvégenként meg akár 200-280-at is. A mi felénk lévő alsóbb rendű utak nyomvályúsak, nagyon rosszak, azon már rég kitörtem volna a nyakamat a tervezett kiskerekű robogóval. Vagy legalábbis marhára nem élvezném...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz TommyGun #25240 üzenetére
Nagyon szigorúan, jól kivasalva, "objektíven" nézve valóban vannak jelentős
különbségek egy átlagos váltós motor, és egy átlagos robogó közt. Szóval
érthető a mondás alapja: én csak azt utálom, hogy a legtöbbször pejoratíve
használják. Ráadásul olyanok is (csípőből!), akiknek még nincs komolyabb
robogós tapasztalatuk, csak hallották másoktól, hogy ezt kell mondani...Ehhez képest személy szerint nem vagyok biztos benne, hogy egy csoffadt
mini váltós gép, csak a váltogatás örömének(?) okán nagyobb élményt nyújt
egy komolyabb automatánál. Vannak váltós segédmotorkerékpárok is, hehe.De ez itt OFF. Habár a topik címek is furcsák, mondhatni előítéletesek...
Mindent a robogókról / kis motorokról! Mintha lenne igazi jelentősége, hogy
valakinek "csak" CG125-ös gépe van, akkor az már nem is írhat ide.
Vagy mondjuk aki 650-es Burgmanon ül, az nem mehetne motoros túrára...bogyo112: úgy jön ide, hogy a legtöbben a mondást lenézően használják IRL.
Most azt, hogy Te itt hogyan gondoltad leírva, elég nehéz lenne kitalálni.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #25241 üzenetére
Csak vicceltem
Megszoktam már a robogózást, azt mikor felül mögém és a fotelban 6mp alatt 100-on vagyunk a 260 kilós döggel, és megtudja hogy 180-at megy végre a fotel akkor megfordul a világ vele, főleg hogy a seggem alatt van egy 60 literes csomitartó ahova a teszkó bevásárlás is befér. egyszer tuti veszek egy Goldwinget, de ha azt nem is egy Paneuropant tuti, eredetileg azt akartam de nem lett meg rá a zsé.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25241 üzenetére
ez ígyvan . De robogó és robogó között is van eltérés. ahogy nő a köbcenti úgy nő vele a kerékátmérő és a konfort érzet. A kerselet pedig egyre nagyobb ezekre. nem véletlen erőlködik a BMW ebben a szegmensben. Azért erőlködés mert a blokk és váltó Kymco és jó pár alkatrész még, csak másképp hangolva a 650-es blokk. Ezt a gyártó Xcyting 700-aként dobta piacra, és nekem abban jobban tetszik a hangja, mint egy villanymotor .
De ha van már felajánlásod, akkor élj vele és gurulj egyet a burgival. Egyébként hétvégére tervezek egy napos Valamit. ha van kedved lemehetünk Gárdonyba egy ebéd és haza. Ott kipróbálhatod az enyémet is
Egy napos gurulásnak jó lenne. és ha valaki csatlakozni akar akkor várjuk szeretettel.
DigitXT:
"De ez itt OFF. Habár a topik címek is furcsák, mondhatni előítéletesek...
Mindent a robogókról / kis motorokról! Mintha lenne igazi jelentősége, hogy
valakinek "csak" CG125-ös gépe van, akkor az már nem is írhat ide.
Vagy mondjuk aki 650-es Burgmanon ül, az nem mehetne motoros túrára.."
Nagyon egyet értek
Most jut eszembe mára bartonos korszak óta itt koptatjuk a felületet[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #25242 üzenetére
Tényleg nem akarok flémelni, ki-ki válassza az ízlésének leginkább megfelelőt, vagy a motorozási szokásaihoz legcélszerűbbet. Mindjárt meg is szűnök. Valójában nem csak a váltás adja szerintem a legnagyobb különbséget a "motorozás" és a "robogózás" között, hanem a kerekek mérete, és az a horpadt vasdarab a két térded között, amiben többnyire a benzint tárolják, viszont rossz úton nagy biztonságot ad a kezdő motorosnak, hogy "kapaszkodhat" bele, nem csak úgy "lobog" a kormányon.
Az én kis vackom (szoftcsopper, tudom: broáf... ) viszont félig-meddig tudja mindkettő előnyeit (leszámítva persze a picike teljesítményét): valójában egy tök közönséges naked kismotor, mint mondjuk a CG 125, de szinte robogósan kényelmes üléssel, alacsony üléspozícióval, nagyon kellemes (igen, robogós) testtartással. Nekem mint abszolúte kezdőnek nem volt rossz választás, úgy érzem. Viszont egy-két éven belül szeretnék nagyobbra váltani (igen, az a fránya teljesítmény nagyon sokszor már kevéske...), és azt hiszem maradok a "hagyományos" motorkerékpárnál. Nekem ez jött be, na! De nem folytatom, senkit nincs szándékomban a saját "marhaságaimmal" terhelni...
A nagyrobogók minden erényét elismerem, a szél- és esővédelmet, a pakolhatóságot, kényelmet, stb. Pár hete linkeltem egy fotót arról, hogy egy 3 napos sátoros motoros túrára (Savage találkozó, Orfű) milyen rettenetesen fel kellett cuccolnom a kis gépet, ez egy - akár 125-ös - Burgival sokkal egyszerűbb lett volna. (Más kérdés, hogy akkor valszeg meg sem hívnak ide... )
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #25242 üzenetére
"Mintha lenne igazi jelentősége, hogy valakinek "csak" CG125-ös gépe van, akkor az már nem is írhat ide."
Megszólítva érzem magam , engem nem zavartak el amikor bekopogtattam a topik ajtaján.Amúgy szerintem van létjogosultsága a két külön topiknak (nem azért mert egyik vagy másik kategória jobb/rosszabb lenne, hanem a más "életérzés" miatt), de hogy a kismotorok miért a robogók közé kerültek azt nem tudom, szvsz az iménti gondolat alapján jobb helyük lenne itt, legyen szó akár 50ccm-ről is.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25247 üzenetére
Az 50-es simót élményben mérni egy SV650-hez mondjuk? Egy biztos, a simo tulajnak vajmi közös témája lesz veled, ellenben nekem már jóval több veled, pedig nekem Burgmanom van.... Mitől lenne a simó motorabb mint egy 200-as Tmax mondjuk? A hondajogosok-nak se lesz közös témája a nagyrobogósokkal. Há'nemtom melyiken jobb az élmény...de az biztos hogy más.
Maradjunk annyiban hogy ÉN motornak érzem a burgonyát mert motorozni használom nem városi igás lónak, igaz melózni is ezzel járok mert azért 2 motort csak nem fogok tartani. De élmény motorozok, túrázok vele nem keveset, nem csak pöcsköszörúzök a főútvonalon vinnyogtatva tiltásig.
Hamár itt tartunk a robogózással mitn fogalommal mindenki tisztában van, még ha ez egy mondva csinált motor kategória is.Aki itt topikol az motorozik függetlenül attól hogy motor-motor vagy roboó-motor.
És eszemben sincs megsértődni mert lerobogósoznak
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #25237 üzenetére
Ezen az adaton picit csodálkoznék.. Burgman fórumon Tikó 342.5Km (ez a csúcs ott) ment el a K9-es motorral. Ő sportot űz mennyit lehet egy tanknyi benyával elgurulni. Ami tudni illik,hogy K6-tól már 0,5-1L is kevesebbet eszik az Overdrive miatt. Mellesleg,hogy ennyit elgurulj ahhoz kb csigatempóban és egész nap kell közlekedni.. De ha jól olvastam ott a fórumon 230-250Km megállsz tankolni.. 3L-el két személlyel nem jár el ez a motor..
Szerk: 55L a csomagtartó.
DigitiXT
Bármivel el lehet menni túrázni. Csak az egyikkel kényelmesebb,könnyebb,praktikusabb mint a másikkal. Mellesleg meg tovább is tart a kis cm3 miatt.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #25249 üzenetére
Pedig írd és mond, hiszel amit hiszel, egy tankkal nyomtam le a Tiszatavat a feleségemmel, dobozzal és a csomitartó is telepakolva. Tiszafüred ide az M5 kivezetőhöz ~160-170km, ez van (M0-31-33-as út)
250km-et megyek el ha csak városozok, úgy hogy ha 2 pálcika van hátra már megyek tankolni nem várom meg hogy villogjon.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...