-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz HUfantom #23627 üzenetére
Fantom: egyrészt nézesd meg a motorod, másrészt (és inkább ez áll a háttérben) tudat alatt rettentően parázol még mindig. Neked kell eldöntened, hogy mész-e tovább. Javasolnám a még több motorozást és egy vezetéstechnikai tréninget, valamint egy kisebb pályán (Kakucs, Kecsó) egy-két menet, hogy visszahozza a bizalmad. De ez ember- és személyiségfüggő, fejben dől el, meg stb. - én a legnagyobb esésem után is alig vártam, hogy újra nyeregbe ülhessek és mehessek. Aki megy is, az esik - ezt egyszerűen el kell fogadni, túl kell lépni rajta.
Ali: ehhez képest amerre én jártam (nem a közismert "túrista látványutak", hanem eldugottabb szerpentines részek, amiket a helyiek ismernek jobban), nekem pont ellenkező volt a tapasztalatom: az itthoni átlagnál (amit ugyan megdob a sok 2003-6 között hitelre vett fiatalabb sportmotor) alig volt fiatalabb a géppark. Sőt, még a sajátomnál idősebbeket is láttam, 2000 előttieket! De olyanok is szaladgáltak, mint Duki 916, kettőt is láttam belőlük
Viszont egy dolog szembetűnő volt: hasonló korosztály ellenére sokkal jobb karban voltak...
Ja és amikor levették a sisakot, sokszor nem csak a motorok voltak idősek. Konkréten őszhajú faterok is szálltak le sport- és sporttúra gépekről.Daywalker: hazucc kutya Amikor legutóbb együtt voltunk a Lime Partyn, mondtam meg mutattam is, hogy néddmá', egy pályaidomos új ZX10R... Utcán is láttam már egyet. Igaz, ez eddig tényleg nem nagy előfordulási sűrűség...
Persu: jaja, nekem is ugyanez volt a tapasztalatom. Van minden, öregebbek is, viszont jobb karban.
A másik feléhez viszont: Japánban nem azért vették a csúcstechnika 400-asokat a hasonló árú 600-asokkal szemben, mert "tisztaban van azzal is hogy mit vasarol, azaz kultura is kell hozza a penz mellett". Egyszerűen a 400 egy határ, onnantól sokkal drágább a biztosítás és keményebb jogsi kell.
Másrészt: tényleg csupa hegy ország, a hegyek szerpentinjein pedig vígan elvagy a kisebbel is, nem jön ki a nagy végsebességbeli előnye. Ami amúgy különben sem, mertegy rendőrállameléggé erős a rendőri felügyelet.Inti: ráülnék, de nem tartanám meg. Mint egyszerű hétköznapi, időnként hobby szinten pályázó kocamotoros, az az űrtechnológia alám felesleges. Hávazze, a gépem karbis és tudtommal még csak nem is csúszókuplungos mégis elvagyok vele. Egy olcsóbb motor, és elmotoroznám, javításra félretenném a különbséget. Ugyanezt tettem, amikor ezt vettem: az eredeti keret feléért vettem motort, a többi ment javításra, felszerelésre, benzinre. S ez a motor is bőven kiszolgál. Nem pénzhiány beszél belőlem, mert én is külföldön dolgozok - egyszerű racionalitás.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #23642 üzenetére
eszemben sincsen fikázni, pont nem ezt tettem. azt viszont mondtam és ehhez tartom magam, hogy a fejlesztés áll, vagy csak minimális.
vághatod a fejemhez hogy márkabuziság meg minden, de pontosan ezért még mindig a blade áll a legközelebb a szívemhez az utcára, mert emberközpontú utcai sportmotor, a dream-ben most is ott van a 2012-es trikolor blade a sarokban porosan, szárazan..
de azt sem tagadom, hogy a birtoklási vágyam a hp4-et nem hagyja figyelmen kívül[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Jja, a biztositasokrol tudok, de nem vagyok tisztaban azzal, h ez mennyire tudja terelni az embert kissebb kobcenti fele, amikor volt love rendesen. Ezert nem is emlitettem ilyen aspektusbol
De a rendori jelenletbe nem gondoltam bele, de kezd erthetove valni, h miert hetvenvalamennyi loero a 600 as sportmotor arrafele, akarcsak az nr 750 belpiaci valtozata is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
őstag
Voltam trainingen is ott sokat javultam. Előtte nagyon rossz volt, le se írom miket műveltem, nagyon szétestem
Sajnos múlt szezon végén volt az esés el kellett menni télire. Mire felgyógyultam december közepe volt. Persze kivittem egy kört mentem vele idomtalanul, akkor nem éreztem semmit.
Most BP-n járok munkába napi 15km a munka, + 20km ami csavargok. Nincs bajom, a gond akkor kezdődik mikor jön az 5. fokozat 80+...én a legnagyobb esésem után is alig vártam, hogy újra nyeregbe ülhessek és mehessek.
Ebben egyformák vagyunk, a Márciusi hó alatt otthon voltam munkanélküli segélyen és csak csiszolgattam az idomokat a festéshez és nem gondoltam volna ha ráülök újra ennyire fogok parázni. Már eltelt majd 1500Km az esés óta és nem látok semmi javulást.
Múltkor hazafelé vidékre 180KM --- nagyon jól ment tartósan tudtam menni 100-120. Visszafelé meg elvileg szeles nap volt akár 35-40km/h és minden bajom volt az úton.....
Azt nem tudom mit kéne még tenni a rehab érdekében. Pályázni sose voltam, túrázásnál, meg ugye a szép tájakon ismeretlen úton nem mész 100+al. Jön kikanyarodik elég a bácsi a rotakapával azt csattt“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
csongi
veterán
válasz HUfantom #23658 üzenetére
Amint irtad kopott a gumi es szel erzekenynek erzed a motorot. Csereld le a gumit es megvaltozik monden. Nekem elol egy kopott gumi volt, minden kis szar szello eltolt oldal iramyba, minden kis nyomsav jatszott velem, kanyarodni keptelen voltam be billent. Ledobtam ez elsot es minden megvaltozott, majd megereuzem a hatso gumi kagylossagat, dontesnel elojott a maszos erzes. Ledobtam a hatsot es mintha egy masik motoron ulnek, eros szelben nem tudok mit csinalni belem tol ha akarom ha nem. De egy tegla gumi megkeseriti az eleted.
-
Archer
őstag
válasz Integra #23628 üzenetére
Nem gondolom, hogy a felsorolt három japán közül ha komoly pénzeket beleinvesztálnának a projektbe, nem tudnának egy bajnok gépet építeni. Pláne nem a Honda, aki a legnagyobb a három közül. Szerintem egyszerűen most nem akarnak iszonyat pénzeket költeni egy ilyen presztízs dologra, így is visszaesett a kereslet a sportmotorokra, akkor minek öljék még ebbe a pénzt? Inkább ráfeküdtek a 600 alatti kategóriákra, meg muszáj jobban odafigyelni a kávédaráló szegmensre is, mert a kínaiak/kóreaiak is egyre nagyobb konkurenciát jelentenek. BMW gondolom meg akarta mutatni, hogy tudnak ők itt is villantani ha akarnak (azért nekik is van pár $ a malacperselyben fejlesztésre) de a nulláról felépíteni egy ütős motort a bevált, kiforrott típusokkal szemben, biztosan csillagászati összegekbe került, annyit meg azért nem hoztak az eladások. Gondolom én.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
vlevi
nagyúr
válasz Archer #23661 üzenetére
Nem látunk bele a dolgokba, de biztos hatalmas kavarások mennek most a háttérben, mert a múltkori SBK futamon volt arról szó, hogy a Dorna megvette az SBK-t. Tehát egy kézben van a MotoGP és az SBK. Találgatásokat hallottam arról (de tényleg csak találgatás konkrétum nélkül), hogy ez az SBK visszafejlődésével fog együtt járni.
-
őstag
válasz csongi #23660 üzenetére
Sikerült ledobni mindkét papucsot. Most jövök a szerelőtől.
A kocsmából hívta vissza a segédet, hogy ezt nézd meg vevő jött és gyere dolgozni.Diablo volt elöl és Michlein pilot power
Munka eredménye. Pirelli Diablo elöl Dunlop Roadsmart hátul mindkettő alig használt nem kockás. Új hátsó fékbetét mert elkopott az egész. 42.000........
És még holnap visszamegyek, mert centírózás közben kiderült az első kerékben a csapágyak nagyon tönkre vannak menve.
Remélem jobb lesz ezek után....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
nos lett telóolaj cserélve és most rettentő enyhén de visz jobbra a jószág, visszavittem a szakihoz annyit mondott rá -csekély finom állítgatás után ( csutkára elteker és felniberug)- hogy ez egyszer jobbra egyszer balra húz, ez ilyen marad annyi a tippje, hogy a villaszáraim görbék és görgőzés lesz, namármost kérdésem az lenne, hogy valós amit állított, vagy csak nem tette jól vissza a villákat stb. stb.
azért kérdezem, mivel én egyenesen futó motort vittem oda, most meg nem igazán fut egyenesen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23665 üzenetére
A fikalas utan kimertetek a villaszarat? Raraktatok prizmara es indikatororaval megneztetek?
Vagy csak ugy szemre, erzesre volt egyenesfutas?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #23667 üzenetére
Nem értem a többesszámot kimértétek megnéztétek, gondolom egyesszámra gondoltál, hogy a szerelő megnézte-e ill. kimérte-e, de van sanda gyanúm hogy nem
ill. az ő érzésére sem volt egyenesfutás: egyszer erre húz egyszer arra húz Zsolti, ennyi volt a válasz tán futómű állítást is kellett volna végeznie a villacserével egyetemben?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23668 üzenetére
Ugy emlekeztem h valakivel csinalod, (esetleg te magad sajatkezuleg) de ha nem igy van, javasoltam meg regen, h fika utan meresd ki, mert a gs nek nincs valami hudeeros villaja. En ha mar darabokra szedem ramertem volna, az nem tart semeddig, de nem pofazok a szerelo dolgaba, ez en vagyok. Ha valamerre huz az nem futomuallitas. Akkor gorbe valami. De talalni olyan sik utat, ahol ezt tenyleg normalisan erzed, nem peddig valami enyhe nyomvajut, vagy szimplan az ut ketoldalra doleset... Hat nem egyszeru. Minden kis szart meg lehet erezni motoron. De ha meregetsz az a biztos.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #23669 üzenetére
neem, írtam már feljebb hogy szerelő csinálja meg -megfogadtam a tanácsod - csak csodálkoztam, hogy furán nézett rám amikor mondtam neki, hogy ezzel és ezzel visszajárulnék, mivel még alapállapotnak sem felel meg amit elhoztam (és ő mondta, hogy nyugodtan szóljak ha valamit "garisnak" érzek)
azért kérem most a tanácsodat, tanácsotokat, hogy mi tévő legyen, mivel egy hétre valakihez letudom tenni a vasat, most ha meg kell görgőzni és úgy fog egyenesen futni akkor leadom oda, ha beállíttatni kell akkor leadom oda, csak a beállítás plusz terhét valahogy azért nem érzem jogosnak, mivel fika utáni összerakáskor úgy ment egyenesen mint a kis angyal
mivel ő annyit mondott, hogy: lehet tekergetni a villákat egy bizonyos pontban tuti jó lesz, vagy meggörgőzteted és akkor biztos jó lesz, namármost nem hiszem el, hogy elhozatal előtt ő ezt nem vette észre hogy elhúz szólhatott volna stb.
a többi részével nem volt semmi gondom, a karbit is szépen kipucolta, kicserélte amit kellett (keményen 80Ft os O-gyűrű miatt volt magas az alapjárat, dőlt a benzin a karbiba) beállította azzal nincs is gondom, úgy megy most mint a kis angyal.... csak hát ez, hogy egyenesen tartom a kormányt megy el jobbra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #23669 üzenetére
bocs kimarad a szerkesztésből, a szerelőtársa megkérdezte, és nem nem mértek rá az alkatrészre
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #23668 üzenetére
Az egyenesfutásnál tényleg nagyon kell figyelni arra hogy Az út egyenes legyen nem csakhogy nyomvájús de hogy ámblokk ne is lejtsen egyik irányba sem. Mert könnyen elviszi a motort, mégha te egyenesnek is látod. persze nem 10 m-en, mert ha elengeded és abban a pillanatban jelentősen.megindul mindig egy irányba a gép akkor az nem egészéges.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
válasz Ferdzsoo #23672 üzenetére
most akkor úgy mondom, hogy érzetre egyenesen tartom a kormányt, laza kéz meg minden ahogy kell, és elmászik le az útpadka felé valahogy nagyon "háklis" vagyok erre, így egyből megéreztem, vissza is vittem, de hát nem segített semmit az a procedúra amit csinált vele. Nagyon örülni fogok, ha egy ilyen kis nem kimérés miatt kell plusz költségbe vernem magamat ismét
Amennyiben kimérte volna, mondta volna, hogy ez meg ez van még addig össze se szerelem stb. okés jó akkor még mondtam volna, hogy ráér megcsináltatom, de így.... remélem szét lehet úgy kapni, hogy az olaj meg a szimering egybe maradjon, mivel 1 hetesek sincsenekFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #23673 üzenetére
"Nagyon örülni fogok, ha egy ilyen kis nem kimérés miatt kell plusz költségbe vernem magamat ismét
"Az már eleve benne volt, tehát előbb-utóbb amikor előjön, akkor kellett volna plusz költségbe verned magad...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsolt19900
őstag
de akkor mérje ki amikor szét van szedve, kalkulálok azzal, hogy a motor kiesik, ne összerakott tessékittvanviheted állapotban jöjjön rá, hogy hoppá lehet ilyen baj is
mondjuk nem értem, mitől jött volna elő, mivel több mint egy éve szépen meg egyenesen az előző gazdinál meg 3 éve kb
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23675 üzenetére
Hat akkor elozo embernel is mar gorbe volt, csak ugy forgattak, h jo legyen. Vagy nalad gorbult el. Persze ha olyan helyen gorbe akkor rantja magaval a szimeringet is, sokkal hamarabb fogja ereszteni az olajat.
Ki kell merni. Aztan okosabbak leszunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
őstag
válasz csongi #23666 üzenetére
Ma is sikerült egy kisebb összeget otthagyni. Coyo csapágyak az első kerékbe 3000 szerelés 2000.
Most hazafelé jövet sikerült ellen tartani a komolyabb oldalszélnek. Összességében eddig sokat javult, de ez még 100 alatti tempo. Majd megyek valamikor felette is és megnézem.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #23681 üzenetére
Ez bizony nagyon gyenge volt....
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #23681 üzenetére
Fogadni merek, hogy Hordás
Igen, itt úgy tűnik, hogy csak mi tudunk kimozdulni egy-két kisebb közös gurulás erejéig. Mindenki más punnyad.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
Daywalker
addikt
Nézd, repülőnap lesz kecskeméten, szóval nem lesz könnyű lejutni szerintem. Én szombaton mennék.
Persu: fasza! Neked is jó a szombat? Hajnalban kéne menni...egyrészt hűvösebb van, másrészt elkerüljük a repnapos dugót.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #23692 üzenetére
Nem akarok Pesti feelinget...gyorsan oda akarok érni, nem közúton motorozgatni és gyök kettővel kerülgetni a szerencsétleneket a 30 fokban, ahogy azt általában tesszük a főfaluban (sajnos...ami múlt pénteken is volt, gyalázat). Te nem jönnél? Lime party? Semmi?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #23691 üzenetére
Akkor lehet, hogy kihagyom... Fezen után valszeg úgyis sok lenne.
Tavaly is ~1.5 óra alvás után hazazúztam Voltról, gyors kajálás után úgy bealudtam, hogy bár pont az ablakom alatt robbant szét a főfalui főnyomócső és okozott kétméteres szökőkúttal tarkított kisebb áradást a környéken, rendőr-mentő-tűzoltói felvonulással, én fel se ébredtem rá
Akkor majd Lime Party.
Illetve sportmotor.hu Kawa fórumról páran még mondják aug 17. KunmadarastFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...