-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
válasz V.Stryker #135249 üzenetére
tudományos levezetést én sem találtam, csak mindenhol felsorolva a szinteres betétek elleni érvek közé, hogy hamarabb megeszi a tárcsát. logikusan belegondolva valóban hamarabb kell megennie, mert keményebb anyag, mint az organikus, de gondolom azért nincs róla tényleges teszt, mert IRL úgysem szimulálható le pont ugyanaz a felhasználási mérték és mód azonos körülmények között. részemről én is az ökölszabályt követtem mindig is utcára, amit #135250 Des1gnR írt: azt teszek bele, amivel jött és akkor nem kell fejben matekozni.
#metszéspontok
-
palfitom
félisten
Hölgyek, urak,
A szentendrei Motocriss iskoláról van valakinek tapasztalata?Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #135249 üzenetére
A motorok betetje tulnyomo reszt szinter. Nem lattam meg motort gyarilag organikus betettel. A betet keverek ami nem mindegy. Oem betet es tarcsa az aranykozep. Ha barmelyiket lecsereled masra, nem tudjuk mi lesz. Nem attol fugg, hogy organikus, vagy szinter, hanem az aktualis szinter milyen keverek. Az organikust meg vegyen az, aki 13 loerovel leveleket kezbesit, masra nemigen jo az.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz dellfanboy #135256 üzenetére
Ott is hagynám az egészet...
Kapásból értékcsökkenés.. számomra legalábbis
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #135256 üzenetére
Az az érdekes, hogy kb 6 éve a Yamaha szervizben is épp a Honda Dreamről szervizéről hallottam a meredek és gáz sztorikat
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz dellfanboy #135256 üzenetére
De bukócső marad? Mert ha megint felszerelik, megint letöri? Esetleg 1 hétre rá?
Én kérnék fényképet, hogy mi hol törött le, mert hihetetlen, hogy egy bukócső a hengerfejhez rögzüljön, ráadásnak úgy, hogy a "felszereléskor" le tudjon törni. Akkor mi fog történni egy eséskor?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #135259 üzenetére
Sztem a bukócső felszerelés közben eldőlt a motor. Tulképp a bukócső miatt sérült meg.
Sajnos, én is jártam már így. Nem a földön levő állványon spaniztam le a mocit, hanem előbb felemeltem, hogy ne kelljen hajolgatnom a rögzítéshez. Lekötés közben átbillent és 1m magasból, fejjel lefelé lezuhant az állványról a HD.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
senior tag
annyira nem ismerem a reszleteket, hogy mi tortent, csak FB-n jott szembe. elvileg givi bukocsovet akart az user ra, de a hengerfej nem igy gondolta. elvileg az 500x-nel a blokk teherviselo elem, de igy elbenazni, el nem tudom kepzelni mit tortenhetett..
jah es a legjobb az egeszbe, hogy a hengerfejet bar ingyen cserelek, most a motor kap gyari H bukocsovet aminek a90e ft-os arabol adnak kedvezmenyt es csak 74e lesz a vevo meg elfogadta 'mer motorozni akar, januar ota var a paripara', elvileg ma veszi at, kivancsi vagyok lesz-e mas gondja nyaron, de jah ezt a budai dealert en kerulnemeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
LógaGéza
addikt
válasz Somatom #135260 üzenetére
Én a KTM gyári bukócsövét raktam fel, de ritka egy rossz műremek a dolog... A csavarhelyeknél a festék annyira vastag volt, hogy mindenhol ki kellett fúrnom, hogy egyáltalán a csavar átmenjen ott, ahol kéne, valamint ketten kellett, hogy feszítsük, hogy a felfogatási helyére kerüljön...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
bacus
őstag
válasz LógaGéza #135263 üzenetére
Ezt eddig a givi/kappa bukócsöveiről hallottam, hogy nem igazán méretpontosak.
Én a legolcsóbbat vettem a bmw-re, lengyel Heeds fele annyiba került mint az sw-motech, harmada a gyárinak, de semmit nem kellett feszegetni. Talán az egyik távtartó gyűrű nem az volt méretileg mint aminek a leírásban is kellett volna lennie, hanem 2 db került a csomagba a másik oldaliból, ami vastagabb volt. Na azt le kellett esztergálni.. (ezért jobb gépműhely közelében szerelni ilyesmit)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LógaGéza
addikt
válasz bacus #135264 üzenetére
Hasonló dolgok miatt vettem meg a gyárit, ez legalább biztos jó lesz, meg ahogy írták, az utángyártottak nem tudják eltalálni a KTM narancssárgát.
Ehhez képest nem volt se méretpontos, és egy árnyalattal világosabb is mint a váz többi része De legalább nem volt sokkal drágább mint az utángyártott."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
norbert1998
veterán
-
LógaGéza
addikt
válasz Geresics #135267 üzenetére
Nem tudom, elvileg gyári KTM PowerParts volt, nem láttam rajta más márkajelzést. Először azt hittem én vagyok béna, de utánnaolvasva külföldön mások is ugyanígy jártak.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
Dolomitokba többször voltam már és idén is készülünk, de szívesen tennék egy külön túrát Toszkánába.
Teljesen ismeretlen, így ha van valakinek tippje melyik útvonalakat érdemes Toszkánában végig motorozni azt megköszönöm.Üdv
-
Digital
addikt
Sziasztok!
SIxGear Vikran kabátról mik a vélemények? Próbáltam többet is de ez állt a legjobban, a protektorok pont a helyükön voltak.
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
veterán
Sziasztok, B jogsival szeretnek A1 kiegeszito kategoriat, hogy egy honda cb 125f legyen az altalanos maszkalos paripam.
Hosszabb utakat is megtennek vele, esetleg parommal, mindketten 80 kg alatt vagyunk. Nagyon szenvedos lenne orszagutakon menni vele 200 km es felette levo tavokat, turazni vele, amikor nem varosban jarok munkaba?Everybody lies.
-
norbert1998
veterán
válasz Pttypang #135271 üzenetére
Kinek mi a szenvedős?
Nekem egy 125-ös Varadero volt, jóval nagyobb testű motor. Nem gyors, egyáltalán nem. Viszont utassal is tudja tartani a 95-100-as tempót. 1-1,5 óránál hosszabb távokat nem szoktam vele tenni egyben, kell egy kis szünet. Ettől függetlenül sikerült Szombathelyről eljutni vele Tisza tóig, többször kerültünk Balatont, szintén utassal. Most, hogy megvan a 650-es, már érzem, hogy a 125 lassú. De ha nem versenyezni akarsz, és van türelmed megvárni az előzéshez megfelelő pillanatot egy busz vagy kamion esetében, akkor kezdésnek jó lehet a 125-ös.
-
csongi
veterán
válasz Pttypang #135271 üzenetére
Nem lesz szenvedos, ha nem annak eled meg. :).
200km sikterepen lesz kb 3-4 ora idotoltes a motoron. Lakhelytol fuggoen.
Dombosabb netan erosebben dombos utviszonyok kozott tobb is.Gyorsan meg kell szokni, hogy a kamionok letolnak az utrol es egy 7.5t teherautot sokaig lehet kiserni. Ha netan IFA kategoria akkor erdemes maszkba motorozni mogotte. :D.
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz Pttypang #135271 üzenetére
Sajnos igen.... még a combosabb 125-ösök is nehezen tartják a forgalom ritmusát két személlyel. Kisebb emelkedőn is alaposan visszesik a sebesség, az előzést meg teljesen el kell felejteni... ráadásul ha országúton nem tudsz egy tartós 90-100-as tempót menni, akkor az összes autós téged akar majd megelőzni.... ami számtalan veszélyt hordoz magában...
Persze semmi sem lehetetlen, de nem nagyon fogjátok élvezni....
-
goofy85
kezdő
válasz Digital #135270 üzenetére
Nekem az van, jó kabát, csak nekem karban és derékban rövid. Ez a boltban nem derült ki egyértelműen, de rendszeresen használtam tanulás közben és hosszú ujjú aláöltöző nélkül a csuklóm szabad.
Ami zavaró, hogy a belső kabátba beleakad az órám és emiatt macerás sokszor levenni, meg a nyakán a lifegő összezáró mindig kiold, nem a zipzárja!
Összességében jó. -
#14787072
törölt tag
válasz dellfanboy #135262 üzenetére
Ez ugyanaz a csapat, ahol az ügyfél már kifizetett és felszerelt motorjáról levették a bukócsövet és eladták másnak, mert jött a külföldi ügyfél és nem volt idő megvárni, amíg rendelnek egyet....
Utána mondjuk kompenzálták a magyar srácot, na de akkor is.....
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #135277 üzenetére
B125-ről volt szó.... .... nem ám' mindenféle adócsaló-törvénysértő ördögszekérről....
-
norbert1998
veterán
Nem értem miért mondjátok, hogy annyira rossz. Simán lehet élvezni azzal is az utat.
Eladtam a Honda-t
-
dellfanboy
senior tag
válasz norbert1998 #135280 üzenetére
varj kitalalom, egy budai markekereskedes vette meg?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz norbert1998 #135280 üzenetére
Közlekedni lehet vele, élvezni én nem élveztem egyáltalán. Mentem párszor 125ccm-el, rohadtul idegesített, hogy az M0-on kb meg akartak ölni vele. Most mondhatnánk, hogy mit kerestem ott, de ha azon keresztül vezetett az út akkor arra kellett menni. 70-es szakaszon nyélgázon életben lehet maradni, de két főre én fontolóra sem vennék ilyen kis motort.
-
bacus
őstag
válasz Pttypang #135271 üzenetére
Szerintem meg próbáld ki. Nekem volt 250 ccm négy ütemű, de nagyon hamar eladtam, pedig még ki sem mentem a városból. Az Árpád hídon is kevés volt, igaz nem sok különbség lehetett súlyban köztem meg kettőtök között
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz bacus #135286 üzenetére
Koszi a valaszokat, az eredeti elkepzelesem a kiegeszito jogsival meg a motorral is az volt, hogy gyorsan megvan a jogsi, a motorbol meg ilyet még újonnan is lehet milla körül kapni, fogyasztása nevetséges, ha nem is gyorsan, de el lehet túrázgatni vele.
Amit irtatok, az alapjan ez a kategoria kvazi ugyanaz, mint egy robog a varosban, csak ezzel gyorshajtasi csekkeket is kaphatok, meg dragabb megvenni, viszont kevesebbet fogyaszt es motorszerubb.
Igy nem sok ertelmet latom, hogy megcsinaljam a kiegeszitot, egy A2 vagy egy A kellene, hogy ertelme is legyen.
Everybody lies.
-
csongi
veterán
válasz Pttypang #135287 üzenetére
Újonnan inkább lesz az 1,5-2milla, mint egy .(125 Naked)
A2 és A jogsi között árban nincs nagy difi.
Két személyre egy 650 egyhengeres vagy V2 2000 évjárat körüli gépeket meg lehet szerezni 1 milla közelében,(alap ruházattal) amivel már probléma mentesen lehet motorozni.
A 125ccm kategória fajlagosan a legdrágább. Minden körítés miatt.
Olcsó jogsi alacsonyabb üzemelési költség.Ez a motoros valóság.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
a red baron-rol mit tudtok? marmint nem a hasznalt uzletagra gondolok, de hahu-n szembejott, hogy arulnak uj yamaha, meg honda motorokat. 3+1ev garival (ugye 3 a torvenyi kotelezettseg)
DE
se a honda se a yamaha magyar honlapjan nem szerepelnek mint hivatalos markakereskedes... es elbizonytalanodtam szoval akkor ezek az uj motorok megint japanbol/usabol behozott es itthon modolt darabok lehetnek? vett ott vki uj paripat?tapasztalat?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
A Zéé
addikt
válasz Pttypang #135294 üzenetére
Ezzel mondjuk egyedül, városban olcsón közlekedni lehet, de utassal, városon kívül nem móka lesz, hanem tuti halálfélelem, ahogy a többiek mondták is.
Az ennél egyel korábbival mentem, az mondjuk egy kiherélt 50-es robogó menetdinamikáját tudta alattam. Ha A1, akkor érdemes kihasználni a kategória maximumát és keresni egy 15 lovas gépet. Az a 4-5 Le különbség leírva nem tűnik soknak, de százalékosan 40% többlet, és érezni is...Just a simple Lineman...
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #135079 üzenetére
Vattas feltett egy olyan videót, hogy befejezi...
[link]
De ne ilyedj meg :) -
Pfiucska
aktív tag
válasz A Zéé #135295 üzenetére
+1
yamaha yzf-r125 mocim + egy keeway TX-125-m volt. Elobbi 15 utobbi 11 lo es es “oriasi” kulonbseg volt a ketto kozott. A yamahaval viszonylag kenyelmesen tudtam (egyedul) 110-zel haladni palyan, mig a keewaynek a 90 is neha gondot okozott..iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #135292 üzenetére
Épp most néztem egy Dodor-os videót, alatta a kommentek közül érdemes szemezgetni
Pl:
Én 2020 januárjában voltam a győri üzletükbe, (Yamaha márkakereskedés) hogy a 10 éves 20.000 km-es makulátlan Suzuki SV650-et lecseréljem egy 0 km-es Yamaha MT09 tracerre. Azt mondták, az SV-t 600.000.- ért tudják beszámítani. Azért én többet gondoltam érte, de elmondták hogy ez hiába szép meg megkímélt meg minden de akkor is 10 éves meg nem egy nagy szám, ez egy olcsó kategóriás motor ez sajnos csak ennyit ér stb. Nem hagytam ott, inkább meghírdettem a hahun. Egy hét alatt eladtam 1.000.000 ft-ért Budapestre. Aztán jött a covid, és úgy gondoltam várok a motor vásárlással. Aztán ugyan ezen év októberében láss csodát az egyik barátom felfedezni vélte a motoromat a győri Red Baronba. Állítólag a budaörsi üzletbe számították be egy másik motorba. Sokat nem használták, mert csak pár száz km_el volt több benne mint amikor eladtam. 1.500.000 ft-ért volt kitéve (én 2010 májusában 1.490.000-ért vettem újonan). Nézegettem, majd oda jött az értékesítő hogy segíthet-e valamiben? Mondom hogy ezt az SV-t nézegetem, de sajnos kicsit drága. Elkezdte fényezni, hogy nagyon megkímélt, kevés km-es, igazából csak majdnem hogy egy gazdás, ezért ennyi. Ez ennyit ér. Majd megkérdeztem hogy akkor mért csak 600-ért akarták beszámítani nekem egy új motor vásárlásába? Nagyot nézett, majd elkullogott...... Persze aztán vettem egy másik motort egy korrekt kereskedőtől a győri REÁL MOTORCENTRUM KFT-nél.A Zéé:
Wait, ez az új CBF sincs 15 lóerő? Tényleg nevetséges. Igen, természetesen a 15 lovas motorokra gondoltam amikor azt mondtam, hogy lehet A1-gyel is közlekedni félelem nélkül.vlevi
Láttam, egyből meg is örültem. Tudtam, hogy nem a videózást fejezi be, azt nem szokás kiírni clickbaitnek[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135254 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az infókat. Végül szinter betét lett, Brembo, aminél azt írták, hogy gyári betét alternatívája. Végülis meg kell állni ezzel a nagy döggel.
Tegnap kész lett a motor. Semmi váratlan nem volt, csak a két első betét ha úgy vesszük. Nem esett ki csontváz a szekrényből. A szerelő szerint minden fasza, jó vétel volt. Oké, hogy nem használták mostanság, de nem is volt karbantartva.
Ilyenek azért voltak.
De most aztán minden cserélve lett. Az első telóolaj amit meghagytam jövőre, hogy foglalkozunk vele. Amúgy amit lehetett, mindent karbantartásra került.
GPS
- Még mindig szkeptikus vagyok. Arról már letettem, hogy telefonnal navigáljak. Külföldi fórumokon is azt olvasom, hogy kinyírja a rázkódás a telefont. Mi több, az iphone-hoz ajánlott magyar fejlesztésű konzol kapcsán, írtam a fejlesztőknek emailt, hogy oké rezgéscsillapítás, meg iphonehoz ajánlják, de hogy mennyire garantált, hogy nem fogja kinyírni. Az, hogy válaszra sem méltattak, számomra elárulja, hogy mennyire garantált....
- Mi legyen helyette? Garmin drága nekem. Marad az xrider... A réginek már minden csatija döglött. A bepattintós háti csatija már vagy két éve ki lett iktatva. Az oldolsó usb-ből meg csúszik ki a csati menet közben. Még átgondolom, hogy egy új xrider smart legyen, amiről megint nem csupa jóságot olvastam.... vagy itt a réginek direktbe beforrasztok egy kábelt, de még ki kell találnom, hogy hogy lesz az kivehető úgy....Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok