-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135650 üzenetére
GS500-ra rákeresve valóban olvasom több helyen, hogy még lefogatót sem lehet csak úgy cserélni mivel a felülete nem fog stimmelni a csapágyazásnak a tengelyhez.
Hmm ha mákom akkor lehet tényleg megúszom két bontott tengellyel. Akkor viszont tuti, hogy a Honda eltávozik a háztól és megtartom az Er5-öt magamnak, sokkal fiatalosabb a formája.
Főtengely és hajtókarnál eszembe sem jutott volna itt is csak azért hoztam fel mert nagyon sok helyről jött egy azon megoldás. Nem akartam hülyeség cunamit indítani
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #135642 üzenetére
Megertem, de nem fogadom el.
Hogy lesz meg egy hasznalt csapagyfutamon egy hasznalt vezermu tengelyel a megfelelo illesztes? Mondjuk 0.05. Bar, itt lehet 0.1 is ha jol lattam.
Csak otthon hogyan mered ellenorzod le a futam kerekseget, iletve a kozepso csapagy illeszteset?Illetve a bontott tengelyt is erdemes ellenorizni, lehet olyat ut mint M Tyson. :)
Nem gyors szervizet akarsz, hanem tartosan jot.Pikkelyesedesrol jo lenne latni kepet.
Ha a henger nem hordo, es a dugoval a viszonya jo, elegendo egy gyuru sor. De abbol ujat. :).
Probalkoztam efelekkel parszor.
Ezt tavolrol tavgyogyitani nem lehet.
De a vegeredmeny az lett.
Gepmuhelybe osszehoztak az egeszet.
Ha kellett potoltak a csapagy futamot, es vonalba illeszettek a tengelyeket.
Nah az ert valamit, a tobbi csak takecolas.A jol felujitott tengely annyit megy mint a gyari.
Ezert nem mindegy kihez viszed.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Jó szopóágon vagyok mostanság a Bandittal. Tényleg igazából semmi komoly gondja nincs, de nem komolyakból azért kijut.
Eddig is éreztem, hogy melegen szarul indul, mintha az aksi merülne. De végülis mindig elindult, második elforgásra.
Ma visszavittem a szerlőhőz, mert 36-os kulcs híjján nem tudtam húzni az új láncon, ami már nyúlt egy jó adagot. Búcsúzom a szerelőtől, indítanék, de csak nyekken a motor... nem indul.
Mondja: 'Aha...', hozott egy pici kalapácsot, odakoppintott az önindítónak, majd egyből pöcc röff. Mondta, hogy "szénkefe" nagyvalószínűséggel.
Gondolkodtam,hogy veszek egy kis kalapácsot, de inkább lebeszéltem vele, hogy belefér neki, vegyek ki, felújjítás, majd mehet vissza. Úgyis idegelne, míg nem tökéletes.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135652 üzenetére
A csapagy lehet hasznaltnal is jo, mint kiderult, ez nem egy gs 500. Ha nem vonalkodos a hengerfejben a csapagy, annak jonak kell lennie, esetleg ki lehet merni plastigauge-el, nagyon egyszeru a meresi eljaras, es a muanyag szal is olcso, hazilag merheto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135654 üzenetére
Nem neztem. Ez is kulon csuszo csapagyas? Nem neztem.
Ebben az esetben ossze legozhato a satzlupadon is valoban.
Igy csak resz igazsag amiket irtam. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #135655 üzenetére
Hm? Nem, a fejben futnak a tengelyek. A fej az szép mondom az járt már műhelyben nálunk a nyüves vezérműtengelyekkel van probléma.
Manual is csak plastigauge-et ír nem pontos mérést utóbbit csak a vezérműtengelyre ad meg kopási értékként.
Leérdeklődtem Gaál-ékat vállalják ~50k/db. Angolok meg nagyon erősen az EX500-on tolnak a bontott fele, eleve azzal kezdték GPZ tengelyeket tegyek be és még valamit nyerünk is lóerőn mert azonos a gyújtás a két CDi-ben de hegyesebb és meredekebb a GPZ vezérműtengelye.
Annyira szeretem mikor ennyire nincs egyértelmű válasz.
Jól érzem ez ilyen próbacseresznye téma lesz így? Két bontott próba rá aztán vagy jó vagy nem és megyünk tovább?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
Én bementem a Wallishoz, nézzenek rá erre a teleszkópra. Azt mondták nem olaj az, hanem zsír, teljesen normális, függ a melegtől, stb, de pont azért van ott, hogy ne tapadjon le a szimmering. Rögtön jobb kedvem lett. (érdekes - nekem legalábbis-, hogy csak a jobb oldali teleszkópon van nyoma)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fer
őstag
Még hogy minden vezérműtengely más és más méretű és nem lehet cserélni egyiket a másikkal? Hát ekkor marhaságot sem hallottam még, az lenne még csak az igazán drága előállítás! Azért mert egy bontott főtengely szorul annak más oka is lehet, mondjuk leejtették és görbült, hogy csak a legegyszerűbbet említsem, vagy másik lefogatót raktak fel, amit viszont nem lehet cserélni. Vezérműtengely csapágyról sem hallottam még motoroknál (ami nem azt jelenti, hogy lehetetlen) helyette a vezérműtengely alagút kifejezés a helyes.
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
nagyúr
1 napos túrát hogy töltenétek el a Mátrában? (És annak környékén, Pestről indulva?) Milyen utak legyenek benne mindenképp és mit érdemes inkább kerülni?
-
nagyúr
válasz dellfanboy #135661 üzenetére
Eger -> Lillafüred -> Szilvásvárad kerülőt érdemes utánafűzni vagy arra nagyon szarok az utak? Kanyargósnak néz ki.
-
csongi
veterán
Akkor most hallasz
A jelenlegi rendszer szerint, olyan módon lehet a teljesítmény korlátozást kivitelezni egy motorban, hogy az csak jelentős átépítéssel legyen lehetséges. Illetve a gyártók saját módon védik, ha esetleg ilyesmire lenne kedve a delikvensnek.Régen is megvoltak a trükkök. A teljesítmény korlátozás pedig, egy motorban számos helyen meg lehet tenni. Gyártás szemszögéből pedig egy eltérő profillal legyártott vezérmű tengely nem lesz eget verő költség ezeknél.
Beteszed a nyers cuccot és a program olyanra köszörüli amilyenre kell.
Nincs ebben semmi nagy extra.Ha a tengely futam méretére utalsz, akkor bontott termékek esetében sem cserélgetném csak úgy, de még ha új tengely is kerülne be akkor sem. A tengely egy méret, de a fogadó oldal is. és tulajdonképen egymáshoz képesti méretviszonyról van szó sztem. Bármelyik elem kerül cserére, azt mérések nélkül én nem tenném.
Micsurin:
Mennyi lóerőt nyersz? .
Érdemes ezzel kínlódni? A GPZ karbi hogyan van konfigurálva?[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #135661 üzenetére
+1 és lehetőleg valamikor hétköznap... párommal voltunk hétvégén hát őszintén néha elképedtem a hülyéktől. Pedig utassal sem mentem tempótlanul. De mikor a birka rámelőzött úgy, hogy előttem autó szemből motoros azért elkapott az a klasszikus "'ez normális" gondolat. Szembe GSXS-es srác utána valamikor fordulhatott is és megkérdezte a kollégát a Parád utáni MOL kúton, hogy amúgy értelem szorult-e a fejébe vagy csak levegő.
Eszméletlen sok a birka agyaltunk rajta visszafele is Mátra-e de inkább 25-ös Egernek és 3-ason haza pest felé. Zavaróan sok a türelmetlen hülye... a kedvencem az egy piros 600rr-es srác volt. Tolta neki mint a barom de csak kanyartól kanyarig mi meg a két öreg postással Pega650 meg CB500 utassal és dobozokkal is kényelmesebb tempót diktáltunk, a végén elfogyott a türelme és kielőzőtt de akkorát satuzott a kanyarív előtt, hogy nem sokon múlt a kiegyenesítés...
Nem csodálom, hogy kigyűltek már tavaly is a sünik a Mátrába..., Héregen nem voltam még idén de ha tippelnem kéne szombaton csúcsidőben az sem lehet gyengébb.
tboy Lilafüreden ha nem rohantok tekeregjetek egyet akár ott a libegő is megéri. Utóbbi nagyon szép látvány mondom ezt úgy, hogy tériszonnyal zavart fel a kétlábonjáró véleményem és végig úgy szorítottam a vasat mintha nem lenne holnap.
csongi A fórum népe padon mérve ~4-5 lovat* látott karbi csere nélkül (+os főfúvokákkal) de nem is emiatt ajánlották elméletileg sokkal kellemesebb lesz a teljesítmény leadás, fürgébbnek hat a motor indulástól a végéig. Nem a plusz lovakra helyezték a hangsúlyt, azért merült fel az ötlet eleve mert cserélni kell alapból nem szokás bedobni ahogy utána keresgéltem csak ha cserés kerül rendszeresen említésre. Ez nagyon fingfűrészelés, hogy klasszikus idézzek inkább a karakterét változtatja meg pozitív irányban.
*itt frissen felújított blokkokról beszélünk értelemszerűen. Naná megint pár Thundersport500-as hétvégi hobbi pilótába futottam bele. Annyira idióta kérdésekkel piszkálom szerintem ezeket a fórumokat, hogy bevonzom őket a CB500 UK-ban is mindig tőlük jönnek a szerviz tippek. Vagy csak ők azok akik csavarra alátétre ismerik a blokkot.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #135660 üzenetére
24-esen Mátraháza és Parádsasvár között oda-vissza, egész nap.
Na jó, túrázáshoz, állítólag a Pásztó és Mátraszentimre közti szakaszt is megcsinálták, az szerintem elég jó és a forgalom is kisebb. Északon Salgótarján és Ózd között (Cered, Zabar, Hangony) is jó az út és szép a táj, ritka forgalommal.
Például ha Pásztó irányából mennél Salgótarján felé, akkor érdemes Sámsonháza-Nagykeresztúr útvonalon menni, jó kis kanyargós, hullámvasútszerű az út, szebb a táj és kicsi a forgalom.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
Nezd, en sem igy kezdtem, amikor legalabb ekkora marhasagot irtal az olajokkal kapcsolatban :D
Veztengely csapagynak hivjak a siklocsapagyazast es a gorgost is. Van gorgos is. Egy csap fut egy furatban. Ez csapagy. Felolem hivhatjuk alagutnak is, de ennyire pontos szakkifejezesek nem szuksegeltetnek egy olyan topicban, ahol marhasagok is elhangzanak. :D meg olyan, hogy vezermutengely lefogato. :D
Gs 500 nem a gorbeseg miatt nem ment bele a tengely, hanem mert mas volt a merete. Mindegy milyen "lefogatoval" volt felcsavarozva.
Megegyszer elnezest, ha ezek utan erre kovetkeztettem, tobbet nem fordul elo. :D
Bar fotengelynel ez viszont teljesen megallja a helyet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135656 üzenetére
A plastigauge-es meres eleg pontos, azzal semmi baj nincs.
Ha ott pittingesedik, ahol nem nyom semmit, mint mondtam korabban, en bennehagynam, mert ott nem kell kemenynek lennie a femnek egyaltalan.
A gpz veztengelyrol nem tudok mit mondani, ahhoz vezerlesi idoket kene osszehasonlitani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BloodyEddie
őstag
Sziasztok!
Ki milyen dashcam-et használ, mit ajánlotok?
Sok lettek nekem az index nélkül sávváltó autósok, meg nyáron készülök is pár nagyobb túrára, ahol emléknek is jó lenne pár videót felvenni.
Áttúrtam már a Redditet, itt a keresőt, meg a kamerás topikokat is, de motoros menetrögzítő kamera témában nem igazán találok infót, meg hazai webshopok úgy látom nem foglalkoznak ilyesmivel, csak autósokkal (pl. Alzán a "motoros kamerák" kategóriában konkrétan autósokat látok csak, visszapillantóra szerelhető meg ilyesmik).
Ennyi szempontom van:
- Persze minél olcsóbb annál jobb, de 100k kb. a lélektani határ
- Automatikusan felül tudja írni a legrégebbi felvételeket, ne kelljen mindig manuálisan törölgetni
- Legalább annyira képminőség, ha elcsapna valaki, legalább meglegyen videón a rendszáma
- Szivargyújtó slotról vagy USB-ről tudjam tölteniLehetőleg hazai webshopból venném, de bármi Amazon megoldás is szóba jöhet, most ott pörgetem át a top találatokat, csak a legtöbbnél borzalmasan homályosak a feltöltött mintaképek, még a drágábbaknál is. A GoPro meg persze kézenfekvő megoldás lenne, csak drága is, meg manuálisan kéne menedzselni a felvételeket, amit jó lenne elkerülni, hogy túra közepén ne a videók rendezgetésével kelljen foglalkozni.
Előre is köszönöm bármi tippet vagy konkrét ajánlást
[ Szerkesztve ]
-
zibo73
aktív tag
Sziasztok!
A karasna motoros bolton kívül hol fogadnak még el SZÉP kártyát?
Köszi! -
fer
őstag
válasz csongi #135663 üzenetére
Akkor olvass vissza itt semmilyen teljesítmény korlátozásról nem volt szó, ha már itt tartunk a "kis" kawában ez amúgy is a karbiban van! Az meg akkor is baromság, hogy nem lehet vezérműtengelyt cserélni egy hf.-ben. Még ha ott is van a fojtás akkor is ki lehetne cserélni olyanra, ami már leadja a teljes teljesítményt, csak gondolj bele, hogy mekkora munka lenne ez a gyártás során, ha még a tengely átmérő sem stimmelne!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Topiccsendőr
addikt
Azert talaltak ki ezt a rendszert a fotengelynel, hogy a gyartas soran kevesebb legyen a munka. Tehat penz es idosporolasbol mas a merete a fotengelycsapoknak.
Ha lehetne cserelni kulon a siklocsapagy beteteket a hfejben, ott is ugyanez lenne, mivel ez kevesebb munka lenne a gyarban.
Igen, baromsag volt, de ha visszaolvastal, lathattad, rajottunk erre Micsurinnal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
Nem tudom hol vagy leragadva de ez létező téma... amikor beírta a GS-t akkor már tiszta sor volt mire gondol ha visszagörgetsz tettem is be linket GSTwin-ről egy egész szép értekezést ahol ezt taglalják. (Hidd el egy egy ilyen külföldi típus fórumon messze jobban ismerik a gépeket mint itt bárki alapesetben, ha van is kérdés bedobva az általában általános vélemény kérés egy egy témát illetően...)
A GS adott a témán meg felesleges lovagolni ott a Kawanak a manualja befotózva.
csongi ez lesz szerintem a megoldás a labda ellenben most nem nálam pattog. Ha úgy dönt tényleg robira ül akkor CB elad és Kawa projekt befejez ha megtartja akkor viszont a CB projektet izzítom... ég a kezem azokra az Ikon gátlókra már csak azok vannak hátra, itt a fiókban a kisebb első lánckerék is meg a Stage1 Dyno is. ...meg kell valami az S22 helyett az utassal való járkálás igen drasztikusan felgyorsította a kopást.
A gátlók mondjuk a Kawan is tutira eldobósak kapásból... puhább mint a CB és már utóbbi is egészen para mértékig beül a gyáriakkal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #135677 üzenetére
Szerintem meg nagyon paraszt az a REJ. Nem elég, hogy lekátyúztam a Nipon alu szettet és görgőre várnak (megbízható felnis kerestetik) de a szerviz elcseszte a rugókat. El volt 3 is törve erre ezek a szerencsétlenek rendeltek egy teljes szett gyárival egyező magasságút mert szerintük H&R-ert már nem kapni, és soha nem is gyártottak a Jazz-hez...1x csak 1x nem vittük Imihez és sikeresen műveltek rajta valamit arról nem beszélve, hogy ~30 percig veszekedtem velük, hogy nem nem jó bele bármilyen váltóolaj ha nem MTF3-at tesznek bele akkor egy büdös vasat nem fognak kapni... eredmény:
-akkor nem cserélik ki inkább.Az i30 a raj, alig 4 év alatt belemászott majd 100k és egy rossz hangja sem volt. Az az 1.6CRDi világbajnok egy blokk pedig ütve vágva volt pályán és városban is mint céges.
Legyek on is, ami meglepett, hogy nekem nem a CB ereje volt zavaró utassal mint tboynak a CBF-el nekem a nyüves fékek voltak istentelenül kevesek. kényelmesen eléri és tartja a 150-et óra szerint utassal de onnan megállni már művészet, a következő projekt ha végre lesz időm a bontott RS elsőrész beépítése. (Igen megfogadtam persu lőttem egy komplett RS első részt ebay-ről felni-nyereg-villa-hidak. Fékhez telokhoz meg is van minden, hogy szét és össze csak az idő nincs meg... durván 1 évvel a végzés előtt kb megszűnt a szabadidő. )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz tboy93 #135662 üzenetére
A Bükk hevesi oldala tűrhető, a borsodi már valamivel szarabb, de azért simán élvezhető. A Csillagdát is megnézheted.
A Mátrából Eger felé a Sirok - Egerbakta közötti rész tavaly kapott új aszfaltot, nagyon jó!
Valamint most aszfaltozzák a Mátraháza - Mátrafüred közötti részt is.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
tboldi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #135680 üzenetére
Tudod mi a szép? Ez a szerviz elvileg a környék egyik egyetlen és aránylag jóhírű műszaki állomása is egyben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fer
őstag
válasz Micsurin #135676 üzenetére
Lefogató cseréről nem volt szó, mert ha igen akkor felejtős a dolog mivel azt együtt fúrják a hf.-el és ott már jelentős eltérés van ha cserélik a GS kapcsán ez volt a téma! Mellesleg úgy szerelitek a roncsaitokat ahogy akarjátok, és a külföldi fórumon is akadnak épp olyan észosztók mint itt, akik csak fotón láttak megbontott motort azt is 20 méterről! Tisztelet a kivételnek ami szerintem közelít a nullához.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #135681 üzenetére
Ó, én készülök a műszakira, már eggyel kevesebb dolog van, amibe beleköthetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
épp olyan észosztók mint itt, akik csak fotón láttak megbontott motort azt is 20 méterről!
Ez jó lesz... Apa kezdődikNem tudom miért veszel mindent 1:1 támadásnak és kell fél offenzíven írnod a témával kapcsolatban... ha tudom, hogy ekkora cunamit indítok el inkább megzargatom őket privátban... de ez a stílus itt sosem volt divat :"D
tboldi Mi most voltunk ezért is volt odaát január körül a kipufogós téma, hát ott még nem az alu+ültetéssel ment át...? Matrica honnan? Honda topikban előzmény keresés jön úgy érzem.
tboy ezért a kendács RS orr rá. Kis custom. Nah, sima 6-os kézi. DCT opció volt de olyan vicces volt a céges lista pár éve, hogy ha van DCT nincs se auto klíma se elektromos parkolófék se navi.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz BloodyEddie #135672 üzenetére
innovv.hu K3, felszerel, felvevő az ülés alatt, ha kell a felvétel wifin leszeded a telefonra (esetleg kibányászod az sd kártyát) vagy veszel vmi kínait.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
Ket dolgot irtam.
1 a tengely atmero.
2 folytas lehetosegirol.
A folytas lehetosegrol te lemaradtal, es valszeg resz infod van. Ez egy folytott A2 Kawa.
A folytas taglalasa, egy kitero, vagy parhuzamosan erintett.
Attol mert te nem tudtad, jelen van. :).Nem mondtam, hogy nem lehet cserelni. Azt mondtam egy az egyben nem tennem meg.
Ket hasznalt alkatresz egymashoz valo viszonya ritkan megfelelo.Sztem, tok jo dolog, hogy itt osztod velunk az eszt. :).
Udv a csapatba. -
csongi
veterán
válasz Micsurin #135676 üzenetére
Ebbe belemrulsz rendesen.
Esetleg egy rugo csere nem hozna annyi valtozast, amennyi mar elegendo, es nem kellene kukazni az egesz telot?
Persze ha tobbi elem nem eldobos.A mai napon a rotakapam vegre rendszamot kapott.
Kezdodik a betakaritas, majd keresek valami ideny melot a vasra :D[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #135690 üzenetére
A gyári olcsó showakat nem éri meg újítgatni. Külön rugó eleve nincs hozzájuk a legolcsóbb venni egy pár jó minőségű utángyártottat. Ha az az Ikon pár elbírja azt a használatot amit Schaft küld nekik meglepne ha nekem a tempós kanyargást meg a kétszemélyes túrázást ne bírnák.
Az eleje meg nem csak futómű puhaság miatt megy azt tavaly persu elég szépen vesézte nekem, hogy a fékre milyen opcióim vannak és ott a régi RS orra jött ki a legjobbra!
Pár évig nem akarok még nagyon cserélni szemezek a pár éves z650-ekkel és patika er6-okkal de szerintem kivárok és veszek 3-4 év múlva egy új Versyst vagy Z650-et addig meg átalakítom most valamelyik 500-ast és eltekergek azzal. Nem nem megérős történet de nem lesz utána eladva csak második motornak száműzve. 10k sincs évente a kötelező rá nem éri meg beforgatni a későbbiekben, nagyobb attól a használati értékük.
...a kawa csak folytott volt. Előző tulajok kiszedték belőle a folytott szívócsonkokat nálunk meg megvált a kis Kawa az átfúrt tolattyúktól, ha már úgyis két karbiból lett építve egy jó.
tboy Nem egészen értettük, hogy milyen csomagban rendelte őket a cég. Konkrétan nem tudtad megfeleltetni semmilyen felszereltségnek az elérhető kombinációkat. Kicsit keretre emlékeztetett amolyan tessék autó alapár + ~8-900k és amit Te bele tudsz pakolni pár egymást kizáró dologgal amik csak önmagukban férnek bele az összegkeretbe még ha azt finoman túl is lépik.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #135690 üzenetére
Technically valóban folytott a blokk alapból is mert mint kiderült most a cikkszámokból a GPZ500S-ből a 2 pickupos változatnak a CDI-je rámegy az Er5-re és megfelelően is működik. Innentől tényleg érthető miért megy bele a veztengely is csak a poént nem látom miért fogták vissza a blokkot a GPZ-hez mérten.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #135691 üzenetére
Mondjuk a tempós közlekedés és az utas együtteséhez, az a fék valóban elhalványodik.
A tolattyú nálam is furatos, de úgy is marad. Igaz az én karbim egy kicsit máshogy van megoldva. Az a veszteség már nem érdekel.
A kemény 35Kw.ról volt lehúzva 30Kw-ra-
. Most valahol a kettő között lehet a néveleges."csak a poént nem látom miért fogták vissza a blokkot a GPZ-hez mérten."
A mai napig ez megy.
Gyártás szempontjából ez érte meg. Fajlagosan jóval kisebb költséggel tudott kiszolgálni egy Európai piacot, a tagállamokhoz igazodó igényekkel, korlátozásokkal.
Mindegyikhez gyártani egy optimális blokkot, nehéz eladhatóságot eredményezne.
Nem a módosított tengely legyártása a fajlagos költség növelő.
Ha egy másik blokkot gyártana arra a darabszámra, nah az lenne. Vagy a hengerrel és társaival.
Ehhez még hozzá jönne a bürökrácia, akkor a végeredmény egy 20Kw Honda Cb új eladási ára jelentősen drágább lenne, mint egy 58Le változaté. -
Topiccsendőr
addikt
Ezt most miert kellett a vegere?
Szimplan erveket sorakoztass egymas moge, kesz. Ha igazad van, itt el lesz ismerve, anelkul h krvaanyazva lennel. Es igazad van, kb 10 evvel ezelott csinaltam azt a gst, mar fogalmam sincs mit csinaltam hogyan, siman beirtam a forumra mert arra emlekeztem, hogy beszoptam vele, ezzel kotottem ossze gondolkodas nelkul. Ennyi tortent :DMiert kell a vegere szemelyeskedni, amikor te ugyanugy felszolaltal nemreg egy olyan temaban, amiben ugyanolyan tajekozatlan vagy, mint akiket szidsz. Ugyan azt csinalod, mint a forumos eszosztok, tehat udv a klubban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
Kérlek szépen, legyél kedves más hangnemet megütni a topikban! Köszönöm!
Persze szokás itt egymást oltogatni, de jellemzően csak miután már ismerik egymást a felek, márpedig szemlátomást te nem ismered a közösség tagjainak műszaki ismereteit.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, van külön Yamaha topic, vagy kérdezhetek itt ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Politika
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen légkondit a lakásba?
- BMW topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...