-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #137858 üzenetére
Ez jo. :).
De sztem a kep aranyaira, es a kepen lathato kozeli targyak elnyulasara gondolhat Geresics. -
Steven
addikt
válasz tboy93 #137856 üzenetére
Vigyél meleg és eső ruhát ... hegyekbe simán lehet 6 fok.... számíts birkára, macira, tehénre és őzre a kanyarba és szembe jövő autósra. (csak azt sorolom amivel találkoztunk )
Nem level 1 es az út , ha csapatod nekicsongi:
nem vágom ... lehet a 0,5 kamera az iphone ba , bár nem emléxem , hogy 0,5 vagy 1 volt épp amivel lőttem.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
[-HERO-]
senior tag
Sziasztok, SENA kérdésem lenne.
Van egy sena SRL2-őm, a feleségemnek meg egy SENA10U, probléma nélkül üzemeltek eddig, viszont jelenleg sehogy nem tudom összekapcsolni a két sisakot.
Intercom pairing módban nem találják meg egymást, 100x-ra sem, Universal paiiringben sem, és group intercomon se.
Ami viszont érdekesebb és egyben aggasztóbb, hogy a telefonos alkalmazásban párositásnak az a következménye hogy az én alkalmazásom lefagy, kiirja hogy ujrainditás szükséges valamint a sisakom kikapcsol és be sem lehet kapcsolni.
Csak úgy kelthető életre ha feldugom töltőre.
Valaki találkozott már ilyen problémával, kihez forduljak szerintetek?
Mindkét sisakon megcsináltam a Factory resetet és töröltem már az összes connection-t is.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Xero
nagyúr
Ma kicsit jatszottam az S1000RR-el nem hikomat uzemmodban Bajnan.
1. Edes istenkem ez mennyire nem az en kavehazam.
2. Edes istenem, hogy mit muvel ez a gep, hogy elhidd mekkora csaszar vagy az valami felelmetes. Kozben semmi kozom hozza.Tenyleg nagyon beteg dolgok jonnek elo belole. Amikor kigyorsitasnal 12.000-nel rahuzol meg bedolve es pont annyira engedi ra, hogy elemelkedjen kicsit de mint a vonat ugy lo ki sinen. Rohadtul nem nekem valo meg a 200 loero.
Azert szepen halkan elkezdtem bongeszgetni tovabb a supersport s-t es egy-ket 1000-es nakedet.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137867 üzenetére
Nem is az ero, inkabb az ahogy eloadta. Elhiteti a kis mocsok, hogy semmi gond semmi gond, de kozben a fizikat hagja meg eppen.
Meg jo par ev mire ilyesmivel rendszeresen szeretnek jatszani. Na de a durrogas es a varazslatok amiket muvel a futomuvel es elektronikaval, azt nagyon megkivantam.
Ez az oreg K5-hoz kepest is nagyon mas vilag mar ha meg van kergetve.
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. A fizikat meghagni, - meg ilyeneket - azert en nem erzek ilyen motorokon. Ezt a reszet nem ertem az ilyen velemenyeknek, de mar tobb embertol is hallottam, hogy elhiteti az emberrel, hogy... na azt nem tudom, hogy mit.
De azt hiszem nagyjabol ertem a durrogasnal es a varazslatnal mire gondolhatsz. Az a korites. A pozerkedes. Peldaul amikor egy 1199, vagy 1299 es panigalet melegit kint az ajto elott a kollegam, akkor azt erezni szoktam bent a muhelyben a padlon. De most komoly. :D
Es nem tudok szijfeszesseget sem merni, mert olyan hangos, hogy a Hz mero nem tud mit kezdeni vele. Gyari dobbal.Igazi felesleges fssagok, amitol nem leszel gyorsabb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137869 üzenetére
Az elhitetes alatt azt ertem, hogy tudom hogy az en szog egyszeru allithatatlan show bpf-emmel egy bizonyos kanyart hogyan lehet elvallalni, hogy az ott levo kis bukkano ne bassza el az ivet es ne tancoljon odebb az eleje, ekozben ezzel megy a matek es legalabb 20-30%-al nagyobb tempoval sem moccan meg. Nem en voltam ilyen ugyes, siman csak on the fly baszkuralja a futomuvet/gazallast/fekeket mit tudom en mit. Ugyan igy kigyorsitasnal nem en adagolom tokeletesen, hanem centire kiszamolja most mit engedhet ra a hatso gumira, hogy a leghatekonyabban kilojon. Szoval ilyesmikre gondolok az alatt, hogy elhiteti milyen jo vagyok.
A durrogas meg tudom, hogy siman csak cirkusz, de ez kell a hulye fejemnek. Azt is tudom, hogy csak kuldi be a levegot a kipufogoba, hogy az emisszion atmenjen es gazelvetelnel az ott maradt benyat egeti el, de akkor is mocsokjol hangzik. Az en kis makdaralomat alig hallom, ezt meg azert mellkasban erezni, hiaba gyari rendszer.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez azert nem aktiv futomu, es tudtommal az ilyen felaktiv futomunek nevezett dolgok, peldaul az elektronikus ohlins sem baszkuralja ut kozben a csillapitas-elofeszites ertekeket, mert megis hova tudna azokat allitani, mi alapjan? Nincs kamera benne, ami figyelne az utat, gps rendszer, hogy melyik kanyarba hogyan tudsz beszallni. A csillapito palcat tekeri a villanymotor, az elofeszitest se minden modellben es nem utkozben. Csak a muszerfalon lathato elofeszitesadatokat, csillapitas merteket allitja be, miutan kivalasztottad a mode-ot amiben akarsz motorozni. Utana semmi. amit az ember a kis kezevel meg tudna tenni egy nem elektronikus ohlinsen/barmilyen villan.
Az, hogy te azt a kanyart nem tudod bevenni egy japan nakeddel, legtobbszor a tul puha rugoktol van. Egy normalis rugoszettel eleg szepen lehet motorozni barmilyen motorral. Meg allithatatlan villa eseten is. direkt csinaljak meg ilyenre, a celkozonseg nagyja nem akar tempot motorozni ezzel a nakeddel, igy fo a kenyelem. Meg tudnak csinalni nem elektronikos futomuvel olyanra, hogy ugyanugy el tudd valallni azt a kanyart. Te magad viszonylag kis penzbol meg tudod valositani.
A kigyorsnal valoban rengeteget segit az elektronika, ha lapon vagy, de itt mar eleg sok epitesbeli kulonbseg is van, mert hosszabb a villa, a lanc-lanckerek mashogy huzza a lengokart, de alapvetoen ezek kozuton nem annyira nelkulozhetetlen dolgok.Csak hideg allapotban kuldi be a levegot, ez a szekunderlevego. Nem ettol durrog. Katalizatoros motor nem nagyon durrog, csak ha epp ugy irjak meg a terkepet, teljesen feleslegesen.
Csak a teljesen nyitott rendszerek durrognak motorfeken, csak ott tud valahogy elegetlen benzin oda kerulni, racing map miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137871 üzenetére
Azt hiszem mindenre is kaptam valaszt. A jegyzetem:
- Kemenyebb rugok kellenek nekem elore.
- Cirkuszi ECU kell a hulye fejemnek. -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137873 üzenetére
Ezt magyarzom asszonynak es a bankszamlanak is, de nehezen ertik.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137877 üzenetére
Sehogy
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137877 üzenetére
Hát úgy, hogy a 180 helyett 230 lóerős lett.... és a csapágyak nem bírták a terhelést....
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137877 üzenetére
Nem tudom... pályamotor volt... túlforgott vagy ilyesmi. A kolléga meg akarta venni, aztán Hondát vett... most meg gondolta újra megvenné.. hívta az eladót ,hogy mi van a géppel, az meg mondta, hogy ne sajnálja,mert ECU írás után 500km-el csapágyas lett. Ennyi a sztori. Másodkézből van.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veterán
Kezdek kiegni
Vasarnap allitottam ossze a listat, most akartam rendelni, de felrohogtem a laza 30 ezres ugrason. Muziker, kerlek.Everybody lies.
-
veterán
-
norbert1998
veterán
GSX-S 950 A2
szabályosan fájdalmas a gondolat is. -
Steven
addikt
Nem is meséltem , Romániába vannak az igazán kemény motorosok nem itthon.
Ez konkrétan Dévaban volt:
- Gsx-1000 hegesztett váz +ki volt törve egy db a vázból mintha ki harapták volna.
- 600 as naked honda slick elől de már a huzalok kilógtak a gumiból stbés persze mindenki nyitott dobbal
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #137888 üzenetére
Pont eleg, es meg sok is A2 be.
meg a nyomatekot is korlatoznam nem csak a Kw- ot.
:)
Fek legyen rajtuk brutal, azt teszteljek. -
GTVili
tag
válasz yodamastah #137891 üzenetére
Ezt meg hogy...?! .... csak körforgalomban megy vele....?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #137891 üzenetére
Ez se mai kep, az a mez racetec minta mar reg nincs :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #137890 üzenetére
Az a szomorú, hogy ez egy erzes sor4 és 4000 felett elveszi az erőt, de ha kitartó vagy, üresben elpörög 11 ezerig Értem én, hogy ha elég idős lesz az ifjú titán, akkor a korlátot kiveszi a Suzy és akkor van egy rendes, még mindig nem túl erős ezres sor4 naked-je. (90-100 lóerő közötti teljesítménnyel még mindig... vicces) És nem kellett motort cserélni, de szerintem ez nettó BS.
Vegyen egy 400-500-as, 150-170 kilós kecskét, azon megtanul motorozni, majd utána ráülhet egy ilyen 220 kilós dögre. Ez így literálisan tanulómotornak van hirdetve és a koncepció szerintem egy hatalmas BS.
Nyomatékban és harapósságban szerintem ez a kanyarban sincs egy 650 singlepot-hoz képest, főleg ugye azon a fordulaton, ahol még nem veszi el az ECU az erőt.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137893 üzenetére
Régi a kép, de mindig ez jut eszembe, amikor a 600km futott első gumit le akarom venni, mert már tolja az orrát a gixxer
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137894 üzenetére
A magamfajta öreg fószerek miatt legalább egyszer ki kéne írni mit jelent egy rövidítés, mint itt a BS, mert így csak lesek... , nem értem a szlenget, pláne nem a rövidítéseket, max találgathatok.
BS mint BullShit?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
senior tag
válasz Pttypang #137886 üzenetére
ezt a metodust [aremelkedest] eleg sok webshop + az osszes repulotarsasag alkalmazza... asszem a wizzairnel is van hogy ha berakod a kosarba akkor masfel oraig garantaljak az arat ha nem veszed meg ezido alatt az ar modosul...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #137887 üzenetére
Miért nem? Netről van sisak, kesztyű, csizma, bőrkabát, egyiket sem próbáltam fel. Van mérettáblázat általában, nálam eddig bevált.
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó