Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Oppenheimer #138418 üzenetére

    Hol? Mert itt a fővárosban én nem a hőmérséklettől függően nem motorozom, hanem akkor ha esik a hó/eső (nem a szemerkélő esőről beszélek).
    Attól is függ a motorozni vagy sem, hogy mire használod, mert nyilván -5 fokban akkor se mennék fel Dobogókőre, ha csak szimplán hideg van. Viszont ha menni kell belvárosba valami miatt (mert nem halasztható), akkor is megyek ha szakad az eső.

    Ha már a fokokat kérdezed, (én) 5 fok alatt nem szívesen megyek 100 km felett, ott dacára az aláöltözőnek, át tud hűlni a térdem, ami nekem a gyengém, minek kockáztassam, hogy utána 3 napig alig tudok menni?!

    Aki közlekedésre használja a motort, az szerintem megy alacsonyabb hőfokok mellett is, nyilván ilyenkor nem az élvezeti döntögetés a cél, hanem az odaérni épségben. :)

    De azért 3-5 fokban már motoroztam jót, mert éppen kiválóan süt a nap. A január elsejei Mackó féle gurulásokon 4-7 fokban már sokan mentek Bp-Velencei tó-Bp távot.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

  • A Zéé

    addikt

    válasz Oppenheimer #138418 üzenetére

    3 motoros szezon van még csak ugyan mögöttem, de én a múlt hétvégén még tudtam motorozni egy jót a 13-14 fokban, de azért már éreztem, hogy nem az igazi.
    Egyrészt nagyon meg tud tréfálni az út, mert volt olyan erdős szakasz, amiről délután 4-ig se száradt fel reggeli köd. Nem sok, csak 1-2 kanyar úgy, hogy előtte mondjuk 10 km-en minden csont száraz volt. Ilyen helyeken lehet könnyen megcsúszni. Aztán hogy mennyire, az már csak szerencse kérdés.
    Másrészt ugyanitt hirtelen van nagyon hideg is, ami kellemetlen tud lenni.
    Harmadrészt lyukacsos nyári kesztyűm van, és nincs (még) kézvédő sem a motoron, ~2 óra után elkezdtek fázni az ujjaim.
    Tavaly ilyenkor 10 fokban, szemerkélő esőben, nagy szélben vizsgáztam, meg simán lehet ilyenkor is motorozni, de ez ilyenkor már szerintem inkább a kompromisszumról szól, nem a "lobog a hajam és süti az arcom a nap" érzésről.
    Fel lehet öltözni rétegesen, vastagon, de az nem olyan már, engem már zavar. Az a ruha, ami nyáron jó, az a plusz thermo bélés, meg a nyakvédő, meg a vastag zokni miatt már kicsit kicsi lesz. Persze, majd március elején fenn fogok ülni én is a motoron magamra aggatva minden létező ruhámat az első hétvégén, amikor végre 10 fok körül lesz a hőmérséklet, de szerintem idén már nem lesz komoly menet mókából, csak valami nagyon praktikus okból, esetleg muszájból.

    Just a simple Lineman...

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Oppenheimer #138418 üzenetére

    Igy lassan kezd ertheto lenni a kerdes.

    En 2 motort hasznalok: Egy r1-est, amin supercorsa sp gumik vannak- csak orommotorozasra. ezt 20 fok alatt mar nem hasznalom szivesen, mert bemelegiteni azt a gumit rendesen nem lehet ilyenkor, vagy ha lehet is, az mar veszelyes, amugy meg ilyenkor csupa szar az ut. tele van sarral, tragyaval az oszi mezogazdasagi munkak miatt. A hegyekben pedig az arnyekban vizes minden. Szoval azzal a motorral minek koptatni a lancot olajat? Arra van a hetkoznapi ducatim, amin sima rosso 3 van. Az egy sokkal gyengebb motor, igy elvezeteseket lehet menni hidegebb idoben is, es az a gumi nem erzekeny annyira hidegre. Es ha tul optimistan veszek be egy kanyart, nagyon olcso hozza minden. Meg az idomok kb 2x olyan vastagok, mint manapsag, tehat egy csuszas alig latszik meg azon a szaron.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák